- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Nou A&L1, doe je dansje.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Dus?
Zij willen aan dit soort potjes meedoen. Dan niet zeuren als ze keihard ingemaakt worden.
alsof zij het zijn die hier klagen....
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Boehoe. Zelden iemand met zulke rare voetbalideologien meegemaakt als jij.
Enne, 11-0. Wijnaldum, 1e minuutjes als international haha. Wint ie ook eens met 10-0 en meer ipv te verliezen 
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
alsof zij het zijn die hier klagen....
I know, maar als zulke ploegjes mee willen doen dan krijg je zulke uitslagen. Duitsland won al eens met 13-0 van hen.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3713 stemmen
Netjes toch. In het verleden speelde we nog wel eens moeizaam tegen dit soort postbodes. Lijkt me duidelijk dat Duitsland, Spanje en Nederland dit EK gaan strijden om de titel!
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Boehoe. Zelden iemand met zulke rare voetbalideologien meegemaakt als jij.
Dat is natuurlijk ook niet te vatten voor een eenvoudige gloryhunter als jij. 
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4737 stemmen
I know, maar als zulke ploegjes mee willen doen dan krijg je zulke uitslagen. Duitsland won al eens met 13-0 van hen.
Zelfs België won al eens met 10-1 van hun... Al maakte die tegengoal het wel wat minder. Dat was toen wel de mooiste van de avond in de laatste minuten.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Dat is natuurlijk ook niet te vatten voor een eenvoudige gloryhunter als jij.
Haha ja laten we het daar op houden. Jij houdt sowieso niet van voetbal. Jij wil 2 rondschoppende ploegen zien en als ze aan voetbal doen is het meegenomen.
Black Math
-
- 5430 berichten
- 1753 stemmen
Het is maar goed dat het 11-0 is geworden, want het vorige team dat in Eindhoven met 10-0 heeft gewonnen heeft daardoor de titel verspeeld.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4737 stemmen
Netjes toch. In het verleden speelde we nog wel eens moeizaam tegen dit soort postbodes. Lijkt me duidelijk dat Duitsland, Spanje en Nederland dit EK gaan strijden om de titel!
Eens. Met hopelijk Duitsland als winnaar! 
Of nee, degene met het mooiste voetbal.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Misschien ben ik wel weer negatief, maar ik vind dat 11-0 respectloos is tegenover je tegenstander. Dat is gewoon echt kleinerend, net als bij PSV - Feyenoord. 5-0 is toch ook goed?
Black Math
-
- 5430 berichten
- 1753 stemmen
Het is vernederend, maar waarom zou het respectloos zijn? Als je je inhoudt omdat het anders zielig is, dàt is pas echt vernederend.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Die 10-0 heeft PSV uiteindelijk de titel gekost, en dan nog zijn er mensen die het niet snappen.... Kijk die 11-0 kost je uiteindelijk natuurlijk niets, maar om er nou heel feestelijk over te doen? Het zijn gewoon 3 punten. Dat Zweden verloren heeft is veel belangrijker in the big picture.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Het is vernederend, maar waarom zou het respectloos zijn? Als je je inhoudt omdat het anders zielig is, dàt is pas echt vernederend.
Daar valt ook wel wat voor te zeggen, respectloos is misschien niet het goede woord. Maar het is wel echt vernederend een 11-0. Zij zouden het wel gewend zijn en kunnen er vast wel tegen. 
Maar ik vind het gewoon niet helemaal netjes.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Omdat je iemand die je respecteerd nooit zal vernederen... Dat is namelijk een onrespectabele houding.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3713 stemmen
Het doelsaldo kan natuurlijk uiteindelijk je ook de titel geven natuurlijk. Waren wel meer oorzaken aan het verliezen van de titel van PSV vorig jaar hoor.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Die 10-0 heeft PSV uiteindelijk de titel gekost, en dan nog zijn er mensen die het niet snappen.... Kijk die 11-0 kost je uiteindelijk natuurlijk niets, maar om er nou heel feestelijk over te doen? Het zijn gewoon 3 punten. Dat Zweden verloren heeft is veel belangrijker in the big picture.
Met wat geluk had PSV die dag ook gewoon in de Kuip gewonnen.
