• 16.094 nieuwsartikelen
  • 179.389 films
  • 12.307 series
  • 34.159 seizoenen
  • 650.018 acteurs
  • 199.390 gebruikers
  • 9.399.556 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4097 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

(embed)

Twee voor mij?

Heerlijk filmpje

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

WK is enkel nog een prestige toernooitje. Het echte geld en het grote platform is op dit moment toch echt de CL. Heb het vorige week al een keer aan de hand van bv. het prijzengeld laten zien.

Het gaat natuurlijk enkel om prestige. Hoeveel geld er verdiend wordt is totaal nietszeggend en totaal oninteressant.WK finale kijken volgens mij minstens vijf keer zo veel mensen naar als een EC1 finale.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4097 stemmen

Voetbal en prestige is allang niet meer iets wat alleen samengaat. Geld hoort daar in het midden overduidelijk tussen. Wat ik helaas ook jammer vind.

Denk dat de spelers over het algemeen het geld dat ze binnen krijgen toch wel iets belangrijker vinden hoor.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Het WK is natuurlijk het meest prestigieuze toernooi ter wereld. Staat boven de CL in mijn ogen. De CL draait alleen nog om wie het meeste geld heeft, het WK om wie het beste op kan leiden.

PS: over de CL gesproken:

Voetbalzone - Franse krant zet drie Nederlanders in Europees 'dream team' aller tijden

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4097 stemmen

Liever met Ajax de CL winnen dan Nederland het WK(2e plek).

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Straks wordt dat wel beter als je niet mee kan dingen om het prijzengeld als je schulden hebt.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4097 stemmen

Het zou wel is tijd worden, ben benieuwd hoe het allemaal zal gaan verlopen. Wel goed dat het eerst geleidelijk wordt ingevoerd.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

rep_robert schreef:

Liever met Ajax de CL winnen dan Nederland het WK(2e plek).

Maar daar ging het niet over. Het ging over de toernooien in het algemeen. Op het WK winnen ploegen die goed kunnen opleiden. Je kan wel alle Nederlanders bij onze clubs wegkopen, maar voor Oranje keren ze altijd terug. In de CL kan je al 15 jaar raden wie de cup kan winnen. Laatste jaren is het helemaal voorspelbaar.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4097 stemmen

Hmm, vooral de laatste 5 jaar loopt het de spuigaten uit. Tot die tijd toch nog veel verrassingen die altijd ver kwamen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

rep_robert schreef:

Hmm, vooral de laatste 5 jaar loopt het de spuigaten uit. Tot die tijd toch nog veel verrassingen die altijd ver kwamen.

Mhow. Je had eens een finale Porto-Monaco in 2004 en PSV kwam in 2005 tot de halve finale. Welke verrassingen kan je nog meer opnoemen? Eigenlijk geen.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4097 stemmen

Geen zin om te graven Maar zie jij een Ajax bv nu nog wel tot de kwartfinale komen. Ik merk wel een verschil met nu en 5-10 jaar geleden hoor.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

Voetbal en prestige is allang niet meer iets wat alleen samengaat. Geld hoort daar in het midden overduidelijk tussen. Wat ik helaas ook jammer vind.

Denk dat de spelers over het algemeen het geld dat ze binnen krijgen toch wel iets belangrijker vinden hoor.

Dat geld dan blijkbaar voor jou. Ik vind het totaal onbelangrijk wat iemand verdient of hoeveel prijzengeld er in omgaat. Al geven ze in de Russische liga miljarden, dan nog heeft de Premier League meer prestige. Zo zal het WK altijd eindeloos veer boven de Cl staan. En wat spelers vinden boeit me ook geen donder.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

NOS Sport - 1995: analyse Real Madrid-Ajax

Haha, deze nabeschouwing is echt briljant. Wat een prachtige vent die van Gaal. ''Die grensrechter had een dikke pens''

Maar ik had het wel verwacht hoor, dat we van Real Madrid zouden winnen. ''Had je verwacht?'' Ja.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4097 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Dat geld dan blijkbaar voor jou. Ik vind het totaal onbelangrijk wat iemand verdient of hoeveel prijzengeld er in omgaat. Al geven ze in de Russische liga miljarden, dan nog heeft de Premier League meer prestige. Zo zal het WK altijd eindeloos veer boven de Cl staan. En wat spelers vinden boeit me ook geen donder.

Wat de normale supporter vind maakt natuurlijk allang niet meer uit, hebben we 2 weken geleden ook al over gediscussieerd over dat Qatar gedoe. Wij zijn vervangbaar en niet meer belangrijk.

http://www.vi.nl/Nieuws-item/208255/Wenger-Clubvoetbal-van-hoger-niveau-dan-een-WK.htm

kos

• 46724 berichten
  • 8878 stemmen

vd Sar loopt halve marathon in 2 uur !! Edwin van der Sar loopt halve marathon van Katwijk [foto's] | Losse Veter - losseveter.nl

ligt het aan mij of is dat behoorlijk langzaam?

