• 15.792 nieuwsartikelen
  • 178.171 films
  • 12.220 series
  • 33.993 seizoenen
  • 647.351 acteurs
  • 199.057 gebruikers
  • 9.374.502 stemmen

Algemeen sporttopic (geen voetbal)

zoeken in:

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4695 stemmen

eRCee schreef:

(quote)

Heb al langer de indruk dat plaatsing niet echt z'n sterke punt is. Eigenlijk is hij natuurlijk ook geen massasprinter, het was dat het sprintersveld bij de Vuelta zo matig was (en zelfs toen zat hij een paar keer helemaal niet mee te sprinten).

Ik zie Matthews ook helemaal niet als concurrent van bv. Viviani of Bouhanni op het vlakke, maar meedoen met de Ferrari's en Appollonio's moet 'ie best kunnen. Had toch verwacht dat hij misschien wel een oogje had op die puntentrui. Swift was wellicht de 3e juiste 2-punter ja, maar vooraf gaven hij zelf aan dat hij en Hagen om beurten zouden sprinten. Dat vond ik Matthews 'zekerder' voor 2 punten. Bovendien zag ik hem ook in de zwaardere ritten scoren (misschien morgen zelfs)... Maar Matthews is voorlopig gewoon een ramp. 8 puntjes na 3 sprints had sowieso niemand verwacht.

eRCee

• 13441 berichten
  • 1978 stemmen

Qua snelheid zou hij best mee kunnen doen in de massasprints, nogmaals, volgens mij heeft hij moeite met plaatsing en maakt dat hem minder geschikt als spurter op het vlakke.

Maar morgen maakt hij wel een goeie kans, denk dat hij bergop rapper is dan Swift (hoewel Sky morgen wellicht voor Hagen gaat lijkt me, of zouden ze gewoon beiden voor eigen kans laten rijden?). Voor de klimmerpunchers (a la Ulissi/Moreno) is het mogelijk net niet steil genoeg?

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4695 stemmen

Een beetje lastig in te schatten. 6.8km aan 3.5% is niet veel dus wie weet kunnen Matthews of Swift er wel bijblijven. Al zit er nog een stukje in van 11.3% en bijna 7km is niet niks natuurlijk dus die klimmerpunchers verwacht ik ook wel. Eventueel nog mannen als Colbrelli (al lijkt die uit vorm), Battaglin, Ponzi, Gasparotto,...

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Wizards: . Kan het nog?

OKC - LAC blijft genieten geblazen.

Rangers winnen game 7 in Pittsburgh. Nice.

Wel jammer dat de Blackhawks ook door zijn.

Nu hopen dat Montreal weet te winnen in Boston (G7) en Anaheim de stadsgenoot weet te elimineren (G6).

Beide vannacht.

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2375 stemmen

Finisterra schreef:

Een beetje lastig in te schatten. 6.8km aan 3.5% is niet veel dus wie weet kunnen Matthews of Swift er wel bijblijven. Al zit er nog een stukje in van 11.3% en bijna 7km is niet niks natuurlijk dus die klimmerpunchers verwacht ik ook wel. Eventueel nog mannen als Colbrelli (al lijkt die uit vorm), Battaglin, Ponzi, Gasparotto,...

Ik verwacht ook een beetje dat soort namen. Gatto, Gasparotto, Felline, Hagen, Geschke, Moser. Ook Evans vind ik wel een kanshebber, die is de laatste jaren op aankomsten waarbij hij 500 meter op de trappers kan staan wel erg sterk. Bij zulke aankomsten is het altijd afwachten. Op papier is de aankomst te doen, maar na 200+km is het altijd de vraag hoe hard de koers is geweest om uitspraken te doen.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2364 stemmen

Mezgec kan dat ook.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Leuk voor de Wizards en de serie maar Pacers moeten wel winnen. Die kunnen de Heat wel slopen, Wizards krijgt een sweep om de oren.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Pacers in deze vorm ook

Vreemde call bij OKC op het laatst btw...

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Atletiekunie schorst Herzog - NOS Sport

Blijft een moeizaam verhaal met deze dame, zonde.

happie

• 6235 berichten
  • 426 stemmen

Naomi Watts schreef:

Leuk voor de Wizards en de serie maar Pacers moeten wel winnen. Die kunnen de Heat wel slopen, Wizards krijgt een sweep om de oren.

Niemand kan natuurlijk de Heat slopen in de play-offs.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Kuch Dallas .

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

otherfool schreef:

Atletiekunie schorst Herzog - NOS Sport

Blijft een moeizaam verhaal met deze dame, zonde.

De vrouwelijke Riccardo Ricco?

Na zo'n periode met zoveel ophef alsnog positief testen, werkelijk waar schandalig.

Wat een verschrikkelijke atlete, schorsen voor het leven.

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2375 stemmen

Notoire pakhaas ja. Mooi dat ze nu eens echt gepakt dreigt te worden en het niet alleen bij beschuldigingen kan blijven.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Benieuwd wat ze nu als excuus gebruikt. Vorig keer was d'r emailaccount gehackt toch?

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2375 stemmen

Ja ze waren vervalst... d'r maatje Simon Vroemen zal ook wel links en rechts genoemd gaan worden.

