• 15.795 nieuwsartikelen
  • 178.173 films
  • 12.220 series
  • 33.993 seizoenen
  • 647.351 acteurs
  • 199.058 gebruikers
  • 9.374.577 stemmen

Algemeen sporttopic (geen voetbal)

zoeken in:

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Wat een sprint van Kittel inderdaad, dacht dat hij nu echt te ver zat om nog langs Swift en Viviani te geraken. Die twee werden wel echt in een zetel naar de finish gebracht. Was denk ik hét moment om Kittel in een vlakke sprint te kloppen. Wel jammer voor de pooltjes

stfuympos

• 13360 berichten
  • 731 stemmen

Nou van de Vettel show naar de Hamilton show, ben benieuwd naar wat voor regels er nu verzonnen worden.

eRCee

• 13441 berichten
  • 1978 stemmen

McSavah schreef:

Die twee werden wel echt in een zetel naar de finish gebracht. Was denk ik hét moment om Kittel in een vlakke sprint te kloppen.

Klopt, begrijp sowieso niet goed wat er met de topsnelheid van Viviani is gebeurt tussen nu en vorige week. Misschien de weersomstandigheden?

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

eRCee schreef:

(quote)

Klopt, begrijp sowieso niet goed wat er met de topsnelheid van Viviani is gebeurt tussen nu en vorige week. Misschien de weersomstandigheden?

De volgende sprint zitten we in ieder geval in Italië

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Scarponi, Majka en Kiserlovski pakken trouwens elf seconden op de andere klassementsmannen, voor wat het waard is. In ieder geval wel meer dan de drie van Kelderman gisteren

En Moreno 2:34 verloren? Je zou zeggen dat Caruso en Moreno in de uitslag verwisseld zijn.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Wat een comebacks

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2375 stemmen

Ik zie net pas de sprint terug van gisteren. Dit is echt niet normaal meer. Doet wel wat denken aan de sprint van Cavendish toen hij Milaan-San Remo won. Toen lag Haussler ook 4 lengtes voor geloof ik.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

BBC heeft nog geen aanleiding om de bom direct aan de Giro te verbinden. Vind de kop van NU.nl nogal misleidend.

eRCee

• 13441 berichten
  • 1978 stemmen

Morgen nog één kans voor Petacchi om in het roze te komen. Zal hij een vrijgeleide krijgen van Omega-Pharma om mee te sprinten? (Ik denk het wel, Montorsi... ).

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2364 stemmen

Benieuwd wie er 2e wordt morgen!

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2375 stemmen

eRCee schreef:

Morgen nog één kans voor Petacchi om in het roze te komen. Zal hij een vrijgeleide krijgen van Omega-Pharma om mee te sprinten? (Ik denk het wel, Montorsi... ).

Welnee, alles op Uran bij OPQS

Is Petacchi niet vooral een beetje mee als wegkapitein daar? De ritten in Ierland gaven in ieder geval wel een indicatie dat hij voor de sprints niet kwam. Of dat moet in Italië ineens een ander verhaal worden.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4695 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Welnee, alles op Uran bij OPQS

Is Petacchi niet vooral een beetje mee als wegkapitein daar? De ritten in Ierland gaven in ieder geval wel een indicatie dat hij voor de sprints niet kwam. Of dat moet in Italië ineens een ander verhaal worden.

Klopt, hij gaf zelf aan vooral als wegkapitein te starten, al zou hij wel enkele keren willen meesprinten. Dat hij op 0 blijft staan verwacht ik dan ook niet, maar voor 2 punten is hij vast een goede kluns.

Roel-

• 1978 berichten
  • 584 stemmen

Lebron was op dreef zeg. Miami nu iig zo goed als zeker in de finale van de eastern conf.

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2375 stemmen

haha die Sterling is ook knettergek he. Terwijl hij voor de ene uitglijder zijn excuses maakt dendert hij er doodgewoon over heen met de volgende. "Johnson moet zich schamen voor zijn HIV-besmetting"

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2375 stemmen

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16349 stemmen

Kittel niet gestart / afgestapt - schijnt.

Kittel stapt af in Giro - NOS Sport

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2375 stemmen

Zonde. Al is de sprint wel een stuk meer open vandaag in dat geval.

Joy4ever

• 4610 berichten
  • 1833 stemmen

Nou, dan kan ik een goede eindklassering in de Sportpools dus op mijn buik schrijven

happie

• 6235 berichten
  • 426 stemmen

Roel- schreef:

Lebron was op dreef zeg. Miami nu iig zo goed als zeker in de finale van de eastern conf.

Geweldenaar is het. Ff knallen om die away game te pakken. Wel mooi dat ie teleurgesteld is over die laatste gemiste free throw. Dat kostte hem zijn 50 points game. Thuis afmaken en op naar de Pacers.

