- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4097 stemmen
Je kan wel bijdehand zo'n emoticon gaan doen. 
Maar als er zoals vanavond een half uur lang over AZ die kut speelt in Europa wordt gepraat, vind ik dat veelste lang.
Hmm, heb ik wat gemist? Heb net even VI terug gekeken en ik kan me niet herinneren dat ze het over AZ hebben gehad. Of hebben ze dat eruit geknipt. I.i.g. ben ik niets tegen gekomen in die 1 uur en 18 minuten.
Schandalig, ze hebben langer als 5 minuten over een wedstrijd gepraat! Boeeeee
Spot de A&L fout 
Mijn excuses alvast hehe.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4733 stemmen
Standard zich ondertussen ook geplaatst als groepswinnaar. Als Brugge nu volgende keer nog even 1 puntje pakt kan je toch van een onverwachte weelde spreken wat de Belgische clubs in de EL betreft.
Wordt wel lastig tegen Braga die niets meer te verliezen hebben maar wel nog voor groepswinst kunnen gaan (en sowieso al een sterke tegenstander zijn). Een vreemde situatie in die groep, jammer genoeg. Je zou er als Brugge zijnde maar uit liggen met 10/18. Zal niet zo vaak voorkomen.
Maar goed, onder Daum lijkt alleszins de 'geluksfactor' weer terug in Jan Breydel te zijn. Al lijkt het goede voetbal samen met Adrie te zijn ontslagen. Als supporter opteer ik toch eerder voor overwinningen dan voor mooi voetbal zonder punten.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Ik post hier vrijwel nooit en lees lekker mee, maar wat zijn die posts van 'Chucky92' toch hilarisch.
En dat bedoel ik niet positief 
Oja om nog ontopic te blijven: Palace 
De loting is ook geweldig, Championship team in de finale. Waarschijnlijk gaat dus Cardiff of Palace Europa in?
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
AZ speelden gister trouwens prachtig tikki-takkie-voetbal.
Het was weer eens genieten van de zoveelste Europese uit overwinning !
Rispect voor de supporters die mee gegaan zijn..
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ik zal een keer nog op je in gaan, hopelijk heb je het fatsoen om inhoudelijk terug te reageren zonder troll gedrag en offtopic gelul hier om heen.
Tut tut.
Zo iemand valt dan toch niet serieus te nemen? De man reageert primair uit emotie en (anti)pathie. Hij maakte zijn eigen schoonzoon zelfs keeper van Barcelona, het heeft ze menig (doel)punt gekost.
INFOPLAZA » Auxerre - info-plaza.nl
(...) vanaf november 1992 begint Cruijff met het modder gooien naar Van Gaal. Hij zal nooit waardering uitspreken voor het succes van Ajax in de komende jaren. (...) Er wordt hem gevraagd naar andere ploegen in Europa die in zijn ogen mooi voetbal spelen. Het lijkt een open deur om over Ajax en Van Gaal te beginnen.
Cruijff antwoordt: ‘In de afgelopen twee jaren zijn er nog twee ploegen die me kunnen bekoren: Auxerre en Parma.’ De goede verstaander, maar dat waren er onder de buitenlandse journalisten niet veel, begreep meteen dat dit een steek onder water was naar Van Gaal. Uitgerekend Auxerre en Parma hadden Ajax in die seizoenen in Europees verband verslagen. Maar dat vertelde Cruijff er natuurlijk niet bij. Dat moesten de journalisten zelf maar bedenken. Cruijff lachte iets te triomfantelijk en vroeg om een volgende vraag.
Gesteund door het klootjesvolk en de maffia, dan heb je toch geen vijanden meer nodig?
depri83
-
- 6813 berichten
- 1491 stemmen
Een vreemde situatie in die groep, jammer genoeg. Je zou er als Brugge zijnde maar uit liggen met 10/18. Zal niet zo vaak voorkomen.
PSV heeft in de CL twee keer 10 punten gehaald in de groep maar toch niet tot de volgende ronde gekomen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Spot de A&L fout 
Mijn excuses alvast hehe.
Aldus de persoon die altijd ''me'' in plaats van ''mijn'' schrijft 
Lekker belangrijk.
Morgenavond trouwens de EK loting, da's wel belangrijk!
Ben wel hele benieuwd zeg. Zouden we echt NL, Duitsland, Portugal, Frankrijk krijgen? Zou enorm mooi en vreselijk kut zijn. Maar wel legendarisch als je er doorheen komt.
stfuympos
-
- 13363 berichten
- 731 stemmen
Laten we ze lekker alle drie vermijden.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8262 stemmen
Aldus de persoon die altijd ''me'' in plaats van ''mijn'' schrijft 
Lekker belangrijk.
