• 16.216 nieuwsartikelen
  • 179.571 films
  • 12.344 series
  • 34.217 seizoenen
  • 650.648 acteurs
  • 199.490 gebruikers
  • 9.407.460 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

Sukkels bij Ajax zeg. Ajax doet het altijd slecht in dit soort potjes. Of het nou uit bij Excelsior, VVV, RKC of bij welke kleine club ook is, Ajax speelt dit soort potjes nooit eens lekker simpel met 0-2 uit. Kansen genoeg gehad en na de 2-2 verwacht je toch een stormend Ajax, maar dat viel me tegen. Jammer dat Gentenaar echt geweldig keepte, levert hem misschien nog wel een transfer naar Ajax op hoe wrang ook.

Heel erg duur puntverlies. Was toch fijn geweest om aan kop te staan na vandaag.

Hopelijk zet de Boer nu eens het middenveld Anita, Janssen, Eriksen standaard in de basisopstelling neer en gebruikt hij Siem als wissel. Dit middenveld vandaag leek weer nergens op. Janssen wordt misbruikt op een plek waar hij niet hoort.

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

Lord Flashheart schreef:

Wie begon er nu met kinderachtig doen?

Obersturmbahnfuhrer Lord Flashheart dacht ik. Wat een niveau weer zeg.

Lord Flashheart

• 6454 berichten
  • 2375 stemmen

Right. Bij een discussie over Studio Voetbal kan rep_robert ook niets anders doen dan zeuren over mijn avatar.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

Lord Flashheart schreef:

Wie begon er nu met kinderachtig doen?

Euhm jij, met je arrogante Amsterdammers... kan je niks beters verzinnen. Gelukkig moet PSV nu nog spelen.

Lord Flashheart

• 6454 berichten
  • 2375 stemmen

Ik hoef toch geen bloemlezing te maken van alle "Ajax wordt wel eventjes kampioen"-reacties hoop ik? Ik noem dat voorbarig en arrogant. Maar misschien dat jij er andere woorden voor hebt?

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

Lord Flashheart schreef:

Right. Bij een discussie over Studio Voetbal kan rep_robert ook niets anders doen dan zeuren over mijn avatar.

Je meld je hier ook alleen als je kan provoceren over Ajax. Je lijkt die andere forumgenoot wel, met zijn The Special One avatar...

Lord Flashheart

• 6454 berichten
  • 2375 stemmen

Nietes. Af en toe heb ik wat te melden over Nac. Maar aangezien het 90% van de tijd over Ajax gaat (en er niemand geïnteresseerd is in Nac) is dat logisch.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Jammer 2-2, maar kan een keer gebeuren. Van der Wiel, Eriksen en Boerrigter staken er bij Ajax positief bovenuit.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

Lord Flashheart schreef:

Ik hoef toch geen bloemlezing te maken van alle "Ajax wordt wel eventjes kampioen"-reacties hoop ik? Ik noem dat voorbarig en arrogant. Maar misschien dat jij er andere woorden voor hebt?

Dat zijn gewoon normale reacties van mensen hier, daar het ook nog niet eens Ajacieden zijn die het alleen zeggen. Zijn gewoon voorspellingen, ben je gelijk arrogant wanneer je een voorspelling plaatst aan het begin van een seizoen? Ik vind jou eerder puur arrogant.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Lord Flashheart schreef:

Realistisch.

Frenetic

• 203 berichten
  • 1425 stemmen

Kai schreef:

Jammer 2-2, maar kan een keer gebeuren. Van der Wiel, Eriksen en Boerrigter staken er bij Ajax positief bovenuit.

Klopt. Boerrigter doet het verrassend goed bij ajax in mijn ogen voor speler die uit de Jupiler-League komt. Op dit moment beter als Ebecillio vind ik.

Lord Flashheart

• 6454 berichten
  • 2375 stemmen

rep_robert schreef:

Ik vind jou eerder puur arrogant.

Omdat ik niet (zoals 90% van onze generatie) met oogkleppen op achter Ajax aan loop?

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Vind hem tot nu toe stukken beter, eindelijk een speler met een goede voorzet.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2378 stemmen

mikoz schreef:

(quote)

Realistisch.

Volgens zijn PSV en vooral Twente ook titelkandidaten. Ik vind, mocht Ruiz blijven, Twente op zijn minst gelijkwaardig aan Ajax.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Volgens zijn PSV en vooral Twente ook titelkandidaten. Ik vind, mocht Ruiz blijven, Twente op zijn minst gelijkwaardig aan Ajax.

Ik niet. Ajax is kampioen en heeft zich in tegenstelling tot FC Twente versterkt, natuurlijk moet Ajax kampioen worden. Al mag Twente natuurlijk geen verstoppertje spelen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Goh, denk je wel even iets anders te kunnen doen want VVV - Ajax is zo voorspelbaar. dat VVV . Even de samenvattingen kijken zo.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2378 stemmen

Ajax had Suarez vorig seizoen nog een half jaar. Voor de rest is Ajax wel beter dan vorig sezieon, maar vorig jaar waren de verschillen minimaal en was Ajax vooral de kampioen van de armoede.

