- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Jij vind het saai, anderen niet. Ik luister wel graag naar die onderwerpen, anderen denk ik ook. Jij vind gewoon heel weinig interessant krijg ik het idee.
Jij krijgt het idee van mij dat ik weinig interessant vind. Jij kent mij niet eens en leest alleen wat ik van sommige dingen van voetbal vind. Wie ben jij dan om daar een mening over te geven, dat kan jij toch niet?
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3876 stemmen
Man Nijhuis laat dan niet zo achterlijk lang (bijna 20 seconden) doorspelen. Fluit dan meteen.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Spurs is een club wat iets kan presteren in de EL op volle sterkte. En sad but true, maar de EL is de enige prijs waar zij zich in principe op kunnen richten, behalve misschien een verdwaalde beker in Engeland. Aan de titel of CL voetbal hoeven zij de komende jaren echt niet te denken met clubs als Liverpool, Chelsea en het grof geschut uit Manchester als concurrenten.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Jij krijgt het idee van mij dat ik weinig interessant vind. Jij kent mij niet eens en leest alleen wat ik van sommige dingen van voetbal vind. Wie ben jij dan om daar een mening over te geven, dat kan jij toch niet?
Voor zover ik je opmerk op deze site. Je vind alles niks, je kraakt alles af...wat ik al zei, wat wil je dan zien? VI is een mix van voetbal en vermaak, dus niet gek dat ze ook wel eens ruim voetbalzaken bespreken he.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3876 stemmen
Staan keurig tweede en winnen inmiddels ook uitwedstrijden. Sowieso verdedigend veel degelijker dan vorig jaar en met Adebayor een veel scorende spits erbij.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3876 stemmen
Toegegeven die Grieken gooien zich er wel voor alsof hun leven er vanaf hangt. Maar klote dat het Tottenham de volgende ronde gaat kosten.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ik zie het ze niet volhouden, ook al zetten ze momenteel een geweldige reeks neer. Al iets van 6 duels op rij gewonnen oid dacht ik. Einde van het seizoen staan ze gewoon weer 4 of 5e. Maar een titel of direct CL voetbal, nee.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Voor zover ik je opmerk op deze site. Je vind alles niks, je kraakt alles af...wat ik al zei, wat wil je dan zien? VI is een mix van voetbal en vermaak, dus niet gek dat ze ook wel eens ruim voetbalzaken bespreken he.
Ik vind niks leuks en kraak alles af? Nou is dat niet een klein beetje overdreven. Ik ben gewoon teleurgesteld in VI en zeg dat, zoals ik al zei moeten het allemaal ja knikkers zijn. Als jij wilt beweren dat ik alles afkraak, dan mag dat. Ik vind wel dat ik kritisch bent maar niet alles afkraak. En zoals ik al zei wat ik wil zien, laat ik zeggen wat ik niet wil zien
- Een oninteressante gast (zoals een Jan Evers, een Barbara Barend of een Wim Kieft)
- Het eindeloze gehoer over Ajax
- Lang praten over een onderwerp
- En ik heb de laatste tijd het idee (vooral met Johan D) dat er maar wat geroepen wordt.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Ben ik trouwens de enige die in Labyad geen groot talent zie? Tuurlijk heeft hij veel talent, maar op basis waarvan is het zo'n toptalent? Ik hoor mensen dan zeggen, hij is nog maar 18. Ja, is elke speler van 18 met talent dan gelijk een toptalent? Ik gun het PSV hoor, maar ik denk dat een Maher of Strootman op die leeftijd veel verder zijn.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik vind niks leuks en kraak alles af? Nou is dat niet een klein beetje overdreven. Ik ben gewoon teleurgesteld in VI en zeg dat, zoals ik al zei moeten het allemaal ja knikkers zijn. Als jij wilt beweren dat ik alles afkraak, dan mag dat. Ik vind wel dat ik kritisch bent maar niet alles afkraak. En zoals ik al zei wat ik wil zien, laat ik zeggen wat ik niet wil zien
- Een oninteressante gast (zoals een Jan Evers, een Barbara Barend of een Wim Kieft)
- Het eindeloze gehoer over Ajax
- Lang praten over een onderwerp
- En ik heb de laatste tijd het idee (vooral met Johan D) dat er maar wat geroepen wordt.
