- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Moet Ajax El Ahmadi maar overnemen 
kos
-
- 46733 berichten
- 8888 stemmen
Haha ja jij bent de redelijke hier 
Zelden iemand zo gekleurd over Ajax/Cruijff zien posten als jij doet. Ongeacht wat, jij zal altijd alles van Cruijff en van wat Ajax supporters willen als slecht zien. Niet serieus te nemen op die manier.
Goh, wat een verrassende non-argumenten weer. Daarom neemt niemand jou hier serieus dus.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Goh, wat een verrassende non-argumenten weer. Daarom neemt niemand jou hier serieus dus.
Haha wat jij wil. Maar kom dan ook niet janken dat mensen hier jouw visie over Ajax niet boeiend vinden.
kos
-
- 46733 berichten
- 8888 stemmen
Daar jank ik ook zeker niet over. Wel dat mij dingen worden verweten die gewoon niet juist zijn.
kos
-
- 46733 berichten
- 8888 stemmen
Ik vraag me trouwens af wie we hier wel serieus kunnen nemen als het om Ajax gaat? Is er uberhaupt iemand objectief?
.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Jullie hebben wel goede ervaring met Marokkanen beginnend met El 
Maar laat die zak maar komen hoor, denkt dat AZ nog steeds met een glimlach daaraan terugdenkt.
Net als FC Groningen bv.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Ik vraag me trouwens af wie we hier wel serieus kunnen nemen als het om Ajax gaat? Is er uberhaupt iemand objectief?
.
Objectief is niemand, maar jij bent wel het tegenovergestelde.
Overigens vind ik timbo hier vaak wel zinnige dingen zeggen, ook over dit alles.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
kos benadert het gewoon wat een beursgenoteerd bedrijf standpunt, wat het ook gewoon is. kos heeft dan ook gewoon een punt natuurlijk. Beetje onzinnig en nakkelijk om dat af te doen als bashen.
Qua ajacieden die intersubjectiviteit bezitten komt alleen Quido in me op.
kos
-
- 46733 berichten
- 8888 stemmen
Objectief is niemand, maar jij bent wel het tegenovergestelde.
Zeker niet meer dan jij, integendeel. Maak je geen illusies.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Zeg ik ook niet, maar ik probeer nog wel eens wat uit te leggen hier. Jij zit alleen constant opmerkingen te maken over de intelligentie van Cruijff en dat hij niks van besturen weet. En wordt je voor de 10.000e keer uitgelegd dat hij daar andere mensen voor heeft en dan begin je weer raar te doen en dan begint het verhaaltje weer van voor af aan.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Je hebt toch wel gehoord hoe Cruyff denkt over besturen, die denkt dat je het met voetbalkennis alleen geschikt bent voor zo'n functie. Dan snap je er weinig van.
timbo_ zegt vaak zinnige dingen, maar dat ie kos ook van bashen betichtte vond ik opvallend. Verwacht je niet van een journalist.
kos
-
- 46733 berichten
- 8888 stemmen
Zeg ik ook niet, maar ik probeer nog wel eens wat uit te leggen hier. Jij zit alleen constant opmerkingen te maken over de intelligentie van Cruijff en dat hij niks van besturen weet. En wordt je voor de 10.000e keer uitgelegd dat hij daar andere mensen voor heeft en dan begin je weer raar te doen en dan begint het verhaaltje weer van voor af aan.
Omdat je gewoon niet ingaat op wat ik zeg. Kennelijk vinden jullie dat iemand die 'niet intelligent genoeg is en niks van besturen weet' meer dan capabel genoeg om 'zijn mensen te selecteren' die dat wel kunnen. Dat daar een heel groot logica probleem in zit schijnen jullie nog steeds niet te beseffen.
Ik zou niet weten wat voor argumenten ik daar in vredesnaam nog meer tegenin moet brengen...
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2377 stemmen
Mee eens. Ook is El Ahmadi gewoon te goed voor Feyenoord natuurlijk.
Tuurlijk niet. Het niveau van El Ahmadi zou het niveau van Feyenoord moeten zijn. Daarnaast heeft hij de seizoenen hiervoor dramatisch gepresteerd.
Al snap ik wel dat hij naar een andere club gaat, als de mogelijkheden er zijn. Een hoog transferbedrag kan Feyenoord niet weigeren. Sportief gezien een aderlating. Al hebben we met Vormer een goede vervanger - andere type, voetballend minder, maar een goed alternatief.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Daarom moeten jullie het ook niet teveel over Ajax hebben
.
