• 16.204 nieuwsartikelen
  • 179.549 films
  • 12.337 series
  • 34.207 seizoenen
  • 650.622 acteurs
  • 199.475 gebruikers
  • 9.406.569 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Haha, Real gaat dit echt niet kraken. Kunnen zelfs niet winnen als ze beter zijn . Em dit Barca is nog lang niet op topniveau. Wel balen van de staking, geen Barca - Malaga.

Charmides

• 414 berichten
  • 1305 stemmen

rep_robert schreef:

Standaard argumentje lijkt me, vraag me af wat er zoveel meer mensen naar Feyenoord trekt ipv Sparta of Excelsior. Zal het succes uit het verleden vast NIETS mee te maken hebben Beetje een kulargument lijkt me, vooral van een Feyenoorder.

Haha ik heb zelfs ooit in Kralingen gewoond en ben daar dus ook wel eens geweest, Feyenoord en Excelsior supporters gunnen elkaar ook, veel Excelsior mensen zitten ook wel in De Kuip. Sparta is gewoon Rotterdam-West, jij weet duidelijk niet dat Sparta en Feyenoord elkaar niet mogen, waarom niet zoek je zelf maar een keer uit. En het is logisch dat ik voor Feyenoord ben als heel me familie er voor is, ik in rotterdam-zuid woon en toen ik klein was al naar veel wedstrijden ging en op tv al ook al zag. Plus dat ik na de 10-0 nederlaag gewoon in De Kuip zat te kijken tegen VVV-Venlo. En Excelsior en Feyenoord jeugd voetballen ook samen. Ga dus geen clubs als Sparta erbij betrekken en natuurlijk willen mensen voor Feyenoord zijn. Feyenoord zit overal. Is een volksclub. Jij was waarschijnlijk tot je 8e voor FC Groningen tot je er achter kwam dat Ajax steeds hoog eindigde, en omdat je een Ajax shirt misschien thuis hebt hangen en met een paar vrienden wel eens naar De Arena nu pas gaat op latere leeftijd zegt al genoeg.

Frenetic

• 203 berichten
  • 1425 stemmen

Heerlijk leesmateriaal

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Het niveau schiet omhoog hier de laatste tijd..

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Van mij hoeven die ik-heb-de-grootste discussies ook niet zo.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Precies, laat die felix lekker lullen, robert!

DBTim

• 854 berichten
  • 1151 stemmen

Wat haat ik Mourinho en Real zeg, nog meer als dat ik al deed. Met hun achterlijke gedrag, en dan elke keer maar roepen dat de scheidsrechters tegen hun zijn en dat ze bij Barca zulke aanstellers zijn. Bah bah

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

otherfool schreef:

Helaas niet gezien, maar Real zit blijkbaar al in de nek te hijgen van Barca. Gaat The Special One dit seizoen de onneembare veste met zijn eigen Goddelijke handen slopen?

Ze zullen zich vast allemaal in de billen knijpen bij Barca. Oh nee wacht, Mourinho knijpt ze al allemaal in de nek.

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

otherfool schreef:

Gaat The Special One dit seizoen de onneembare veste met zijn eigen Goddelijke handen slopen?

Het lijkt er inderdaad wel op, want hij wordt nu ook zelf handtastelijk.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Mourinho: 'Tweede helft geen ballenjongens meer'

18/08/2011 08:44

Real Madrid greep woensdagavond na een 3-2 nederlaag tegen Barcelona in Camp Nou net naast de Spaanse Super Cup, aangezien De Koninklijke een week eerder in Madrid op eigen veld op 2-2 bleven steken. De nederlaag zorgde voor gemengde gevoelens bij Real-coach José Mourinho.

Enerzijds was Mourinho natuurlijk teleurgesteld over het feit dat zijn ploeg naast de prijs greep. Toch kan de oefenmeester wel trots zijn over de manier waarop zijn ploeg het ongenaakbaar geachte Barcelona weerstand bood.

'Van de eerste tot de laatste minuut heeft Real Madrid een spectaculaire wedstrijd gespeeld', aldus Mourinho. 'Mijn ploeg is beter dan vorig seizoen. Hoe langer je met een groep spelers werkt, hoe meer progressie je kunt boeken. Ik ben erg blij met de vooruitgang van mijn ploeg.'

Mourinho was niet echt te spreken over de arbitrage. 'Wij hebben de intentie om als mannen te spelen en niet bij het minste of geringste contact naar de grond te gaan. Bij ons werd Pepe al bestraft voor een kleine tackle.'

Daarnaast had de Portugees nog iets anders geconstateerd. 'Wat ik nu zeg is geen kritiek, ik zeg alleen wat ik gezien heb: in de tweede helft waren er opeens geen ballenjongens meer. Dat zie je normaal alleen bij kleine ploegen als ze een topploeg ontvangen.'

Haha, ik moet wel toegeven dat ik de 2e helft vooral stewards de bal zag teruggeven bij de ingooi.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

Zoals Guardiola al zei: 'ik heb daar niet eens op gelet' Al is dat ook natuurlijk een beetje flauw. Maar Mourinho moet niet zeuren, na zijn acties heeft hij weinig recht van spreken meer. Hij zal vast wel weer een straf krijgen voor zijn wangedrag.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Een beetje van Catalaanse ballenjongens verwachten dat ze gaan opschieten met de bal geven, vooral na die duw die Marcelo gaf aan één van de ballenjongens. Tja..

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Hoe harder die gasten elkaar die vernieling in schoppen hoe beter dat is voor ons Oranje op het aanstaande E.K. Heerlijk!

