- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal)
Algemeen sporttopic (geen voetbal)
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Go Bulls!
Wat een heerlijke buzzer beater van Carter trouwens vannacht, en vergeet de inbound pass niet van Calderon.
Sanvean
-
- 173 berichten
- 2584 stemmen
Weer playofftime! Wat zijn de NBA playoffs toch supertof dit jaar! Echt smullen.
Die aankondiging ook: Washington and Chicago go head to head.. Hahaha. 
Balen voor Nene, maar headbutten tegen een bull doe je maar in de wei, niet op het basketbalveld.
Hopelijk vanavond weer superspannende matches met Washington-Chicago en Warriors-Clippers.
Nu Was-Chi. Zal het weer zo'n brave wedstrijd worden? Zal Kirk Hinrich zijn brilletje weer af moeten zetten? Smullen. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Slordig basketbal zeg. De ene run na de andere.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Terechte winst voor de Wizards, totaal overklast maar alles wat de Bulls zo goed maakt is er helemaal niet geweest. Defense en intensity. Laatstgenoemde is alleen bij Gibson terug te vinden. Verwacht dat ze zich hier niet meer uit gaan redden. Gebruik Fredette nou eens een keer.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ook al vind ik de hele Sterling rel wat uit zijn verband getrokken, toch leuk dit.
Sanvean
-
- 173 berichten
- 2584 stemmen
Verwacht dat ze zich hier niet meer uit gaan redden. Gebruik Fredette nou eens een keer.
Daarmee zegt hij toch eigenlijk: jullie zijn niet goed genoeg/ik heb geen vertrouwen in jullie. En daarmee zegt hij toch: wij (management/coaching staff) hebben gefaald/zijn er niet in geslaagd om het juiste team samen te stellen/de juiste spelers te halen/scouten. Oftewel, daarmee zegt hij toch: ik heb gefaald (om de juiste spelers bij elkaar te krijgen)?
Of denk ik nu verkeerd? Misschien draaf ik nu wel door.
Terechte overwinningen van Washington en Warriors verder.
Chicago en Charlotte liggen er zo goed als uit.
Voor de rest is het nog razend spannend, schitterende playoffs tot nu toe.
Dallas-SA 2-1; Portland-Houston 2-1; Warriors-Clippers 2-2; Memphis -OKC 2-2; Atlanta-Indiana 2-2; Brooklyn-Toronto 2-1. Wow. 
Zou helemaal stoer zijn als Toronto en Houston vannacht ook nog eens kunnen winnen (uit); zo niet, dan wordt het wel lastig voor die ploegen ook. Zou wel stoer en in de geest van deze PO's zijn als ze het flikken.
rokkenjager
-
- 2863 berichten
- 1702 stemmen
Ook al vind ik de hele Sterling rel wat uit zijn verband getrokken.]
Waarom vind je dat?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vraag me (als niet-Chicago kenner) toch af waarom Chicago/Thibodeau zo weinig spelers gebruikt. Waarom heeft hij/Chicago management Fredette naar Chicago gehaald? Om hem niet te gebruiken? Waarom gebruikt ie andere bankspelers nauwelijks?
Daarmee zegt hij toch eigenlijk: jullie zijn niet goed genoeg/ik heb geen vertrouwen in jullie. En daarmee zegt hij toch: wij (management/coaching staff) hebben gefaald/zijn er niet in geslaagd om het juiste team samen te stellen/de juiste spelers te halen/scouten. Oftewel, daarmee zegt hij toch: ik heb gefaald (om de juiste spelers bij elkaar te krijgen)?
Of denk ik nu verkeerd? Misschien draaf ik nu wel door.
Klopt hoor. Ik denk dat Thibs zo veel eist van zijn spelers waardoor je al snel te kort schiet in zijn ogen. Ook geeft ie starting spelers te weinig rust. Het is een goede coach maar deze eigenaardigheden blijft wel jammer. Je bent aanvallend al niet zo sterk en met een Fredette kunnen de scores toch al snel hoog oplopen. Fredette's laatste wedstrijd had ie ook in een kort tijdsbestek 17 punten, snap niet waarom ie sindsdien amper minuten heeft gemaakt. Vooral als de rest zo loopt te schutteren. Dan heb je idd gefaald in het samenstellen van een roster, ook veel te veel blind gestaard op defense.
