- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal)
Algemeen sporttopic (geen voetbal)
eRCee
-
- 13443 berichten
- 1978 stemmen
Leuk trouwens voor Langeveld, verdiend Nederlands kampioen wielrennen (en de trui in de Tour, toch mooi).
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Ik heb een hekel aan de filosofie dat je je team overlaadt met superstars om kampioen te worden. De Miami Heat way zeg maar. Bouw gewoon een heel goed roster om een superstar heen (Rose in dit geval). Spurs hebben ook dit jaar bewezen dat je geen superstar heavy team nodig hebt. Het is de makkelijkste manier naar een kampioenschap. Bovendien heb je dan bovendien een speler die puur naar jou toe komt om een kampioenschap te winnen, een argumentatie die mij niet aan staat. Maar goed, dat lijkt de mentaliteit van de hedendaagse supersterren te zijn. Veel talent, geen persoonlijkheid. Als Melo dat laatste heeft, blijft hij lekker bij de Knicks. Waarom zou je überhaupt daar weg willen?
En daarnaast, uiteindelijk is Melo gewoon een overrated superstar. Kan 40 punten maken, maar dan scoort zijn directe tegenstander vaak ook wel 30+.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Sportpools is weer lekker traag met hun Wimbledon-pool. Bij de wielrenrondes zijn de updates meestal 's avonds al doorgevoerd, maar bij de slams duurt het eindeloos.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Sharapova out: 
What a final game!
Kerber (zeer sympathieke speelster) pas op haar 7é matchpoint langs Maria.
Mooie match-up tomorrow: Bouchard - Kerber. Go Canada!
Federer: masterclass! 
Roel-
-
- 1978 berichten
- 584 stemmen
Nadal out
Benieuwd wat deze wild card jongen kan gaan bereiken. Imposant tennis.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Hoop op Federer, maar denk toch dat de winnaar uit het duel Murray-Djokovic gaat komen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En daarnaast, uiteindelijk is Melo gewoon een overrated superstar. Kan 40 punten maken, maar dan scoort zijn directe tegenstander vaak ook wel 30+.
Vind ik ook wel, al past ie wel in een team die verdedigend subliem is maar idd wel een overrated superstar. Wat mij betreft gewoon een star en verre van een superstar. Hoe dan ook ik moet 'm niet.
.
Ik voel wel wat voor een Lance Stephenson eigenlijk. Geeft wel veel diepte.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Hoop op Federer, maar denk toch dat de winnaar uit het duel Murray-Djokovic gaat komen.
Daar hoop ik uiteraard ook op. In een finale tegen Djokovic geef ik Roger wel een kans, niet in een finale tegen Murray. Dus rooten voor Djoko. Eerst de kwartfinales nog.
In ieder geval goed nieuws dat zijn angstgegner er nu uit ligt.
Edit: Murray is weer een Schot.
Gaat die Bulgaar dan eindelijk zijn belofte inlossen? It seems so.
Edit 2: Genie!!!!! Nu tegen mijn andere favoriete speelster Halep.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Murray eruit. Verrassend. Hopelijk verslikt Federer zich nu niet in Wawrinka. No mercy met je landgenoot.
Roel-
-
- 1978 berichten
- 584 stemmen
Murray out, heerlijk. Vervelend mannetje op Wimbledon, ook al kan hij er eigenlijk weinig aan doen dat het publiek zich zo verschrikkelijk (haast Frans) gedraagt. Ben benieuwd of Dimitrov potten kan breken tegen Djokovic, er van uitgaande dat deze Cilic weet te verslaan. Met Nadal uit het toernooi zie ik Federer zomaar in de finale belanden aan die kant van het schema, mits hij niet gaat choken.
Roel-
-
- 1978 berichten
- 584 stemmen
Mooie affiches voor de mannen zeg. Twee jonge gasten tegen twee oudgedienden (hoewel Novak nu ook weer niet zo oud is).
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Heel mooi dat Federer in de finale staat. Hoop zo voor hem dat hij Wimbledon nog één keer kan winnen. Djokovic liet tegen Dimitrov degelijk spel zien, maar hij maakte toch ook een aantal curieuze fouten. Als Federer scherp is, moet Djokovic te pakken zijn.
mjk87 (moderator films)
-
- 14534 berichten
- 4518 stemmen
2e wedstrijd op gras Djoko-Federer pas denk ik zo?
