• 15.977 nieuwsartikelen
  • 179.040 films
  • 12.273 series
  • 34.080 seizoenen
  • 649.209 acteurs
  • 199.273 gebruikers
  • 9.390.061 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

2007, dode link, stond op de site van Sportweek.

Op hetzelfde symposium mocht Seniele Jopie ook uitleggen dat Van Bommel er geen klote van kan, ohohoh hoe toevallig dacht Maffe Marco er ook zo over. Wat een meesterbreinen

Nicky Hofs Niet toevallig spelend bij de ploeg van Jordi! Da's een wereldspeler, zei papa...

stinissen (crew films & series)

• 23496 berichten
  • 77014 stemmen

PSV gaat lekker na 57 min 1-0 achter tegen Eindhoven......

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Dode link? Heb je die quote ergens bewaard of zo

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

VHS1975 schreef:

(quote)

Typisch voor een ajacied, een illegale klap op het achterhoofd verkopen. en dan de wedstrijd snel staken....dit riekt naar het omkopen van de ref.

Inderdaad een HEEL mooi moment van Ling

?? Was toch echt een stoot op de kaak hoor

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

stinissen schreef:

Ik las het net ja

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

1-1 inmiddels door onze topper Stani Manolev!

En 1-2 Marcelo.

filmliefhebber92

• 1196 berichten
  • 2581 stemmen

stinissen schreef:

oefenwedstrijd wel bij de les blijven, grapjas.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

De lichtstad-cup is van ons!!!

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2260 stemmen

Wat een nare situatie in dat stadion van Twente. Je zou maar een vader of broer hebben die daar vandaag is overleden... Krijg er de rillingen van.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

depri83 schreef:

Ze zouden die andere club eens 50 mjn moeten geven voor een stuk onbruikbare grond.... Die cup is gewoon gekocht!

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Ze zouden die andere club eens 50 mjn moeten geven voor een stuk onbruikbare grond.... Die cup is gewoon gekocht!

De gemeente Eindhoven heeft de lichtmasten van het Jan Louwers stadion al gekocht!

Ik neem aan dat die hergebruikt worden tijdens de raadsvergaderingen.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

depri83 schreef:

Theo Maassen laat hem net zien bij Studio Sport.

VHS1975

• 348 berichten
  • 70 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Theo Maassen laat hem net zien bij Studio Sport.

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

www.feyenoord.nl Video: Afscheidsinterview André Bahia

Aan Bahia zie je dat hij eigenlijk helemaal niet weg wil bij Feyenoord. Na 6 jaar is hij zoveel van de club ende stad gaan houden.

Krijg ook de indruk dat hij eigenlijk helemaal geen zin heeft in Samsunspor.

Jammer dat hij weg moest, perfecte mentaliteit en een sterke kopper. Het duo De Vrij-Vlaar werkte natuurlijk wel veel beter.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Adebayor begrijpt uit mail dat hij niet gewenst is

Emmanuel Adebayor is op slinkse wijze te weten gekomen dat zijn club Manchester City hem niet meer wil. De spits noemt de clubleiding 'niet mans genoeg' om het hem in zijn gezicht te zeggen.

De Togolees werd het afgelopen seizoen verhuurd aan Real Madrid en verwachtte in de voorbereiding weer aan te sluiten bij de selectie van manager Roberto Mancini. Adebayor beweert nu dat hij is weggelaten uit de groep die op een oefentrip naar de VS is. Hij kreeg het te horen via het secretariaat van de directie.

"Dit is erg pijnlijk en beledigend en het zegt veel over Manchester City", begint Adebayor zijn verhaal in The Sun. "Aan de ene kant willen ze de grootste en meest succesvolle club worden, maar de mensen die er werken gedragen zich niet zo. Niemand bij City is mans genoeg om me face-to-face uitleg te geven."

"Ik heb een mail gekregen van het secretariaat van Brian Westwood, van een dame genaamd Claire, waarin stond dat ik me op 9 juli moest melden voor de training", gaat de voormalig Arsenal-spits verder. "Maar toen ik sprak met andere spelers, kwam ik erachter dat het team op 8 juli vertrekt voor een oefentrip in de VS."

Voor Adebayor is de boodschap daarom even ontluisterend als helder. "Het is dus duidelijk dat ze me hier niet meer willen, maar niemand nam de moeite me te bellen. Brain Westwood liet zijn secretaresse gewoon een email sturen. Ik hoorde ook dat hetzelfde was gebeurd met tenminste zes andere spelers."

Te triest voor woorden dit .

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

http://www.vi.nl/Nieuws-item/203189/Directeur-AS-Roma-in-Amsterdam-voor-Stekelenburg.htm

Pfff, hoop niet dat Steek dit doet. AS Roma is echt niet een stap vooruit.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nee, want de Serie A staat natuurlijk op gelijke voet met de eredivisie...

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

'Mogelijk drie 'helften' op WK 2022'

AMSTERDAM - Na het mislukte plan om het wereldkampioenschap voetbal van 2022 in Qatar in de winterperiode te organiseren, is er nu het idee ontstaan om een extra rustpauze in te lassen; drie 'helften' van dertig minuten dus.