Maar bijvoorbeeld over het feit dat Van Haaren wil verlengen! 
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2377 stemmen
Ik dacht dat Feyenoord geen spelers had die wat toe zouden voegen bij Ajax. 
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Je hebt toch wel gehoord hoe Cruyff denkt over besturen, die denkt dat je het met voetbalkennis alleen geschikt bent voor zo'n functie. Dan snap je er weinig van.
timbo_ zegt vaak zinnige dingen, maar dat ie kos ook van bashen betichtte vond ik opvallend. Verwacht je niet van een journalist.
Ik zou het anders zeggen. Als zelfs timbo kos al verdenkt van Cruijff bashen, dan zal er wel een waarheid inzitten.
Cruijff heeft namelijk niet voor niets mensen om zich heen verzameld die wel wat van de zaken weten waar hij niks van weet. En hij wil Ajax niet besturen, dat deel mag door anderen gedaan worden. Daar is hij altijd eerlijk in geweest. Hij wil alleen met een groep oud spelers het voetbalbeleid gaan bepalen binnen Ajax. Waar ook zijn inspraak bij een AD bij hoort die dat beleid moet ondersteunen en uitvoeren. Dan is van Gaal (zijn tegenpool) aanstellen dus niet logisch. Cruijff heeft nooit gezegd dat hij financiele zaken, marketing, supporterszaken etc wil besturen. Maar ze werken hem zelfs bij zijn voetbalgedeelte al zwaar tegen, daarom zijn er ook steeds die problemen. Mensen als Molenaar (ja en nu komt kos weer met de bekende dooddoener dat Molenaar er niks van kan omdat hij een fout gemaakt heeft met de RvC die hij vertrouwde) weten wel meer van zaken waar Cruijff niks van weet.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Ach ja hij heeft de keutel van hem en z'n zaakwaarnemer weer ingetrokken
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Ik dacht dat Feyenoord geen spelers had die wat toe zouden voegen bij Ajax.
Ik heb nooit gezegd dat El Ahmadi geen goede speler is. Denk dat hij qua spel zelfs beter bij ons zou passen. Hij is alleen geen bikkelaar, maar meer iemand die het voetballend op wil lossen. Bij Feyenoord viel er de afgelopen jaren weinig te voetballen, dus dan heb je minder aan hem. Dit seizoen zie je toch wel weer dat hij het wel kan. Vind hem ook zeker jullie beste man. Al doet Clasie het ook niet slecht.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8273 stemmen
El Ahmadi zal wel vertrekken aan het eind van het seizoen. Dat zou een flink aderlating zijn. Sowieso al balen dat hij 4 wedstrijden mist na de winstertop, o.a. tegen Ajax. El Ahmadi is momenteel de beste speler / belangrijkste man bij Feyenoord.
Techniek is ook niet alles. El Ahmadi heeft het, maar kan er verder geen bal van.
sorry jij plaagt mensen, maar jij verandert ook weleens van mening 
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Moet ik dan ook maar
of
tikken? hehe...
Nu we het toch over hem hebben, typisch dat otherfool niks meer hier heeft getikt na de smadelijke nederlaag van zijn holmaatje Mourinho zaterdag tegen Barcelona. Voor de zoveelste keer in 1,5 jaar al.....
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik zou het anders zeggen. Als zelfs timbo kos al verdenkt van Cruijff bashen, dan zal er wel een waarheid inzitten.
Zou je kunnen doen, al vond ik het fundement waarop timbo_ het baseerde wel wat ondermaats. kos komt ook met een prima argumentatie, ik vind het dan behoorlijk vreemd dat een journalist notabene (Jaap de Groot uitgezonderd) dan met zo'n accusatie op de proppen komt.
Knisper
-
- 13042 berichten
- 1280 stemmen
Cruijff heeft namelijk niet voor niets mensen om zich heen verzameld die wel wat van de zaken weten waar hij niks van weet.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2377 stemmen
sorry jij plaagt mensen, maar jij verandert ook weleens van mening
Ik verandering van mening als iets verandert op het veld. Lijkt me logisch. El Ahmadi speelde bijzonder beroerd de afgelopen seizoenen. Maar ik zei toen ook dat hij het wel kan, maar het niet doet. Hij haalde alle snelheid uit zowat alle aanvallen. Dit doet hij dit seizoen niet. O.a. doordat hij Clasie naast hem heeft lopen en de bal kwijt kan aan Bakkal, bijv. Het mag ook een klein wonder heten dat hij nu zo presteert bij Feyenoord. Dat had niemand verwacht. Volgens mij is het ook zijn broer. Idem met Schaken. Had ik totaal afgeschreven, maar is nu een prima speler voor de breedte.
