- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal)
Algemeen sporttopic (geen voetbal)
Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
Achja, mijn eerste nba seizoen kan toch al niet meer stuk. Zoveel mooie plays gezien
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Meest kutte NBA seizoen na de tweede retirement van Jordan dit
.
Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
Serieus? Vond dit wel erg leuk om naar te kijken. Wat vond je er dan zo kut aan?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Naast dat ik van basketbal hou en van de spectaculaire plays hou, ben ik vooral een fan van de Bulls. Echt zo zuur dat je heel het seizoen de beste van de NBA bent en het door zoveel onfortuin een vergooid seizoen is.
Ook vond ik dit condensed schedule een grote invloed hebben op de kwaliteit van het spel. Al komen straks de betere series van de playoffs dus nog geen man overboord.
happie
-
- 6236 berichten
- 426 stemmen
Veel blessures ook in de NBA dit seizoen. Baron, Billups, Rose, Lin, Rubio en Howard hebben zware blessures. Verder waren er ook diverse pijntjes bij Wade, Love, Kobe, big 4 van de Celtics, Noah, Deng, Amar'e en Melo. Dan mis ik er nog genoeg volgens mij.
s0062423
-
- 682 berichten
- 1739 stemmen
Naast dat ik van basketbal hou en van de spectaculaire plays hou, ben ik vooral een fan van de Bulls. Echt zo zuur dat je heel het seizoen de beste van de NBA bent en het door zoveel onfortuin een vergooid seizoen is..
Maar, maar; nu eindelijk het jaar van de Celtics? Ze zijn goed bezig; Rondo, Pierce, Garnett zeeer strak momenteel! + strakke Brandley. Ik blijf fan! Mooiste basketbal van allemaal.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Helemaal mee eens. Je hebt hun fit nodig. Nu wel de executie uitgesteld. Deng en Boozer met goede cijfers maar het was vooral Gibson die weigerde zich gewonnen te geven
. 3-2 nu, nu winnen in Philly en dan krijg je weer zo'n onvoorspelbare game 7.
Ik gun het de C's wel en spelen heerlijk basketbal. Bovendien begint Rondo steeds meer een soort John Stockton te worden, mijn favoriete point guard in de geschiedenis van de NBA. Laten we het hopen, al is de conference final het hoogst haalbare denk ik. Al mogen ze het van mij wel winnen.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Wie zegt dat Rose volgend jaar mee gaat doen? Die is niet voor februari fit 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Als ie in april fit is is het goed.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
UFC on Fox: Diaz vs. Miller
Pat Barry vs. Lavar Johnson
Heerlijke fight om mee te beginnen. Ben een groot van van Johnson, die echt de meest vicious uppercuts die ik ooit gezien heb. Hij zat dan eventjes in de problemen maar toen ie zijn uppercuts kon inzetten was het een gedane zaak. Lavar
.
Rousimar Palhares vs. Alan Belcher
Ik had verwacht dat deze naar Palhares zou gaan. Beste locks in MMA en het leek er ook een paar keer op dat Belcher zou submitten maar wat een uitstekende submission defense zeg. Grandioos en daarna was het gedaan voor Palhares. Palhares is qua voorkomen zo indrukwekkend dat ik 'm altijd als winnaar aanwees. Erg knap gedaan van Belcher.
Josh Koscheck vs. Johny Hendricks
weer geen misselijke bout. Met publieks vijand nummer 1 Koscheck gebeurt er altijd, en ook nu weer. sterke pacing en dan van die heerlijke all the way uitvallen. Nergens grandioos maar wel zeer vermakelijk. Lastig een winnaar aan te wijzen, split decision is dus begrijpelijk.
Nate Diaz vs. Jim Miller
De Diaz broers altijd een genot om naar te kijken. Geweldige taunting fighters. Misschien wel de grootste bout ooit voor Diaz en erg blij dat ie bewijst dat er met hem echt rekening gehouden mag gaan worden. Ook al is ie titelloos. Eerste ronde was gewoon exchangen maar Diaz heeft altijd de totale controle gehad. Echt weergaloos gevochten. En toen begon ie te taunten en dan weet je wel hoe laat het is. Terechte win voor Diaz en hopelijk resulteert dit in veel moois en eindelijk deb ekroning voor Diaz.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ronde van Italië: Garmin-Barracuda heeft in Verona heeft de ploegentijdrit van 33 km gewonnen, voor Katusha en Astana. Een prachtig eerbetoon van Tyler Farrar (Garmin) aan zijn vriend Wouter Weylandt, die precies een jaar geleden het leven liet. Navardauskas heeft nu het rose.
