• 16.094 nieuwsartikelen
  • 179.389 films
  • 12.307 series
  • 34.159 seizoenen
  • 650.018 acteurs
  • 199.390 gebruikers
  • 9.399.556 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ronaldo presteert voor Portugal wel wil je zeggen?

En waarom een raar lijstje, kos? Welke speler die extreem belangrijk was in de EC1/CL ontbreekt?

Ronaldo presteert ook niet bijzonder voor Portugal, klopt. Maar waar Ronaldo redelijk presteert, presteert Messi zwak bij Argentinie.

kos

• 46724 berichten
  • 8878 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Ronaldo presteert voor Portugal wel wil je zeggen?

En waarom een raar lijstje, kos? Welke speler die extreem belangrijk was in de EC1/CL ontbreekt?

Nou, mensen als Keane, Desailly etc komen onmiddellijk boven en zo zijn er nog redelijk veel. het is vooral een erg merkwaardige combinatie van oudere en recentere spelers...

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Ronaldo heeft het bewezen in de twee sterkste competities van de wereld (Premiere League en Primera Division) en Messi alleen in Spanje. En bij Messi heb vaak sterk het idee dat hij veel meer afhankelijk is van medespelers (bijvoorbeeld Xavi). Ook zakt Messi vaak bij Argentinië vaak door de mand. Messi is natuurlijk een geweldige voetballer, alleen overgewaardeerd.

Inderdaad dat idee heb ik ook heel erg bij hem.

Ik zou hem wel eenkeer Man united zien dragen.

Bij Barca is dat namelijk het middenveld en niet Messi !

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Ronaldo presteert ook niet bijzonder voor Portugal, klopt. Maar waar Ronaldo redelijk presteert, presteert Messi zwak bij Argentinie.

Andersom juist. Ronaldo laat niks zien voor Portugal, Messi speelde nog wel een behoorlijk WK.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Maradonna liet ook niets zien in 1982, dus laten we even afwachten met beide. (Al denk ik zelf dat Messi veel meer beslissend vermogen heeft dan Ronaldo)

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4097 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Ronaldo heeft het bewezen in de twee sterkste competities van de wereld (Premiere League en Primera Division) en Messi alleen in Spanje. En bij Messi heb vaak sterk het idee dat hij veel meer afhankelijk is van medespelers (bijvoorbeeld Xavi). Ook zakt Messi vaak bij Argentinië vaak door de mand. Messi is natuurlijk een geweldige voetballer, alleen overgewaardeerd.

Die solo's elke week door elke verdediging(!!) heen en die geniale steekballen zou Messi inderdaad nergens anders uit de hoed kunnen toveren. Heb het hem ook vaak genoeg bij Argentinië zien doen, maar bijvoorbeeld op het WK speelde je met prutsers als Demichelis en die waardeloze rechtsback achterin waarin het een gatenkaas was. Het is maar wat je probeert te zeggen, maar ik doe niet mee aan deze onzin. Vertel me is, waar is Messi afhankelijk van? Hij creëert in principe 90% van zijn goals zelf. En zoals NW al een keer eerder zei een paar pagina's geleden, het kan natuurlijk geen kwaad om met toppers als Xavi en Iniesta achter je te spelen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Reinbo schreef:

Maradonna liet ook niets zien in 1982, dus laten we even afwachten met beide. (Al denk ik zelf dat Messi veel meer beslissend vermogen heeft dan Ronaldo)

Messi is geloof ik 24. Die jongen haalt het WK van 2014 en 2018 zeker nog wel.

Ronaldo is van februari 1985, Messi van juni 1987.

Scheelt ook zelfs zo'n 2,5 jaar in het voordeel van Messi.

Voordeel van Ronaldo is wel dat hij ook EK's gaat spelen. Die sla ik 10x hoger aan dat de Copa America's als je kijkt naar het pure niveau.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

Porto verloren tegen Zenith. Valt me toch een beetje tegen van Porto

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

timbo_ schreef:

Porto verloren tegen Zenith. Valt me toch een beetje tegen van Porto

En voor mijn toto (1-2 voor Porto)

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4097 stemmen

De toto is jou niet gunstig gezind

Wat staan ze raar te verdedigen bij Valancia en die keeper nu ook al? Vreemd

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

John Terry, de voorzitter van de bond van overspelige voetballers . Goeie ouwe Sierd .

Onderhond

• 87625 berichten
  • 12892 stemmen

Te hopen voor Genk dat ze de score beperkt kunnen houden, ziet er niet al te best uit.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ik kan me niet meer motiveren voor al die groepsduels in de CL waarbij Ajax niet speelt. Ik stop zo wel Rocky 3 in de dvd speler

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

C'mon Valencia Damn.... Alves, daar sta je lekker!!

Over zwakke verdediging gesproken. Staan lucht te dekken

jordandejong

• 4774 berichten
  • 1432 stemmen

Penal Valencia...

Kalou die er net in staat gaat in de fout.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Kalou !!! Hotseflots 1-1

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4097 stemmen

Lullige penalty wat mij betreft, die Kalou zag de bal ook niet eens.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Mee eens. Belachelijke pingel.

En er kan een vinkje bij. Valencia speelt thuis en Sierd begint weer over de bordelen tegenover het Mestalla.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Apoel dat gewoon weer niet verliest en 1-1 speelt uit bij Shakhtar

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4097 stemmen

Haha, geniale kutgoal van Messi. Wat een bizar slechte redding van die keeper ook haha.

http://videa.hu/flvplayer.swf?v=ox0rHtxQMNQGE5ab

Joy4ever

• 4626 berichten
  • 1849 stemmen

mikoz schreef:

Apoel dat gewoon weer niet verliest en 1-1 speelt uit bij Shakhtar

Vorig jaar deed APOEL het ook niet onverdienstelijk in de CL hoor.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)
Vorig jaar deed APOEL het ook niet onverdienstelijk in de CL hoor.

