- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Dat met die b-elftallen was overigens wel bullshit 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Totaal niet mee eens, koste wat kost een Nancy-scenario verkomen zelfs al zijn dit oefenwedstrijden.
Zoveel onduidelijkheid, geruchten gaan dat er zo honderd kaarten weg zijn dus is dit gewoon een No Go.
Ja klopt, eigenlijk alles verbieden ben je er meteen vanaf. Er zijn inderdaad tripjes geboekt
(wat al weken bekend is bij de VBE en Feyenoord) De meest vage redenen zie je onderhand langskomen, sta er niet gek van te kijken als het ook nog alleen gebaseerd is op hele dagen F'5en op supporterssites
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
De Feyenoord hooligans hebben natuurlijk niet iets waarvoor ze bang moeten zijn? Uitsluiting van Europees voetbal voor dit jaar en volgend jaar? Ach... 
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
De Mexicaanse bond (FEMEXFUT) gaat de vijf internationals, bij wie in juni tijdens de Gold Cup sporen van clenbuterol werden aangetroffen, niet straffen. Dat is vrijdag bekendgemaakt.
Volgens Alfonso Sabater, hoofd van de disciplinaire commissie van de bond, zijn Francisco Maza Rodríguez, Guillermo Ochoa, Edgar Duenas, Antonio Naelson en Christian Bermudez slachtoffer van 'uitzonderlijke omstandigheden.'
Het vermoeden bestaat dat de spelers vlees hebben gegeten dat met clenbuterol is bewerkt. De Mexicaanse bond heeft wereldvoetbalbond FIFA en wereldantidopingbureau WADA op de hoogte gebracht van haar besluit. Die instanties kunnen in beroep gaan tegen de uitspraak. Rodríguez claimde al snel onschuldig te zijn en keert dit weekend terug bij PSV.
Mooi, dat kan hij nu verkocht worden!
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
De Feyenoord hooligans hebben natuurlijk niet iets waarvoor ze bang moeten zijn? Uitsluiting van Europees voetbal voor dit jaar en volgend jaar? Ach...
Zullen ze wel met wedstrijden van Ajax mee gaan om herrie te schoppen. Je mag ze hebben.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Ach ja, Twente gaat misschien in het stadion van Schalke spelen de komende periode. Speelt Feyenoord misschien toch nog Europees.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Twente uit is pas in 2012, dus zit er niet in....
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Jan Vertonghen moet de komende twee weken van de voorbereiding aan zich voorbij laten gaan. De Ajax-verdediger raakte geblesseerd aan zijn lies.
Dat schrijft De Telegraaf. Vertonghen liep de blessure vrijdag op tijdens het trainingskamp van Ajax in De Lutte. Zaterdag werd de ernst van de kwetsuur bevestigd door de Amsterdamse club.
Het betekent dat Vertonghen onder meer het oefenduel met FC Emmen van deze zaterdagmiddag mist. Ook aankoop Derk Boerrigter laat die wedstrijd schieten, want hij heeft last van een blessure aan zijn scheenbeen.

The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Kijken er nog meer Emmen-Ajax op EL? 
Jammer van Vertonghen ja. Gelukkig is het maar 2 weken.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Leuk om even mee te pikken, al is het niveau natuurlijk niet noemenswaardig. Jammer dat Boerrigter net geblesseerd geraakt is, had hem graag even zien spelen. Achterin is de spoeling wel dun als Vertonghen wegvalt, zie daar graag nog iemand gehaald worden (die er direct kan staan). Ooijer is leuk voor een enkele wedstrijd / helft. Anita op rechtsback vind ik ook niks. Had Oleguer graag nog achter de hand gehouden, maar die verdiende een godsvermogen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Oleguer moet je niet houden nee. Daar moet gewoon een jeugdspeler voor in de plaats. Ik hoop dat Vertonghen blijft, cruciaal voor de 31e titel.
Inderdaad ook jammer dat Boerrigter niet kan spelen vandaag. Sigthorsson ook pas vanaf maandag aanwezig. Van der Heyden gaat na de rust wel spelen, benieuwd. Idem naar Rits.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Ben ook aan het kijken. Ben vanzelfsprekend ook benieuwd naar wat actie van enkele bankzitters op dit moment!
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
WTF is Enoh mee bezig? Had al geel en had net eigenlijk zijn 2e moeten krijgen. Waarom staat die jongen toch zo stil in zijn ontwikkeling? Had een jaar of 2 terug verwacht dat hij echt een goede zou worden op voetballend gebied.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Dré met een heuse spitsengoal.
Ik wil Rits zien, en Serero.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Kijk is in je kledingkast Quido, genoeg ritsen 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ooijerdinho 
Was een mooie goal. Ook een mooie pass van Sulejmani.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Kijk is in je kledingkast Quido, genoeg ritsen
Waarom typen mensen toch constant ''is'' ipv ''eens''? Ik snap daar echt helemaal niks van.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Vitesse Delft - Feyenoord 0-1! En dat al na 23 minuten. 
Edit: En 0-2
'We wooooorden......................10e?'
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Waarom typen mensen toch constant ''is'' ipv ''eens''? Ik snap daar echt helemaal niks van.
Inderdaad, valt me ook vaak op.
Net zoals 'dan' en 'als'... hé
!
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Zegt de man met de legendarische zin: 'WTF is Enoh mee bezig?' 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
WTF eens Enoh mee bezig
?
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik typ soms wat snel, maar is/eens is gewoon een hele rare fout die heel veel mensen tegenwoordig maken.
Dan/als is een grammaticale regel die ik helaas niet onder controle heb 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Wat een prutwedstrijd speelt Ajax trouwens. Zal wel 0-2 nog worden, maar best was het niet. Alleen het 1e half uur was redelijk.
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Afkorting van eens is 's en dat klinkt nogal als is dus zo'n hele rare fout is dat helemaal niet.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Vitesse Delft - Feyenoord 0-1! En dat al na 23 minuten. 
Edit: En 0-2
'We wooooorden......................10e?'
Zojuist 1-2 geworden 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Haha! Schitterend.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Excelsior 9-0 gewonnen van het flakkees elftal 
(Wordt nog een zware seizoensopening voor Feyenoord)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.