Had het overigens al een paar x toegegeven dat El Ahmadi het nu bijzonder goed doet en dat ik blij ben dat hij niet weg is gegaan - wat ik niet had betreurd destijds. Heb je die quotes ook? 
Daarnaast verandert A&L zowat alle meningen die hij heeft.
En gaat het er vooral om dat hij alles wat met Ajax te maken heeft, binnen no time geniaal vindt. Bij mij is het andersom (over Feyenoord).
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2377 stemmen
Ik heb nooit gezegd dat El Ahmadi geen goede speler is. Denk dat hij qua spel zelfs beter bij ons zou passen. Hij is alleen geen bikkelaar, maar meer iemand die het voetballend op wil lossen. Bij Feyenoord viel er de afgelopen jaren weinig te voetballen, dus dan heb je minder aan hem. Dit seizoen zie je toch wel weer dat hij het wel kan. Vind hem ook zeker jullie beste man. Al doet Clasie het ook niet slecht.
Hij past nu prima bij Feyenoord juist. Feyenoord heeft op dit moment een perfecte balans op het middenveld met Clasie, El Ahmadi en Bakkal.
Denk zelfs dat El Ahmadi nu beter tot zijn recht komt bij Feyenoord dan bij Ajax.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Zoveelste keer, dat besluit Cruijff niet. Daar heeft hij een ploeg voor die voor hem ook zulke zaken bekijken. Keje Molenaar zit bv in dat wereldje. Ik ga het nu niet blijven herhalen.
stfuympos
-
- 13364 berichten
- 731 stemmen
Voor de rest zijn het natuurlijk allemaal kutkleutertjes op het moment.
edit. en was zo simpel geweest om gewoon met Ling in zee tegaan als het dan mis was gegaan was je van Johan af geweest of hij had het goed gedaan, nu is het weer 
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Ik verandering van mening als iets verandert op het veld. Lijkt me logisch. El Ahmadi speelde bijzonder beroerd de afgelopen seizoenen. Maar ik zei toen ook dat hij het wel kan, maar het niet doet. Hij haalde alle snelheid uit zowat alle aanvallen. Dit doet hij dit seizoen niet. O.a. doordat hij Clasie naast hem heeft lopen en de bal kwijt kan aan Bakkal, bijv. Het is ook een klein wonder dat hij nu zo presteert bij Feyenoord. Dat had niemand verwacht. Volgens mij is het ook zijn broer. Idem met Schaken. Had ik totaal afgeschreven, maar is nu een prima speler voor de breedte.
Had het overigens al een paar x toegegeven dat El Ahmadi het nu bijzonder goed doet en dat ik blij ben dat hij niet weg is gegaan - wat ik niet had betreurd destijds. Heb je die quotes ook? 
Daarnaast verandert A&L zowat alle meningen die hij heeft.
En gaat het er vooral om dat hij alles wat met Ajax te maken heeft, binnen no time geniaal vindt. Bij mij is het andersom (over Feyenoord).
Maar een 3 jaar oude mening van mij over Enoh mag wel zo beoordeeld worden? Bij mij is het namelijk hetzelfde. Ik laat mijn mening beinvloeden op wat ik te zien krijg. Als iemand een enorm talent lijkt, maar het achteraf niet is, dan zeg ik dat. Zelfde wat jij doet, ook met Schaken of el Ahmadi. Alleen kom ik niet steeds met die hele oude teksten aan, nogal flauw.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3881 stemmen
Terwijl iedereen wel constant van allesrlei negatieve dingen over Ten Have en co roepen. Maar die zijn dan wel heel geloofwaardig, objectief en niet vooringenomen.
.
Alleen als je dat bij Cruijff doet ben je onredelijk.
Nee hoor. Ajax Litmanen en co zijn ook ongeloofwaardig met hun voortdurende kritiek op Ten Have en co.
Overigens ook niet zo raar want heb het idee dat er niemand hier op dit forum rondhangt die maar enige notie heeft van hoe het er daar nu precies aan toegaat
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Nouja, je kan van Cruijff zeggen dat hij niet van besturen verstand heeft, maar de meeste kritieken op de RvC lijken me toch heel terecht. Ik had wel eens kritiek op Derksen die ten Have maanden terug al zwaar aanpakte (meester dokter professor anders enzo), maar het blijkt toch wel dat hij hem in de smiezen had.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.