- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Als La Ling als te licht bevonden wordt vraag ik me toch af welke bestuurlijke ervaring Van der Sar, Bergkamp en (in iets mindere mate) Seedorf en Overmars (die zichzelf te licht vind) hebben, dat zij wel geschikt zouden zijn.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dit soort zaken gebeuren best vaak in de aannemerswereld. Spijtig.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Haha dat slaat helemaal door, dat 'mensen met voetbalverstand in bestuur'.
Een RvC betekent toezicht houden, daar heb je een pak bestuurlijke en financiele/commerciele ervaring voor nodig, geen ervaring met rondrennen op graskluiten.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Stadion is toch gesloten voor publiek? Wat zou je daar moeten doen dan om "even lekker" naar het stadion te gaan?
Sorry mijn fout 
Het is niet 'zomaar' ingestort, maar een kraanmachinist raakte een steunpilaar...
Waar zeg ik dat het zomaar is ingestort?
Ik vind het trouwens wel triest wat de RvC nou doet. Cruijff heeft alles in gang gezet, laat het hem dan ook maar afmaken. En als je dan weerstand geeft kom dan met logische kandidaten. Ajax is gebaat bij iemand die meteen aan het werk kan en niet iemand die nog opgeleid moet worden. Daarnaast denk ik niet dat Van der Sar nou meteen aan de slag wil, hij wil denk ik even een jaartje vakantie. Seedorf voetbalt nog steeds, dus hij wordt het ook niet. Ik hoop nog steeds dat La Ling komt.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Even tussendoor die man heet toch Ling en niet La Ling. Zijn voornaam is namelijk Tscheu La.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Ik heb zijn paspoort hier liggen, ik kijk wel even 
stinissen (crew films & series)
-
- 23495 berichten
- 77013 stemmen
Even tussendoor die man heet toch Ling en niet La Ling. Zijn voornaam is namelijk Tscheu La.
Beste en mooiste rechtbuiten van Ajax die ik seizoenen heb mogen mee maken.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Hopen dat de gewonden er snel bovenop komen in Enschede. Heftige shit. 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
La Ling is zijn artiestennaam.
Is toch de presentator van Ling-o?
stinissen (crew films & series)
-
- 23495 berichten
- 77013 stemmen
Een van de mooiste momenten van Ling maar kan het filmpje niet meer terug vinden
Insignificance
-
- 3220 berichten
- 5589 stemmen
Stiekem heet hij Ling Tshen La.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Stiekem heet hij Ling Tshen La.
Stiekem, aha. Dan snap ik wel dat ze hem geen AD willen laten worden.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Haha dat slaat helemaal door, dat 'mensen met voetbalverstand in bestuur'.
Een RvC betekent toezicht houden, daar heb je een pak bestuurlijke en financiele/commerciele ervaring voor nodig, geen ervaring met rondrennen op graskluiten.
Dat zijn dan ook kandidaten om algemeen directeur te worden, niet om in de RvC te komen.
Ik vind het wel heel triest dat ze Ling afrekenen op ervaring en vervolgens met deze kandidaten komen. Ze willen zeker laten zien dat ze tegen Cruijff in durven te gaan ofzoiets. Laat Cruijff gewoon afmaken waarmee hij begonnen is.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Dat zijn dan ook kandidaten om algemeen directeur te worden, niet om in de RvC te komen.
Ik vind het wel heel triest dat ze Ling afrekenen op ervaring en vervolgens met deze kandidaten komen. Ze willen zeker laten zien dat ze tegen Cruijff in durven te gaan ofzoiets. Laat Cruijff gewoon afmaken waarmee hij begonnen is.
Nou, oa de door Cruijff benoemde RvC namen hebben kritiek, dus het zal echt geen prestigestrijdje zijn van die kant. Maar ik zou Cruijff nu wel zijn ding laten doen, daarvoor heeft hij immers nu alles geregeld.
Insignificance
-
- 3220 berichten
- 5589 stemmen
Een van de mooiste momenten van Ling maar kan het filmpje niet meer terug vinden
Zal wel eens eerder gepost zijn, maar toch.. Gelukkig is een ander mooi moment van Ling nog wel te vinden. 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Ohja als directeur, nou ja ook vreemd toch, dan ben je er dus dagelijks mee bezig ipv eens in de zoveel tijd, totaal onervaren personen in de heksenketel van een miljoenenbedrijf. Een goede speler is al geen garantie voor een goede trainer, laat staan voor een directeur voetbalzaken / algemeen directeur.
VHS1975
-
- 348 berichten
- 70 stemmen
Zal wel eens eerder gepost zijn, maar toch.. Gelukkig is een ander mooi moment van Ling nog wel te vinden.
Typisch voor een ajacied, een illegale klap op het achterhoofd verkopen.
en dan de wedstrijd snel staken....dit riekt naar het omkopen van de ref.
Inderdaad een HEEL mooi moment van Ling 
VHS1975
-
- 348 berichten
- 70 stemmen
Ohja als directeur, nou ja ook vreemd toch, dan ben je er dus dagelijks mee bezig ipv eens in de zoveel tijd, totaal onervaren personen in de heksenketel van een miljoenenbedrijf. Een goede speler is al geen garantie voor een goede trainer, laat staan voor een directeur voetbalzaken / algemeen directeur.
Zolang ze de maar ajax cultuur maar begrijpen 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Typisch voor een ajacied, een illegale klap op het achterhoofd verkopen.
en dan de wedstrijd snel staken....dit riekt naar het omkopen van de ref.
Inderdaad een HEEL mooi moment van Ling
John de Wolf mist de intelligentie om aan zo'n sneaky klap zelfs maar te denken 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Jopie kennende zal-ie nu wel met Nicky Hofs als kandidaat op de proppen komen. Die was tenslotte in alles beter dan Seedorf, dus vast ook in directeurtje spelen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Dat zei van Basten, niet Cruijff.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Onder auspiciën van en ingefluisterd door ...., juist.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Onder auspiciën van en ingefluisterd door ...., juist.
Jouw woorden. Seedorf is zelf positief over Cruijff, maar uiteraard weet otherfool het beter.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Seedorf is dan ook de netheid zelve, en 10x groter dan Snip en Snap bij mekaar.
Het respect en waardering van die maffe en die seniele voor parel Clarence is altijd 0,0 geweest.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Kan me la Ling nog altijd het best herinneren van die vechtpartij (kopstoot) tegen Oost Duitsland.
Prachtige wedstrijd. NL11 moest winnen, 2-1 achter bij rust eindstand 2-3. Met hakken over de sloot geplaatst voor het EK 1980. lang leven vechtvoetbal. 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Seedorf is dan ook de netheid zelve, en 10x groter dan Snip en Snap bij mekaar.
Het respect en waardering van die maffe en die seniele voor parel Clarence is altijd 0,0 geweest.
Cruijff heeft zich nooit over Seedorf uitgelaten. Van Basten wel en hij zat fout. Seedorf is als speler en mens absoluut een grootheid.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Geef het hele artikel dan eens. Want wat er nu staat zegt niks.
En het is uit de periode dat de Zeeuw schijnbaar een grote jongen was als speler. Dat moet dus na het EK 2008 zijn.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.