• 15.977 nieuwsartikelen
  • 179.040 films
  • 12.273 series
  • 34.082 seizoenen
  • 649.228 acteurs
  • 199.273 gebruikers
  • 9.390.145 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Liever grote kans op kampioen worden in de Eredivisie(+ CL) dan spelen in die flutcompetitie bij een subtopper en hopen dat je EL voetbal speelt en misschien eens in de 5 jaar een Coppa Italia wint ja. Sportief(!!) gezien nog steeds geen stap vooruit.

Het is gewoon een prima opstap naar de echte top. En in Rome is natuurlijk wel effe lekkerder toeven dan in Amsterdam. Daarbij zijn het toch wat andere spitsen die je op je af ziet komen als je tegen Milan, of Inter speelt dan De Graafschap (of nog erger Feyenoord, want die heeft er niet eens een. )

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Toch vraag ik me af of je nou van Bologna-Roma en dat soort potjes meer geniet als van NAC-Ajax. Alleen de top van de Serie A is sterk (vergeleken met hier).

Nou is Italië wel een mooi land, Roma een mooie stad en lopen er bij Roma best een paar leuke spelers rond en zal er goed betaald worden. Ik gun Steek zijn transfer wel. En daarna moet Ajax de poot stijf houden bij alle andere grote namen van Ajax. Vertonghen onder geen enkel beding laten gaan. Al bieden ze 40 miljoen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Bielsa is dan ook een geweldige coach met een prima visie.

Zou ik graag in Europa bij een topclub aan het werk willen zien.

En hij heeft smaak, gezien zijn liefde voor het Ajax voetbal

EIgenlijk schandalig dat ik een grote fan van 'm ben . Hij is inderdaad enorm voorstander van jullie '95 spel.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Bielsa is toch een Argentijn? Toch apart dat zo'n vakman niet de Argentijnse ploeg coach. Die drol die dat nu doet bakt er echt niks van.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Bielsa is toch een Argentijn? Toch apart dat zo'n vakman niet de Argentijnse ploeg coach. Die drol die dat nu doet bakt er echt niks van.

Hij was ook coach van Argentinië, maar hij was opgestapt in 2004 (als ik me niet vergis).

Ajax&Litmanen1 schreef:

Vertonghen onder geen enkel beding laten gaan. Al bieden ze 40 miljoen.

Nou, voor 40 miljoen zie ik hem graag vertrekken .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Heeft hij 6 jaar gedaan (1998 - 2004) maar zou nu ook de ideale kandidaat zijn. Snap het ook niet helemaal. Of hij moet het zelf niet meer willen maar dat lijkt me sterk.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Nou, voor 40 miljoen zie ik hem graag vertrekken

Ik niet. Ons boegbeeld mag niet te koop zijn.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

Heeft hij 6 jaar gedaan (1998 - 2004) maar zou nu ook de ideale kandidaat zijn. Snap het ook niet helemaal. Of hij moet het zelf niet meer willen maar dat lijkt me sterk.

In 2002 kwam Argentinië niet door de groepsfase van het WK geloof ik. Was dus geen beste periode?

Sowieso wordt Argentinië internationaal erg overschat. Ze zijn net Engeland. Grote namen, maar de prestaties blijven achter. Wat hebben ze na de WK finale van 1990 nog laten zien? Niks. Ja, misschien op de Copa Amerika, al hebben ze die geloof ik ook al 20 jaar niet meer gewonnen.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Het is gewoon een prima opstap naar de echte top. En in Rome is natuurlijk wel effe lekkerder toeven dan in Amsterdam. Daarbij zijn het toch wat andere spitsen die je op je af ziet komen als je tegen Milan, of Inter speelt dan De Graafschap (of nog erger Feyenoord, want die heeft er niet eens een. )

Ik vind dat iemand als Stekelenburg niet die tussenstap via Roma hoeft te maken, je zegt het zelf al. Het is een opstap naar de echte top, ik zie de verbetering echt niet. Daarnaast is Stekelenburg ook heus wel "echte" spitsen gewend, genoeg ervaring lijkt me. Buiten het sportieve om zal het vast wel een verbetering zijn(al casht hij bij Ajax ook al rond de 2 miljoen). Zat Roma toch ook in de financiële problemen een paar jaar geleden? Hoe zijn ze daar uit gekomen?

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Voor iedereen die aan Stekelenburg twijfelt, even Real Madrid-Ajax opzetten. Man man man dat was me toch een schiettent

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Kijk ook even naar het aantal schoten buiten de 16 meter

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Ik herinner me zat goede reddingen van hem daar.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Bedoel meer dat van de 30 schoten of zo wel 20 van buiten de 16 waren. Giga 100% kansen had Real ook niet meer dan een handvol van gecreëerd. Kansloos oke, maar Real ook niet eens in topvorm.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Als hij niet naar Roma mag dan blijft er niet heel veel over hoor. Barca en Real zijn goed voorzien.

