- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal)
Algemeen sporttopic (geen voetbal)
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Wordt nog aangepast. Kwiat en Cav stonden net ook nog op minuten en nu niet meer.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Nee, helemaal proper was het niet wat Cannonball daar liet zien...
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Haha je zal Cav maar hebben in de MoMe pool!
O wacht..
Ik heb Cav echt in al m'n pools gespeeld... Bij Scorito ook nog kopman. Dus een goede positie is nu al kansloos. Dat is wel erg zuur zeg.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Hij verschijnt morgen gewoon aan de start, als het goed is, Pitakaas. Hij heeft geen breuken.
Al zou het terecht zijn als de jury 'm schorst. Zal wel weer niet.
eRCee
-
- 13443 berichten
- 1978 stemmen
Zou je niet iemand voor één rit kunnen verbieden mee te sprinten? Zou wel een mooie straf zijn (niet morgen dan, want daar gaan we Cavendish sowieso niet zien denk ik).
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Zou je niet iemand voor één rit kunnen verbieden mee te sprinten? Zou wel een mooie straf zijn (niet morgen dan, want daar gaan we Cavendish sowieso niet zien denk ik).
Lijkt me niet, want de tijdschema's kloppen dan niet meer.
Balen van Talansky trouwens. Op ruim 4 minuten binnen. Gevallen ofzo?
eRCee
-
- 13443 berichten
- 1978 stemmen
Tijd voor Talansky is al gecorrigeerd, gewoon op 0 gezet. Blijkbaar lek in de laatste 3 km.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Oké mooi. Op Teletekst nog niet toen ik het schreef. 
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 berichten
- 5077 stemmen
Cavendish gaat niet meer van start vandaag.
Roel-
-
- 1978 berichten
- 584 stemmen
Mooi.
Het wordt een drukke middag. Tour, Wimbledon en Formule 1.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Hij verschijnt morgen gewoon aan de start, als het goed is, Pitakaas. Hij heeft geen breuken.
Al zou het terecht zijn als de jury 'm schorst. Zal wel weer niet.
Zelfs als hij niks gebroken had, had Kittel veel te sterk geweest.
Dit is wel het einde van mijn ambities in de pool helaas....
Roel-
-
- 1978 berichten
- 584 stemmen
FedExpress pakt de eerste set! Mooi gevecht waar weinig wordt weggegeven. Al pakt Djok wel net de eerste break.
chevy93
-
- 12754 berichten
- 1324 stemmen
Wie zei ook alweer dat Djokovic niet in supervorm was? 
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Nibali pakt dus de winst zonder dat het peloton ook maar een strobreedte in de weg ligt. Toch wel opvallend omdat hij twee jaar geleden toch wel derde is geworden en je op basis daarvan mag verwachten dat de grote namen in de Tour hem wel enigszins serieus neemt. Tactisch zeer goed door Nibali gereden. Op het moment dat iedereen naar elkaar keek reed hij met een lange neus weg. Knap gedaan en wij mogen ons nu opmaken om naar Londen te vertrekken.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4698 stemmen
Top-10 voorspelling Tour:
1. Contador.
2. Froome.
3. Valverde.
4. Jurgen van den Broeck.
5. Nibali.
6. Rui Costa.
7. Nieve (zal opschuiven in de pikorde en Porte voorbij steken)
8. Mollema.
9. Bardet.
10. Rodriguez.
(11. Talansky)
Even gemist. Mijn voorspelling:
1. Froome
2. Contador
3. Valverde
4. Nibali
5. VDB
6. Talansky
7. Mollema
8. Porte
9. Bardet
10. Pinot
Rodriguez gaf aan geen klassement na te streven. Costa reed nog nooit een echt goed klassement in een grote ronde. Nieve/Porte is een leuke ja...
Verwacht één van beide wel top-10, maar ga dus voor Porte. Bardet pakt wit voor Pinot. Kwiat zakt er wat door in het echte hooggebergte en wordt gewoon 3e in dat klassement. Tweestrijd Contador/Froome, op geruime afstand gevolgd door Valverde.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Nieve en Porte krijgen 0,0 kans van Sky denk.
Ataloona
-
- 734 berichten
- 4262 stemmen
Iemand toevallig nog UFC 175 gekeken? Naomi Watts?
Ronda Rousey, WTF!?!!

Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4698 stemmen
Nieve en Porte krijgen 0,0 kans van Sky denk.
