• 15.798 nieuwsartikelen
  • 178.213 films
  • 12.223 series
  • 34.000 seizoenen
  • 647.366 acteurs
  • 199.064 gebruikers
  • 9.375.048 stemmen

Algemeen sporttopic (geen voetbal)

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Stu-Pot schreef:

Doc Rivers zou volgend seizoen niet willen terugkeren als coach zolang Sterling owner blijft. Pijnlijk, doe je het eens beter dan de Lakers gebeurt dit.

Zonde natuurlijk, al is het al behoorlijk lachwekkend dat ze nu opeens verontwaardigd zijn. Dit is niet de eerste keer.

eRCee

• 13441 berichten
  • 1978 stemmen

Finisterra schreef:

Voor de rest vind ik redelijk duidelijk welke dure renners je nodig hebt van 3 sterren of meer. Maar uit de 1 en 2'tjes de juiste pikken is wel lastig. Vooral dan de klassementsmannen.

Juist omdat ze vrij zuinig zijn geweest met zwarte-lijst punten is het ook zaak om ergens het verschil te maken.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4696 stemmen

De rit morgen gehalveerd. De zwaardere klim gaat eruit wegens sneeuw. Nog zo een 90km te rijden nu. Aan het einde ligt er nog een klimmetje dus de vraag is wie van de sprinters kan overleven.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4696 stemmen

eRCee schreef:

(quote)

Juist omdat ze vrij zuinig zijn geweest met zwarte-lijst punten is het ook zaak om ergens het verschil te maken.

Ik kom net tot de conclusie dat ik in m'n voorlopig team 10(!) jongeren heb. En het is niet zo dat ik bewust naar jongeren gezocht heb, buiten 2 namen. Ga je zien dat enkele ouwe rotten weer boven water komen in dat zware hooggebergte... Eigenlijk best tevreden van wat nu staat. Toch nog even Romandië afwachten. Hopelijk gaat tenminste de zwaarste bergrit door.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Was te verwachten, wel lachwekkend maar de media heeft het wel heel groot gemaakt. In court was het hele bewijs inadmissable geweest. Zijn uitspraken zijn niet goed te praten maar dit is wel een farce van jewelste.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Finisterra schreef:

De rit morgen gehalveerd.

Waar? Turkije of Romandië?

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4696 stemmen

speedy23 schreef:

(quote)

Waar? Turkije of Romandië?

Romandië.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Finisterra schreef:

Romandië.

Met dank. Net ook even gezien en het is de Col de Simplon. Nieuw vertrekuur is nu 15.15. En men zendt uit op één, normaal vanaf 16.25.

Roel-

• 1978 berichten
  • 584 stemmen

Naomi Watts schreef:

Was te verwachten, wel lachwekkend maar de media heeft het wel heel groot gemaakt. In court was het hele bewijs inadmissable geweest. Zijn uitspraken zijn niet goed te praten maar dit is wel een farce van jewelste.

Ach, je weet hoe dit soort dingen in de sport gaan. Grotendeels op emotie en vaak niet de meest intelligente lui (of misschien beter gezegd integere) op essentiële posities. Al spreekt het verleden van die Sterling boekdelen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Inderdaad. Daarom vind ik nu de verontwaardiging zo opmerkelijk. Vond het racismegeval in 2006 van Sterling wel even wat graadjes erger. En nu zijn ze allemaal zo verbaasd.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Haha 69 punten, en weer geen reet veranderd. Thibodeau out.

Wat een thriller weer tussen OKC en Memphis en de Clippers geven antwoord.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Damn son wat een playoffs

Durant en Westbrook zijn ook totaal uit vorm, dat wordt ook nog knijpen. 3 maal OT heeeerlijk

En mbt Sterling, boze tongen beweren dat het een beetje is opgezet zodat andere partijen de club kunnen overnemen. Clippers is nu wel een leuke investering commercieel gezien natuurlijk, helemaal gezien de dramatische gang bij LAL.