Inter en Juve zijn voorzien. Milan zou nog kunnen. Man Utd, Man City, Chelsea en Liverpool zijn goed voorzien, Arsenal zou nog kunnen maar Wenger kennende zal hij geen miljoenen uitgeven aan een keeper. Bayern is voorzien.

Dus naast dat Roma gewoon een hele goede, mooie club is in een sterke competitie moeten jullie Stekelenburg niet over- en de keepers die er al staan bij de top niet onderschatten

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Dat PSV nog niet geboden heeft op Stekelenburg...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

In 2002 kwam Argentinië niet door de groepsfase van het WK geloof ik. Was dus geen beste periode?

Sowieso wordt Argentinië internationaal erg overschat. Ze zijn net Engeland. Grote namen, maar de prestaties blijven achter. Wat hebben ze na de WK finale van 1990 nog laten zien? Niks. Ja, misschien op de Copa Amerika, al hebben ze die geloof ik ook al 20 jaar niet meer gewonnen.

Klopt, al was dat al een vreemd WK en vond ze ook wel onfortuinlijk in de loting met Engeland, Nigeria en Zweden.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Engeland-Argentinië 1-0 hè, met de penalty van Beckham, de wraak van 1998

Ik herinner me nog goed dat ik 's ochtends vroeg de wekker gezet had voor die wedstrijd.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Haha inderdaad. Weet ik ook nog wel, helaas staat alles van 2002 mij nog heel erg bij .

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Wij Nederlanders proberen WK 2002 ook te vergeten

Alhoewel ik het wel een enorm vermakelijk toernooi vond. Stuk liever dan 2006 waar wij wel bij waren.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

rep_robert schreef:

Zat Roma toch ook in de financiële problemen een paar jaar geleden? Hoe zijn ze daar uit gekomen?

Roma is overgenomen door een rijke Amerikaan.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Naomi Watts schreef:

Haha inderdaad. Weet ik ook nog wel, helaas staat alles van 2002 mij nog heel erg bij .

Voor mij 2010.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Wij Nederlanders proberen WK 2002 ook te vergeten

Alhoewel ik het wel een enorm vermakelijk toernooi vond. Stuk liever dan 2006 waar wij wel bij waren.

Geen Oranje erbij. Wat een drama was het hier in Nederland qua sfeer. Echt nooit meer. Op zich ging het toernooi wel, tot dat je tegen Zuid Korea moest.

VHS1975

• 348 berichten
  • 70 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
Voor mij 2010.

Voor mij alle WK/EK's waar we goed speelden, maar eruit knalden dmv penaltyreeks. dat is vanaf 1990 t/m 2004? of 2066? maakt niet veel uit, blijft een lange reeks.

Toch moedig dat dhr. Seedorf het bleef proberen

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
Voor mij 2010.

Lijkt me dat 2002 wel een bittere nasmaak achterlaat dan 2010. Was gewoon een faire begeleiding.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Lijkt me dat 2002 wel een bittere nasmaak achterlaat dan 2010. Was gewoon een faire begeleiding.

Dat ben je nu toch wel lang en breed vergeten na vorig jaar.

Het zou mij geen worst meer hebben uitgemaakt.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Niet dat Spanje wereldkampioen was geworden hoor maar een schandvlek op de sport was het wel. Op een WK kan dit gewoon niet, en gebeurt dit wel moet je ze levenslange opsluiting geven. Niet hun arbiterslicentie intrekken.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Voetbalzone - Feyenoord ziet trainingskamp in water vallen na hooligandreiging

Oja, Boerrigters blessure valt gelukkig enorm mee. Diagnose klopte niet op internet. Hij hoopt komende week gewoon mee naar Duitsland te gaan.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

nou grappig. Wedstrijden tussen B-elftallen worden afgelast, jong-Feyenoord, nu zelfs trainingskampen. 'hooligandreiging' my ass, angstige mieten-maatschappij

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

Bottleneck schreef:

nou grappig. Wedstrijden tussen B-elftallen worden afgelast, jong-Feyenoord, nu zelfs trainingskampen. 'hooligandreiging' my ass, angstige mieten-maatschappij

Totaal niet mee eens, koste wat kost een Nancy-scenario verkomen zelfs al zijn dit oefenwedstrijden.

Zoveel onduidelijkheid, geruchten gaan dat er zo honderd kaarten weg zijn dus is dit gewoon een No Go.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.