Als ze gewoon zolang mogelijk bij Froome blijven en geen enkele etappe volledig laten lopen, komen ze vanzelf aan een goed klassement. Dat 2e kan wel eens teveel gevraagd zijn inderdaad...
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Denk je even er lekker voor te gaan zitten en dan JUST LIKE THAT (Mike Goldberg voice).
Geweldige main card, gedachten volgen later als die tennisonzin achter de rug is
.
Maarja verwacht gewoon dat haar reign doorgaat totdat Cyborg een contract krijgt bij de UFC. De enige die Rowdy kan stoppen.
-
- 22407 berichten
- 5077 stemmen
Rodriguez bewijst vandaag al niets met een klassement te doen. Komt binnen op een kwartier.
Ook heel veel tijd verloren onder andere Majka, Taaramae, Gadret. Riblon en Martin. Als die al enige klassementsambities hadden zijn ze die nu kwijt.
Mijn top 10
1. Froome (Legt de basis in de eerste bergritten, moeilijke momenten in de derde week, maar houdt stand)
2. Nibali
3. Contador (Gaat in de derde week enkele keren alles of niets spelen en verspeelt daarbij tijd)
4. Talansky
5. Mollema
6. Van Garderen
7. Van Den Broeck
8. Rui Costa
9. Bardet
10. Frank
Er valt altijd wel een topper door de mand. Ik gok dat dat dit jaar Valverde is.
Ataloona
-
- 734 berichten
- 4262 stemmen
Denk je even er lekker voor te gaan zitten en dan JUST LIKE THAT (Mike Goldberg voice).
Geweldige main card, gedachten volgen later als die tennisonzin achter de rug is
.
Maarja verwacht gewoon dat haar reign doorgaat totdat Cyborg een contract krijgt bij de UFC. De enige die Rowdy kan stoppen.
Haha ja, al laat White zich wel altijd enorm negatief (aardig uitgedrukt) uit over Justino. Zou me echter niks verbazen dat White haar straks eens signt en Cyborg opeens een voorbeeld voor de sport is. Kan die vent echt niet uitstaan. Ook met zijn uitspraken over EA en van wie komt de volgende UFC game op de markt.... Precies. Maar goed, hoop spektakel in de UFC. Laatst al dat gevecht tussen Barao en Dillashaw, over een paar maandjes de rematch
+ ''Bones'' vs Gustafsson.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4698 stemmen
Vind het teveel risico met die Sky mannen. Die gaan soms eens snipperdag nemen. Doe maar Costa ipv Porte. Costa gaat eens niet proberen aan te vallen en blijft net Bardet voor door zoveel mogelijk te volgen.
1. Froome
2. Contador
3. Valverde
4. Nibali
5. VDB
6. Talansky
7. Mollema
8. Costa
9. Bardet
10. Pinot
Fuglsang en Frank vallen net buiten de top-10.
eRCee
-
- 13443 berichten
- 1978 stemmen
Hoho, na de tweede etappe nog je voorspelling aanpassen, dat gaat niet he.
Maar wat een etappe! Zo hoort een grote ronde te beginnen. Schitterend parcours.
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Horner verbeterde al in deze etappe. Oudste Tourwinnaar ooit? 
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4698 stemmen
Hoho, na de tweede etappe nog je voorspelling aanpassen, dat gaat niet he.
Maar wat een etappe! Zo hoort een grote ronde te beginnen. Schitterend parcours.
Ik had überhaupt nog geen top-10 gemaakt voor de 2 etappe, eRCee. De aanpassing gebeurde na een half uurtje.
Denk niet dat er veel voorkennis speelt eigenlijk... Rodriguez was er in ieder geval nooit ingekomen door z'n uitspraken vooraf. 
-
- 22407 berichten
- 5077 stemmen
Mart "Moeten we ons geld op jou zetten voor de Vuelta"
Kelderman "Ja"
Lekker zelfverzekerd. Ik mag dat wel.
horizons
-
- 5688 berichten
- 2406 stemmen
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Twee dagen ver en ik ben Cavendish en Modolo al kwijt. 
Onderhond
-
- 87597 berichten
- 12851 stemmen
Twee dagen ver en er staan er al op 36 minuten ... wel een héél taaie rit gisteren, tijdsverschillen om U tegen te zeggen.
lucdecoster
-
- 1644 berichten
- 6323 stemmen
Er zullen nog sprinters wegvallen want het is een zware tour. Spijtig dat Sagan niet achter Nibali wou rijden (vriend).
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.