Bij de Knicks hadden ze liever gezien dat Dolan een racist was

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

En de L.A.Kings flikken het: 3-0 achter, 4-3 winnen. Pas de vierde keer in NHL-history.

Anaheim Ducks - L.A.Kings dus nu. Burenruzie!

Toronto, San Antonio en Houston winnen alle drie hun thuiswedstrijd: WHAT???

Teunnis

• 769 berichten
  • 519 stemmen

Een hilarisch een übertriest nieuwsbericht:

Riccardo Ricco op heterdaad betrapt bij het kopen van doping. Op de parkeerplaats van een MacDonalds nota bene... Ricco heeft al een schorsing van twaalf jaar aan zijn broek hangen, maar houdt zich vandaag de dag vooral bezig met Stravarecords te verbreken op o.a. de Mont Ventoux. Volgens Ricco zelf was hij "op de verkeerde plaats op het verkeerde moment". Samen met ex-prof Matteo Cappè wilde hij voor 1.170 euro aan epo aan testosteron kopen. Bij de deal waren ook een handelaar en een ziekenhuismedewerker (waar de doping rechtstreeks vandaan kwam) betrokken.

Ik lag dubbel, maar triest is het natuurlijk wel.

Zandkuiken

• 1746 berichten
  • 1431 stemmen

1 van de vreemdste berichten sinds tijden, ik mag maar hopen dat hij niet eindigt als VDB...

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Ja, ik las het gisteren ook. Totale gekte.

Advocaat Fiorenzo Alessi van Ricco beweert dat zijn cliënt niet in Livorno was om epo aan te schaffen.

"Dat geld was niet van hem, maar van zijn vriend."

Sanvean

• 173 berichten
  • 2584 stemmen

gillie24 schreef:

Toronto, San Antonio en Houston winnen alle drie hun thuiswedstrijd: WHAT???

Bizar inderdaad, haha.

Heb het even snel opgezocht.

Tot nu toe de overwinningen in de Playoffs voor de thuisploeg versus uitploeg:

East: Thuis-Uit 8-11

West: Thuis-Uit 10-10

Vannacht weer drie krakers, toch maar weer de wekker zetten voor midden i/d nacht. Kijken of Indiana, OKC en de Warriors het onheil van zich af kunnen werpen en er 3-3 van kunnen maken. Gelukkig maar half dagje werken, bijslapen doe ik 's middags wel indien nodig.

En dan morgen weer drie van die alles of niets wedstrijden met Brooklyn, Dallas en Houston op de schopstoel. Heerlijk.

happie

• 6236 berichten
  • 426 stemmen

En ja hoor 3x game 7 al.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Heerlijk!!

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Opgelucht dat we game 7 hebben gehaald, maar als ze maar niet George schorsen voor het Hill incidentje.

Dat zou echt zuur zijn met Hibbert in deze geweldige vorm [/sarcasm]

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

En Froome in de aanval in Romandië.

happie

• 6236 berichten
  • 426 stemmen

Pitakaas schreef:

Opgelucht dat we game 7 hebben gehaald, maar als ze maar niet George schorsen voor het Hill incidentje.

Dat zou echt zuur zijn met Hibbert in deze geweldige vorm [/sarcasm]

er komt weer een lastige home game aan

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

speedy23 schreef:

En Froome in de aanval in Romandië.

Typisch ook, exact dezelfde top 3 als vorig jaar in de koninginnenrit, evenals waarschijnlijk het eindklassement. Jammer dat Costa nog steeds veel last heeft van zijn schouder.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

En we hebben er weer twee game 7's bij . Helaas wist Lillard de serieswinner te maken (maar wat was ie geweldig). Maar goed, we mogen niet klagen. Wat een geweldige spannende eerste ronde.

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Nice! Nu eens kijken hoe groot het thuisvoordeel in een game 7 is, ik hoop eigenlijk zo klein mogelijk.