De rol van de atletiekunie is ook niet bepaald zuiver op de graat als ik zo haar dossier eens lees. De vorige keer hebben ze ook gewoon helemaal niks gedaan. Alleen even de wind uit de zeilen gehaald en afgesproken dat ze geen wedstrijden zou lopen. Dat is nog eens daadkrachtig uitbannen van het dopingprobleem

Sanvean

• 173 berichten
  • 2584 stemmen

gillie24 schreef:

Rangers winnen game 7 in Pittsburgh. Nice.

Gisternacht tijdens het vierde kwart van IND-WAS maar even overgeschakeld naar Pittsburgh Penguins - NY Rangers, daar zat iéts meer spanning in dan in IND-WAS. Wow!

Straks denk ik wat vaker NHL playoffs gaan kijken, toch wel erg spannend. Maar eens nhl.com in de gaten houden voor de tijden van de games, dus.

Wel jammer van Pittsburgh, toch wel aansprekende namen met Crosby en Malkin. Maar ik heb toch geen favoriet, dus boeien.

Naomi Watts schreef:

Gisteren was het toch écht de Pacers, dat een ferme draai om de oren kreeg.

Jezus, zeg. Niet een klein beetje ook. Ze wilden niet winnen, denk ik. Zo slap en flets heb ik ze nauwelijks gezien dit jaar. Geen peil op te trekken, deze Pacers!

Leuk voor de spanning, morgen speelt WAS weer thuis dus dat gaan ze vast weer verliezen. Leuk hoor dat de spanning er weer een beetje is, maar IND moet natuurlijk wel winnen.

Een matchup IND-MIA moet gewoon de ECF zijn natuurlijk.

Ik hoop vannacht stiekem op een grote megastunt van Brooklyn, zou toch de laatste kans kunnen zijn voor Garnett, Pierce en co. Nog een keer alles er uit persen. LBJ scoort niet elke game 49 punten, dus komop!

Zou wel leuk zijn als MIA ook wat extra moeite moet doen voor die finaleplek.

OKC-LAC was ook weer gaaf vanmorgen! Bizar einde weer, wow.

Gister wel genoten van Gortat zeg.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2364 stemmen

Ulissi sterk hoor. Mooie overwinning.

Jammer dat ik 'm uit m'n team heb geknikkerd. Toch wel een misser met deze vorm.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Ulissi, sterk hoor! Evans er ook prima bij, en zelfs Matthews in de top.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2364 stemmen

Pitakaas schreef:

en zelfs Matthews in de top.

Hoezo zelfs? Dit was juist een typische Matthews rit.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Huh haha exact dezelfde bewoording.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Grr, Evans.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2364 stemmen

Pitakaas schreef:

Huh haha exact dezelfde bewoording.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4695 stemmen

Mooi, dat mag Ulissi morgen nog eens herhalen. Al is de klim dan wel al een stukje steiler.

Toch even de prestatie van Matthews onderstrepen. Er is eigenlijk geen sprake van de pure punchers (Gasparotto, Geschke, Battaglin, Ponzi, Moser, Finetto, Felline,...). Toch straf dat hij hier gewoon bij zit en ei zo na meedoet voor de zege. EBH overschatte zich zelf ook maar net.

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Ah, weer eens een mooi dagje voor de pooltjes. Felline was wel gevallen (of had anderszins malheur) voor het laatste klimmetje. En Kiserlovski heeft met een lekke voorband de laatste drie kilometer gereden.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4695 stemmen

Ah, vond het al totaal onlogisch dat Kiser op zo een bergje niet kon volgen. Felline reed lek inderdaad. Duarte wel teleurstellend, zie ik. Al was die vorig jaar ook pas goed in slotweek.

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Zoals verwacht Miami en San Antonio door.

Niet verwacht, maar wél heerlijk: Montreal verslaat Boston in Boston in GM7.

Finale dus Montreal Canadiens - New York Rangers.

Ducks en Kings op herhaling. 3-3 nu. Vrijdag game 7 in Anaheim.

Hopelijk wint nu wél de thuisploeg de allesbeslissende wedstrijd.

happie

• 6235 berichten
  • 426 stemmen

Naomi Watts schreef:

Kuch Dallas .

Haha toen moesten ze nog warm draaien. Straks heeft D-Wade nog eerder meer ringen dan Jordan, dan Lebron die gaat halen.

Mooie spannende game van de Heat. Een mooie eindspurt, die de overwinning oplevert.

Ray Allen...... grootste held van de ploeg. Zijn schot is echt een wapen in dit soort spannende games. Brings back the memory voor de (ik dacht) 6th game van de finals van vorig seizoen. Toen flikte hij het ook op zo'n belangrijk moment. Deze was overigens wel superlekker. Hij schoot 0 uit 6 driepunters en kreeg een slechte pass van Chalmers, waardoor hij nog een corrigerende stap naar achter moest maken.

Spurs beslist gewoon vrij eenvoudig game 5. Ik ben benieuwd hoe het gaat met Parker. Last van zijn hamstring begreep ik.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

McSavah schreef:

En Kiserlovski heeft met een lekke voorband de laatste drie kilometer gereden.

Zoals een echte kluns beaamt

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Finisterra schreef:

Ah, vond het al totaal onlogisch dat Kiser op zo een bergje niet kon volgen. Felline reed lek inderdaad. Duarte wel teleurstellend, zie ik. Al was die vorig jaar ook pas goed in slotweek.

Duarte werd opgehouden door een valpartij. Heeft daarna nog een redelijke klim gereden.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Och BMC toch...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.