- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
Aardige eerste helft, tweede helft was weinig aan. Stiekem hebben we wel de nieuwe Messi in huis: Isoufi. wat lengte betreft dan
Waar heb je die wedstrijd gezien? Was ie gewoon op eredivisie live?
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Eens. Vind het zelfs het woord talent onwaardig. Die lofuitingen over hem hier soms doen ook werkelijk pijn aan je ogen.
Pas nou maar op want Sjelsie en Lifferpoel hebben al 15 miljoen geboden voor het Vlechtje volgens zijn zaakwaarnemer Paul Inokkio.
Ik weet zeker dat als Fer in een goed draaiend elftal komt, hij veel meer laat zien dan dat hij heeft laten zien.
Tja, als ik meedoe met Barcelona winnen we ook 9 van de 10 keer, lekker makkelijk. Denk je dat Eriksen in een goed draaiend team speelt? Welnee, maar hij is gewoon uitblinker, daar zie je het talent vanaf. Dat kunnen we van deze Fer, maar ook Wijnaldum, Anita, Strootman en Schaars en weetikveel wat voor namen er de revue passeren niet zeggen. Al deze Nederlandse 'talenten' zijn gewoon niet goed genoeg, klaar. Weg ermee, verloren generatie. Het is niks en zal ook niks meer worden.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Torenhoge schuld? Jij hebt onder een steen geleefd? Zo hoog is die schuld helemaal niet meer.
Dus ze moeten geen torenhoge schuld wegwerken, dat is toch uiteindelijk wat het is geweest of niet dan? Daarbij komt ook nog is dat ze vooralsnog niks van (sportieve)waarde kunnen kopen op dit moment en dat het hoogstwaarschijnlijk is dat er nog deze zomer, dan wel niet de volgende zomer spelers vertrekken. Veel plezier met 8 aankopen om mee te doen met de nationale top het daarop volgende seizoen. Ik geloof er niet in 
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Tja, als ik meedoe met Barcelona winnen we ook 9 van de 10 keer, lekker makkelijk. Denk je dat Eriksen in een goed draaiend team speelt? Welnee, maar hij is gewoon uitblinker, daar zie je het talent vanaf. Dat kunnen we van deze Fer, maar ook Wijnaldum, Anita, Strootman en Schaars en weetikveel wat voor namen er de revue passeren niet zeggen. Al deze Nederlandse 'talenten' zijn gewoon niet goed genoeg, klaar. Weg ermee, verloren generatie. Het is niks en zal ook niks meer worden.
Wijze woorden van een nuchtere half stadjer
Leuke spelers die prima mee kunnen draaien, maar een elftal dragen? No way josé, dus geen (top)talenten.
VHS1975
-
- 348 berichten
- 70 stemmen
Leuke spelers die prima mee kunnen draaien,
maar een elftal dragen? No way josé, dus geen (top)talenten.
Waarom verwachten we dat die talenten een elftal moeten dragen? Een elftal dragen heeft niets met enkel talent te maken, maar ook met ervaring.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2378 stemmen
Leuke spelers die prima mee kunnen draaien, maar een elftal dragen? No way josé, dus geen (top)talenten.
Nu ben je aan het switchen. Even daarvoor was Fer nog helemaal geen talent.
Er zit inderdaad geen echt toptalent a la Gullit of Bassie - toen ze nog in NL speelden - bij. Dat kan een blinde zelf nog zien.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dus ze moeten geen torenhoge schuld wegwerken, dat is toch uiteindelijk wat het is geweest of niet dan?
Maar dat moeten ze grotendeels niet meer doen.
Soms moet je een stap terug doen, om er vervolgens twee vooruit te kunnen doen. Jij bekijkt het iets te veel op de korte termijn. Feit blijft dat je al zoveel verder bent dan een jaar terug, dat je zoveel schuld hebt weg kunnen werken in een jaar had bijna niemand verwacht.
Ook niet echt nodig hoor. Als je ziet wat er bij Twente en Ajax allemaal mee doet, dan hebben we eerder maar 4 echt goede aankopen nodig, en voor de rest wat filler aankopen.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2378 stemmen
Inderdaad, het lijstje voor het komende seizoen: Vormer, een spits, Drente (
) en een goede vleugelspeler. En we doen weer mee voor plaats 3. 