Morgenavond trouwens de EK loting, da's wel belangrijk!
Ben wel hele benieuwd zeg. Zouden we echt NL, Duitsland, Portugal, Frankrijk krijgen? Zou enorm mooi en vreselijk kut zijn. Maar wel legendarisch als je er doorheen komt.
Hoezo? Zou pas legendarisch zijn als NL juist niet die groep overleeft.
Insignificance
-
- 3220 berichten
- 5589 stemmen
De man reageert primair uit emotie en (anti)pathie.
Vandaar dat ik ook geen waarde hecht aan de uitspraken die jij keer op keer aanhaalt. Mogelijk dat ik hier en daar wat gemist heb, maar van wat ik gelezen heb, zit er nog steeds niet iets tussen dat als argument zou kunnen dienen in de huidige discussie rondom Cruijff. Met de manier van redeneren die jij hier gebruikt, kan je iedereen die ooit z'n kop beven het maaiveld heeft uitgestoken, afmaken.
Ik word ook niet dolenthousiast van het idee dat hij een AD zou moeten aanstellen en zo zijn er wel meer aspecten waar je iemand als Cruijff maar beter op afstand kunt houden, maar als het zuiver gaat om het zorgdragen voor een jeugdplan, wil ik de (serieus te nemen) argumenten wel eens horen die tegen hem pleiten. Dat het mogelijk geen revolutionaire ideeën zijn, is er bijvoorbeeld niet eentje.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Hoezo? Zou pas legendarisch zijn als NL juist niet die groep overleeft.
Wat is daar legendarisch aan?
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8262 stemmen
Wat is daar legendarisch aan?
Omdat Nederland op elk toernooi tot nu toe altijd de groepsfase heeft overleeft. Zou dus een unicum zijn als het niet lukt. En legendarisch op een manier dat andere landen dan kunnen zeggen dat ze NL eruit geknikkerd hebben.
Bovendien heeft NL wel vaker in de groep des doods gezeten.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Doe mij maar een legendarische groep waarbij we grote landen verslaan, zoals in 2008.
Verder stranden we nooit in de groepsfase nee, dat is wel positief. Maar ik hoef eigenlijk niet een gruwelpoule te zien. Laat Oranje maar pieken in de kwart, halve en finale 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik wil gewoon de groeps des doods. Duitsland, Portugal en Frankrijk alsjeblieft. Met een beetje geluk kom je daarna Italië, Engeland en Nederland tegen.
Joy4ever
-
- 4627 berichten
- 1850 stemmen
Ik wil gewoon de groeps des doods. Duitsland, Portugal en Frankrijk alsjeblieft. Met een beetje geluk kom je daarna Italië, Engeland en Nederland tegen.
.
stinissen (crew films & series)
-
- 23558 berichten
- 77086 stemmen
Spanje over leeft de groep niet ,in welke groep ze ook maar zitten en Nederland gaat er in de 2de ronde uit en ja Duitsland word gewoon weer kampioen.
Filmpje1
-
- 1291 berichten
- 1029 stemmen
Ben ik het wel mee eens inderdaad, gewoon met de kloten voor het blok, dan willen de Nederlanders vaak wel lekker voetballen.
Tegen kleinere landen zie ik ze sneller minder presteren/onderschatting
Joy4ever
-
- 4627 berichten
- 1850 stemmen
Spanje over leeft de groep niet ,in welke groep ze ook maar zitten en Nederland gaat er in de 2de ronde uit en ja Duitsland word gewoon weer kampioen.
.
Puzzel
-
- 3 berichten
- 0 stemmen
Ik zie Spanje ook niet ver komen eigenlijk. Ik denk dat de finale Portugal-Nederland wordt.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Inderdaad. Spanje heeft de laatste jaren niets gepresteerd, geen reden om iets te verwachten van de Spanjaarden. Prutsers dat het zijn.
Puzzel
-
- 3 berichten
- 0 stemmen
Nou, dat vind ik dus niet. Die hebben echt wel een goede ploeg hoor!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
.
We schieten ze wel back to Kansas
.
Nicolage Rico
-
- 20224 berichten
- 2375 stemmen
Dacht je dat hij een Ajacied was dan, Rep?
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4097 stemmen
Dat dacht niemand nooit, maar het bewijs moet ook een keer geleverd worden he 
Nicolage Rico
-
- 20224 berichten
- 2375 stemmen
Misschien draagt hij het tasje voor El Ahmadi, omdat hij de betere voetballer is. 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Inderdaad. Spanje heeft de laatste jaren niets gepresteerd, geen reden om iets te verwachten van de Spanjaarden. Prutsers dat het zijn.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.