• 15.837 nieuwsartikelen
  • 178.536 films
  • 12.249 series
  • 34.035 seizoenen
  • 648.279 acteurs
  • 199.148 gebruikers
  • 9.381.110 stemmen

Algemeen sporttopic (geen voetbal)

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Zuur dit maar we wisten dat het moeilijk ging worden. Geen Rose, nu ook geen Noah en een Deng die last heeft van zijn pols. Het mogen geen excuses zijn maar het zijn feiten. Dit keer geen wanprestatie, gewoo neen goed hard gevecht maar turnovers op cruciale momenten, zeer discutabele calls van de refs (die call op Asik op het eind van het vierde lmao) en een gebrek aan basketball IQ bij Watson. Ook goede field goals maar wat liep hij raar te doen af en toe. Boozer goede game ook. 3 x op rij winnen zie ik niet gebeuren maar we zien wel waar het schip strandt. Wel leuk team, en tuurlijk gun je het Doug Collins het als Bulls fan. Jammer van die (deels) misselijke achterban. Don't count us out yet. Al lijken velen toe aan het einde van het seizoen. Wel tof Noah in z'n foute Blazer die zeer fanatiek loopt te supporten. Ga maar een filmpje kijken.

happie

• 6236 berichten
  • 426 stemmen

Zonde man. Maar het missen van Rose/Noah en de pijnlijke pols van Deng is wel van grote invloed voor de Bulls. Dus mag je zeker wel als excuus gebruiken vind ik. Zonder deze drie word het wel wat magertjes en dan is philly wel een lastige tegenstander. Wel jammer, want ik hoopte op een fantastische conference final tussen miami en chicago.

Overigens zijn de Knicks aan het strijden voor hun laatste kans. Maar meer dan een sweep ontlopen zit er ook niet. Zelfs dat gaat ze niet lukken denk ik.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ja, een flinke aderlating. Enige positieve punt aan deze series is dat he tde trashtalkers de mond snoert die beweren dat Rose helemaal niet zo belangrijk is voor de Bulls. Lachwekkende stelling natuurlijk. Jammer inderdaad, volgend seizoen maar weer. Spijtig dat je een goed seizoen zo snel er anders uit kan komen te zien. Gewoon een uitermate teleurstellend seizoen nu.

Zie het ze ook niet doen. Vind New York een zwaar gemankeerd team. Vind het wel lekekr voor ze een sweep. Kan ik straks ook eens neutraal gaan kijken en daadwerkelijk eens genieten van LeBron James en Wade ipv me te ergeren. Lijkt me wel appeltje eitje voor Miami verder, hoop op een sweep tegen Indiana en een leuk onderonsje met Boston. In het westen wordt het spannender in ieder geval.

otherfool

• 18529 berichten
  • 3403 stemmen

Sportpools is ontploft, Girini, misschien wel door de extreme MM-scores, wie weet

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Baron Davis.

Wordt er gewoon onpasselijk van..

Einde carrière vrees ik...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Zag er vreselijk uit. Ode voor big sportsmans als James en Wade. Echt vreselijk, zag er heel slecht uit. Al verwacht je dat heel MSG er stil van wordt maar wat niet het geval was.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

otherfool schreef:

Sportpools is ontploft, Girini, misschien wel door de extreme MM-scores, wie weet

Ik heb ze gehackt, omdat ik niet meer mocht deelnemen.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Niet vergeten, vroege finish vandaag!

IVM overtocht naar het schitterende Italia.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Wat een idiote sprint zeg...

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Pitakaas schreef:

Wat een idiote sprint zeg...

En weten dat Italianen niet gedeklasseerd worden.

Een echte 'Ferrari'.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Respect voor die gast die die bunnyhop maakte met 65 km/u

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Toch nog 'goed' nieuws uit de Giro:

Boosdoener Ferrari werd door de wedstrijdjury gedeklasseerd en naar de laatste plaats teruggezet.

De ongelukkige Phinney werd naar een ziekenhuis afgevoerd, waar zijn gehavende rechterenkel verzorgd werd. "Het gaat al heel wat beter dan vlak na mijn val", verduidelijkte de Amerikaan nadien. "Ik hoop in elk geval dat het niet ernstig is. Morgen kan ik recupereren tijdens de rustdag."

otherfool

• 18529 berichten
  • 3403 stemmen

Potjandikke ze stuiteren weer hard in het rond

Hopen dat Phinney verder een beetje goed herstelt...

