- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal)
Algemeen sporttopic (geen voetbal)
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
All Star Hibbert en Space Jam Hibbert zijn echt wereld van verschil 
@happie: vergeet niet dat Indiana puur gebouwd is om Heat te slopen 
happie
-
- 6236 berichten
- 426 stemmen
All Star Hibbert en Space Jam Hibbert zijn echt wereld van verschil 
@happie: vergeet niet dat Indiana puur gebouwd is om Heat te slopen
Haha ik hoop het voor je.
Hoop op een mooie match-up. Ik geloof dat ze Washington nog wel pakken.
6-0 play-offs inmiddels. Op naar de 16-0. 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Dat kan dan ook van de Tour en de Vuelta geschreven worden. Het is maar waar je van houdt. 
Joy4ever
-
- 4610 berichten
- 1833 stemmen
Mijn voorliefde voor Italië speelt daarin wel een rol ja 
Maar ik zeg het ook nog één keer: rondemissen 
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Mwah ben het wel eens, de Italiaanse koers is de mooiste.
Deze voorbeschouwing is trouwens echt fenomenaal:
Voorbeschouwing Giro d'Italia 2014 - HET IS KOERS! - hetiskoers.nl
Bellissimo
eRCee
-
- 13441 berichten
- 1978 stemmen
Mwoah. Pozzovivo lijkt me overigens wel de gevaarlijkste outsider gezien z'n vorm van eigenlijk al het hele jaar (dat zou ook weer tegen hem kunnen werken, met name ook vanwege de opbouw van de Giro). Zelf vertrouw ik dat menneke niet erg, dus van mij mag hij er ergens een keer doorheen zakken.
eRCee
-
- 13441 berichten
- 1978 stemmen
Weer Garmin, man man man. By far de grootste brokkenpiloten van het peloton. Daniel Martin zelf nog wel die, in Ierland, tegen de vlakte gaat.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Pffff sneu zeg. Regen had toch wel invloed, ploegen in het midden hadden duidelijk nadeel.
eRCee
-
- 13441 berichten
- 1978 stemmen
Zeker. Wel prettig dat in elk geval Movistar en Katusha onder ongeveer gelijke omstandigheden reden. Wel leuk dat Evans nu wat voorgift heeft, ben benieuwd hoe lang hij dat kan vasthouden.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Wat dacht je van Uran? Die heeft bijna een minuut voorsprong op Quintana en anderhalve minuut op Rodriguez. Dat is een dreun voor die twee hoor. Ook Roche en Majka pakken veel tijd op die twee trouwens.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat een heerlijke OKC v LAC serie is dit nu toch al. Knappe win weer van OKC. Hopelijk trekt LA de stand wel weer gelijk in game 4.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Stand na de ploegentijdrit in de Giro.
1.S.Tuft (Can) in 24'42"
2.L.Durbridge (Aus) op 0"
3.P.Weening (Ned) z.t.
4.C.Meyer (Aus)
5.M.Matthews (Aus)
6.I.Santaromita (Ita)
7.P.Serry (Bel) 5"
8.G.Brambilla (Ita) z.t.
9.R.Uran (Col)
10.S.Pauwels (Bel)
15.C.Evans (Aus) 7"
40.M.Scarponi (Ita) 38"
56.N.Quintana (Col) 55"
70.D.Pozzovivo (Ita) 58"
131.J.Rodriguez (Spa) 1'33"
165.R.Hesjedal (Can) 3'26"
eRCee
-
- 13441 berichten
- 1978 stemmen
Hoop niet dat dit het beeld wordt van alle etappes... Regen, kansloze vlucht (wel netjes van Tjallingii, vooral goed voor de moraal) en Kittel die op z'n gemakje de sprint wint, dat is toch niet het beeld dat je hebt van de Giro.
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2375 stemmen
morgen zal dat vast wel zo zijn, in Italië verwacht ik toch wat anders. Ook weer een paar aankomsten op een helling volgende week geloof ik.
Sanvean
-
- 173 berichten
- 2584 stemmen
Wat een heerlijke OKC v LAC serie is dit nu toch al. Knappe win weer van OKC. Hopelijk trekt LA de stand wel weer gelijk in game 4.
Dit was inderdaad een superwedstrijd.Back and forth. Alle All-Stars speelden sterk, Griffin, Paul, Westbrook en natuurlijk Durant. En Ibaka, Jordan...en onze grote nieuwe cultheld Steven Adams mocht ook weer een duit in het zakje doen, ik begin die jonge Kiwi steeds meer te waarderen.
En natuurlijk weer de nodige kleine opstootjes, irritaties, flops/dubieuze calls.
