- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hoe zit het trouwens met de ontwikkeling van JET? Ik ben wel gecharmeerd maar verneem de laatste tijd er niet al te veel van.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1231 stemmen
Die heeft bijltjesdag helaas niet overleefd. Leek erop dat hij vorig jaar ging doorbreken, maar is in juli verkocht aan Ipswich. Helaas.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Was al niet mee met het WK dus ja waar hebben we het over...
Maar goed; Inter wilde hem toch al aan een Serie C club uitlenen? Al met al weinig vertrouwen in, hoog die-zien-we-nooit-meer-terug gehalte.
Volgens mij haal jij Wilshere en Walcott door elkaar.
Oeh, een escape! Pak hem met beide handjes aan, A&L!
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Huh? Wilshere is dit jaar, vanaf september 2010, doorgebroken bij Arsenal. Daarvoor feb 2010-jun 2010 was hij verhuurd aan Bolton Wanderers. Het seizoen 10/11 heeft hij een geweldig jaar gedraaid. 50+ wedstrijden in EPL, CL en Internationaal.
Volgens mij haal jij Wilshere en Walcott door elkaar. Laatste mocht idd niet mee naar WK, al was hij er in 2006, toen hij 16 was, wel bij.

Ik dacht toch al, waarom snapt niemand de discussie. Ik bedoelde inderdaad Theo Walcott, ook van Arsenal haha. Daar had ik het de hele tijd over, foutje van mij excuus!
Daar was toen veel drukte over waarom hij niet mee naar het WK kon.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Voetbalzone - 'Barcelona en Real zullen de Primera División verlaten'
Zoiets zit eraan te komen ja. Barca en Real met hun miljoenen hebben geen enkele tegenstand meer in Spanje.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Goed idee! Steek al die poenenclubs in een aparte Europese competitie en maak de Champions League terug toegankelijk voor ploegen die daadwerkelijk KAMPIOEN zijn in hun eigen land.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Ik dacht dat we met de CL al zo'n systeem hadden, maar Barca en Real zijn waarschijnlijk zo doorgeslagen dat ze ook de eigen competitie te min gaan vinden.
Niet zo heel vreemd overigens. Ik zag van de week de tv gelden verdeling daar. Barca en Real 130 miljoen, nrs 3 en 4 Atl. Madrid en ik meen Valencia 45 miljoen en de rest nog lager. Da's effe een gat van 85 miljoen in het voordeel van de top.
Als je Engeland ziet (Man U aan kop met 60 miljoen terwijl zeker 10 clubs meer dan 50 miljoen vangen daar), dan is het enorm krom. In Spanje maken ze de top 2 gewoon daarmee al veel te rijk.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
En nog hebben ze honderden miljoenen schuld.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Goed idee! Steek al die poenenclubs in een aparte Europese competitie en maak de Champions League terug toegankelijk voor ploegen die daadwerkelijk KAMPIOEN zijn in hun eigen land.
Ik had vroeger, zo'n 18 jaar geleden denk ik, een voetbal manager spel dat z'n tijd al ver vooruit was en al zo'n Europese competitie had. One-nil heette het geloof ik.
Ah jeugdsentiment. 
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Martin van Geel bleek deze zomer een stugge onderhandelingspartner te zijn voor FC Twente. De Tukkers zaten wekenlang achter Leroy Fer aan, maar slaagden er pas op de laatste dag van de transferperiode in om de middenvelder voor de hoofdprijs aan te trekken. Daarvoor had Twente volgens het Algemeen Dagblad geprobeerd om Van Geel te omzeilen.
olgens het ochtendblad zocht Twente contact met de leden van de Raad van Commissarissen en de investeerdersgroep Vrienden van Feyenoord, nadat Van Geel drie voorstellen voor Fer had afgewezen en stug bleef vasthouden aan de vraagprijs. De RvC en investeerders bleven echter achter de technisch directeur staan: Van Geel kreeg zodoende het laatste woord over een transfer
Ach kleine Jopie.
"Mam, mag ik een snoepie?"
"Nee, Jopie"
...
"Pap, mag ik een snoepie?"
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Munstermann heeft dit inderdaad smerig gespeeld, maar daar kan ik hem ook geen ongelijk in geven. De voetbalwereld is nu eenmaal smerig en moet dus ook smerig gespeeld worden. Ik snap de kritiek dus ook niet zo. Munsterman heeft (en creeert zelf) het braafste-jongetje-van-de-klas imago om hem (en Twente) heen dus daarom lijkt het misschien wat vreemd nu.
