• 15.837 nieuwsartikelen
  • 178.536 films
  • 12.249 series
  • 34.035 seizoenen
  • 647.938 acteurs
  • 199.147 gebruikers
  • 9.380.596 stemmen

Algemeen sporttopic (geen voetbal)

zoeken in:

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Ze maakten het net bekend aan het einde van de uitzending.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

rep_robert schreef:

Barney is ook weer lekker bezig. Daarom ben ik nooit automatisch voor Nederlanders wanneer we ergens aan meedoen.

(afbeelding)

Geloofde je dat überhaupt?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

AHWA schreef:

(afbeelding)

ok thanks, was me ontgaan.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

Hij stuurde die twee hele tweets naar mij

Geloof dat eerder dan het hacker verhaal by the way haha.

Apollinisch

• 21299 berichten
  • 0 stemmen

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Hockey is zo'n geweldige sport. Ik heb alleen de tijd niet om naast de NFL en NBA de NHL nu ook al te volgen.

Heb wel enorm zin in het Olympisch ijshockeytoernooi volgende maand. De NHL ligt stil en de meeste toppers doen mee.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik ben geen Federer fan maar oh my fucking god. Hail to the king .

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Nou, dat achterlijke darten is voorbij dus we kunnen ons in dit topic weer concentreren op de interessantere sporten.

Te beginnen zaterdag met de Dakar! Heerlijk, elke avond weer ff genieten van de beelden en dan lekker pitten.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Nou dat pitten komt wel goed, maar dan wel tijdens de beelden. Dat kun je toch geen sport noemen zeg, wat een ellende.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

In je eentje op een motor door de woestenij rijden, met 40 graden op je rug een band verwisselen, in een tentje in een compleet duistere nacht slapen omdat je de finish niet haalt, met 160 kilometer over een zandvlakte...

De echte helden zijn in Zuid-Amerika te vinden op het moment

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Cutler re-signs. Tot 2020 een Bear. Ik weet niet hoe ik me er bij moet voelen maar euforisch ben ik nog niet. Ook Jennings en Slauson gere-signed.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Pitakaas schreef:

Nou, dat achterlijke darten is voorbij dus we kunnen ons in dit topic weer concentreren op de interessantere sporten.

Amen. Misschien maar een het grote spelletjestopic aanmaken voor dingen als darten, zaklopen en koekhappen .

Al heb ik begrepen dat het darten straks helemaal op gang komt.

Montorsi

• 9717 berichten
  • 2381 stemmen

Pitakaas schreef:

In je eentje op een motor door de woestenij rijden, met 40 graden op je rug een band verwisselen, in een tentje in een compleet duistere nacht slapen omdat je de finish niet haalt, met 160 kilometer over een zandvlakte...

De echte helden zijn in Zuid-Amerika te vinden op het moment

Waanzinnig interessant ja, ben benieuwd wie er dit keer in een tent moet slapen.

Dure, gevaarlijke hobby voor de elite, vast leuk voor de betrokkenen, maar waarom komt dat op tv? Wat zie je daar aan?

Het beste nieuws is dat de Omloop nog minder dan twee maanden ver weg is

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

Darten achterlijk noemen en dan aan komen kakken met de Dakar...

Daar is nou echt helemaal geen ene reet aan.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Pitakaas schreef:

Te beginnen zaterdag met de Dakar! Heerlijk, elke avond weer ff genieten van de beelden en dan lekker pitten.

Nee, van dat idiote Dakar wordt je als sportliefhebber vrolijk

Dat moet toch wel het meest stompzinnige zijn wat men zogenaamd sport durft te noemen.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

j0enne schreef:

Darten achterlijk noemen en dan aan komen kakken met de Dakar...

Nu heb ik met beide niks, maar pijltjegooien voor de zwakbegaafde alcoholisten van de obesitas kliniek is natuurlijk wel iets erger nog dan karretje rijden door de woestijn voor de beau monde.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Montorsi schreef:

Het beste nieuws is dat de Omloop nog minder dan twee maanden ver weg is

En Sotsji komt er nog tussendoor

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Sotsji verheug ik me op en dan vooral het schaatsen en ijshockey. Ben vorige Spelen ook eens gaan zitten voor Curling en vond het nog een grappige sport ook, komt meer bij kijken dan een beetje dom vegen en zo.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Zaterdag begint het opwarmertje, het WK bij de BDO, waar ook weer een aantal Nederlanders aan de oche verschijnen, maar vanaf februari gaan we 16 weken lang los met de Premier League darts

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Speelt Jelle Klaasen ook nog op lakeside of zit die al bij die andere bond?

En welke Nederlanders doen daar nog aan mee?

Teunnis

• 769 berichten
  • 519 stemmen

moviemafketel schreef:

Sotsji verheug ik me op en dan vooral het schaatsen en ijshockey. Ben vorige Spelen ook eens gaan zitten voor Curling en vond het nog een grappige sport ook, komt meer bij kijken dan een beetje dom vegen en zo.