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

FelixTheCat schreef:

(quote)

Haha ik heb zelfs ooit in Kralingen gewoond en ben daar dus ook wel eens geweest, Feyenoord en Excelsior supporters gunnen elkaar ook, veel Excelsior mensen zitten ook wel in De Kuip. Sparta is gewoon Rotterdam-West, jij weet duidelijk niet dat Sparta en Feyenoord elkaar niet mogen, waarom niet zoek je zelf maar een keer uit. En het is logisch dat ik voor Feyenoord ben als heel me familie er voor is, ik in rotterdam-zuid woon en toen ik klein was al naar veel wedstrijden ging en op tv al ook al zag. Plus dat ik na de 10-0 nederlaag gewoon in De Kuip zat te kijken tegen VVV-Venlo. En Excelsior en Feyenoord jeugd voetballen ook samen. Ga dus geen clubs als Sparta erbij betrekken en natuurlijk willen mensen voor Feyenoord zijn. Feyenoord zit overal. Is een volksclub. Jij was waarschijnlijk tot je 8e voor FC Groningen tot je er achter kwam dat Ajax steeds hoog eindigde, en omdat je een Ajax shirt misschien thuis hebt hangen en met een paar vrienden wel eens naar De Arena nu pas gaat op latere leeftijd zegt al genoeg.

Mooi verhaal hoor, maar ik ben me heus wel bewust van de Rotterdamse clubs en de relaties onderling. Gebruik het enkel om aan te geven dat jouw argumenten nergens op slaan.

Ik ben opgevoed met Ajax en ben al mijn hele leven Ajacied, maar dat terzijde Als 8 jarig jochie liep ik handtekeningen van Kluivert, van Gaal, Litmanen en consorten te verzamelen buiten het stadion.

happie

• 6254 berichten
  • 426 stemmen

Het was gisteren weer een vreselijke slechte reclame voor het voetballen tussen de neanderthalers uit Madrid tegen de vallende nichten uit Barcelona. Doe mij dan maar potjes tussen ManU, Chelsea en Arsenal.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Viel met het theater reuze mee.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Snap gewoon niet nadat je al zoveel potjes in korte tijd tegen elkaar hebt gespeeld, dat je nog steeds zo snel gefrustreerd kan raken als Madrid zijnde. Heeft totaal geen zin tegen Barca. Je weet dat sommigen zich zullen aanstellen, maar gewoon volwassen weglopen en verder ballen. Kom je veel verder mee. Volgens mij van de 6 wedstrijden 5 keer rood of zo voor madrid, dan moet je toch eens goed bij jezelf te rade gaan.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

Vond het ook meevallen, vooral t.o.v. voorgaande duels tussen de twee ploegen. Het is verder ook niet verrassend dat Real bijna elke clasico wel een rode kaart incasseert. Barcelona gister pas de 1e, maar dat was een gewisselde speler.

happie

• 6254 berichten
  • 426 stemmen

Het is wel verbazingwekkend dat ze het iedere keer weer presteren. Ongeacht of het gisteren nou mee viel of niet. Dat het 1 of 2 wedstrijden zo is, oké, maar iedere keer. Het is in deze wedstrijden vooral sinds, die Portugese slechte verliezer bij Real zit.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

moviemafketel schreef:

Volgens mij van de 6 wedstrijden 5 keer rood of zo voor madrid, dan moet je toch eens goed bij jezelf te rade gaan.

Niet zo gek dat Mourinho over de scheid klaagt.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Niet zo gek dat Mourinho over de scheid klaagt.

Hoezo? En heb je de hele wedstrijd uberhaupt wel gezien? Pepe en Marcelo hadden wel drie keer rood kunnen krijgen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nee joh, ik ga toch niet naar een of andere supercup in een ver land kijken. Maar spelers van Barca mag je gewoon schoppen van mij.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

Moet je ook niet zeuren over de gevolgen ervan natuurlijk.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nee, maar geef hun er dan ook een paar. De enige wedstrijd die ik van hen zag, lieten ze zich constant vallen....

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

Beetje het klassieke calimero gedrag, 'maar zij doen ook stout' Besides, Barca kreeg vaak genoeg overtredingen mee, dus in hoeverre kan je van "laten vallen" spreken. Daarnaast heeft Real nog altijd Ronaldo in de gelederen, huilebalk nummer 1 die ook graag op de grond ligt te rollen.

happie

• 6254 berichten
  • 426 stemmen

Ach de wedstrijden zijn weer even geweest tussen deze twee "grootmachten". Het weekend is er weer bijna en dat betekend weer heerlijk kijken naar het gestuntel in de nederlandse competitie.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

En een simpele, ruime overwinning van Ajax natuurlijk

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

happie schreef:

Ach de wedstrijden zijn weer even geweest tussen deze twee "grootmachten". Het weekend is er weer bijna en dat betekend weer heerlijk kijken naar het gestuntel in de nederlandse competitie.

Exact. De resultaten van Feyenoord en Excelsior boeien mij 100 keer meer dan het ballietrap in Spanje.

Zou geweldig zijn als we ook bij Heracles weten te winnen.

happie

• 6254 berichten
  • 426 stemmen

rep_robert schreef:

Daarnaast heeft Real nog altijd Ronaldo in de gelederen, huilebalk nummer 1 die ook graag op de grond ligt te rollen.

Dat is niet alleen van de overtredingen, maar ook omdat ze zijn handtasje afpakken in de wedstrijd of aan zijn oorbellen trekken.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.