Dit jaar Schone of Hadouir nog.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Heb Wijnaldum dat toch zeker een aantal keer zien doen. Vorig seizoen wat minder, maar Wijnaldum is een absoluut toptalent. Let maar op dit jaar.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2378 stemmen
Wijnaldum heeft ook afgelopen seizoen een paar wedstrijden gehad waarin hij het verschil maakte. Te weinig, dat zeker.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Maar dat moeten ze grotendeels niet meer doen.
Soms moet je een stap terug doen, om er vervolgens twee vooruit te kunnen doen. Jij bekijkt het iets te veel op de korte termijn. Feit blijft dat je al zoveel verder bent dan een jaar terug, dat je zoveel schuld hebt weg kunnen werken in een jaar had bijna niemand verwacht.
Ook niet echt nodig hoor. Als je ziet wat er bij Twente en Ajax allemaal mee doet, dan hebben we eerder maar 4 echt goede aankopen nodig, en voor de rest wat filler aankopen.
En dan is de vraag, waar haal je ze vandaan? Je praat er nog steeds makkelijker over dan dat het in werkelijkheid is. Stap is uit die droomwereld. Zelfs als Feyenoord "uit de schulden" is zullen ze vast nog wel in die categorie 1 ingedeeld blijven vanwege het wanbeleid de laatste 10 jaar.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Nou, Koeman naar de badkuip. Veel plezier met hem, ik zou de weg naar het station wel blokkeren i.i.g. 
http://www.vi.nl/Nieuws-item/203845/Ronald-Koeman-opvolger-Mario-Been-in-De-Kuip.htm
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Ongelooflijk hoe die man het weer voor elkaar krijgt.
De prostituee van het Nederlandse voetbal. Zowel speler als trainer bij PSV, Feyenoord en Ajax.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2378 stemmen
Koeman kan in ieder geval geen kampioenselftal laten degraderen tot een chaos. Hopelijk doet hij het nu eens andersom. 
Joy4ever
-
- 4628 berichten
- 1852 stemmen
Koeman. Maakte Ajax twee keer kampioen. En toen hij het jaar erop tweede stond moest ie vertrekken
. Eén van de grootste failures ooit.
Qua naam geen verkeerde voor Feyenoord maar ik vrees dat het een teleurstelling gaat worden.
Insignificance
-
- 3220 berichten
- 5589 stemmen
Eerst van Gaal benaderen en dan Koeman, R. aanstellen? Dat moet een bijzondere profielschets zijn geweest..
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2378 stemmen
Hopelijk eist Koeman snel wat spelers erbij, zodat de VvF hierin meegaan. Anders wordt het één grote teleurstelling het komende seizoen, inderdaad.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Op zijn zachtst gezegd een vreemde keus van het bestuur.
Wat moeten we in vredesnaam met Koeman??
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Inderdaad, het lijstje voor het komende seizoen: Vormer
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Koeman...... Lijkt me niet de juiste trainer voor dit moment, maar hopelijk zit ik er naast.
Joy4ever
-
- 4628 berichten
- 1852 stemmen
Feyenoord - Utrecht wordt er wel leuker op zo.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2378 stemmen
Tegen die tijd zit Feyenoord op hetzelfde niveau. 
(bedoelde overigens niet het komende seizoen, maar het seizoen erop, als hij transfervrij is).
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2378 stemmen
Het is al (zo goed als) rond.
DBTim
-
- 854 berichten
- 1151 stemmen
Koeman hahaha. Wat moet je er mee zeg, onbegrijpelijk 
Zal ie dit keer wel z'n contract helemaal uitdienen? 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ach, als hij na twee titels op rij vertrekt, vind ik het prima. Maakt me niet uit hoe. 
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Ach, als hij na twee titels op rij vertrekt, vind ik het prima. Maakt me niet uit hoe.
Periodetitels
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2378 stemmen
Dat zijn ook titels, niet zo denigrerend. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.