• 16.204 nieuwsartikelen
  • 179.550 films
  • 12.338 series
  • 34.209 seizoenen
  • 650.622 acteurs
  • 199.476 gebruikers
  • 9.406.649 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

Gaat lastig worden met die voorhoede van ze, Feyenoord gaat het daar lastig mee krijgen.

happie

• 6254 berichten
  • 426 stemmen

rep_robert schreef:

En een simpele, ruime overwinning van Ajax natuurlijk

Vanzelfsprekend! Ajax is immers ook het Barcelona van de lage landen. Alleen het vallen hebben ze niet overgenomen.

happie

• 6254 berichten
  • 426 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Exact. De resultaten van Feyenoord en Excelsior boeien mij 100 keer meer dan het ballietrap in Spanje.

Zou geweldig zijn als we ook bij Heracles weten te winnen.

Daarmee zouden ze wel een stapje maken, als ze ook weten te winnen op het nepgras van Heracles. Dat is een moeilijke ploeg om van te winnen.

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

happie schreef:

(quote)

Vanzelfsprekend! Ajax is immers ook het Barcelona van de lage landen. Alleen het vallen hebben ze niet overgenomen.

Are you kidding me?

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Suarez was dus wat betreft een echte ajacied.

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

Dat zo'n mooie voetballer als Özil helemaal kapot wordt gemaakt door Mourinho ... zelfs hij begint nu triest en gefrustreerd gedrag te vertonen.

Marcelo en Pepe zouden levenslang geschorst moeten worden, doen dit soort dingen te vaak.

Carvalho die iemand bij de keel grijpt, Mourinho die een assistent van Guardiola aangrijpt ... wat een niveau.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

happie schreef:

(quote)

Daarmee zouden ze wel een stapje maken, als ze ook weten te winnen op het nepgras van Heracles. Dat is een moeilijke ploeg om van te winnen.

Daarom is het goed dat we Fer nog een weekje hebben. Kunnen we 'm na de wedstrijd achterlaten in die uithoek.

En Feyenoord en Guidetti naderen elkaar | Feyenoord nieuws | FR12.nl Dus hopelijk wordt dat onze nieuwe spits.

Dan nog Shone aantrekken voor fer en ik acht de 5e plek helemaal niet zo onmogelijk. Top 4 is wel veel te ver weg. Sinds Van geel en Koeman er zitten lijkt het allemaal een stuk beter te gaan. Want laten we wel wezen, Koeman kan die jongens natuurlijk veel meer bijbrengen dan 'mooi weer' voetballer Been.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Quido schreef:

Dat zo'n mooie voetballer als Özil helemaal kapot wordt gemaakt door Mourinho ... zelfs hij begint nu triest en gefrustreerd gedrag te vertonen.

Marcelo en Pepe zouden levenslang geschorst moeten worden, doen dit soort dingen te vaak.

Carvalho die iemand bij de keel grijpt, Mourinho die een assistent van Guardiola aangrijpt ... wat een niveau.

Er stonden daar 22 voetballers te vechten en jij haalt alleen die van Real naar voren...

Voor degenen die het gemist hebben. De vechtpartij met geweldig commentaar van Sierd.

Barcelona vs Real Madrid (3-2) The Fight 17/08/2011 Barcelona 3-2 Real Madrid - YouTube

(afbeelding)

Vooral die kerel erachter, schitterend stoïcijns!

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3404 stemmen

Nee, deze dan. Mourinho

Echt een schande voor het voetbal. Iemand met een voorbeeldfunctie en die toch wel veel succes heeft gekend die zich dan zo kinderachtig gedraagt. Hij verwoest zijn reputatie, en dat van Real erbij

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

depri83 schreef:

Er stonden daar 22 voetballers te vechten en jij haalt alleen die van Real naar voren...

Is dat niet wat er altijd gebeurd? Zo doen de Real-haters dat al jaren.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ja, zo rollen we. Nee, lijkt me vrij logisch waarom Real als boosdoener gezien wordt. Fact. Mooie televisie levert het op, blije Catalanen, blije Atletico supporters, blije voetballiefhebbers.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Haha die Mourinho ook weer, wat een klein kind toch. Jammer dat-ie geen mep heeft gekregen van die Pinto.

Sneu ploegje dat Madrid, serieus. One man to blame: The Special One.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Naomi Watts schreef:

Mooie televisie levert het op, blije Catalanen, blije Atletico supporters, blije voetballiefhebbers.

Inderdaad, ik vind het schitterend die wedstrijden. Mooi voetbal, strijd, blijdschap, woede, Mourinho. Alles zit erin!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Die Rise of the Planet of the Apes poster in het publiek ook .

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

depri83 schreef:

Er stonden daar 22 voetballers te vechten en jij haalt alleen die van Real naar

Met de acties van Pepe en Marcelo bedoel ik 'voetballende' acties. Met name de eerste schopt periodiek iemand kreupel of heeft de intentie daartoe. En Özil heb ik nog nooit zo door het lint zien gaan, normaal een rustige speler én persoonlijkheid. Heeft verder vrij weinig met een voorkeur voor Real of Barca te maken. Op basis van deze twee wedstrijden had Real de beker gewoon verdiend, maar het tekent ze - gezien het recente verleden - ook dat ze zich weer zo gefrustreerd laten gaan.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Voor degenen die het gemist hebben. De vechtpartij met geweldig commentaar van Sierd.

