- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat is toch gewoon een pingel?
.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
staan ze nou te kutten achterin
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Bottleneck, jij als Chelsea fan, wie is in hemelsnaam die dame achter Villas Boas op de bank?
.
happie
-
- 6254 berichten
- 426 stemmen
Haha dat filmpje van de Boer, die Sulejmani helemaal niet voorbij ziet komen. Kolderiek momentje. Hij is wel lekker geconcentreerd. 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Bottleneck, jij als Chelsea fan, wie is in hemelsnaam die dame achter Villas Boas op de bank?
.
Ook het enige goede vanavond..
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Juist, Eva Carneiro. Bedankt
.
Tja, ik snap het wel waarom Drogba opeens last krijgt
.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Kwam dat even uit het niets...
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Kwam dat even uit het niets...
Manchester Shitty fan? 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
lekker Sturridge
Juist, Eva Carneiro. Bedankt
.
Tja, ik snap het wel waarom Drogba opeens last krijgt
.
gheghe ja af en toe wat los laten masseren 
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Geen idee maar normaal is twee keer geel al rood. Bij Ajax blijkbaar pas de derde keer.
Ik wil wel is weten waarvoor Jonk 'twee keer geel' heeft gekregen, want dat wil meneer Sturkenboom natuurlijk weer niet zeggen.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Manchester Shitty fan?
Ach, enkel wat sympathie omdat Kompany er speelt. Verder dan dat gaat het niet 
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Wat is die Ramires een vinnige speler trouwens.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En weer lescott die het verkloot. Terechte pingel.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
heerlijk Lampard! Rollen zijn tweede helft ook omgedraaid
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3881 stemmen
Erg leuk voor competitie. Jammer dat mijn cluppie gisteren na een lange periode weer eens last had van het oude euvel. Verliezen in uitduel tegen Stoke City. Ploeg waar je niet van mag verliezen als je echt wil meedoen.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Ik hoop niet dat AZ voor Schilder gaat. 
We hebben al 2 vervangers voor Poulsen. Dat zijn namelijk Klavan als nummer 1 en vlak daar achter Wijnaldum.
Wijnaldum doet het uitstekent als hij invalt en is een zéér talent volle vleugel-verdediger
kos
-
- 46733 berichten
- 8888 stemmen
Iedereen mag hier altijd de grootste onzin verkondigen maar met hoeveel redelijke argumenten ik ook kom het is altijd onzin want ik heb zogenaamd iets tegen cruijff en zulks
. Wat een natte tosti's toch hier.
kos
-
- 46733 berichten
- 8888 stemmen
Hilarisch trouwens hoe Keje Molenaar nu bij PenW de mensen die hij zelf heeft aangesteld nu verwijt dom te doen en er niks van te snappen en zo
. Die knakker is echt de schaamte voorbij.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3881 stemmen
Probleem is vermoedelijk dat je die (volgens jezelf) redelijke argument inkleed met een hoog anti Cruijff gehalte. Gaat vaak niet om wat iemand brengt maar de manier waarop.
kos
-
- 46733 berichten
- 8888 stemmen
Waar heb ik in vredesnaam iets slechts over de persoon Cruijff gezegd
.
kos
-
- 46733 berichten
- 8888 stemmen
Terwijl iedereen wel constant van allesrlei negatieve dingen over Ten Have en co roepen. Maar die zijn dan wel heel geloofwaardig, objectief en niet vooringenomen.
.
Alleen als je dat bij Cruijff doet ben je onredelijk.
Joy4ever
-
- 4627 berichten
- 1851 stemmen
Buffon 
Aangezien Manchester City gister verloor is Juventus de enige Europese club die nog niet verloren heeft. Geweldig. Zeker als je naar het afgelopen drama seizoen kijkt. Alle credits voor Conte. Elia mocht de 2e helft zijn minuten pakken. Stekelenburg keepte een goede wedstrijd maar maakte een behoorlijke blunder bij de gelijkmaker. Niet dat ik het erg vond
.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2376 stemmen
Ruud Vormer tekent voor drie jaar bij Feyenoord
Feyenoord maakt later deze week bekend dat Ruud Vormer de eerste aankoop voor het nieuwe seizoen is. De 23-jarige middenvelder van Roda Jc tekent voor drie jaar. Vormer, die eerder bij Az onder contract stond, komt transfervrij over. Technisch directeur Martin van Geel hoopt vandaag ook het jawoord te krijgen van talent Elvis Manu, meldt het AD. De jeugdinternational speelt in A1 en kan een meerjarig contract in de Kuip tekenen.
=======
Het was natuurlijk al een tijdje bekend, maar toch mooi nieuws. Nu nog even zijn haar afknippen, want dat ziet er echt niet uit als hij over het veld dartelt.
El Ahmadi zal wel vertrekken aan het eind van het seizoen. Dat zou een flink aderlating zijn. Sowieso al balen dat hij 4 wedstrijden mist na de winstertop, o.a. tegen Ajax. El Ahmadi is momenteel de beste speler / belangrijkste man bij Feyenoord.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Die rol neemt Clasie gewoon over.
Jammer dat El Ahmadi weggaat sportief gezien, maar financieel gezien gewoon beter zo.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Iedereen mag hier altijd de grootste onzin verkondigen maar met hoeveel redelijke argumenten ik ook kom het is altijd onzin want ik heb zogenaamd iets tegen cruijff en zulks
. Wat een natte tosti's toch hier.
Haha ja jij bent de redelijke hier 
Zelden iemand zo gekleurd over Ajax/Cruijff zien posten als jij doet. Ongeacht wat, jij zal altijd alles van Cruijff en van wat Ajax supporters willen als slecht zien. Niet serieus te nemen op die manier.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Mee eens. Ook is El Ahmadi gewoon te goed voor Feyenoord natuurlijk.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.