• 16.216 nieuwsartikelen
  • 179.571 films
  • 12.344 series
  • 34.217 seizoenen
  • 650.648 acteurs
  • 199.490 gebruikers
  • 9.407.479 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2378 stemmen

Je weet wel dat ze Platje hebben hè?

Frenetic

• 203 berichten
  • 1425 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Je weet wel dat ze Platje hebben hè?

Dat weet ik ja.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2378 stemmen

Met zo'n naam eindig je niet in het rechterrijtje.

Frenetic

• 203 berichten
  • 1425 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Ik vind dat Platje het aardig doet, maar denk niet dat die er meer gaat scoren als Vlemickx. Toch denk ik dat ze rond plek 11-13 eindigen.

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

Wat een ongelofelijke bagger wedstrijd in Almelo zeg, Feyenoord kon nog niet eens overspelen naar de volgende speler of de bal was weer in het bezit van heracles. Gelukkig nog 1 punt eraan overgehouden en met 7 punten uit 3 duels moeten we gewoon tevreden zijn

Was ik ook nog bijna vergeten iets neer te zetten over de scheids, daar is maar een emoticon voor:

Frenetic

• 203 berichten
  • 1425 stemmen

Die scheids was gewoon zielig ja floot voor de kleinste overtredingen.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Wat een onzin. Volendam is met die naam zelfs gedegradeerd.

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

Maar de grootste FAIL van dit seizoen was de penalty + rode kaart voor de schouderduw tijdens AZ-NEC. Pol van Boekel is de naam.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Redlop schreef:

Pol van Boekel is de naam.

Dat die nog mag fluiten, ongelooflijk.

Charmides

• 414 berichten
  • 1305 stemmen

Platje? Die is in mijn ogen niks meer waard dan de aanvallers van Feyenoord, en dat zegt een deel over Feyenoord en een deel over Platje. Die Platje heeft het verdiend om bij een Nec, een VVV of een RKC ofzo te voetballen maar dit is geen Vleminckx, hij mag blij zijn dat die speeltijd krijgt en doelpunten kan maken voor NEC, meer niet. Hoop dat Guidetti alsnog komt naar Feyenoord. En die scheidsrechter bij Heracles - Feyenoord was in mijn ogen net zo dramatisch als het spel. Musa is aardige speler voor VVV maar moet ook niet denken dat die hoger kan.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Jammer dat ze niet ook Plet hebben, dan doen ze mee voor de top 6.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Lekkere overwinning op een ADO dat zo achter de feiten aanliep dat het weer de gefrustreerde ploeg van weleer werd.

Aantal schitterende aanvallen in de eerste helft die een zeer terechte 0-3 ruststand opleverde. Waar de vorige wedstrijden de creatievelingen voorin elkaar maar moeilijk wisten te vinden combineerden ze er nu lustig op los.

Toivonen op 10 en Lens in de spits (hoewel hij niet bijster gelukkig was) bleek een goede vondst. Labyad op rechts was onzichtbaar. Een extra aanvaller blijft dus nodig.

Derijck werd niet echt getest vandaag maar bleef wel ijzig kalm.

Hopen dat ze de stijgende lijn kunnen blijven doortrekken in de volgende wedstrijden.

kos

• 46737 berichten
  • 8889 stemmen

Manman, een hele helft beter zijn en dan nog met 4-0 verliezen, pfff.

Wel leuk van VVV natuurlijk! Al was het klote dat ze die voorsprong nog weggaven.

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

Nomak schreef:

Dat die nog mag fluiten, ongelooflijk.

Niet de eerste keert dat Van Boekel een duel naar de klote helpt. FC Utrecht-supporters zullen zich de wedstrijd tegen Twente nog wel herinneren.

FC-Utrecht verliest van Pol van Boekel

Charmides

• 414 berichten
  • 1305 stemmen

Jonge wat zijn ADO, Heerenveen en FC Utrecht minder geworden dan vorig seizoen.. Feyenoord moet nu wel bij de eerste 8 eindigen. Zal leuk zijn als Vitesse ook in linkerrijtje bleef.

kos

• 46737 berichten
  • 8889 stemmen

Inderdaad echt een schandalige beslissing. Was niet eens een penalty, laat staan rode kaart. 2-0 wedstrijd gespeeld, lekker genaaid weer.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3885 stemmen

Uitstekend dagje. Ajax laat punten liggen. Wat was Blind weer lekker aan het schutteren tegen Musa. Al is dat misschien wel meest onderschatte speler van eredivisie. Speelt binnen paar jaar in Engeland en gaat VVV weer miljoenen meer binnenhalen.

PSV vervolgens een makkie. Mertens weer geweldig. Snap nog steeds niet waarom mensen hem hier middelmatige speler vinden. Overigens vind ik ook Wijnaldum echt een hele goede voetballer. Achterin ziet het er met Derijck ook een stuk beter uit. Is geen geweldenaar maar brengt rust en doet geen gekke dingen.