Zolang Miami met Lebron en Wade een ring haalt heeft D-Wade altijd een ring meer dan Lebron.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4695 stemmen

Sowieso leek Kittel me niet ideaal met 4 punten. Ik zag hem niet zomaar uitkomen boven de 200 punten (wat je toch mag verwachten van een 4-punter). Zag hem sowieso afstappen als de bergen eraan kwamen, wellicht met een ritzege of 5 op zak: een punt of 125 dus.

Ik begin wel te denken dat ik Uran ga missen. Tenzij Duarte en Ulissi ook een berg punten binnenhalen.

Joy4ever

• 4610 berichten
  • 1833 stemmen

Ik heb me helaas te weinig verdiept in de spelregels van Sportpools. Hoewel Kittel mij met 5 ritzeges wel waard was om te nemen. Ach ja, nu kan ik redelijk relaxed naar de Giro kijken verder .

Roel-

• 1978 berichten
  • 584 stemmen

Federer weer terug op de baan in Rome na de geboorte van zijn tweede tweeling. Over het algemeen een stuk sterker bezet veld dan in Madrid met o.a. Djokovic die weer terug is van zijn polsblessure. Ben benieuwd of dit een mooier toernooi wordt dan Madrid, waar de grote mannen het toch lieten afweten (Nadal buiten beschouwing gelaten). Wel ontzettend zonde dat die finale niet met een volledig fitte Nishikori afgemaakt kon worden. Was een veelbelovende eerste set.

Overigens doet Murray het wel buitengewoon slecht dit seizoen. Dertiende in de race to London en met de titel op Wimbledon ter verdediging in aankomst lijkt hij ook een duikeling in de huidige ranking te kunnen maken.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2364 stemmen

Finisterra schreef:

Sowieso leek Kittel me niet ideaal met 4 punten. Ik zag hem niet zomaar uitkomen boven de 200 punten (wat je toch mag verwachten van een 4-punter). Zag hem sowieso afstappen als de bergen eraan kwamen, wellicht met een ritzege of 5 op zak: een punt of 125 dus.

Precies ook mijn gedachte over Kittel; ong. 125 punten (-5). Maar zo vroeg afstappen na ziekte kan je nooit verwachten. Wel jammer dat deze beer niet meer in de Giro rijdt.

M'n enige 3 sprinters in de top 5. Ben benieuwd of Bouhanni voor het eerst een grote ronde uit gaat rijden. Anders is hij wel een groot gemis voor m'n pooltje.

Mezgec mag nu voor eigen kansen gaan.

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Voor mijn pooltjes heb ik geluk met het niet starten van Kittel. Heb overal Mezgec gespeeld in plaats van Kittel. Had verwacht hij dat voor de derde week ging afstappen. Wel jammer dat Mezgec nu dan weer pech kende met zijn versnellingsapparaat in de finale. Dat was dan zeker weer te veel van het goede geweest. Wat een gladheid en valpartijen ook in de finale. Was de etappe nou vanaf het laatste rondje geneutraliseerd? Schakelde namelijk pas laat in.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4695 stemmen

Mezgec wordt sowieso een hele goede voor veel poultjes. Gaat zeker nog een berg punten scoren nu, ondanks de pech vandaag. Voor 1 punt bij SP ga je niet veel beters hebben buiten de klimmers. Al mag ik met Ferrari zeker niet klagen voorlopig.

Matthews lijkt me trouwens een misser te worden voor 2 punten. Aan dat roze heb je niets en hij schuwt elke vorm van risico... Dat had Bouhanni kunnen zijn, al zou het me verbazen als hij uitrijdt. Swift dan wellicht...

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2364 stemmen

Ik twijfelde tussen Ferrari en Mezgec. De naam gaf de doorslag.

En tussen Matthews en Nizzolo.

Toch wel goede keuzes, voorlopig.

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2375 stemmen

Wel een geluk bij een ongeluk dat Mezgec nu mag ja. Dan maar alles op het MM wielerspel

eRCee

• 13441 berichten
  • 1978 stemmen

Finisterra schreef:

Matthews lijkt me trouwens een misser te worden voor 2 punten. Aan dat roze heb je niets en hij schuwt elke vorm van risico...

Heb al langer de indruk dat plaatsing niet echt z'n sterke punt is. Eigenlijk is hij natuurlijk ook geen massasprinter, het was dat het sprintersveld bij de Vuelta zo matig was (en zelfs toen zat hij een paar keer helemaal niet mee te sprinten).

Fijn dat Kittel naar huis is, verwacht dat Bouhanni ook zal afstappen voor het einde van de Giro. Wel jammer dat ik niet wist dat de regels voor de puntentrui zijn omgegooid, dan was een extra 1-punts sprinter absoluut overwogen.

Ben benieuwd naar morgen. Waarschijnlijk de eerste boeiende etappe van deze Giro!

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Hup Swift!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.