- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal)
Algemeen sporttopic (geen voetbal)
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Pacers - Hawks was wel erg underwhelming. Jammer, dat het in de tweede helft nooit meer een wedstrijd is geworden. Millsap, oh my god.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
De high seeds allemaal door, Memphis ging wel helemaal small, wel een hele goede eerste kwart, dat wel maar verwachtte dit niet goed gaan over de hele wedstrijd. Vooral jammer van de Warriors, mijn favoriet (splash bros!)
Maar mijn final prediction van voor het seizoen kan nog steeds.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Die reverse dunk van George al in Q1, genieten toch 
Sanvean
-
- 173 berichten
- 2584 stemmen
De high seeds allemaal door, Memphis ging wel helemaal small, wel een hele goede eerste kwart, dat wel maar verwachtte dit niet goed gaan over de hele wedstrijd. Vooral jammer van de Warriors, mijn favoriet (splash bros!)
Maar mijn final prediction van voor het seizoen kan nog steeds.
Jammer voor Golden State inderdaad, had het ze wel gegund, ben toch geen Clippers/Griffin fan.
Maar Griffin-Jordan-Paul tegen Durant-Ibaka-Westbrook kan mooie matches opleveren denk ik.
Viel toch wat tegen afgelopen nacht, kon misschien ook niet anders na die eerste twee weken. Alleen LAC-GSW was spannend, erg spannend.
Wel mooi dat Indiana weer een beetje goed speelde, verdedigend vooral erg sterk (rebounds, blocks, laag FG-% Atlanta). Hopen dat ze dit kunnen volhouden en dat ze eindelijk de weg omhoog/het momentum hebben gevonden, dan wordt het nog wat daar in de Eastern Conference. Maar één zwaluw...je weet toch.
Eerst Washington verslaan.
Gelukkig vanavond op normale tijden, was niet te doen twee hele nachten achter elkaar.
Hopen op spannende games bij TOR-BRO en zeker bij SA-DAL.
Ik ben voor SA en denk ik ook voor Toronto, al vind ik Brooklyn tegen Miami ook niet erg. 
Nu eerst ff Chelsea en Atletico M. kijken en dan weer NBA. Heerlijk weekend.
EDIT:
eRCee
-
- 13441 berichten
- 1978 stemmen
Alweer van gisteren, maar wát een sprint zeg:
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Alhoewel Cavendish gisteren en eergisteren ferm 'op zijn doos' heeft gekregen in de sprint, wint hij vandaag toch zijn vierde etappe. 
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Jammer dat Mavs vs Spurs niet de spanning bracht van een game 7 zoals we eerder zagen bij Toronto. Maar verder weer een topavondje zo.
Voor mij de tofste was toch echt Portland tegen Houston. Wat een spanning.
Nu op naar de Wizards! Moet lukken als ze beetje playoff vorm vertonen. Enne, Miami tegen hun angstgegner. 4-0 in regular season, wie weet kan Brooklyn voor een stuntje zorgen
.
Clippers - OKC wordt ook weer smullen. Dit is een jaar dat die 150 euro voor je League Pass dubbel en dwars waard is!
Sanvean
-
- 173 berichten
- 2584 stemmen
Zo'n League Pass moet ik volgend jaar ook maar eens doen. Zit nu nog in situatie dat ik wel wat avonden/nachten kan kijken, ook doordeweeks, maar toch...
Vanaf nu weer een paar nachten basketball, lastig kijken dus, althans als je nog een paar dagen moet werken. 
Sublieme eerste ronde inderdaad. Alles was mooi zowat, behalve MIA-CHA en WAS-CHI.
Gisteren toch ook weer spannend laatste minuten bij TOR-BRO en daarna een rasechte Masterclass van San Antonio in de eerste helft vooral.
Even laten zien dat ze er (klaar voor) zijn. 
Hopen dat de rest van de playoffs even mooi wordt, al kan het bijna niet beter.
Benieuwd naar hoe Miami en Indiana er nu echt voorstaan, mooie matchups tegen angstgegner Brooklyn en Washington.
En OKC-LAC, wow.
BTW Pitakaas, nog gefeli met Indiana en Hibbert nog. Zit je trouwens ook op een andere, hele grote NL discussiesite trouwens?
