- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Oud filmpje, maar dat meisje zou ik niet als vriendin willen hebben. Die wurgt je in je slaap na een ruzie 
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Had je gister de Copa finale moeten kijken, man man wat een lomp geschop zeg. En dan wint Uruguay nog de fair play prijs ook haha 
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Rutten is schijnbaar wel geïnteresseerd in het overnemen van El Hamdaoui van Ajax.
Als de man zich beter weet te gedragen als bij Ajax zou ik hem in principe wel willen zien bij PSV.
Wat vinden jullie een normale transfersom? Moet Ajax zijn transfersom van €5m terugverdienen, er winst op maken omdat hij toch 15x gescoord heeft of heel snel wegdoen ook voor minder dan €5m omdat hij zich onmogelijk heeft gemaakt.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Tegenwoordig is het blijkbaar normaal om een hogere transfersom te vragen wanneer Ajax aan de deur staat voor een speler. Zakelijk natuurlijk heel verstandig, want men weet dat Ajax meer te besteden heeft dan welke club dan ook binnen Nederland. Bij PSV kun je dat momenteel niet flikken; ten eerste omdat ze weinig financiële mogelijkheden meer hebben, en ten tweede omdat zij ook weten dat Ajax geen kant op kan met El Ham. Dus verkopen voor 5 miljoen - de originele transfersom - is acceptabel.
Aan de andere kant zie ik El Ham er bij PSV zonder problemen 20 inleggen. Een directe versterking voor een concurrent. Pijnlijk is dat Mounir de technisch beste spits in Nederland is, en frapant genoeg het minste kost........
Laat hem dus maar fijn verpieteren in jong Ajax. In de winterstop, of volgend jaar komt er heus wel een club die Ajax voor 3 miljoen verlost uit zijn lijden. Liever 2 miljoen verlies dan de tegenstander een doelpuntenmachine cadeau geven voor een miserabele 5 miljoen.
kos
-
- 46735 berichten
- 8888 stemmen
Wat een held die Björn Vleminckx 
Als hij op bezoek is in Kerkrade vecht hij meestal stevige duels uit met Pa Modou Kah. Nu die er niet meer is gaat hij eventjes stevig in duel met de eigen supporters. Vanaf 2:43 zie je Vleminckx in actie.
(embed)
Schandalig natuurlijk dat die stoere wannabe hooligans van Brugge een familietribune vol kinderen, vrouwen en ouderen proberen aan te vallen voor een nietszeggend oefenwedstrijdje dat ze niet kunnen winnen. En zich dan ook nog eens laten terugdringen door een handvol stewards. Al zullen het waarschijnlijk niet alleen fans van Brugge zijn geweest.
De Vleem altijd
. Echte kerel.
Idd triest die Belgen altijd met dat geouwehoer tijdens oefenpotjes waar alleen oma's en kinderen aanwezig zijn. Was bij ons toen ook al met die Beerschot kneusjes.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Rutten is schijnbaar wel geïnteresseerd in het overnemen van El Hamdaoui van Ajax.
Als de man zich beter weet te gedragen als bij Ajax zou ik hem in principe wel willen zien bij PSV.
Wat vinden jullie een normale transfersom? Moet Ajax zijn transfersom van €5m terugverdienen, er winst op maken omdat hij toch 15x gescoord heeft of heel snel wegdoen ook voor minder dan €5m omdat hij zich onmogelijk heeft gemaakt.
Gewoon 5 miljoen vragen. En dan kan je best naar 4,5 terugzakken ofzo, maar hij hoeft niet voor een fooi (onder de 4) weg. Dan maar in Jong Ajax met hem en komende winter nog eens kijken.
Overigens wel opvallend dat er op zich weinig buitenlandse interesse voor hem is. Alleen in Frankrijk wordt hij als optie gezien als ik het nieuws moet geloven. Ik hoop nog steeds dat hij niet aan PSV verkocht wordt.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
De Vleem altijd
. Echte kerel.
Idd triest die Belgen altijd met dat geouwehoer tijdens oefenpotjes waar alleen oma's en kinderen aanwezig zijn. Was bij ons toen ook al met die Beerschot kneusjes.
De Brugge supporters kwamen uit hun vak omdat ze uitgedaagd werden, ik denk niet dat dat door oma's en kinderen gedaan werd.
Natuurlijk niet goed te praten, halve garen!
Deed me denken aan Eric Gerets die PSV-'supporters' terug wilde dringen nadat ze door het hek kwamen tegen Kaiserslautern en Bassler wilden kielhalen.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Bij PSV kun je dat momenteel niet flikken; ten eerste omdat ze weinig financiële mogelijkheden meer hebben ...
