• 15.835 nieuwsartikelen
  • 178.414 films
  • 12.232 series
  • 34.014 seizoenen
  • 647.724 acteurs
  • 199.119 gebruikers
  • 9.378.673 stemmen

Algemeen sporttopic (geen voetbal)

zoeken in:

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4702 stemmen

Ja, die dekselse Slowaak inderdaad.

Verder zijn er inderdaad nog 2 zekerheden voor sportpools (voor het klassement toch) maar bijvoorbeeld op wielerprono.be is het al bijna onmogelijk om ook hun erbij te nemen. Dan heb je geen plaats meer voor een sprinter. Moeilijk.

Heb ook al wel enkele leuke 0-punters gevonden. En een goede kluns.

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16416 stemmen

speedy23 schreef:

- Frankrijk - Nacer Bouhanni

Daar had ik echt nog nooit van gehoord.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4702 stemmen

Mochizuki Rokuro schreef:

(quote)

Viel mij de eerste keer op in Oman met een hele reeks ereplaatsen. En ook in het begin van het jaar legde hij er Kittel op volgens mij in Bessèges. Lijkt in de pikorde voor de sprint zelfs voor Démare te staan blijkbaar dus dat wil toch wat zeggen.

Was ook al 4e in de 1e rit van de Dauphiné, die Evans won. Dus blijkbaar kan hij ook nog een heuvel over.

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16416 stemmen

Toen was ik denk ik dan nog in winterslaap tijdens Oman en Bessèges.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Mochizuki Rokuro schreef:

(quote)

Nacer Bouhanni komt nu uit voor FDJ-BigMat en heeft vorige woensdag ook Halle-Ingooigem (195 km), een wedstrijd van 1.1, behorend tot de UCI Europe Tour, in de sprint gewonnen,

Hij wordt op 25 juli 22 jaar en is naar verluidt een goede sprinter.

Won dit jaar de 1e etappe in de Ster van Bessèges, de 1e etappe van de Omloop van Lotharingen en het eindklassement Omloop van Lotharingen.

Werd in 2010 vierde op het Europese kampioenschap beloften.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

Volgens mij moeten nog een hoop mensen hun lijstje maken voor de Tour de France poule bij Sportpools. Zou leuk zijn als iedereen weer meedoet.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Ik heb inmiddels een zeer voorlopige selectie gemaakt en ga waarschijnlijk een zware kluns inzetten. Nog even het profiel van alle etappes bekijken en wat nulpuntertjes door de molen halen qua sprintresultaten en we kunnen los

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Ik heb een lijstje, maar ben de klap van het roze op de laatste dag verliezen nog niet teboven. Denk niet dat ik veel potten zal breken deze Tour.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

otherfool schreef:

en ga waarschijnlijk een zware kluns inzetten.

Frank Schleck was vorig jaar niet zo'n succes...

timbo_

• 13116 berichten
  • 3863 stemmen

Arantxa Rus wint van Stosur op Wimbledon. Hele knappe zege

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Volgens mij moeten nog een hoop mensen hun lijstje maken voor de Tour de France poule bij Sportpools. Zou leuk zijn als iedereen weer meedoet.

Ik kan maar niet beslissen wie ik ga opstellen. En het is al snel zaterdag...

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

Gewoon de 15 beste sprinters, net als altijd. Je heet niet voor niets speedy.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Frank Schleck was vorig jaar niet zo'n succes...

Oh jee, dat was ik alweer vergeten... 169 strafpuntjes zie ik

Dit jaar ga ik een nog zwaardere kluns inzetten, jaja lieve mensen

timbo_ schreef:

Arantxa Rus wint van Stosur op Wimbledon. Hele knappe zege

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4702 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Oh jee, dat was ik alweer vergeten... 169 strafpuntjes zie ik

Heb zelf ook een wat gewaagde kluns (dus geen 0-punter) maar heb eigenlijk nog meer schrik dat 'ie afstapt dan dat hij veel punten zou scoren.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Gewoon de 15 beste sprinters, net als altijd. Je heet niet voor niets speedy.

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Finisterra schreef:

(quote)

Heb zelf ook een wat gewaagde kluns (dus geen 0-punter) maar heb eigenlijk nog meer schrik dat 'ie afstapt dan dat hij veel punten zou scoren.

Ja, dat heb ik bij Cobo met name. Petacchi, Gilbert, Freire, verwacht ik van de 2-punters ook niet zoveel van. Hesjedal zou misschien ook nog een goede kluns zijn, haalde voor de Giro toch nooit echt superveel punten. Bij nog enkele 2-punters heb ik ook mijn twijfels. En, iets verder omhoog kijkend, zou Nibali wellicht kunnen worden overwogen? Zelf heb ik nu een 1-punter als kluns.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

otherfool schreef:

Ik wist eigenlijk al voor je "4 punten" zei wie je als kluns zou nemen. Je zei alleen geen 4 punten, zie ik nu.

