- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Op zo'n momenten schaam ik me toch echt enorm hard eigenlijk. Het is nu al een aantal keer geweest dat ik kijk en dat ze het in de 85e minuut verknallen maar voor Oranje gaan supporteren? Nah, dat gaat nooit gebeuren 
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
België gelijk gespeelt tegen Azerbeidzjan. Je zag het ook aankomen, Fellaini die achter het standbeen probeert te scoren, terwijl hij die bal er gewoon in moet schuiven, Hazard die een nutteloos hakballetje geeft. En dat bij een 1-0 stand...
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Ja, hun instelling was erg arrogant met die hakjes. Zo'n potje met je uit counteren en met 0-3 winnen.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Wat is dit voor fair play bullshit 
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Het is maar tegen San Marino, maar beauty zeg, die 2-0!
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
En dat binnen amper 20 minuten. Zie het nog wel 6-0 worden op deze manier.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4737 stemmen
Bijna werd de misstap van België nog geneutraliseerd door Turkije die tot de laatste seconden op 1-1 stonden tegen Kazachstan. Maar natuurlijk werd het nog 2-1... Maar goed, België heeft het helemaal aan zichzelf te wijten. Onaanvaardbaar.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Leuk, dat België. Eerst lopen verkondigen dat het wel op hetzelfde niveau als het niveau van Nederland te komen in de toekomst, keep dreaming on.
Dan over Nederland nu, zag 20 minuten, was wel redelijk maar toch niet speciaal. Niemand heeft zin in die wedstrijd lijkt mij. Ik zeg fluit lekker af, 3-0 is goed.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Trouwens van der Gijp tijdelijk gestopt bij VI, al zou het wel eerder gemeld zijn. Ik vind het niet erg, ben waarschijnlijk de enige. Vond die jongen die er laatst zat wel wat frisheid uitstralen. Ik bedoel maar dat het bij van der Gijp altijd over hetzelfde gaat. Dat heb ik uiteindelijk wel een beetje gezien. Altijd maar bijvoorbeeld maar over Manolev zeiken. Ik vind Derksen en Genee veel leuker.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Leuk, dat België. Eerst lopen verkondigen dat het wel op hetzelfde niveau als het niveau van Nederland te komen in de toekomst, keep dreaming on.
.
Het Nederlands Elftal dat in 88 het EK won, wist zich ook niet te plaatsen voor de toernooien in 84 & 86, dus dat zegt helemaal niets. Belgisch team is gewoon nog net te jong.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Het Nederlands Elftal dat in 88 het EK won, wist zich ook niet te plaatsen voor de toernooien in 84 & 86, dus dat zegt helemaal niets. Belgisch team is gewoon nog net te jong.
Meeste Belgische spelers zijn toch wel een jaar of 23, 24. En dan heb je ook nog ouderen als Simons en van Buyten. Nee, vind dat België nu onderhand eens zou moeten presteren.
Oranje na de rust weer op dreef gelukkig. 5-0. Was een tijd voor de rust erg rommelig.
kos
-
- 46733 berichten
- 8886 stemmen
Kan iemand al die 10 10 10 kneusjes van de tribune schoppen svp
.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Ahjoh is allemaal carnaval publiek. Vind het echt verschrikkelijk publiek wat er zit. 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Ik eis een 10-0.
Lol je eis gaat nog uitkomen ook zo te zien. 
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Nog 1 goal en we hebben weer een PSV-Feyenoord in Eindhoven! 
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Kan iemand al die 10 10 10 kneusjes van de tribune schoppen svp
.
Wat ben je toch vaak een verzuurde zeikerd zeg. Altijd wel wat te zanikken. Als er niks is dan zoek je wel wat he. Man man man.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nee, laat het hier maar bij..... Het is mooi zo.
Volkomen eens met Kos. Sneu volk.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Ik zou willen dat Ajax-Feyenoord een 10-0 werd.
Je bent allemaal profs (nou ja, San Marino niet haha), dus prima als je doorgaat.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Wat ben je toch vaak een verzuurde zeikerd zeg. Altijd wel wat te zanikken. Als er niks is dan zoek je wel wat he. Man man man.
!
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
! Nogal logisch dat er na 7-0, 8-0 om de 10 wordt geschreeuwd.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Tuurlijk met al dat sneue volk op de tribune....
Ik zou willen dat Ajax-Feyenoord een 10-0 werd.
Je bent allemaal profs (nou ja, San Marino niet haha), dus prima als je doorgaat.
Nee, als je prof bent weet je wanneer het genoeg is. Zweden heeft verloren, dus slot kan er op. En tegen Ajax zou ik het mooier vinden als Feyenoord zich bij 9-0 genadig zou tonen.
kos
-
- 46733 berichten
- 8886 stemmen
Je speelt godverdomme tegen tuimannen en postbodes, pleur toch op met je 10 10.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Je speelt godverdomme tegen tuimannen en postbodes, pleur toch op met je 10 10.
Dus?
Zij willen aan dit soort potjes meedoen. Dan niet zeuren als ze keihard ingemaakt worden.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.