- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal)
Algemeen sporttopic (geen voetbal)
david bohm
-
- 3075 berichten
- 3439 stemmen
Het waren er altijd 6...
Dat je het trouwens nog aandurft met Herbert 'hollen en stilstaan' Dijkstra
Ja vandaar m'n uitroepteken! De zesde zal de buik wel vol hebben van Jens!
Was tijdens een interview met Greipel wat volgens Wuyts 2 minuut 9 seconden zou duren.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Zelfs dan 
Tony gaat niet meer starten iig. Pfff 
david bohm
-
- 3075 berichten
- 3439 stemmen
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
Het is officieel: Martin gaat morgen niet meer van start.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Greg Henderson (Lotto-Soudal) staakt de strijd. De Nieuw-Zeelander heeft te veel last van de blessure die hij maandag opliep bij de grote valpartij in de rit naar Hoei. Henderson speelt een belangrijke rol in de sprinttrein van André Greipel
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
Sagan op 11 seconden van Froome.
Maar ik denk niet dat ie 't haalt.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Tourrenner Paolini betrapt op gebruik cocaïne | NOS Tour de France
Euh huh? Tijdens de Tour? Of hoe lang blijft dat in het lichaam?
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Buiten competitie staat het niet op de dopinglijst. Tijdens de Tour de France is cocaïne doping. 
Toch jammer dat een toch wel mooie wielrenner als Paolini zo zijn carrière moet afsluiten, al is het natuurlijk wel terecht.
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2375 stemmen
Tourrenner Paolini betrapt op gebruik cocaïne | NOS Tour de France
Euh huh? Tijdens de Tour? Of hoe lang blijft dat in het lichaam?
3/4 dagen, ofwel, hij zou dan aan het vooravond van de Tour een lijntje hebben genomen... Nu was ik bij Kraftwerk en was het een leuke vrijdagavond, maar ik heb geen renners gezien.
Kortom, die is nogal onvoorzichtig geweest op het moment dat het bloed afgetapt werd.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Kortom, die is nogal onvoorzichtig geweest op het moment dat het bloed afgetapt werd.
Dat is het bijzonder pijnlijke maar waarschijnlijke scenario idd.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Greg Henderson (Lotto-Soudal) staakt de strijd. De Nieuw-Zeelander heeft te veel last van de blessure die hij maandag opliep bij de grote valpartij in de rit naar Hoei. Henderson speelt een belangrijke rol in de sprinttrein van André Greipel
Naar aanleiding van bovenstaand bericht: Henderson was de man die ontbrak voor Greipel. Zeker van.
eRCee
-
- 13441 berichten
- 1978 stemmen
Dat is het bijzonder pijnlijke maar waarschijnlijke scenario idd.
Onzin, waarom zou Paolini niet 'gewoon' cocaine hebben gebruikt aan de vooravond van de Tour? Alsof iedereen niet dagelijks een hoop stomme dingen doet. Mensen zijn niet zulke rationele wezens als we graag denken. Denk aan Tom Boonen, Youri van Gelder, Gasquet en al die andere sporters die ook op coke zijn betrapt.
Natuurlijk kan het ook te maken hebben met autologe bloedtransfusies, maar dat scenario waarschijnlijker achten dan een ander is op niks gebaseerd.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16349 stemmen
Alle scenario's kunnen, maar het verbaast mij niet dat bij uitgerekend Katjoesja en Astana de twee 'smetjes' op de Tour tot nu toe zitten.
eRCee
-
- 13441 berichten
- 1978 stemmen
Als dat de enige smetjes zijn. Het gaat in beide gevallen niet om een betrapping op een prestatie-bevorderend product. Lage cortisol-waarden waren eerder vooral voorbehouden aan Lotto-Jumbo en z'n voorgangers. Cocaine is gemeengoed in de sportwereld. Dus dat je niet verbaast bent zegt denk ik meer over het imago van Katusha en Astana dan over hoe schoon die ploegen daadwerkelijk zijn.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4695 stemmen
Ben niet helemaal mee. Wat is de link tussen een autologe bloedtransfusie en cocaïne?
Roel-
-
- 1978 berichten
- 584 stemmen
Federer was magistraal gisteren. Beste service reeks ooit gezien. Murray speelde lang niet slecht, maar zo'n stukje magie van de beste tennisser aller tijden overwint niemand. Hopen dat FedExpress zondag dit niveau weet te halen, want dan heeft hij eindelijk zijn verdiende 18e grand slam titel binnen.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Onzin, waarom zou Paolini niet 'gewoon' cocaine hebben gebruikt aan de vooravond van de Tour?
Tja, het kan natuurlijk, maar daar geloof ik gewoon niks van. Als je zijn reactie ook leest: hij 'draagt zijn verantwoordelijkheid' maar zal er 'alles aan willen doen om te begrijpen hoe dit mogelijk is'.
Bij een Utrechts snuifje had-ie gewoon met de billen bloot gekund en dat was dan dat.
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2375 stemmen
Natuurlijk kan het ook te maken hebben met autologe bloedtransfusies, maar dat scenario waarschijnlijker achten dan een ander is op niks gebaseerd.