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4097 stemmen

Volgens mij niet echt heel snel nee. Als ik de records erbij pak ligt ie ruim een uur achter

The Oceanic Six schreef:

NOS Sport - 1995: analyse Real Madrid-Ajax

Haha, deze nabeschouwing is echt briljant. Wat een prachtige vent die van Gaal. ''Die grensrechter had een dikke pens''

Maar ik had het wel verwacht hoor, dat we van Real Madrid zouden winnen. ''Had je verwacht?'' Ja.

Wat een arrogantie ook haha. Niet normaal inderdaad 16 CL wedstrijden zonder nederlaag aan het einde van het interview. Dat zijn me nog is statistieken zeg, wat anders dan 430 minuten geen doelpunt Europees op dit moment

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

vd Sar loopt halve marathon in 2 uur !! Edwin van der Sar loopt halve marathon van Katwijk [foto's] | Losse Veter - losseveter.nl

ligt het aan mij of is dat behoorlijk langzaam?

Hij was ook keeper, nu niet bepaald veel loopvermogen voor nodig. Snel is het zeker niet.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Wat de normale supporter vind maakt natuurlijk allang niet meer uit, hebben we 2 weken geleden ook al over gediscussieerd over dat Qatar gedoe. Wij zijn vervangbaar en niet meer belangrijk.

http://www.vi.nl/Nieuws-item/208255/Wenger-Clubvoetbal-van-hoger-niveau-dan-een-WK.htm

Zal best van hoger niveau zijn, het is een veel kleiner podium. Dat is het enige wat telt als het om prestige gaat. De hoeveelheid mensen die van je prestatie kennisnemen (prestige = aanzien) . Niet hoeveel je ermee verdient of het niveau.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Wat waren in 1995 de tegenstanders zwak he?

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Ja, vooral Milan dat een jaar ervoor Barcelona nog met 4-0 op de broek gaf..

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Voetbalzone - Rangers-eigenaar wil nieuwe competitie met Nederland vormen

Liever Belgie.

The Oceanic Six schreef:

Het WK is natuurlijk het meest prestigieuze toernooi ter wereld. Staat boven de CL in mijn ogen. De CL draait alleen nog om wie het meeste geld heeft, het WK om wie het beste op kan leiden.

PS: over de CL gesproken:

Voetbalzone - Franse krant zet drie Nederlanders in Europees 'dream team' aller tijden

Appart lijsje.

Ik zou toch eerder Ronaldo kiezen dan Messi buiten dat mis ik Ozil trouwens ook nog !

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Messi heeft 3x de CL gewonnen en daarin heel wat gescoord. Natuurlijk hoort hij er wel in.

En niet om mijn punt weer te maken, maar Ronaldo won hem 1x en scoort te weinig in de topduels. Dus dan kom je niet in de lijst beste EC1/CL spelers ooit.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4097 stemmen

Inderdaad, iemand die samen met Ronaldinho en Ronaldo(Brazilië) als enige 2x achter elkaar Wereldvoetballer van het jaar is hoort er wat mij betreft ook in.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

We hebben het toch over de Portugese Ronaldo he?

Overigens hoort de Braziliaanse Ronaldo ook niet in de lijst beste CL spelers ooit. Hij hoort natuurlijk wel bij de beste WK spelers.

depri83

• 6813 berichten
  • 1491 stemmen

Die hele Ronaldo / Messi discussie begint niet nog een keer toch?

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

Jawel , Ronaldo is completer, Messi is beter

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Wisten jullie al dat ik Cristiano Ronaldo niet erg mag?

PS die 1-0 gister he....veel completer kan een counter niet zijn. Was jammer, maar wel een prachtige goal.

(afbeelding)

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Big-T schreef:

Jawel , Ronaldo is completer, Messi is beter

Ronaldo heeft het bewezen in de twee sterkste competities van de wereld (Premiere League en Primera Division) en Messi alleen in Spanje. En bij Messi heb vaak sterk het idee dat hij veel meer afhankelijk is van medespelers (bijvoorbeeld Xavi). Ook zakt Messi vaak bij Argentinië vaak door de mand. Messi is natuurlijk een geweldige voetballer, alleen overgewaardeerd.

kos

• 46724 berichten
  • 8878 stemmen

Ik vind het ook een nogal raar lijstje eerlijk gezegd....

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Ronaldo heeft het bewezen in de twee sterkste competities van de wereld (Premiere League en Primera Division) en Messi alleen in Spanje. En bij Messi heb vaak sterk het idee dat hij veel meer afhankelijk is van medespelers (bijvoorbeeld Xavi). Ook zakt Messi vaak bij Argentinië vaak door de mand. Messi is natuurlijk een geweldige voetballer, alleen overgewaardeerd.

Ronaldo presteert voor Portugal wel wil je zeggen?

En waarom een raar lijstje, kos? Welke speler die extreem belangrijk was in de EC1/CL ontbreekt?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.