Maar het scheelt, we hebben San Marino uit al gehad met 0-5 
Dat Zweden verloren heeft doet me ook weinig. Oranje had met ook wel gered als zij hadden gewonnen. Als het vandaag 6-0 was geworden, ook prima. Maar bij een 8-0 en daarna 9-0 zie ik graag ook de dubbele cijfers. Staat gewoon mooi.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Het doelsaldo kan natuurlijk uiteindelijk je ook de titel geven natuurlijk. Waren wel meer oorzaken aan het verliezen van de titel van PSV vorig jaar hoor.
Ik ken een ploeg die de landstitel op 1 goal na niet wist te pakken

kos
-
- 46733 berichten
- 8886 stemmen
Er is niks vernederends of respectloos aan om met 11-0 te winnen. Zal ook niemand uit de ploeg van San Marino over klagen.
Maar dat juichende dolblije kutOranjetoeterpubliek dat net doet alsof ze een wereldprestatie neerzetten en dan om 10 gaan schreeuwen, daar krijg ik echt uitslag van.
Jammer dan er geen San Marinohooligans zijn die die huisvrouwen achterna zitten, dan zou ik wel juichend voor de tv zitten.
Maar goed, alweer veel te veel aandacht besteed aan zo'n non wedstrijd.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Er is niks vernederends of respectloos aan om met 11-0 te winnen. Zal ook niemand uit de ploeg van San Marino over klagen.
Maar dat juichende dolblije kutOranjetoeterpubliek dat net doet alsof ze een wereldprestatie neerzetten en dan om 10 gaan schreeuwen, daar krijg ik echt uitslag van.
Jammer dan er geen San Marinohooligans zijn die die huisvrouwen achterna zitten, dan zou ik wel juichend voor de tv zitten.
Vervelend aan het publiek is dat ze juichen bij voorstaan, maar helemaal niks doen als NL slecht voetbalt zie Rusland EK
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Haha jij bent echt de grootste zeur die zeurt om te mogen zeuren die ik ken zeg.
De vorige keer met zeiken over het niveau van het voetbal in de vd Sar afscheidswedstrijd leek al je ultieme dieptepunt

Black Math
-
- 5430 berichten
- 1753 stemmen
Omdat je iemand die je respecteerd nooit zal vernederen... Dat is namelijk een onrespectabele houding.
Er zijn ook maar twee keuzemogelijkheden. Als men dan kiest voor de minst vernederende, dan kan je toch niet spreken over respectloos?
kos
-
- 46733 berichten
- 8886 stemmen
Ok, het was een schitterende wedstrijd, uitermate boeiend.
Wel jammer dat de scheids zo snel affloot, had nog alle kanten op gekund.
Wat een speler trouwens die Sneijder, hoe hij zo tussen die slager en die tandartsassistent heenglipte, pure klasse gewoon.
10! 10! 10!
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2262 stemmen
11-0, netjes hoor. Nederland wordt gewoon Europees kampioen!!
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
11-0 klinkende overwinning !
Leuk voor Wijnaldum !
Nederland speeld net als Duitsland mischien wel het leukste voetbal.
Ozil beste speler op dit moment. Wat speelde hij goedt zeg 
Duitsland en Nederland de beste van Europa op dit moment !
Spanje is niet meer het Spanje van het WK,dankzij....... Real-Barca !
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Wir sind dabei!
Helaas niet kunnen zien, maar met een 6-2 tegen Oostenrijk kwalificeren is gewoon supertoll!
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2262 stemmen
Spanje is niet meer het Spanje van het WK,dankzij....... Real-Barca !
Spanje was vorig jaar al niet meer het Spanje van 2008, toch wonnen ze het WK.
Pieter Montana
-
- 6678 berichten
- 2290 stemmen
En ondertussen haalden jullie zuiderburen een welverdiende 1-1 tegen Azerbeidjan. 
We moeten ons diep schamen.
clockwork72
-
- 2785 berichten
- 1759 stemmen
Saaie wedstrijd, kon van tevoren ook wel raden dat we dit zouden gaan winnen, alleen wist niet dat het 10-0 zou gaan worden.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.