Curling is inderdaad een prachtige sport om te kijken. Heerlijk voor de luie zaterdag-/zondagmiddag.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

moviemafketel schreef:

Speelt Jelle Klaasen ook nog op lakeside of zit die al bij die andere bond?

En welke Nederlanders doen daar nog aan mee?

Jelle zit bij de PDC. Even opgezocht:

Jeroen Geerdink

Christian Kist (oud-kampioen)

Wesley Harms

Jan Dekker

Jeffrey de Graaf

Remco van Eijden

Benito van de Pas

Rick Hofstra

Ron Meulenkamp

Ik acht alleen Harms en Kist in staat om ver te komen. Maar zo veel weet ik niet meer van de BDO, dus je weet nooit. Kist is destijds ook als qualifier kampioen geworden, meen ik. Denk dat de kans op verrassingen bij de BDO groter is dan bij de PDC.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Teunnis schreef:

(quote)

Curling is inderdaad een prachtige sport om te kijken. Heerlijk voor de luie zaterdag-/zondagmiddag.

Dat heb ik nou ook! Relaxte kijksport en bij de damesteams is er ook altijd genoeg vrouwelijk schoon te aanschouwen op een paar schreeuwende bouwvakkers na dan

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

AHWA schreef:

(quote)

Jelle zit bij de PDC. Even opgezocht:

Jeroen Geerdink

Christian Kist (oud-kampioen)

Wesley Harms

Jan Dekker

Jeffrey de Graaf

Remco van Eijden

Benito van de Pas

Rick Hofstra

Ron Meulenkamp

Ik acht alleen Harms en Kist in staat om ver te komen. Maar zo veel weet ik niet meer van de BDO, dus je weet nooit. Kist is destijds ook als qualifier kampioen geworden, meen ik. Denk dat de kans op verrassingen bij de BDO groter is dan bij de PDC.

Heel erg misschien, maar ken er geen 1 meer van. Vroeger was Lakeside echt een mooi toernooi, maar het is nu echt de Jupiler League van het darts.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

moviemafketel schreef:

Curling is epic! Biatlon en langlaufen mag ik ook graag naar kijken, vaak hele spannende wedstrijden ook. Schansspringen niet te vergeten, heb helaas Garmisch gemist, dat zal me op de Spelen niet gebeuren. Schaatsen uiteraard hoofdmoot, helaas voor het eerst zonder de Mart. En inderdaad IJshockey, waarin ik altijd voor Tsjechië ben om onduidelijke redenen.

Alleen shorttrack vind ik niet zo en kunstrijden ook niet. Al die freestyle onzin laat ik ook links liggen.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Qua Nederlanders ken ik Harms en Kist, en van de Pas een beetje, maar de rest ook niet. Ik ken nog wel wat namen van de andere darters, maar je hebt gelijk. Toch hoop ik dat de BBC er genoeg van uitzendt, al heeft het niet meer de charme van vroeger.

mjk87 (moderator films)

• 14544 berichten
  • 4522 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Curling is epic!

Curling is zo een typische Eurosport-sport, net als snooker en bowls. Inderdaad heerlijk rustgevend om te zien.

Skiën ook benieuwd naar. Anna Fenninger bij de vrouwen (Oostenrijk altijd mijn favoriete land, en bijzonder prettig om naar te kijken) en eender welke Oostenrijker bij de mannen mag winnen. Biatlon verder inderdaad (doet onze vriend Bjørndalen nog mee?) en bobsleeën. Voor skispringen schrijf ik gewoon weer twee maal Ammann op.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Curling is epic! Biatlon en langlaufen mag ik ook graag naar kijken, vaak hele spannende wedstrijden ook. Schansspringen niet te vergeten, heb helaas Garmisch gemist, dat zal me op de Spelen niet gebeuren. Schaatsen uiteraard hoofdmoot, helaas voor het eerst zonder de Mart. En inderdaad IJshockey, waarin ik altijd voor Tsjechië ben om onduidelijke redenen.

Alleen shorttrack vind ik niet zo en kunstrijden ook niet. Al die freestyle onzin laat ik ook links liggen.

ik ben juist altijd voor Canada met ijshockey. USA-Canada was toch de laatste finale? Daar zat zoveel spanning en eergevoel achter. Soort Nederland-Duitsland leek dat. Hoop dat dat weer de finale zal worden al denk ik dat Rusland in eigen land wel hoge ogen zal gooien.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Ja dat was ook een geniale finale idd! Voor Tsjechie heb ik het zitten sinds ze in 1998 de OS wisten te winnen... dat werd de mooiste inhuldiging ooit, dat staat me nog op het netvlies.

mjk87 schreef:

doet onze vriend Bjørndalen nog mee?

Ole Einar Bjørndalen - Sotsji 2014: Deelnemers om naar uit te kijken - MSN - sport.nl.msn.com

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.