Toffe game, eerste echt spannende game van de tweede ronde eigenlijk.
Zeker als je daarvoor Washington-Indiana hebt gezien; mijn hemel, wat een barslechte game was dat zeg. Indiana-fans niet gelijk juichen, want de Pacers speelden ook matig.
Washington kon voor het eerst sinds weet ik het hoe lang een thuisgame in de 2e ronde playoffs winnen, misschien ben je dan wat zenuwachtig ofzo. Of omdat het de belangrijke 3e game is. Maar om even met 63-85 thuis te verliezen, pff, kom op jongens. Get it together!
Vannacht BK-MIA. Ik geloof het wel, denk niet dat BK nog wat kan aanrichten. Te oud, te sloom, te moe? Of gewoon niet goed genoeg meer, kan ook natuurlijk.
Wat dat betreft gaf die 4-0 regular season een vertekend beeld en gaf dat iets te veel valse hoop. 
Ik hóóp wel dat BK nog 1 of 2 keer weet te winnen. Zou alleen maar fair zijn eigenlijk, anders speelt Miami straks de CF en F met een pak minder games gespeeld te hebben dan de tegenstanders.
San Antonio wil ik toch ook weer zien. Kijken of SA uit ook een masterclass gratis weggeeft aan het Portlandpubliek. Zou toch vriendelijk zijn van ze.
En kijken of hun bench wéér 50 punten scoort zoals afg. 2 games.
WIELERFANS:
Heb het programma van de Giro nog niet gezien, maar zitten er weer een paar leuke cols/bergetappes in zoals bijna altijd? Stelvio, Gavio, Mortirolo, Zoncolan of hoe ze heten?
Kan me herinneren dat laatste jaren het wel steeds erger werd met de etappes, beestachtig soms.
Zit er weer een mooie etappe in Toscane bij over die strade bianche toevallig?
Ga denk ik wel wat volgen, ben toch vaak thuis dus kan best wat mooie etappes meepikken. Giro blijft toch eigenlijk de mooiste grote ronde (voor mij) qua parcours althans. Ben benieuwd naar deze editie.
Leuk stukje van Zonneveld trouwens, best wel true. Italia is ook al jaren mijn lievelingsland, dus kan me zijn woorden goed indenken. Maarre, hoe heetten die overheerlijke amandelkoekjes nou toch of die typisch Toscaanse lekkernij? Ah ja, Cantuccini! En Panforte. Mmm... Italia! 
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Wilco Kelderman toch mooi de enige klassementsrenner die bij de les was. Hij pakt zo toch maar even drie seconden op de concurrentie. Alleen de eerste 20 renners zaten in dezelfde tijd als Kittel, na Kelderman viel dus dat gat van drie seconden.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ook vannacht/vanmorgen gekeken? Leuk tijdstip hè.
Dit was inderdaad een superwedstrijd.Back and forth. Alle All-Stars speelden sterk, Griffin, Paul, Westbrook en natuurlijk Durant. En Ibaka, Jordan...en onze grote nieuwe cultheld Steven Adams mocht ook weer een duit in het zakje doen, ik begin die jonge Kiwi steeds meer te waarderen.
En natuurlijk weer de nodige kleine opstootjes, irritaties, flops/dubieuze calls.
Toffe game, eerste echt spannende game van de tweede ronde eigenlijk.
Zeker als je daarvoor Washington-Indiana hebt gezien (moeten aanschouwen i.p.v. mogen aanschouwen?); mijn hemel zeg, wat een barslechte game was dat zeg. Indiana-fans niet gelijk juichen, want de Pacers speelden ook matig.
Washington kon voor het eerst sinds weet ik het hoe lang een thuisgame in de 2e ronde playoffs winnen, misschien ben je dan wat zenuwachtig ofzo. Of omdat het de belangrijke 3e game is. Maar om even met 63-85 thuis te verliezen, pff, kom op jongens. Get it together!
Vannacht BK-MIA. Ik geloof het wel, denk niet dat BK nog wat kan aanrichten. Te oud, te sloom, te moe? Of gewoon niet goed genoeg meer, kan ook natuurlijk.
Wat dat betreft gaf die 4-0 regular season een vertekend beeld en gaf dat iets te veel valse hoop. 
Ik hóóp wel dat BK nog 1 of 2 keer weet te winnen. Zou alleen maar fair zijn eigenlijk, anders speelt Miami straks de CF en F met een pak minder games gespeeld te hebben dan de tegenstanders.
San Antonio wil ik toch ook weer zien. Kijken of SA uit ook een masterclass gratis weggeeft aan het Portlandpubliek. Zou toch vriendelijk zijn van ze.