IJH15
-
- 84 berichten
- 122 stemmen
Verwachtte overwinning van Garmin-Barracuda. Rodriguez doet hier een verrassende zaak voor het klassement. Ben zeer benieuwd of Hesjedal een rol van betekenis kan spelen in het klassement. Vacansoleil-DCM valt me enigszins tegen, van Rabobank had ik niet meer verwacht.
Die lui van Euskaltel kunnen ook echt niet (ploegen)tijdrijden he.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4705 stemmen
Ja, Garmin als winnaar leek me ook wel zeker. Denk dat ze ook nog wat inhielden aan het eind om Navar zijn roze trui te gunnen. Leuke anekdote: alle renners van Garmin waren bij de 51 beste renners in de proloog zaterdag. Wel opvallend dat Rasmussen moest lossen.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Met de ploeg van Vacans had er idd meer ingezeten.
otherfool
-
- 18529 berichten
- 3403 stemmen
Garmin-Barracuda, wat een geniale teamnaam is dat toch ook...
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Miami vs Indiana dus. Fijne matchup. Go Heat 
Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
Go Indiana 
Grizzlies btw gewonnen! Overmorgen een zware wedstrijd voor de boeg, hopelijk is CP3 er dan niet bij.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Laat dit niet zo zijn wat betreft de Birdman
.
otherfool
-
- 18529 berichten
- 3403 stemmen
Jaja Girini, wie zou niet eens extra hard op de pedalen gaan staan voor een zoen van Peta Todd? Mark Cavendish kon niet wachten het immer stijlvolle model en de kleine Delilah in de armen te sluiten en spurtte naar zijn 2e dagzege deze Giro. Thuis op de bank kreeg mevrouw Timmy ook een zoen van een zonder twijfel dolgelukkige dagwinnaar, die opmerkelijk genoeg de wereldkampioen niet speelde maar wel punten harkte met Goss, Bennati, Modolo en Demare:
1 Timmy 59
2 AHWA 54
3 jeroen dn urste 52
. De Willies 52
5 citybird 45
AHWA verteerde de korte knikskes in de finale prima en spurtte in het heilige roze met de besten mee, waardoor de voorsprong op de rest der ambitieuze klassementsmannen inmiddels impressionant mag worden genoemd:
1 AHWA 246
2 otherfool 182
3 De Willies 160
4 Finisterra 155
5 PartyMarty 147
De subleague zakt wat plaatsjes naar plek 8, precies het aantal punten van maglia nera Montorsi. Milaan is echter nog ver, graag a domani!
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
WTF die Birdman was altijd een excentriekeling maar dit mag hoop ik toch niet waar zijn 
En Harden zeer verdient Sixth Man of the Year. Fear the Beard!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hoe kon het ook anders. The Beard
.
Mee eens, en had 'm altijd wel hoog zitten. Al kan ie gewoon spelen vanavond, en is niet gearresteerd, hopelijk zegt dat wat.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Het was spannend, maar mocht niet baten. Zeer zeer close. Wel ode aan Philly dat ze deze W over de streep wisten te trekken want de druk was enorm. Nu maar weer lekker neutraal kijken en genieten van de PO's. Viel geen eer te behalen dit jaar. Ik gun het Doug Collins van harte.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Stomme plays van Asik in het slot...
Iggy laat weer zien wat een leider het is. Geweldig. Jammer van de blessures, had gehoopt dat Bulls het de Heat moeilijk konden maken.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ja, dat zeker. Sowieso blinkt Asik niet echt uit in basketball iq
. Zijn vertical defense is grandioos maar dat is dan ook wel het enige imho. Erg jammer inderdaad. Iggy wel een leader in optima forma idd.
Enige prognose Pita wat betreft Heat vs Pacers? Kunnen het Heat wel lastig maken als ze snel momentum vinden.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Pacers missen natuurlijk de creativiteit in offense om het de Heat lastig te maken in verdedigend opzicht.
Ze zullen gewoon keihard moeten werken en de Heat geen easy points gunnen. Dan maar een lekkere strakke foul en ze vanaf de ft line laten gooien. Beetje pit er in
.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Jaja Girini...
Altijd leuk je updates, maar moet toegeven..iets leuker nog als je er zelf in voorkomt 
Frozen_Devil
-
- 57 berichten
- 454 stemmen
Stomme plays van Asik in het slot...
Ja, dat zeker. Sowieso blinkt Asik niet echt uit in basketball iq
. Zijn vertical defense is grandioos maar dat is dan ook wel het enige imho. Erg jammer inderdaad. Iggy wel een leader in optima forma idd.
FTs missen is jammer, maar die defensive play was totaal zijn fout niet, hij kon onmogelijk Iggy stoppen. Zijn team moest veel sneller teruglopen in defense. Ook de mening van de TNT crew.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.