- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Wat een held die Björn Vleminckx 
Als hij op bezoek is in Kerkrade vecht hij meestal stevige duels uit met Pa Modou Kah. Nu die er niet meer is gaat hij eventjes stevig in duel met de eigen supporters. Vanaf 2:43 zie je Vleminckx in actie.
Schandalig natuurlijk dat die stoere wannabe hooligans van Brugge een familietribune vol kinderen, vrouwen en ouderen proberen aan te vallen voor een nietszeggend oefenwedstrijdje dat ze niet kunnen winnen. En zich dan ook nog eens laten terugdringen door een handvol stewards. Al zullen het waarschijnlijk niet alleen fans van Brugge zijn geweest.
Insignificance
-
- 3220 berichten
- 5589 stemmen
De Jong is veel te beperkt als middenvelder.
Daar komt het ook aan op zaken als druk zetten, dynamiek, fysiek en scorend vermogen. Binnen dit Ajax zijn zijn kwaliteiten eerder complementair aan zijn medespelers dan iets anders. Ideaal is ook iets anders, maar de Boer's keuze is legitiem. Bovendien is het niet zo dat Anita vrij is van beperkingen..
Eriksen speelt vanaf links, zoals de Jong dat vanaf rechts doet. Beide behoren voor aansluiting te zorgen. En natuurlijk wil de Boer dat de Jong in deze rol ook veelvuldig in de 16 opduikt, zeker wanneer er vanaf de zijkanten iets gebeurd.
Zoveel verschilt dat nu ook weer niet van een rol als pure aanvallende middenvelder. Het zou zelfs een kleine zegen zijn wanneer de Jong en Sigthorsson hun spel op elkaar weten af te stemmen. Dan heeft Ajax eindelijk weer eens een fatsoenlijke bezetting voor de goal.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Suarez whoohoo, Suarez whoohoo 
Knappe goal. Wat mis ik onze grote held in Amsterdam zeg.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Wat een held die Björn Vleminckx 
Als hij op bezoek is in Kerkrade vecht hij meestal stevige duels uit met Pa Modou Kah. Nu die er niet meer is gaat hij eventjes stevig in duel met de eigen supporters. Vanaf 2:43 zie je Vleminckx in actie.
(embed)
Schandalig natuurlijk dat die stoere wannabe hooligans van Brugge een familietribune vol kinderen, vrouwen en ouderen proberen aan te vallen voor een nietszeggend oefenwedstrijdje dat ze niet kunnen winnen. En zich dan ook nog eens laten terugdringen door een handvol stewards. Al zullen het waarschijnlijk niet alleen fans van Brugge zijn geweest.
Waarom verbaast het me nou niks dat ADO er ook weer bij betrokken is(hangt een ADO vlag in het Brugge vak).
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Wat een houthakkers zijn die zuid amerikanen toch........
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
2-0 Forlan, de finale is wel gedaan in 1 helft.
Joy4ever
-
- 4627 berichten
- 1851 stemmen
Dat wordt dus geen naakte Larissa Riquelme op het veld 
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Foto's genoeg om uit te putten op het net, Joy.... 
Joy4ever
-
- 4627 berichten
- 1851 stemmen
Foto's genoeg om uit te putten op het net, Joy....
Uzza_Sparta
-
- 1195 berichten
- 2138 stemmen
gefeliciteerd Uruguay. Jullie zijn nu het beste land in de geschiedenis van het Copa América toernooi. 
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Lekker goaltje om in een finale te maken hoor 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Wilde hem ook net posten. Wat een domme mongool is het toch ook, ik heb er gewoon geen woorden meer voor.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2263 stemmen
Suarez, Uruguay.
Morgen maar even de samenvatting kijken. 
Uruguay is toch wel het beste kleinste voetbal landje ter wereld, gevolgd op de voet door Nederland. 
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen

Balotelli moet wel de domste voetballer van dit moment zijn en dat is knap, want er lopen heel wat dombo's tussen. Allemachtig, wat een actie weer zeg. Die jongen verknalt zo toch echt zijn carrière.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Vond het wel een mooie actie. Jammer dat die naast ging.
stfuympos
-
- 13364 berichten
- 731 stemmen
Knappe goal. Wat mis ik onze grote held in Amsterdam zeg.
Lodeiro een beetje goed gedaan?
kos
-
- 46735 berichten
- 8888 stemmen
Vermeer - Europese subtop
.
*zich verslikt*
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
Leuke wedstrijd gisteren La Galaxy vs Man City.
Eerste helft begon LA met grootendeels reservespelers, die werden 45 minuten lang naar de goal gedrukt door de A-Selectie van Man City. De 1-0 kwam door een dom weggegeven penalty door Jordan. Balotelli had de kans op 2-0 maar moest zich weer als een idioot gedragen.
Terecht dat Mancini hem er na een halfuurtje al afhaalde.
Tweede helft bracht LA spelers in die vaker in de beginnende 11 staan. Gonzalez,Dunnivant,Magee,Juninho,Birchall. 2e helft begon LA dan ook lekker fel. En wat ik zeker niet verwacht had gebeurde, LA duwde Man City (dat nog steeds met veel goede namen op het veld stond) naar hun eigen goal. Magee scoorde een wereld goal en dus 1-1. Wat ik een erg knap resultaat vind aangezien Donovan gebleseerd was.
Die Guidetti (die eigenlijk naar Twente ging) deed ook nog ff mee, maar daar was ik niet zo van onder de indruk. Fysiek een beer van een speler maar veel te onbesuisd om goede kansen af te maken. (Hij miste een rebound voor open goal, en miste een penalty in de penaltyreeks)
Feyenoord wil trouwens Amrabat hebben, lijkt me niet erg verstandig.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Vond het wel een mooie actie. Jammer dat die naast ging.
Hoe kan jij dit mooi vinden? Had hij voor jou niet beter iemand onderuit kunnen schoppen? 
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Wereldtop vond ik nou eenmaal wat overdreven 
Joy4ever
-
- 4627 berichten
- 1851 stemmen
Speciaal voor Reinbo
Me like too, lekker stoer wijf.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Prachtsport, zo zie ik het graag. Dit is toch veel leuker om te zien dan dat tikkie takkie spel.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.