Beide teams doen erg weinig voor elkaar onder.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Dat klopt.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2378 stemmen

Wijnaldum heeft z'n eerste voor PSV gescoord. Doet met toch wel een beetje pijn.

Dat ADO stelt ook niet zoveel meer voor. Zeker niet als Immers in de winterstop nog naar Feyenoord vertrekt.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

.

Benieuwd hoe je aan je voorliefde komt van Granada. Mooie club ja .

Ach, ik vind het de mooiste stad van Spanje en het is een klein ploegie dus dat heeft mijn sympathie wel. Sparta en Swindon zijn mijn andere favorietjes, zolang ze maar niet te veel succes hebben want gloryhunters zijn er al genoeg

Charmides

• 414 berichten
  • 1305 stemmen

Feyenoord nog steeds onverslagen. Volgende week tegen Heerenveen, maar wel thuis. Kan nog eens leuk worden. Wat vinden jullie eigenlijk van Jozy Altidore van AZ tot nu toe?

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ried - PSV was vergeleken bij Heracles - Feyenoord trouwens nog een klassieker van jewelste. Die pot in Almelo deed pijn aan de ogen, zelfs de Mickey Mouse Liga onwaardig. Vervolgens een invaller gezien bij VVV (Yannick nogwat) die nu al de bokaal slechte speler in de Eredivisie van dit seizoen heeft gewonnen. Zoiets heb ik echt nog nooit gezien, die had voor het eerst van z'n leven voetbalschoenen aan. (edit) Yannick Wildschut dus. Tjongejongejonge die moet per direct stoppen met 'voetballen'.

Opvallende tussenstand in Den Haag

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2378 stemmen

Tweede helft Heracles - Feyenoord was nog wel vermakelijk. Eerste helft was niet om aan te zien, inderdaad. Wij spelen alleen thuis goed.

Charmides

• 414 berichten
  • 1305 stemmen

Yanick? Misschien Yanic Wildschut?

Nja er zaten slechte stukjes bij Heracles-Feyenoord. Ramsteijn verdedigde bij die goal van Heracles verkeerd. En het is triest om te zeggen dat (momenteel) Ruben Schaken beter is dan Cissé. Maar vind het toch ook knap dat VVV stunt tegen Ajax.

Frenetic

• 203 berichten
  • 1425 stemmen

Charmides schreef:

Yanick? Misschien Yanic Wildschut?

Nja er zaten slechte stukjes bij Heracles-Feyenoord. Ramsteijn verdedigde bij die goal van Heracles verkeerd. En het is triest om te zeggen dat (momenteel) Ruben Schaken beter is dan Cissé. Maar vind het toch ook knap dat VVV stunt tegen Ajax.

Cissé Die jongen kan geen ''pepernoot'' raken. 1x op goal geschoten tegen Heracles, en dat was niet echt gevaarlijk. Passeeracties zijn ook niet al te best, beetje houterig.

Denk dat Cissé zijn beste tijd heeft gehad in de Kuip , zeker als straks Biseswar terugkomt van een blessure. En Schaken is erook nog.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2378 stemmen

Tja, in de aanval komt Feyenoord nogal tekort. Cabral is een momentvoetballer, Biseswar ook, Fernandez pikt doelpunten van anderen en Schaken mag zo weer terug naar VVV - want dat is zijn niveau. En Cissé had helemaal geen last van zijn teen, dat was enkel een smoes om zijn onvermogen te verbloemen.

Laat Guidetti maar komen!

Frenetic

• 203 berichten
  • 1425 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Tja, in de aanval komt Feyenoord nogal tekort. Cabral is een momentvoetballer, Biseswar ook, Fernandez pikt doelpunten van anderen en Schaken mag zo weer terug naar VVV - want dat is zijn niveau. En Cissé had helemaal geen last van zijn teen, dat was enkel een smoes om zijn onvermogen te verbloemen.

Laat Guidetti maar komen!

Ik ben ookwel benieuwd naar die Guidetti. Fernandez pikte inderdaad de 1-1 van Schaken.

Cissé kan beter in Jupiler League spelen of bij een VVV. Cabral en Biseswar hebben soms allebei een paar aardige acties ja.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Fernandez pikt doelpunten van anderen

Lachwekkend, al was die van Musa nog erger.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2263 stemmen

maxcomthrilla schreef:

Ajax, wat een stelletje losers.

Houden jullie Nijmegenaren je maar bezig met proberen in het linker rijtje te blijven.

Frenetic

• 203 berichten
  • 1425 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

(quote)

Houden jullie Nijmegenaren je maar bezig met proberen in het linker rijtje te blijven.

Denk niet dat NEC dit seizoen in linkerrijtje eindigd, denk plaats 12/13

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.