Chicago en Charlotte liggen er zo goed als uit.
Voor de rest is het nog razend spannend, schitterende playoffs tot nu toe.
Dallas-SA 2-1; Portland-Houston 2-1; Warriors-Clippers 2-2; Memphis -OKC 2-2; Atlanta-Indiana 2-2; Brooklyn-Toronto 2-1. Wow. 
Zou helemaal stoer zijn als Toronto en Houston vannacht ook nog eens kunnen winnen (uit); zo niet, dan wordt het wel lastig voor die ploegen ook. Zou wel stoer en in de geest van deze PO's zijn als ze het flikken.
Geen Houston maar wel Toronto, al scheeldeh et voor Houston ook niet veel, wat een heerlijke PO ook dit jaar. Zoveel verrassingen en low seeded teams die zo goed partij geven.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Omdat er meer aan de hand is natuurlijk. Nogal simpel en ondoordacht de racisten kaart te spelen bij iemand wiens vriendin latina/afro-amerikaans is.
Ook als je de audio hoort zie je dat het vooral (seksuele) onzekerheid is OMDAT zijn vriendin latina/afro amerikaans is en zijn opmerkingen vooral afstammen uit angst haar kwijt te raken aan die Etnische minderheden, 'haar' volk en hij voelt zich voor lul gezet door die foto's op Instagram. Vooral zijn opmerkingen over dat ie het prima vind dat ze hun zou neuken zegt genoeg over zijn onzekerheid inzake deze kwestie. Mij maak je niet wijs als je de gehele audio luistert dat het uitsluitend om de huidskleur gaat. Hij geeft ook nog aan dat ie in het algemeen niks tegen 'ze' heeft, vind de verontwaardiging vooral heel selectief. Had hij gezegd dat hij helemaal geen afro-amerikanen in het Staples Centre wou had ik de verontwaardiging begrepen maar vraagt het haar niet te doen.
Dan nog is het onacceptabel maar een beetje tussen de regels door lezen helpt wel. Ik vind zijn uitspraken verwerpelijk maarrrrr er is wel degelijk een 'nuance'. Hij vraag haar geen afro-Amerikanen mee te nemen.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4696 stemmen
Hopelijk schept Sky nog wat duidelijkheid in een persbericht ofzo: Hagen vs Swift is één van de moeilijkste keuzes op voorhand voor de Giro.
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Nu (op basis van dit jaar) zou ik honderd procent voor Swifty gaan.
eRCee
-
- 13441 berichten
- 1978 stemmen
Hopelijk schept Sky nog wat duidelijkheid in een persbericht ofzo: Hagen vs Swift is één van de moeilijkste keuzes op voorhand voor de Giro.
Vind je? Pieker ik geen seconde over. Zit zelf vooral in m'n maag met Pozzovivo. Die past er eigenlijk niet in en ik vind het ook een non-coureur, maar hij is wel behoorlijk in vorm. Nu ja, hopen op een strategische valpartij ofzo.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Pff hard op weg om de grootste deceptie ooit te worden 
Hawks kunnen het thuis afmaken.
Dit is ook mooi:
Van Tour winnaar naar pelotonvulling:
CQ Ranking - SCHLECK Andy - cqranking.com
Is toch schandalig.
happie
-
- 6236 berichten
- 426 stemmen
Gewoon ook al 19 away wins, als ik het zo vlug tel. Dat zit boven de 50%. 5 games, die al gegarandeerd een game six hebben. Als Chicago en Houston de volgende home game winnen, dan komen er twee bij. Ik gok op minimaal 4x een serie met game 7 en nog 1 erbij zou me niet verbazen.
Spannendste first play-off round ever????
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Hawks - Wizards in tweede ronde? Zou mooi zijn.
Miami wel weer heel gemakkelijk door. Jammer van de overwinning van San Antonio.