Barcelona vs Real Madrid (3-2) The Fight 17/08/2011 Barcelona 3-2 Real Madrid - YouTube

[img]http://www.whoateallthepies.tv/wp-content/uploads/2011/08/QOSO

Volgens mij speelde hij gewoon de bal....

Maar dit is wat mij betreft voetbal op zijn gaafst. Heerlijk die ontlading. Sierd snapt het.

Wat een gouwe actie van Mourinho, hoe die rustig komt aanlopen en dan plots ook even iemand knijpt. Volslagen idioot. Ben direct fan van de man geworden.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Met de acties van Pepe en Marcelo bedoel ik 'voetballende' acties. Met name de eerste schopt periodiek iemand kreupel of heeft de intentie daartoe. En Özil heb ik nog nooit zo door het lint zien gaan, normaal een rustige speler én persoonlijkheid. Heeft verder vrij weinig met een voorkeur voor Real of Barca te maken. Op basis van deze twee wedstrijden had Real de beker gewoon verdiend, maar het tekent ze - gezien het recente verleden - ook dat ze zich weer zo gefrustreerd laten gaan.

Özil kreeg een klap van Villa, vandaar misschien.

Dat Pepe een gestoorde gek is is duidelijk.

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

depri83 schreef:

Özil kreeg een klap van Villa, vandaar misschien.

Volledig out of the blue ... ?

Heerlijk commentaar van Sierd: "Dit feest wordt u aangeboden door Sport1."

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

ja klinkt goed; nog even geen spits kopen (= lenen) en het is geen uitgebluste dikzak of Lange Jan zoals onder Leo's tijd

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Volledig out of the blue ... ?

Nee niet volledig out of the blue maar wel van 2 kanten dus!

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

En waarom zou ik dan per sé iets over Villa moeten zeggen? Feit blijft dat Özil zich van een kant liet zien die voor hem normaal wereldvreemd is.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

En jammer dat er na zo'n wedstrijd het alleen over deze randzaken gaat. We hebben drie prachtige Barca goals gezien gister, oogstrelend. Jammer dat dit genegeerd wordt. Zoveel was er niet aan de hand met die slap, vergelijkbaar wat Villa deed tegen Honduras. Dan zeker niet doen alsof je vermoord wordt, het is niet goed maar je kan overdrijven. [edit mod: opmerking over Ozil verwijderd]

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Quido schreef:

En waarom zou ik dan per sé iets over Villa moeten zeggen? Feit blijft dat Özil zich van een kant liet zien die voor hem normaal wereldvreemd is.

Iets van twee kanten bezien levert over het algemeen een meer gebalanceerd verhaal op.

Het kwam nu over als een rant van een fanatieke Barca fan die alleen Madrid de schuld geeft.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3884 stemmen

depri83 schreef:

(afbeelding)

Vooral die kerel erachter, schitterend stoïcijns!

Wat weer een schandalige vertoning. Ik denk niet dat er ooit twee clubs zijn geweest die het voetbal zoveel schade hebben berokkent als Barca en Real het afgelopen half jaar. Elk mannetje dat fan is van deze ploegen denkt dat hij alles kan en mag flikken op het voetbalveld. De jeugd voor jaren verziekt en dan ook nog zo'n commentator die roept dat het er allemaal bijhoort. Pijnlijk.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Je moet nodig eens weer naar een stadion toe. Overdrijven is ook een vak. Chic is het niet maar brengt het voetbal echt geen schade toe. Alsof enkele incidenten gelijk een hele sporttak in diskrediet brengt. Onzin.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Wat weer een schandalige vertoning. Ik denk niet dat er ooit twee clubs zijn geweest die het voetbal zoveel schade hebben berokkent als Barca en Real het afgelopen half jaar. Elk mannetje dat fan is van deze ploegen denkt dat hij alles kan en mag flikken op het voetbalveld. De jeugd voor jaren verziekt en dan ook nog zo'n commentator die roept dat het er allemaal bijhoort. Pijnlijk.

Ja, de tijden van 'foei foei' zijn allang verleden tijd.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3884 stemmen

Praktisch ieder kind is of fan van Barca of van Real. Die zien deze wanvertoning dus 6 keer in een half jaar op tv. Reken maar dat, dat op de amateurvelden terug te zien is. Wat dat overigens met een stadiobezoek te maken heeft is me dan weer niet duidelijk?

timbo_

• 13116 berichten
  • 3884 stemmen

depri83 schreef:

Ja, de tijden van 'foei foei' zijn allang verleden tijd.

(embed)

Perfecte voorbeeld want spreekt men tot op de dag van vandaag nog schande over. Wedstrijd is bekender om deze beelden dan om de doelpunten/uitslag

Onderhond

• 87631 berichten
  • 12913 stemmen

won't somebody please think of the children!

/soccermom

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.