Hoe kan je nou zeggen dat een voetbalpraatprogramma niet diep op de materie in moet gaan? 
depri83
-
- 6813 berichten
- 1491 stemmen
Hehe, Ron de Rijk heeft het ook door...
Geel voor Mertens en Strootman die dus de laatste wedstrijd missen.
Nu Toivonen nog, die daarvoor hard aan het werk is 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3876 stemmen
Ben ik trouwens de enige die in Labyad geen groot talent zie? Tuurlijk heeft hij veel talent, maar op basis waarvan is het zo'n toptalent? Ik hoor mensen dan zeggen, hij is nog maar 18. Ja, is elke speler van 18 met talent dan gelijk een toptalent? Ik gun het PSV hoor, maar ik denk dat een Maher of Strootman op die leeftijd veel verder zijn.
Dat toptalent zijn enzo laten we onze vrienden uit Amsterdam wel roepen over hun debutanten. Labyad is gewoon een speler die de laatste weken uitstekend speelt en terecht Lens uit de basis heeft gespeeld. Of dat zich dat doorzet en Labyad een toptalent wordt of niet. We zien wel.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Wat een goal van Parker!! Man utd 1-0 achter tegen Crystal Palace. Net nu ik dit schrijf krijgt United een penalty.
Golazo! Darren Ambrose v Manchester United - 101greatgoals.com

Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Hoe kan je nou zeggen dat een voetbalpraatprogramma niet diep op de materie in moet gaan?
Je kan wel bijdehand zo'n emoticon gaan doen. 
Maar als er zoals vanavond een half uur lang over AZ die kut speelt in Europa wordt gepraat, vind ik dat veelste lang.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Dat toptalent zijn enzo laten we onze vrienden uit Amsterdam wel roepen over hun debutanten. Labyad is gewoon een speler die de laatste weken uitstekend speelt en terecht Lens uit de basis heeft gespeeld. Of dat zich dat doorzet en Labyad een toptalent wordt of niet. We zien wel.
Je bent een toptalent en je wordt een topspeler maar je bent geen talent dat een toptalent kan worden op die leeftijd.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1491 stemmen
Ik denk dat je één van de weinigen bent.
Goed overzicht, redelijk schot, behendig en speelt nog niet eens op z'n favoriete positie.
En inderdaad hij is nog maar 18, Strootman is al 3 jaar verder.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Maar als er zoals vanavond een half uur lang over AZ die kut speelt in Europa wordt gepraat, vind ik dat veelste lang.
Schandalig, ze hebben langer als 5 minuten over een wedstrijd gepraat! Boeeeee 
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Schandalig, ze hebben langer als 5 minuten over een wedstrijd gepraat! Boeeeee
En langer dan 5 minuten maakt mij niet uit en een half uur vind ik te lang. Jij maakt er zo'n probleem van mijn mening. Ik zeg gewoon wat ik vind in mijn eerste bericht en onze superneus is er als eerst bij om gelijk een reactie te geven.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Ik denk dat je één van de weinigen bent.
Goed overzicht, redelijk schot, behendig en speelt nog niet eens op z'n favoriete positie.
En inderdaad hij is nog maar 18, Strootman is al 3 jaar verder.
Ik zeg toch Strootman op die leeftijd. Toen hij 18 was, was hij een dragende speler van Sparta. Ik begrijp dat er een verschil tussen Sparta en PSV leg, maar toch...
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3876 stemmen
Je bent een toptalent en je wordt een topspeler maar je bent geen talent dat een toptalent kan worden op die leeftijd.