Ik had F. Schleck ook vorig jaar... Toch nog 4e of 5e geworden (jammer dat je dat niet meer snel terug kunt zien).

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

Toch altijd jammer dat er zoveel afwezigen zijn in de Tour.

Dit zijn mijn favorieten die er niet bij zijn deze editie:

A. Schleck

Contador

Uran

Hushovd

Cunego

Die van jullie?

eRCee

• 13443 berichten
  • 1979 stemmen

Zou leuk zijn als Igor Anton een keer aan de Tour deelnam in goede vorm. Maar dan in een Tour met wat meer bergen.

Finisterra schreef:

Ik ga juist voor safe (1 punter), mede omdat er een hoop interessante nulpunters zijn.

Wel blijkt het lastig om voldoende klassementsmannen te mobiliseren.

Het gaat een vreemde tour worden, ook qua poule, voorspel ik jullie!

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4702 stemmen

Mijn kluns is al vernoemd ondertussen. Ja, ik twijfelde ook met een éénpunter maar voorlopig toch maar voor iets meer risico gegaan.

Verder zie ik 11 interessante 0-punters waarvan ik er voorlopig dus maar 7 kan nemen (incl. het secret weapon). Bij de zwarte punten ga ik voorlopig maar voor 2 sprinters en 5 klassementsmannen. En dat zie ik eigenlijk niet meer veranderen omdat er maar weinig echt goede sprinters zijn onder de 3 zwarte punten (of ze zijn dit seizoen helemaal nog niet in vorm).

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

Genoeg interessante 0-punters inderdaad. Terwijl ik genoeg zwarte punten heb. Toch maar wijzigen...

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Poeh, vind dat sportpools wel lastig. Ben aardig op de hoogte van de toppers etc, maar vanaf plek 30 wordt het al lastig voor mij. Heb te weinig van het voorseizoen gezien. Wordt dus maar wat gokjes erbij waar ik nog nooit van gehoord heb.

eRCee

• 13443 berichten
  • 1979 stemmen

Je zou bijvoorbeeld de site wielerland.nl kunnen doorzoeken op uitslagen, maar gezien de kwaliteit van mijn team zal het vergeefse moeite zijn. De enige vraag is eigenlijk nog of ik het maximaal aantal te behalen punten haal of dat ik daar zo'n 10-15 punten onder blijf.

Spetie

• 38871 berichten
  • 8163 stemmen

Nadal ligt er al uit op Wimbledon, dat is wel een sensatie.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Zeker. Gelukkig maar, dat gezeik ook bij de umpire. Ga gewoon tennissen man. Daar moet ie echt eens mee op gaan houden.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Oef, moeilijke tourpool dit jaar, maar goed. Ik hoop dat ik een paar geheime wapens gevonden heb die wellicht hier en daar wat puntjes kunnen sprokkelen naast de grote kanonnen. We gaan het zien morgen.

Spetie

• 38871 berichten
  • 8163 stemmen

Naomi Watts schreef:

Zeker. Gelukkig maar, dat gezeik ook bij de umpire. Ga gewoon tennissen man. Daar moet ie echt eens mee op gaan houden.

Ik heb het door het voetbal niet gezien, maar waar zat hij dan over te klagen?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Hij bekloeg zich over het feit dat Rosol tijdens de services van Nadal irritante gebaren en bewegingen maakte. Een waar nieuw dieptepunt voor Nadal. Geweldige tennisser maar die maniertjes zijn vreselijk. Ik stoor me er steeds meer aan.

Spetie

• 38871 berichten
  • 8163 stemmen

Als zelfs jij dat al zegt, dan zegt dat wel wat. Ik vind persoonlijk juist die servicegames van Nadal van zijn kant soms vervelend, omdat hij zoveel tijd neemt, eer hij een keertje serveert. Verder heeft hij tijdens een wedstrijd zelf ook altijd van die trucjes, om een ander uit zijn ritme te halen, dus het is wel een beetje zielig om hierover te klagen dan.

Tsonga had trouwens wel gewonnen zag ik.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Gelukkig tsonga wel ja.

Als ik het al zeg moet het wel zo zijn idd . Hij gaf Rosel ook nog een vijandige shoulder bump. Echt te genant voor woorden. Hij heeft ook altijd van die vervelende maniertjes om iemand uit zijn spel te halen. Toen ie net momentum had gepakt moesten ze een half uur wachten omdat het dak erop moest. Iets met karma Rafa?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.