Ducks door naar volgende ronde: 
Spelen tegen de winnaar van Sharks - Kings. Sharks stonden 3-0 voor. Inmiddels 3-3. 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Vandaag vanaf 16.25 bij het Vlaamse één: rechtstreekse uitzending van de Ronde van Romandië.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Gewoon ook al 19 away wins, als ik het zo vlug tel. Dat zit boven de 50%. 5 games, die al gegarandeerd een game six hebben. Als Chicago en Houston de volgende home game winnen, dan komen er twee bij. Ik gok op minimaal 4x een serie met game 7 en nog 1 erbij zou me niet verbazen.
Heerlijke ronde, ook al verpesten mijn Bulls het wel. Ongelofelijk. Ik zeg het niet graag maar Thibodeau moet weg. Je starters zo vernietigen door ze zoveel te laten spelen en amper een bench gebruiken is onacceptabel. Vooral Jimmer niet gebruiken (terwijl je weet dat je offensief problemen is) is niet anders te vertalen dan sabotage. Go Bulls!
happie
-
- 6236 berichten
- 426 stemmen
Ja dat is niet echt scherp van hem. Zou hij nog in het D-Rose tijdperk zitten, toen het allemaal nog vanzelf ging.
Miami 8-0 tegen Charlotte in dit seizoen. Nu lekker rusten voor de volgende confrontatie, want als Brooklyn komt, dan hebben we nog wat recht te zetten. Gezien 0-4 season series in hun voordeel. Stiekem hoop ik ook wel op hun. Ff wat rechtzetten
Sanvean
-
- 173 berichten
- 2584 stemmen
Pff hard op weg om de grootste deceptie ooit te worden
Aan de andere kant had ik stiekem de hoop dat een Indiana, Chicago of Brooklyn het Miami wel moeilijk zou kunnen maken in East. Beetje tegenstrijdige gevoelens dus.
Hawks - Wizards in tweede ronde? Zou mooi zijn.
Atlanta of Washington straks in de conference final tegen Miami waarschijnlijk? Hmm... 
Jammer van de overwinning van San Antonio.
Go SA, laat die oude beentjes en handjes van jullie nog één keer wapperen! Go Ginoooobilii!
5 games, die al gegarandeerd een game six hebben. Als Chicago en Houston de volgende home game winnen, dan komen er twee bij. Ik gok op minimaal 4x een serie met game 7 en nog 1 erbij zou me niet verbazen.

Hopen dat Houston wel wint de volgende match en Chicago ook.
Heerlijk, al die spannende matchups! Dat wordt toch stiekem verplicht het e.e.a. kijken woe-do-vr-za nacht. Weer een aantal gebroken nachtjes dus. 
Heerlijke ronde, ook al verpesten mijn Bulls het wel. Ongelofelijk. Ik zeg het niet graag maar Thibodeau moet weg. Je starters zo vernietigen door ze zoveel te laten spelen en amper een bench gebruiken is onacceptabel. Vooral Jimmer niet gebruiken (terwijl je weet dat je offensief problemen is) is niet anders te vertalen dan sabotage. Go Bulls!
Gebruik desnoods de geblesseerde linkerhand van Dunleavy als excuus om Fredette te gebruiken, kan jou het schelen (als je toch achter staat).Butler laatst 53 minuten gespeeld (alle 48 min. reguliere speeltijd + alle 5 min. OT). Come on zeg.
Vannacht echt wel het e.e.a. kijken. Chi-Was, OKC-Mem en LAC-GS.
Hopen dat Chicago er nog iets uit kan persen, voor de spanning. Kijken of Thibs de tovenaar is die nog iets uit de hoge hoed kan halen. En hoe reageert het thuispubliek van LAC morgenochtend? Wow. 
Sanvean
-
- 173 berichten
- 2584 stemmen
Ducks door naar volgende ronde: 
Spelen tegen de winnaar van Sharks - Kings. Sharks stonden 3-0 voor. Inmiddels 3-3.
Dát is lang geleden voor mij, zeg. Volg alleen de WK's en OS eerlijk gezegd.
Wie zijn de grote favorieten voor de trophy dit jaar?