En kijken of hun bench wéér 50 punten scoort zoals afg. 2 games.
Uiteraard. Sport kijk je live
.
Geweldig idd. Echt een razend tempo, inderdaad back and forth en geen spelers die het niet hadden. Was in Washington wel anders, wat een abominabele game van beiden kanten en vooral Washington, brick na brick. O mijn god. Niet om aan te zien.
Sanvean
-
- 173 berichten
- 2584 stemmen
Uiteraard. Sport kijk je live
.
Geweldig idd. Echt een razend tempo, inderdaad back and forth en geen spelers die het niet hadden. Was in Washington wel anders, wat een abominabele game van beiden kanten en vooral Washington, brick na brick. O mijn god. Niet om aan te zien.
Tja, WAS-IND. Vond het zelf een barslechte game. Commentatoren en analytici ook (saaie analytici van ik dacht ESPN; ik mis Barks en Shaq en co).
Las vanmiddag wat artikelen op andere US sites, die reppen dan over uitstekende Indiana defense. Misschien is dat wel zo, misschien speelde Indiana erg sterk defensief maar ik vond het echt een hele slechte game, van beide kanten dus ook van Indiana. Alleen 3e kwart kwam IND er goed uit.
Misschien ben ik niet zo'n basketbalkenner die sterk defensief spel makkelijk opmerkt, maar ik vind het vreemd dat die sites (CBSSports oa) alleen spreken over verstikkende defense terwijl ik gewoon vooral slechte shooting van Washington zag. 
Volgens mij miste WAS namelijk ook gewoon hele makkelijke (uncontested) shots.
Hoe dan ook, vannacht weer bal. 
eRCee
-
- 13441 berichten
- 1978 stemmen
Wilco Kelderman toch mooi de enige klassementsrenner die bij de les was. Hij pakt zo toch maar even drie seconden op de concurrentie. Alleen de eerste 20 renners zaten in dezelfde tijd als Kittel, na Kelderman viel dus dat gat van drie seconden.
Stom van de organisatie, maar goed, mooi voor Wilco.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Chicago Bears hebben heel sterk gedraft maar het beste nieuws is natuurlijk dat Michael Sam is gedraft. Mooie reactie en heel erg blij voor hem. He is going to be big, mark my words.
Sanvean
-
- 173 berichten
- 2584 stemmen
Mooi man. Goed nieuws voor de mensheid mijns inziens. Echt wel een mijlpaal. Heb niet veel met Am. Football en vind achtergrond niet echt belangrijk, maar dit is wel erg historisch.
Nu nog speelminuten in de playoffs voor Jason Collins en we kunnen even vooruit.
Vorige game geen garbage time gehad, misschien geblesseerd?
Misschien nu dan, want ze staan weer klaar om het op te nemen tegen Miami. Toch maar weer kijken dan.
En straks hopelijk weer genieten van Masterclass #3 van San Antonio. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
2-1. Ging lekker van beyond the arc bij Brooklyn. Hopelijk trekken ze het nu gelijk, en kan de spanning weer wederkeren. Chapeau. Nu slapen, nog een wedstrijd ga ik niet trekken. Welterusten!
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Wie stopt San Antonio? Hebben de juiste vorm nu echt te pakken. Portland opnieuw kansloos.
Anaheim Ducks weer naast L.A. Kings. 2-2 nu. Nog geen thuisoverwinning geweest.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Wow die drietjes van Brooklyn. Dat publiek. Heerlijk.
Vanavond weer lekker live OKC-Clippers... Het verschil tussen de beste offense teams uit de league en de beste defense teams is wel opmerklijk ja. Kan me voorstellen dat je dan liever kijkt naar deze game dan naar WAS - IND.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4084 stemmen
Waarom over dat Amerikaanse basketbal praten haha. Net weer bij Donar geweest. Gewoon goed zuipen daar en nog "redelijk' basketbal gezien haha.
Naomi Watts heb jij geen nederlandse favoriet? 
eRCee
-
- 13441 berichten
- 1978 stemmen
Hogeschoolsprinten
Oei, heel knappe sprint van Kittel. Overigens vond ik de zege van Viviani vorige week in Turkije (hier eerder geplaatst) nog indrukwekkender.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Zeg maar 'goddeljke' sprint van Kittel. Letterlijk 30 meter goedmaken in de laatste 70 meter. Hij had zodanig gesprint dat hij er een minuutje moest bij gaan liggen.
En op moederdag én zijn verjaardag een rit winnen in de Giro, of hoe mooi kan het leven van een renner kan zijn. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.