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4705 stemmen

Goh, niet té steng zijn voor Ferrari. Gedeklasseerd en klaar. Hij zoekt uiteindelijk gewoon de ruimte op maar heeft pech dat net Cavendish daar aan komt gesneld. Die is net wat sneller dan de gemiddelde sprinter helaas. Verder niet doelbewust, gewoon een beetje onbesuisd maar dat heb je wel nodig als sprinter.

Edit: Zie nu net dat de reacties hier wel meevallen. Op andere plaatsen roepen ze zelfs om uitsluiting uit de Giro: wat een onzin.

En geniale jump van Favilli, ja!

happie

• 6236 berichten
  • 426 stemmen

Pitakaas schreef:

Baron Davis. Wordt er gewoon onpasselijk van.. Einde carrière vrees ik...

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Finisterra schreef:

Goh, niet té steng zijn voor Ferrari. Gedeklasseerd en klaar. Hij zoekt uiteindelijk gewoon de ruimte op maar heeft pech dat net Cavendish daar aan komt gesneld. Die is net wat sneller dan de gemiddelde sprinter helaas. Verder niet doelbewust, gewoon een beetje onbesuisd maar dat heb je wel nodig als sprinter.

Edit: Zie nu net dat de reacties hier wel meevallen. Op andere plaatsen roepen ze zelfs om uitsluiting uit de Giro: wat een onzin.

En geniale jump van Favilli, ja!

Mjah ik zou de beelden misschien nog even moeten terugkijken maar ik vind het toch niet echt een snuggere actie van Ferrari. Uitsluiting zou zeker overdreven zijn (geen ene sprinter is echt netjes, Cavendish kan er ook wat van, helemaal als zn trein weg is), maar dit soort dingen moeten we toch voorkomen. Helemaal als dan de wereldkampioen en roze trui er bij liggen...

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Finisterra schreef:

Heb je die sprint wel een goed - en vertraagd - gekeken? Op de manier waarop hij plots de helft van de weg naar rechts uitweek? Dat zijn bij mij geen sprinters, maar potentiële moordenaars. Er zijn er al voor veel minder naar huis gestuurd. Ik durf er mijn maandloon op verwedden dat, indien het geen Italiaan was, hij zijn valiezen zou mogen pakken hebben. Zeker van.

Knisper

• 13040 berichten
  • 1279 stemmen

Dat zou misschien zo bij Scarponi, Basso of Cunego zijn, maar ze gaan echt niet alles doen om Ferrari, een Italiaan die in de marge rijdt, in koers te houden.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4705 stemmen

speedy23 schreef:

(quote)

Heb je die sprint wel een goed - en vertraagd - gekeken? Op de manier waarop hij plots de helft van de weg naar rechts uitweek? Dat zijn bij mij geen sprinters, maar potentiële moordenaars. Er zijn er al voor veel minder naar huis gestuurd. Ik durf er mijn maandloon op verwedden dat, indien het geen Italiaan was, hij zijn valiezen zou mogen pakken hebben. Zeker van.

Geef eens een voorbeeld dan? Ik ken er immers geen. Enkel door doelbewust te slaan of met iets te gooien. Kan zelf op geen enkel voorbeeld komen van iemand die er is uitgezet omdat hij in de sprint van z'n lijn afwijkt. Voor hetzelfde geld komt gewoon Feillu (ipv Cav) langs rechts - met minder snelheid - waardoor Ferrari perfect het gat in duikt en 3e (ofzo) wordt. Het blijft (te) gevaarlijk maar ben er zeker van dat dergelijke manoeuvres veel vaker gebeuren in de laatste 3 km bij een massasprint. Vandaag zag zelfs Cav er niet zo koosjer uit met zijn geduw enkele honderden meters daarvoor (zo kan er ook iemand vallen hoor!).