En de Rockies scoren maar weer eens dubbele cijfers. Veruit de meest scorende ploeg in de MLB (174 runs in 31 wedstrijden), dat is bijv. 50 runs meer dan elk ander team in de NL West.

Denver slugfest! Hadden ze maar betere pitching.......dan waren ze echt een contender.

happie

• 6236 berichten
  • 426 stemmen

Heerlijke gamewinner van Lillard. Ook die ontlading van het thuispubliek was geweldig. Bij Houston hebben ze nou nog niet door wat er gebeurd is.

2 upsets al van de drie beëindigde series. Wel de 5 seed tegen de 4 seed. Ben benieuwd hoeveel er nog volgen. Intussen heeft Miami al een week vakantie erop zitten.

Sanvean

• 173 berichten
  • 2584 stemmen

Naomi Watts schreef:

En we hebben er weer twee game 7's bij . Helaas wist Lillard de serieswinner te maken (maar wat was ie geweldig). Maar goed, we mogen niet klagen. Wat een geweldige spannende eerste ronde.

Schitterende, briljante nacht weer afg. nacht.

Hoewel ik voor SA ben klaag ik absoluut niet met nog een game tussen SA en Dallas en natúúrlijk wordt ook Toronto-Brooklyn een seven gamer. What else? *doet Nespresso/Clooney accent/uitspraak na*.

Brooklyn zie ik graag tegen Miami spelen, maar ik heb ook wel wat met Toronto; dat thuispubliek en dat sfeertje en al die mensen bij uit- en thuiswedstrijden buiten het stadion, wow (je moet eigenlijk even de Canadese zender TSN kijken, dan zie je het goed).

Helaas was ik ook voor Houston, maar goed, je kunt niet alles hebben in het leven.

Wel balen voor Chandler Parsons, een van de meest ondergewaardeerde en dé meest onderbetaalde speler (nog geen $ 1m per jaar!) van de NBA.

Maar klasse gespeeld van Dallas, SA, Portland en Houston. Meesterlijk.

En dat waren dan de 6th games.

Vanavond en morgenavond de allesbeslissende game sevens.

Als het vanavond/vannacht ook maar een klein beetje zo spannend wordt als Dallas-SA en Portland-Houston afg. nacht...

Ik juich voor Indiana (als ze goed spelen en het verdienen tenminste, anders flikkeren ze er maar lekker uit, maar ik zie ze graag beter worden in deze series om Miami te jennen), Memphis (al zie ik OKC winnen) en Golden State vanavond en morgen voor SA en denk toch Brooklyn, hoewel ik Toronto en Canada een fantastische feestavond gun.

Kan niet wachten!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nu met een geschorste Randolph, wordt het een hele lastige taak voor Memphis. Al hoop ik het wel, fijn team. Wel een geweldige eerste ronde hoor. You gotta love the west.

Sanvean

• 173 berichten
  • 2584 stemmen

Tony Allen, een van de beste verdedigers in de league, is ook geblesseerd en doet misschien ook niet mee. Conley ook al een blessure. Dat wordt een walkover voor OKC als Allen en/of Conley niet meedoen.

Best playoff first round ever

Om nog even terug te kijken en te genieten van de eerste ronde playoffs die bijna voorbij is.

Wat een spanning, drama, upsets, uitoverwinningen, buzzerbeaters, Lillards, overtimes en game sevens.

Eigenlijk kan het hierna alleen nog maar tegen vallen in vergelijking met deze sublieme 1st round, maar ik hoop dat de rest van de playoffs net zo supergaaf wordt.

Eerst nog even de vijf game sevens. Kan niet wachten op IND-ATL en LAC-GS vooral, en morgen het ultieme toetje met SA-DAL.

Echt jammer dat HOU-POR al beslist is want dat was toch, met OKC-MEM, de meest spannende matchup.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.