- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Volgens mij is er nu wel wat belangrijker Twente nieuws...
Schijnen heel wat mannen onder het puin te liggen. Benieuwd hoe slecht dit af gaat lopen zeg. Jee.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen

Zo is het. Niets makkelijker dan supporter worden van de grootste club van een land en meeliften op het succes.
Wat een bulshit, net zoals dat verhaal van otherfool. Ook zo'n kansloos verhaal. Je groeit gewoon op met je club, of het nou Ajax, Feyenoord of de plaatselijke voetbalvereniging is.
Enige wat kansloos is blijft die nephaat die mensen blijven creëren de laatste jaren. Nergens op gebasseerd. Zoals dat AZ kwakkertje dat hier nu ook zit.
VHS1975
-
- 348 berichten
- 70 stemmen
Volgens mij is er nu wel wat belangrijker Twente nieuws...
Schijnen heel wat mannen onder het puin te liggen. Benieuwd hoe slecht dit af gaat lopen zeg. Jee.
Enkel mannen? 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Bouwvakkers, dus ik neem aan mannen. Maar het kunnen ook vrouwen zijn.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Wat een bulshit, net zoals dat verhaal van otherfool. Ook zo'n kansloos verhaal. Je groeit gewoon op met je club, of het nou Ajax, Feyenoord of de plaatselijke voetbalvereniging is.
Jij gaat dan nog vaak naar het stadion. Maar je hebt in alle hoeken van Nederland ook mensen die beweren voor Ajax te zijn, maar veel van die mensen zijn nog nooit in de ArenA geweest. Vooral een grote club als Ajax heeft hopen van dat soort succesjagers. Dat soort mensen worden wel meegeteld in statistieken als 'club met de meeste supporters'.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Reinbo, kijk de andere kant op:
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Jij gaat dan nog vaak naar het stadion. Maar je hebt in alle hoeken van Nederland ook mensen die beweren voor Ajax te zijn, maar veel van die mensen zijn nog nooit in de ArenA geweest. Vooral een grote club als Ajax heeft hopen van dat soort succesjagers. Dat soort mensen worden wel meegeteld in statistieken als 'club met de meeste supporters'.
Maar dat heb je toch bij elke club? De hele provincie is hier ook voor Groningen. Of collega's die de hele tijd vieze jood tegen mij zeggen(beetje spotten met elkaar) en zelf niet eens een seizoenkaart bij Groningen hebben en ik ze daar ook op wijs 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Die zitten bij elke club. En het klopt dat Ajax ook een hoop van die lui heeft, maar een enorm groot deel is wel een echte Ajacied die wel alles van de club weten en er ook regelmatig heen gaan.
VHS1975
-
- 348 berichten
- 70 stemmen
Enige wat kansloos is blijft die nephaat die mensen blijven creëren de laatste jaren. Nergens op gebasseerd. Zoals dat AZ kwakkertje dat hier nu ook zit.
Idd, vanaf mijn 6de heb ik mijn zomervakantie in Barcelona gevierd. Dus ik heb een zwak voor Barca. Maar dat betekent niet dat ik Real Madrid moet haten, omdat ik van Barca hou. Ik kan net zo veel genieten van Real als van Barca. Alleen ben ik veel blijer als Barca wint.
Ikzelf ben voor Feyenoord. Net als mijn pa. Mijn ma en broertje waren voor Ajax toen ze in de jaren 90 de CL wonnen.....tsja 
ik vind rivaliteit leuk, maar ik haat ajax ook niet. Maar vind het wel leuk als ze verliezen... 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Ik word alleen boos dat mensen iedereen over een kam scheert, vooral op het gebied van voetbalsupporters zijn er zoveel vooroordelen die gewoon onjuist zijn. Je hoort ook van die verhalen dat ouders niet meer met hun kinderen naar het stadion durven. Ik denk dat het hedendaags juist fijn is om naar het stadion te kunnen gaan, het is veel veiliger t.o.v. vroeger. Jammer dat er een verkeerde beeldvorming ontstaat.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Misschien kunnen we beter ook bovenstaande reacties even wissen dan? Ik haal de mijne vast weg.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ik word alleen boos dat mensen iedereen over een kam scheert, vooral op het gebied van voetbalsupporters zijn er zoveel vooroordelen die gewoon onjuist zijn. Je hoort ook van die verhalen dat ouders niet meer met hun kinderen naar het stadion durven. Ik denk dat het hedendaags juist fijn is om naar het stadion te kunnen gaan, het is veel veiliger t.o.v. vroeger. Jammer dat er een verkeerde beeldvorming ontstaat.
Het gros van de voetbalsupporters is nu eenmaal dom en asociaal. Ze roken shag, stemmen PVV en kijken SBS. Ik koester mijn vooroordelen 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Het gros van de voetbalsupporters is nu eenmaal dom en asociaal. Ze roken shag, stemmen PVV en kijken SBS. Ik koester mijn vooroordelen
Asociaal gedrag afkeuren en dan een schermafbeelding van Mourinho gebruiken. Jaja.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Reinbo, kijk de andere kant op:
Alsof ik uberhaupt zou overwegen daarop te klikken. Not interested. 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
12 gewonden waarvan 2 kritiek en 2 doden bij de Grolsch Veste als het nieuws klopt. Tragisch.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Zou me niets verbazen. Als zoiets naar onder komt helpt je helmpje niet meer.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Shit, wou een grappige opmerking posten, maar doe dat maar even niet. Nu er doden zijn gevallen...
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
De misplaatste grappige opmerkingen staan al op Twitter las ik. Beetje jammer, maar het hoort er tegenwoordig bij.
Dit gun je niemand. Schade is niet zo erg, menselijk leed wel.
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Tjee heftig nieuws daar in Enschede. Hopen natuurlijk dat er geen doden bij zijn gevallen.
VHS1975
-
- 348 berichten
- 70 stemmen
Tjee heftig nieuws daar in Enschede. Hopen natuurlijk dat er geen doden bij zijn gevallen.
eeuuhhmm... 
12 gewonden waarvan 2 kritiek en 2 doden bij de Grolsch Veste als het nieuws klopt. Tragisch.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Die zijn er wel gevallen.
Lijkenwagen is er ook gesignaleerd lees ik.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Half drie is er een persconferentie
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Schijnt zeker 1 dode te zijn. Misschien hebben ze er toch nog 1 kunnen redden. Bah, tragisch. Je zal het thuis krijgen te horen dat je man of vader dood is.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Tragisch inderdaad, je zal maar net even 'lekker' naar het stadion gaan en dan gebeurt er vervolgens dit...
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
NOS Nieuws - Live - Journaal 24
Persconferentie komt eraan.
VHS1975
-
- 348 berichten
- 70 stemmen
Tragisch inderdaad, je zal maar net even 'lekker' naar het stadion gaan en dan gebeurt er vervolgens dit...
Stadion is toch gesloten voor publiek? Wat zou je daar moeten doen dan om "even lekker" naar het stadion te gaan?
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Het is niet 'zomaar' ingestort, maar een kraanmachinist raakte een steunpilaar...
VHS1975
-
- 348 berichten
- 70 stemmen
Het is niet 'zomaar' ingestort, maar een kraanmachinist raakte een steunpilaar...
ja, Ik zou nu niet graag in de schoenen van die machinist willen staan. Die moet zich nu toch doodongelukkig & schuldig voelen.
Heb wat gezien op je link.....wat een irritante verslaggever man....Als je niets te vragen heb....vraag dan niets....pfff nee komen er vragen als "schrok je?" 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.