Vorig jaar speelden zij niet eens CL.

APOEL F.C - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org.

2 jaar terug voor het laatst. En als je 3 punten totaal, een doelsaldo van -4 en een laatste plaats ''niet onverdienstelijk'' vind...mmm. 14-12-3-3 is die groep geëindigd.

Joy4ever

• 4626 berichten
  • 1849 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Vorig jaar speelden zij niet eens CL.

Twee jaar terug ja, je hebt gelijk.

Maar ze hebben het toen zeker niet onverdienstelijk gedaan hoor! Met name heel veel pech gehad.. Wellicht gek genoeg heb ik toen veel samenvattingen gezien van ze. Met name thuis speelden ze erg goed. En ach, weliswaar vierde in de poule maar als je de uitslagen erbij pakt dan laten die duidelijk zien dat ze niet bepaald voor de kat z'n viool meededen.

En de Zenits en Shaktars vind ik allemaal niet zo heel goed eerlijk gezegd. Twente schakelde ze toch ook met redelijk gemak uit vorig jaar? Het jaar dat Zenit de Europe Leaugue won vond ik ze erg goed, daarna weinig meer van vernomen. Ze hebben heel veel geld te spenderen in die hoek maar er komt voorlopig bitter weinig uit.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Andersom juist. Ronaldo laat niks zien voor Portugal, Messi speelde nog wel een behoorlijk WK.

Hoe kom je daar nu bij? Of baseer je dit enkel op het laatste WK?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

dutchtuga schreef:

(quote)

Hoe kom je daar nu bij? Of baseer je dit enkel op het laatste WK?

Ja tuurlijk ging dit over het laatste WK. Het enige wat ik van Ronaldo herinner is dat hij na afloop van Spanje-Portugal 1-0 naar de camera zat te spugen

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)
Twee jaar terug ja, je hebt gelijk.

Maar ze hebben het toen zeker niet onverdienstelijk gedaan hoor! Met name heel veel pech gehad.. Wellicht gek genoeg heb ik toen veel samenvattingen gezien van ze. Met name thuis speelden ze erg goed. En ach, weliswaar vierde in de poule maar als je de uitslagen erbij pakt dan laten die duidelijk zien dat ze niet helemaal voor de kat z'n viool meededen.

Bedoel je niet Artistotus Famagusta (ik spel het ongetwijfeld fout) met Leiwakabessy die toen in de CL best goed presteerden in de groep met Inter? Ik geloof dat ze pas in speelronde 6 uitgeschakeld werden.

En de Zenits en Shaktars vind ik allemaal niet zo heel goed eerlijk gezegd. Twente schakelde ze toch ook met redelijk gemak uit vorig jaar?

Hmm, Twente heeft toch wel gigantisch geluk gehad hoor. Uit 0-2 bij Kazan gewonnen (leeg stadion, -25 was het toen geloof ik), thuis 0-2 achtergekomen en toen nog 2-2 gemaakt. En daarna 3-0 thuis van Zenit gewonnen, maar die uitslag had ook 0-3 kunnen zijn. En toen uit 2-0 verloren, met heel veel mazzel het dus gered. Maar desalniettemin was dat toen wel enorm knap.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Ja tuurlijk ging dit over het laatste WK. Het enige wat ik van Ronaldo herinner is dat hij na afloop van Spanje-Portugal 1-0 naar de camera zat te spugen

Tot aan die wedstrijd incl. eerste helft, ging het nochtans prima, met een hoofdrol voor Ronaldo, op het gebied van assists, al is het tegen een ploeg als Noord-Korea geweest. Desalniettemin nog meer dan Messi voor elkaar heeft gekregen, volgens mij

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

dutchtuga schreef:

(quote)

Tot aan die wedstrijd incl. eerste helft, ging het nochtans prima, met een hoofdrol voor Ronaldo, op het gebied van assists, al is het tegen een ploeg als Noord-Korea geweest. Desalniettemin nog meer dan Messi voor elkaar heeft gekregen, volgens mij

Ik wou zeggen, tegen Noord Korea ja. Er staat me nog heel goed bij dat hij op het WK steeds van hele grote afstanden op goal ging schieten. Gewoon als speler en ook via vrije trappen. Steeds gigantisch naast, maar een bal afspelen kent meneer niet.

Messi heeft in de groepsfase best goed gespeeld. Daarna troffen ze Duitsland en was het exit.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

The Oceanic Six schreef:

maar een bal afspelen kent meneer niet.

Tsja hij wou op dat WK te graag schitteren. Heeft niet het juiste effect gehad. Verder heeft hij bij Man Utd en Real record na record gebroken wat assists betreft. Dat hij de bal niet graag afspeelt is een mythe die in stand wordt gehouden door de haters.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

dutchtuga schreef:

(quote)

Tsja hij wou op dat WK te graag schitteren. Heeft niet het juiste effect gehad. Verder heeft hij bij Man Utd en Real record na record gebroken wat assists betreft. Dat hij de bal niet graag afspeelt is een mythe die in stand wordt gehouden door de haters.

Heb je cijfers dan van zijn assists?

Ieder geval zijn zijn cijfers voor Portugal niet zo best. Wederom een punt dat hij er niet staat in de allesbepalende duels.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.