Door de hoge temperaturen zou een extra pauze noodzakelijk zijn om blessures en uitdroging bij spelers te voorkomen. Het kwik in Qatar kan in de zomer oplopen tot meer dan veertig graden Celsius.

Meer reclamegeld

De FIFA zou open staan voor een discussie, schrijft The Guardian. Behalve aandacht voor de gezondheid van de voetballers, kan de FIFA nog meer voordeel halen uit het invoeren een nieuwe opzet. De wereldvoetbalbond kan bij drie helften tevens meer reclamegeld incasseren.

Als de FIFA overeenstemming bereikt over het plan, is er nog een lange weg te gaan voordat de nieuwe regel kan worden ingevoerd.

De IFAB, de spelregelcommissie die bestaat uit afgevaardigden van de voetbalbonden van Engeland, Schotland, Wales, Noord-Ierland en de FIFA, heeft het laatste woord.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Reinbo schreef:

Liever grote kans op kampioen worden in de Eredivisie(+ CL) dan spelen in die flutcompetitie bij een subtopper en hopen dat je EL voetbal speelt en misschien eens in de 5 jaar een Coppa Italia wint ja. Sportief(!!) gezien nog steeds geen stap vooruit.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Reinbo schreef:

Met AS Roma ga je denk ik geen prijzen winnen. Ja, misschien een verdwaalde Coppa beker. Komend seizoen heeft Italie slechts 3 CL tickets. Twee gaan er vast naar de Milanese clubs en dan heb je een groep met oa Juventus, Roma, Palermo en meer van die clubs die voor plek 3 spelen. Dan heb je voorrondes.

Maargoed, Stekelenburg wil weg (is ook te begrijpen na al die jaren en gezien zijn leeftijd) en ik hoop dus maar dat het snel afgehandeld wordt. Dan weet iedereen waar hij aan toe is. Vermeer 1e keeper, Babos 2e en Verhoeven 3e.

PS: Dat verhaal van de 3 speelhelften in Qatar is allang weer ontkracht. Is onzin.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

AS Roma is natuurlijk een grote stap vooruit, al mag Stekelenburg wel hoger mikken.

Bilbao contracteert de beste coach ter wereld. Die spelen Champions League volgend jaar.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Naomi Watts schreef:

Bilbao contracteert de beste coach ter wereld. Die spelen Champions League volgend jaar.

Jij bent volgens mij echt gecharmeerd van Bielsa he .

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

AS Roma is natuurlijk een grote stap vooruit, al mag Stekelenburg wel hoger mikken.

Roma is geen grote stap vooruit. Wel een stapje. Met Ajax is de kans op CL spelen bv weer groter. De Serie A is ook niet meer wat het geweest is. Alles onder Inter, Milan, Juventus, Roma en Lazio is ook van bedenkelijk niveau.

Stekelenburg kan veel beter, maar helaas is de keepersmarkt redelijk gesloten deze zomer. Alleen Man U en Bayern hebben een nieuwe gehaald als topclub zijnde.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Almighty schreef:

(quote)

Jij bent volgens mij echt gecharmeerd van Bielsa he .

Ok, je hebt gelijk. Ik ben een fanboy met een gekleurde bril op .

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Ik snap eigenlijk nog steeds niet waarom Ferguson Steek niet heeft gehaald. Hij weet immers hoe het voelt om v/d Sar op te volgen en hij heeft bewezen op topniveau prima te kunnen keepen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Roma is geen grote stap vooruit. Wel een stapje. Met Ajax is de kans op CL spelen bv weer groter. De Serie A is ook niet meer wat het geweest is. Alles onder Inter, Milan, Juventus, Roma en Lazio is ook van bedenkelijk niveau.

Stekelenburg kan veel beter, maar helaas is de keepersmarkt redelijk gesloten deze zomer. Alleen Man U en Bayern hebben een nieuwe gehaald als topclub zijnde.

Je hebt gelijk. Grote stap was iets too much, kans op CL is wel kleiner. Ik snap ook niet waarom grotere clubs niet achter 'm aan zitten.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Almighty schreef:

Ik snap eigenlijk nog steeds niet waarom Ferguson Steek niet heeft gehaald. Hij weet immers hoe het voelt om v/d Sar op te volgen en hij heeft bewezen op topniveau prima te kunnen keepen.

De Gea is dan ook niet minder, en die komt net kijken. Qua potentieel ziet ie er meer in denk ik.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

The Almighty schreef:

Ik snap eigenlijk nog steeds niet waarom Ferguson Steek niet heeft gehaald.

Misschien omdat hij geen bril met Nederlandse kleuren draagt.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Misschien omdat hij geen bril met Nederlandse kleuren draagt.

Stekelenburg lijkt me op dit moment echt wel een stuk verder in zijn ontwikkeling hoor.

De Gae is alleen pas 20 jaar en heeft dus nog 15 jaar voor de boeg. Daar kijkt United natuurlijk ook naar. Als hij slaagt, dan zitten ze de komende 10 jaar goed.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Ok, je hebt gelijk. Ik ben een fanboy met een gekleurde bril op .

Bielsa is dan ook een geweldige coach met een prima visie.

Zou ik graag in Europa bij een topclub aan het werk willen zien.

En hij heeft smaak, gezien zijn liefde voor het Ajax voetbal

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.