Vind dat Ferrari best genoeg gestraft is zo en geen enkele renner zou eruit zijn gezet voor zoiets, ook geen niet-Italiaan.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Het is inderdaad geen opzet, en dat vind ik ook een belangrijke graadmeter.

otherfool

• 18529 berichten
  • 3403 stemmen

Buona sera, Girini! In extremis dan toch nog een Sportpools update, al liggen technische mankementen ten grondslag aan het ontbreken van details over de dagzeges op het Deense grondgebied, waar menig truidrager (oranje, roze en rood) op de bips ging en achtereenvolgens Cavendish en Goss hun favorietenrol waarmaakten. Er is uiteraard wel een algemeen klassement; AHWA gaat met het heilige roze om de ranke schouders naar de Laars, de rest staat niet op de foto:

1 AHWA 192

2 otherfool 139

3 PartyMarty 125

4 Finisterra 116

5 De Willies 108

De subleague doet het nog altijd goed op 6, de Maglia Nera is voorlopig voor Montorsi met 8 schamele puntjes. Morgen rusten, overmorgen ploegentijdrit, daarna hopen we dat alles het weer doet voor nog 3 weken fietsen. A presto!

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Finisterra schreef:

Geef eens een voorbeeld dan? Ik ken er immers geen.

Vind dat Ferrari best genoeg gestraft is zo en geen enkele renner zou eruit zijn gezet voor zoiets, ook geen niet-Italiaan.

De laatste die ik mij herinner is de kopstotende Mark Renshaw in 2010. Maar er zijn er nog verschillende geweest (ik ben een slechte zoeker). Maar het is ook een feit dat 'onregelmatige' sprinters in ééndagskoersen automatisch verwezen worden naar de laatste plaats. Daar kan men ze niet naar huis sturen. Zoals bijvoorbeeld in 1988 in Ronse waar Bauer Criquielion in de dranghekkens rijdt.

En dat de sportdirecteur van Ferrari zich openbaar ging excuseren voor zijn "wangedrag" vind ik ook al veelzeggend.

Ik blijf er bij: zo'n mannen zijn levensgevaarlijk. Er waren er vroeger ook nog, zoals Abdousjaparov, Esclassan, enz... Voor mijn part, weg met die mannen.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Damn, dan doe ik het nog best aardig

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4705 stemmen

speedy23 schreef:

(quote)

De laatste die ik mij herinner is de kopstotende Mark Renshaw in 2010. Maar er zijn er nog verschillende geweest (ik ben een slechte zoeker). Maar het is ook een feit dat 'onregelmatige' sprinters in ééndagskoersen automatisch verwezen worden naar de laatste plaats. Daar kan men ze niet naar huis sturen. Zoals bijvoorbeeld in 1988 in Ronse waar Bauer Criquielion in de dranghekkens rijdt.

En dat de sportdirecteur van Ferrari zich openbaar ging excuseren voor zijn "wangedrag" vind ik ook al veelzeggend.

Ik blijf er bij: zo'n mannen zijn levensgevaarlijk. Er waren er vroeger ook nog, zoals Abdousjaparov, Esclassan, enz... Voor mijn part, weg met die mannen.

Klopt, Renshaw herinner ik me ook nog. Sorry, maar dat vind ik dus veel erger dan Ferrari's onregelmatig en ietwat onbesuisd gesprint. Niks intentioneel aan bij Ferrari (het is niet zo dat hij de deur wil dicht doen voor Cav ofzo). Ik vind dat er weer teveel naar de gevolgen wordt gekeken (een gevalletje Witsel dus) terwijl de actie op zich helemaal niet zo erg was en wel vaker voorkomt. Als er geen valpartij volgt, is er geen haan die er naar kraait en spreekt iedereen zelfs over een prima manoeuvre van Ferrari.

Opmerking wat betreft de sportbestuurder: Hij excuseert zich voor Ferrari's incorrecte maar niet intentionele gedrag. En dat laatste lijkt me nu net het belangrijkste criterium om te oordelen of iemand naar huis moet.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Inderdaad, er zit een verschil in roekeloos en dom rijden en bewust je collega's kopstoten gaan uitdelen zoals Renshaw toen deed.

Vind het dan ook belachelijk dat gasten zoals Renshaw nu zitten te miepen dat ze om 'veel mindere dingen een koers zijn uitgezet'. Die gast moet z'n smoel houden, net als Cavendish zelf trouwens.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4705 stemmen

Pitakaas schreef:

Vind het dan ook belachelijk dat gasten zoals Renshaw nu zitten te miepen dat ze om 'veel mindere dingen een koers zijn uitgezet'. Die gast moet z'n smoel houden, net als Cavendish zelf trouwens.

Helemaal mee eens. Phinney hoor je toch ook niet klagen?

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

Damn you Clippers, nu moet Memphis 3x winnen.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Clippers

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

Haatzaaier

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Big-T schreef:

Damn you Clippers, nu moet Memphis 3x winnen.

Welcome to the club .

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.