Roel-
-
- 1978 berichten
- 584 stemmen
Afgaand op de twee halve finales heeft Federer een stapje voor. Opvallend hoe vaak zowel Dimitrov als Djokovic op hun gat lagen, zelden gezien dat tennissers zo vaak vallen. Gaat een spannende match worden zondag, dat is iets wat zeker is.
stfuympos
-
- 13360 berichten
- 731 stemmen
Zou een wonder zijn als Federer gaat winnen. 
mjk87 (moderator films)
-
- 14534 berichten
- 4518 stemmen
Geen wonder. Al vaker van Djokovic gewonnen dit jaar (zij het in een 'best of three'). Daarnaast is het op gras en Djoko is niet in de absolute topvorm.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Wordt een fraaie wedstrijd zondag.
Djoko idd niet in grootse vorm (met name de backhand opvallend onstabiel) en hij speelt niet graag tegen Roger, that's for sure.
Federer gisteren niet zien spelen, maar hij heeft zich nauwelijks hoeven inspannen tegen die Canadees.
Als het Roger lukt om het tempo van de rally te bepalen / aanvallend te tennissen, dan pakt hij zijn 18é grand slam titel. Ik heb er een goed gevoel over.
Over Canadezen gesproken: Bouchard vandaag tegen Kvitova. Go Genie!!!!!!
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Jens Vookt, Maarten, de oude krijger, daar is-ie meteen, 6 kinderen heeft deze man, onverwoestbaar!
david bohm
-
- 3075 berichten
- 3439 stemmen
Jens Vookt, Maarten, de oude krijger, daar is-ie meteen, 6 kinderen heeft deze man, onverwoestbaar!
Hahaha Ja. Zit er dan geen slijtage op, Maarten?
stfuympos
-
- 13360 berichten
- 731 stemmen
Geen wonder. Al vaker van Djokovic gewonnen dit jaar (zij het in een 'best of three'). Daarnaast is het op gras en Djoko is niet in de absolute topvorm.
eRCee
-
- 13443 berichten
- 1978 stemmen
Top-10 voorspelling Tour:
1. Contador.
2. Froome.
3. Valverde.
4. Jurgen van den Broeck.
5. Nibali.
6. Rui Costa.
7. Nieve (zal opschuiven in de pikorde en Porte voorbij steken)
8. Mollema.
9. Bardet.
10. Rodriguez.
(11. Talansky)
chevy93
-
- 12754 berichten
- 1324 stemmen
Over Canadezen gesproken: Bouchard vandaag tegen Kvitova. Go Genie!!!!!!
Roel-
-
- 1978 berichten
- 584 stemmen
Bouchard wordt van de baan geveegd.
Overigens een knotsgekke kwalificatie op Silverstone. Ferrari en Williams komen niet door Q1, Hamilton die het laat lopen in de laatste ronde, Vettel alsnog op twee en een Marussia op 12. Moet niet gekker worden dit. Zou fantastisch zijn als het tijdens de race morgen weer zulk wisselvallig weer is.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
What an unbelievable display of power hitting!!!!
Jammer dat de finale zo kort duurde (54 minuten ofzo), maar fenomenaal tennis van Kvitova. Ongekend.
Beautiful Genie speelde niet eens slecht, maar zelden iemand zo goed zien spelen als Kvitova, de ene winner na de andere.
eRCee
-
- 13443 berichten
- 1978 stemmen
Spannende finale, domme Cav.
Die Navardauskas is toch ook een prachtrenner he. Wint nog bijna van Sagan voor plek 2. Echt een geweldenaar.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Zat natuurljk op te wachten. Die Cavendish fietst altijd zo lomp en dom. Ook vorig jaar toen hij nog iemand gewoon neerbeukte. Het moest een keer gebeuren dat hij daardoor zo naar zal vallen, alleen vervelend dat dit op deze locatie moest gebeuren.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Cavendisch: een sleutelbeenbreuk ipv de Gele Trui. In de plaats waar zijn moeder het levenslicht zag.
eRCee
-
- 13443 berichten
- 1978 stemmen
Talansky wordt op 4:15 gegeven. Dat zou wel erg jammer zijn.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.