Gelukkig voor ons mislukte het plannetje
Wat overigens een compliment naar onze organisatie is..!
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
?
Munsterman heeft juist het imago van keiharde zakenman. Bijzonder irritante vent bij transfers. Zelf wel voor een dubbeltje alles willen krijgen, maar normaal zaken met hem doen zit er vaak niet in. Zie Ajax die Wielaert toen wilde. Of Elia. Dan is Joop plots bikkelhard. Ergens wel mooi dat hij met Fer een koekje van eigen deeg kreeg.
happie
-
- 6254 berichten
- 426 stemmen
"René heeft de afgelopen tijd teveel hooi op zijn vork genomen en is oververmoeid", zo zegt zijn zaakwaarnemer. "Als je zo hard werkt als hij, loop je jezelf wel eens voorbij. Dan is rust de beste remedie."
"Wij hopen, net als hijzelf, dat hij over enige tijd zijn werkzaamheden weer op kan pakken met het enthousiasme dat we zo goed van hem kennen."
Het nieuwe seizoen van VI begint maandag. Vorige week werd nog bekendgemaakt dat Van der Gijp een column zou krijgen op Radio 538.
Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
Al die ingestudeerde grappen kosten natuurlijk veel energie..
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Gijpie en oververmoeid. Vreemde combi.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Voetbal kijken kan vermoeiend zijn...
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
?
Munsterman heeft juist het imago van keiharde zakenman. Bijzonder irritante vent bij transfers. Zelf wel voor een dubbeltje alles willen krijgen, maar normaal zaken met hem doen zit er vaak niet in. Zie Ajax die Wielaert toen wilde. Of Elia. Dan is Joop plots bikkelhard. Ergens wel mooi dat hij met Fer een koekje van eigen deeg kreeg.
Klopt ook, maar in de media wil die altijd overkomen alsof ie vromer dan de Paus is. Onzin natuurlijk. Nu zit er een deukje in zijn imago.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Is dit geen oud bericht?
happie
-
- 6254 berichten
- 426 stemmen
Nee, hij stond er pas vandaag op. Kijk maar naar de datum in de link:
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Zeer jammer, zonder Gijp is VI echt minder leuk. Helemaal als ongrappige knurften als Koert Westerman zijn vervanger zijn. Hopelijk duurt deze dip maar enkele weken.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Gijpie en oververmoeid. Vreemde combi.
Hij doet ook radiowerk en de nodige lezingen in het land he.
Maar dan nog is oververmoeidheid bij hem iets wat ik niet aan zag komen nee 
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Je hebt gelijk. Zonde man. Worden saaie VI afleveringen.
Insignificance
-
- 3220 berichten
- 5589 stemmen
Oh, heet het oververmoeidheid? In Profiel was onlangs al een andere kant van van der Gijp te zien..
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
VI is meer dan alleen Van der Gijp, hoor. Heb me de afgelopen twee afleveringen ook bijzonder goed geamuseerd. Als er maar niet iemand komt zitten die geforceerd grappig wil gaan lopen doen.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Las op een ander forum dat Derksen bij TV Rijnmond had gezegd dat de dood van Korbach de reden was dat Gijp zich nu even terugtrekt. Schijnt hem enorm aangegrepen te hebben. Oververmoeidheid wordt dus betwijfeld.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hij doet ook radiowerk en de nodige lezingen in het land he.
Maar dan nog is oververmoeidheid bij hem iets wat ik niet aan zag komen nee
Ik bedoel eerder hoe relaxed hij altijd is. Hoe druk izjn agenda is, leek mij altijd Gijpie niets te doen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Net terug van 3 dagen Berlijn zonder internet, maar wil hier toch nog even kwijt dat Van Geel het top gedaan heeft. Twente heerlijk uitgeknepen en een prima vervanger. Zal nog steeds een vervelend seizoen worden, maar ben erg blij met Van Geel. Gaat snel goedkomen zo.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Haha hilarisch hoe de Belgen het weer verpesten voor zichzelf. 0-1 voor en geen kans weggegeven en dan in de 89e minuut de spits van Azerbeidzjan compleet niet dekken en 1-1.
Dat is dag dag EK 2012
Mogen de Belgen weer Oranje supporten 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.