Ik zag dat Crosby en Malkin samen in een team spelen (Pittsburgh), en ouwtjes Koivu en Seelanne samen bij de Ducks zitten. Zijn dat dan de grote favorieten of zijn er andere kapers?
Worden de matches beetje op schappelijke tijden uitgezonden? Toch even in de gaten houden, zeker als er even een avondje (ofzo) geen basketbal of voetbal is. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Als Thibodeau vannacht niet iets drastisch probeert (dus andere spelers o.i.d.), dan is het echt een sukkel. Excuses NW.
Gebruik desnoods de geblesseerde linkerhand van Dunleavy als excuus om Fredette te gebruiken, kan jou het schelen (als je toch achter staat).
Butler laatst 53 minuten gespeeld (alle 48 min. reguliere speeltijd + alle 5 min. OT). Come on zeg.
En al bijna het hele regular season, echt hartstikke gek en dan maar 2 benchplayers gebruiken. I kzie 'm geen wijzigingen doorvoeren, hij is zo koppig als wat, en een rotation is gewoon essentieel. Heel de starting 5 is kapot straks. Jimmer MOET gebruikt worden, maar zelfde geldt voor mannen als Brewer, Nazr. En laat Boozer nou eens het vierde kwart spelen. Hij wil gewoon niet scoren hoor.
Nee, dit wordt een ergernis. Verandert Thibodeau niet, dan moeten de wegen echt scheiden. Thibs vergooit de potentie van de roster.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Dát is lang geleden voor mij, zeg. Volg alleen de WK's en OS eerlijk gezegd.
Wie zijn de grote favorieten voor de trophy dit jaar?
Ik zag dat Crosby en Malkin samen in een team spelen (Pittsburgh), en ouwtjes Koivu en Seelanne samen bij de Ducks zitten. Zijn dat dan de grote favorieten of zijn er andere kapers?
Worden de matches beetje op schappelijke tijden uitgezonden? Toch even in de gaten houden, zeker als er even een avondje (ofzo) geen basketbal of voetbal is.
Favorieten (wat mij betreft):
Oosten: Boston Bruins de topfavoriet, maar moet in de tweede ronde aantreden tegen het zeer goed in vorm zijnde Montreal Canadiens. Pittsburgh tegen de winnaar van New York - Philadelphia.
Westen: Kan alle kanten op. Anaheim beste record in de competitie, maar Chicago, San Jose (3-3 tegen de Kings) en Colorado (3-3 tegen de Wild) zijn gelijkwaardig.
Ik hoop op een finale tussen Anaheim en Montreal.
Wedstrijden vaak tegelijkertijd met NBA-wedstrijden.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Kijk dan joh, Taaramaë laat zich zien! 
Stu-Pot
-
- 3491 berichten
- 1189 stemmen
Doc Rivers zou volgend seizoen niet willen terugkeren als coach zolang Sterling owner blijft. Pijnlijk, doe je het eens beter dan de Lakers gebeurt dit.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4696 stemmen
Vind je? Pieker ik geen seconde over. Zit zelf vooral in m'n maag met Pozzovivo. Die past er eigenlijk niet in en ik vind het ook een non-coureur, maar hij is wel behoorlijk in vorm. Nu ja, hopen op een strategische valpartij ofzo.
Hagen stond wel al lang op voor de Giro en Swift is er maar bijgekomen na z'n goede prestaties. Kan me moeilijk voorstellen dat Hagen nu wééral gewoon moet gaan knechten...
Voor de rest vind ik redelijk duidelijk welke dure renners je nodig hebt van 3 sterren of meer. Maar uit de 1 en 2'tjes de juiste pikken is wel lastig. Vooral dan de klassementsmannen.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Kwiat wint proloog Ronde van Romandië. 
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4696 stemmen
Ik stootte net op de Waalse Pijl van 1994 waarin 3 renners van het Gewiss team wegrijden op de Muur van Hoei alsof er geen andere renners zijn. Vooral die emotieloze gezichten, bijna eng. Gelukkig zien we dit niet meer gebeuren anno 2014...: klik
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.