Roel-
-
- 1978 berichten
- 584 stemmen
Go Selby!
Neeee, the rocket!! Wel waardeloos hoe die dit lijkt weg te gaan geven. Stond zo dik voor. Machtig mooi frame die laatste van de middagsessie met een onmogelijke te missen bal die toch gemist werd door Ronnie.
Raad trouwens aan om op BBC 2 te kijken, als je dat nog niet deed.
beavis
-
- 6627 berichten
- 14795 stemmen
Hij heeft zijn start weer mee...
Beiden zijn favoriet, maar Selby mag van mij met de titel naar huis dit keer
Roel-
-
- 1978 berichten
- 584 stemmen
Kan an sich met beide leven als winnaar. Maar vind O'Sullivan gewoon net dat stukje extra hebben. Lijkt nu inderdaad in ieder geval terug in de wedstrijd te komen, maar vind dat er aardig wat 'eenvoudige' ballen gemist worden aan beide kanten.
Edit: hoewel die gele net wel erg mooi was.
mjk87 (moderator films)
-
- 14518 berichten
- 4517 stemmen
Wel spannend zo, ook wel lekker. En Rudy Bauwens fijn als commentator met zijn zachte stem, niet die Nederlander van vanmiddag met zijn harde nare stem die nooit stil is.
Zandkuiken
-
- 1746 berichten
- 1431 stemmen
O'Sullivan blijft toch echt wel veruit de meest spectaculaire speler van de hele hoop. De snelheid en nonchalance waarmee hij rond de tafel stuift zijn ongelooflijk. Elke andere speler is haast doodsaai in vergelijking met dit genie. Dit is voor mij de man die het verdient om ooit Hendry van de troon te stoten met 8 wereldtitels.
Maar goed, dit jaar lijkt het moeilijk te worden... Tenzij de allergrootste O'Sullivan toch nog kan opstaan om voor een sensationele comeback te zorgen.
beavis
-
- 6627 berichten
- 14795 stemmen
En hoe groot ben je als je de enige bent die O'Sullivan in een hoek weet te drukken?
Zandkuiken
-
- 1746 berichten
- 1431 stemmen
Ja, erg knap natuurlijk! Maar Selby's spel is voor mij toch minder overweldigend om naar te kijken in vergelijking met de klasse van Ronnie.
Roel-
-
- 1978 berichten
- 584 stemmen
O'Sullivan is in alles uniek als snooker speler. Al is het altijd jammer dat hij nooit meerdere jaren constant echt domineert. Toch een klein smetje wat mij betreft.
Wat betreft deze finale denk ik niet dat Selby deze voorsprong nog uit handen gaat geven.
Zandkuiken
-
- 1746 berichten
- 1431 stemmen
Koel afgemaakt, toch wel verdiend gewonnen denk ik. Zeker na die slopende halve finale tegen Robertson.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wizards en Clippers
. Gaan weer battles worden.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
BTW Pitakaas, nog gefeli met Indiana en Hibbert nog. Zit je trouwens ook op een andere, hele grote NL discussiesite trouwens?
Bedankt voor het jynxen! De beste man heeft weer 0 pts en 0 rbs in 17 min.
Wow.
happie
-
- 6236 berichten
- 426 stemmen
Nou de toon is weer gezet voor de home advantage teams in de play-offs. 
Cp3 wat een held.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Eindelijk. KD eindelijk MVP. What happened LeBron??? 
happie
-
- 6236 berichten
- 426 stemmen
LeBron haalt al jaren hetzelfde buitenaardse niveau, dat heeft geen zin om dat te belonen. 
Goede win van Miami. Brooklyn weer ff laten zien wie de baas is
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zie de Heat ze wel sweepen. Regular season means nothing.
Gaan deze twee matchups wel eenzijdig worden ben ik bang.
happie
-
- 6236 berichten
- 426 stemmen
Ik denk eerder een 4-1 of 4-2, maar een 8-0 play-off start zou ook wel lekker zijn. Dan kun je met vertrouwen naar Indiana gaan. Helemaal nu zij zo aan het ploeteren zijn.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Lijkt me nou niet echt een zekerheid dat je naar Indiana gaat. Washington zelfs favoriet denk ik. Ballen nu ook weer erg goed hoor.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.