Nouja, gebaseerd op de geschiedenis van het wielrennen. Lijkt me een stuk plausibeler verhaal dat je ergens in december/januari een feestje bouwt dan dat je een week voor de Tour 'domme dingen doet'.
Bovendien past zo'n Paolini natuurlijk perfect in het plaatje. Oud, dubieuze ploeg etc..
eRCee
-
- 13441 berichten
- 1978 stemmen
Bij een Utrechts snuifje had-ie gewoon met de billen bloot gekund en dat was dan dat.
De man heeft waarschijnlijk een vrouw en kinderen. Ga ik vanuit. En komt uit het katholieke Italie. Er kunnen allerlei redenen zijn om niet direct te bekennen, zeker als er nog niet eens een contra-expertise is.
Nouja, gebaseerd op de geschiedenis van het wielrennen. Lijkt me een stuk plausibeler verhaal dat je ergens in december/januari een feestje bouwt dan dat je een week voor de Tour 'domme dingen doet'.
Heb je de lijst met sporters die betrapt zijn op cocaine wel eens bekeken? Die hebben allemaal domme dingen gedaan. Waaronder springruiters, of hoogspringers, of voetballers, of ringenzwaaiers. Cocaine wordt vrij veel gebruikt in het algemeen, en onder topsporters lijkt dat alleen maar meer te zijn. Heeft mogelijk te maken met de druk.
Sinds wanneer past 'oud' in het plaatje? En wat is het laatste dopinggeval bij Katusha?
Ik vind het allemaal volkomen speculatief.
De feiten zijn gewoon dat Paolini betrapt is op een middel dat binnen competitie wel verboden maar niet prestatie-bevorderend is. 6 maanden schorsen en dan kan hij nog één keer een mooi voorjaar rijden.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Federer was magistraal gisteren. Beste service reeks ooit gezien. Murray speelde lang niet slecht, maar zo'n stukje magie van de beste tennisser aller tijden overwint niemand. Hopen dat FedExpress zondag dit niveau weet te halen, want dan heeft hij eindelijk zijn verdiende 18e grand slam titel binnen.
Wat een geniale punten van Federer in dat filmpje.
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Heerlijk dat Vuillermoz nu zo aan het oogsten is. Vorig jaar in de Giro stevig van die man genoten.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Onzin, waarom zou Paolini niet 'gewoon' cocaine hebben gebruikt aan de vooravond van de Tour? Alsof iedereen niet dagelijks een hoop stomme dingen doet. Mensen zijn niet zulke rationele wezens als we graag denken. Denk aan Tom Boonen, Youri van Gelder, Gasquet en al die andere sporters die ook op coke zijn betrapt.
Het reglement schrijft voor dat niet de datum van inname van de coke telt, maar de datum van controle, waarbij het in een wedstrijd altijd verboden is.
Mannen zoals Tom Boonen, Youri van Gelder, Gasquet zijn betrapt bij controles buiten een wedstrijd, waardoor ze niet gestraft werden. 
mjk87 (moderator films)
-
- 14518 berichten
- 4516 stemmen
Zo meteen weer een Europese finale bij Wimbledon. Ik heb onderstaande tabel van Wikipedia met de grandslamtoernooien en de WTA/ATP Finals even ingekleurd/aangepast. Groen is een Europese winnaar, blauw is uit de VS, geel uit Azië, rood uit Australië en grijsachtig uit Zuid-Amerika. Wat opvalt is de totale overheersing van Europa bij het mannentennis (bovenste tabel). Bij de vrouwen is meer afwisseling, maar ook alleen maar door twee (vooral één) zusjes Williams. Het Nederlandse tennis is armoe troef, maar als Amerikaanse bond zou ik me ook zorgen maken.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Bah, dat oerdegelijke spel van Djokovic. 
mjk87 (moderator films)
-
- 14518 berichten
- 4516 stemmen
Hier staat trouwens de NOS op met de ploegentijdrit (omdat de Belg ik even niet kan ontvangen). Herbert Dijkstra heeft ineens besloten de klemtoon voortaan op de eerste klinker te leggen. Ástana. Qúintana. Goed, weet je gelijk weer waarom je de NOS meestal probeert te vermijden als Herbert aan de beurt is.
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
Heerlijk secondenspel tussen BMC en SKY!
Zandkuiken
-
- 1746 berichten
- 1431 stemmen
Begin een beetje te vrezen dat er straks echt compleet geen maat zal staan op Froome, als je hem tekeer zag gaan tijdens de TTT.
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 berichten
- 5077 stemmen
Begin een beetje te vrezen dat er straks echt compleet geen maat zal staan op Froome, als je hem tekeer zag gaan tijdens de TTT.
Idem hier. We weten feitelijk nog niets, maar ik vind dat alles tot nu toe wijst op een tour met een dominante winnende Froome en heb hetzelfde voorgevoel.
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
Ik ben benieuwd hoe goed Quintana is. Niet dat ik geloof dat ie kan winnen, wel dat hij misschien net beter is dan Froome in de bergen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.