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Dat hadden ze ja (het hele verhaal waarom en hoe is bekend). Maar financiën voor meer versterkingen hebben ze momenteel niet. Ik hoor trouwens wel van vele Psv-fans dat ze hopen op een verkoop van Toivonen (staat momenteel in de belangstelling van veel clubs volgens zijn zaakwaarnemer). Wijnaldum kan dat opvangen, en dat is er plots weer ruimte voor een CV en spits.
Zou dat zo zijn:
- Exit: Doedelzak & Toivonen
- Enter: Strootman / Mertens / Wijnaldum / Hamlap(?).
Op het middenveld en aanval gaan ze er dan meer op vooruit dan achteruit.
kos
-
- 46735 berichten
- 8888 stemmen
Snap echt niet dat PSV voor dat geld niet een wat zinvoller, gerichter en vooral geschiktere aankoop in de spits zou kunnen vinden. Dan is het scoutingsapparaat wel erg snel gedaald.
kos
-
- 46735 berichten
- 8888 stemmen
Voetbalzone - Achtjarige PSV-pupil trekt veel bekijks met dribbels en panna's
Heerlijke moves al van zo'n menneke.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Gewoon een keer hard omver schoppen. Leert die het wel af. 
kos
-
- 46735 berichten
- 8888 stemmen
Hehe, dat zal ook vast nog wel gaan gebeuren ja. Niettemin is het talent er sowieso al.
Met name zijn achter het standbeen move lijkt wel natuurlijk aangeboren.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Lekker zo'n egotrippertje die zijn teamgenoten niet ziet staan 
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Lekker zo'n egotrippertje die zijn teamgenoten niet ziet staan
Daarom is er ook interesse in El Hamdaoui!
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3881 stemmen
Een vriend van mij is jeugdtrainer bij PSV (ziet hem ook af en toe op achtergrond) en die heeft twee keer tegen me gezegd dat een speler echt fantastisch was. Dat waren Labyad en deze jongen. Die eerste wordt vakkundig gedwarsboomd door Rutten hopen dat deze er wel gaat komen (Al gaat Labyad ook nog wel doorbreken).
kos
-
- 46735 berichten
- 8888 stemmen
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Haha, Amalie Wichmann strikes again.
kos
-
- 46735 berichten
- 8888 stemmen
Ja, bij de Lakers ook al toch? Weet zich wel steeds perfect in de picture te werken.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Bij de Lakers ook al inderdaad en op de Grammy's wist ze ook al veel aandacht op te eisen
.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Even haar naam Gegoogeld, pfoe 

kos
-
- 46735 berichten
- 8888 stemmen
En ook niet gewoon even kijken maar gelijk proberen te scoren ook die Cristiano, hahah
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Ze is inderdaad niet lelijk.
Trouwens, verbaast het jullie ook dat Ruiz niet is weggekocht bij Twente?
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Dat ie morgen niet speelt kan anders veel verklaren, en de geruchten gaan dat Ajax hem graag wil hebben (en ook een poging gaat wagen als Steek en Hamdaoui vertrekken).
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Dat zou ik wel heel erg hard toejuichen. Ruiz vanaf rechts en laat Sulemani en Ebicilio het dan maar uitzoeken op links. Daar zouden we echt heel veel sterker van worden!
Ik las trouwens op voetbalzone (voor wat het waard is) dat Steek maar anderhalf miljoen per jaar gaat verdienen bij Roma. Ik mag toch hopen dat dat netto is, want voor dat geld hadden we hem wel kunnen houden.
Nog even laten bezinken wat ik van Bulykin moet vinden die een aanbieding op zak zegt te hebben.....
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Geruchten dat Lens van PSV naar Ajax vertrekt worden ook hardnekkiger.
Zelf ben ik benieuwd wat Narsingh moet kosten.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Kennelijk zijn we het allemaal wel eens dat er iets op de vleugels moet gebeuren. Narsing en zelfs assaidi zouden van mij ook mogen komen, al heeft Ruiz in mijn ogen wel een surplus ten opzichte van die twee. Ik vind zowel Ozbilliz, als Ebicilio als Sulemani veel te wisselvallig en te weinig onderscheidend.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Helemaal mee eens.
Ik denk dat Ebicilo sowieso te licht is, Sulejmani gaat zijn Heerenveen niveau ook niet meer halen. Over Ozbilliz kan ik nog niet echt oordelen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.