Frenetic

• 203 berichten
  • 1425 stemmen

Die Blind moet uit de basis gehaald worden bij Ajax, en Anita op die plek. Blind kan gewoon echt niet verdedigen. Bij die 2e goal van Musa loopt die alleen maar achteruit en zo kreeg Musa de ruimte om te schieten. Precies hetzelfde tegen Fc Twente voor de JC-schaal. Toen liep die knul ook alleen maar achteruit ipv het duel aan te gaan met Ruiz.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3885 stemmen

Heb het in samenvatting trouwens niet gezien maar wat had die Vertonghen bijna de goal van het jaar gemaakt. Echt fantastisch schot van eigen helft. Had Gentenaar helemaal niets meer aan gedaan.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

kos schreef:

Inderdaad echt een schandalige beslissing. Was niet eens een penalty, laat staan rode kaart. 2-0 wedstrijd gespeeld, lekker genaaid weer.

ja wat ik zei ze fluiten bijna voor alles. Bij een duel kijken ze wie het langst blijft liggen of het eerst naar de grond gaat en die krijgt een vrije trap.

En wat was ADO slecht.. alle hoeken van het veld gezien.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3885 stemmen

Frenetic schreef:

Die Blind moet uit de basis gehaald worden bij Ajax, en Anita op die plek. Blind kan gewoon echt niet verdedigen. Bij die 2e goal van Musa loopt die alleen maar achteruit en zo kreeg Musa de ruimte om te schieten. Precies hetzelfde tegen Fc Twente voor de JC-schaal. Toen liep die knul ook alleen maar achteruit ipv het duel aan te gaan met Ruiz.

Nu zie ik Anita Musa ook niet afstoppen. Die snelheid is zo moeilijk te bespelen. En als Ajax zijnde speel je nu eenmaal bijna altijd met ruimte in je rug.

Dat achteruitlopen heb je wel gelijk in. Tegen iemand die zoveel sneller is dodelijk want als die van richting verandert ben je altijd kwartier te laat om te reageren. Sowieso moet hij Musa daar altijd buitenom dwingen. Binnendoor komen mag nooit.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

timbo_ schreef:

Binnendoor komen mag nooit.

en dan zelfs nog met rechts erin (mogen) tikken..

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Frenetic schreef:

Yesterday news. Bij voorzetten is het precies hetzelfde verhaal. Wanneer Blind tegen een snelle vleugelspeler als 'Musa-Assaidi-Beerens' moet dan wordt hij aan alle kanten voorbij gelopen.Zijn incompetentie wordt nog voor een groot deel verbloemd door Jan die vaak goed rugdekking geeft.

Voor de backpositie te langzaam, en voor het centrum fysiek niet man genoeg. Het is de achternaam ipv. de kwaliteiten die ervoor zorgen dat Blind speeltijd krijgt. En toch had ik vertrouwen in hem destijds bij Groningen. Jammer....

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

timbo_ schreef:

Heb het in samenvatting trouwens niet gezien maar wat had die Vertonghen bijna de goal van het jaar gemaakt. Echt fantastisch schot van eigen helft. Had Gentenaar helemaal niets meer aan gedaan.

Zulke goals zie ik helaas te vaak. En het is nog altijd dankzij de incompetentie van een keeper dat zulke goals vallen. Nee, ik zie liever een goal zoals die van Heerenveen vorige week dan een knal zoals die van Jan vandaag.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3885 stemmen

Mag jij mij de laatste goal van eigen helft in eredivisie noemen. Ik kom niet verder dan Cocu, Bosvelt, Frank de Boer, Alfred Schreuder en Barry van Galen uit mijn hoofd. En dat is denk van de laatste twintig jaar.

eRCee

• 13450 berichten
  • 1981 stemmen

kos schreef:

Geen rood nee, maar ik vond het eigenlijk wel een penal.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Wat een belabberde wedstrijd speelde Ajax zeg, vooral de verdediging was echt comateus. Naast een extra keeper mogen ze ook wel een extra verdediger aanschaffen met iets meer pit.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2378 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Wat een onzin. Volendam is met die naam zelfs gedegradeerd.

Ga er anders serieus op in.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2378 stemmen

kos schreef:

Vond het wel een penal, maar rood sloeg echt helemaal nergens op.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2378 stemmen

timbo_ schreef:

Mag jij mij de laatste goal van eigen helft in eredivisie noemen. Ik kom niet verder dan Cocu, Bosvelt, Frank de Boer, Alfred Schreuder en Barry van Galen uit mijn hoofd. En dat is denk van de laatste twintig jaar.

Ron Vlaar, maar dat was voor de beker tegen een amateurclub.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.