Heb je een punt. Maar wanneer ben je een toptalent? Wij hebben het in Eindhoven in ieder geval niet zo op dergelijke termen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Heb je een punt. Maar wanneer ben je een toptalent? Wij hebben het in Eindhoven in ieder geval niet zo op dergelijke termen.
Wanneer de klasse en de potentie van een speler afdruipt. Zoals nu met Eriksen bij ons. Verder heb je wel grote talenten en ook gewoon normale talenten, maar een toptalent ben je niet zomaar. Kijk een beetje naar de Golden Boy verkiezing, daar vind je op een paar fouten na de echte toptalenten. PSV had er bv met Robben 1 waarvan je gewoon ook meteen zag dat hij de top ging halen. Labyad vind ik ook een speler die echt goed kan worden, maar ik zou hem niet meteen toptalent noemen. Maar dat zegt verder ook niet alles. Quincy Owusu Abeyie, onze Ghanese Nederlander werd een jaar of 5 terug ook toptalent genoemd. Maar zijn carriere flopte wel.
Nicolage Rico
-
- 20224 berichten
- 2375 stemmen
"Topclubs volgen El Ahmadi en Clasie"
Feyenoord-watcher Martijn Krabbendam meldt dat er geruchten de ronde doen dat de Feyenoord middenvelders Karim El Ahmadi en Jordy Clasie interesse getrokken hebben van enkele buitenlandse topclubs. Karim El Ahmadi zou in de belangstelling staan van de Russische topclub Zenit. Jordy Clasie zou gevolgd worden door Arsenal en Chelsea. Overigens liet Martin van Geel gisteren al weten dat Feyenoord in de afrondende fase met Clasie is over verlenging van zijn contract.
---
Ik hoop dat het middenveld van dit jaar er volgend jaar ook nog staat. Enkel Bakkal mag vervangen worden voor een echte nummer 10 - leuke speler, zeker transfervrij, maar weinig bijzonder verder.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
"Topclubs volgen El Ahmadi en Clasie"
Feyenoord-watcher Martijn Krabbendam meldt dat er geruchten de ronde doen dat de Feyenoord middenvelders Karim El Ahmadi en Jordy Clasie interesse getrokken hebben van enkele buitenlandse topclubs. Karim El Ahmadi zou in de belangstelling staan van de Russische topclub Zenit. Jordy Clasie zou gevolgd worden door Arsenal en Chelsea. Overigens liet Martin van Geel gisteren al weten dat Feyenoord in de afrondende fase met Clasie is over verlenging van zijn contract.
---
Ik hoop dat het middenveld van dit jaar er volgend jaar ook nog staat. Enkel Bakkal mag vervangen worden voor een echte nummer 10 - leuke speler, zeker transfervrij, maar weinig bijzonder verder.
Arsenal zou een mooie club zijn voor Clasie. Echt een club die een talent langzaam brengt, naar Chelsea zou hij never nooit moeten gaan..
Wel leuk, er wordt altijd maar geroepen dat er in deze generatie jonge Nederlanders weinig talent zit. Maar wie had vorig jaar ooit van Clasie of Maher gedacht dat zij dit seizoen zo goed zouden draaien?
Onderhond
-
- 87627 berichten
- 12902 stemmen
Standard zich ondertussen ook geplaatst als groepswinnaar. Als Brugge nu volgende keer nog even 1 puntje pakt kan je toch van een onverwachte weelde spreken wat de Belgische clubs in de EL betreft.
Uzza_Sparta
-
- 1195 berichten
- 2138 stemmen
hoera hij is uiteindelijk weg
Voetbalzone - Zwalkend Sunderland zwaait Bruce uit en zoekt nieuwe manager
een grote club zoals Sunderland had hem al lang moeten ontslaan. 3 keer gewonnen sinds januari 2011 is gewoon schandalig.
al heeft die Steve Bruce eigenlijk wel geluk. ontslaan eind november, en per 1 december hebben alle grote winkels in Engeland een dikke eikel en zak hooi met een rode neus nodig voor hun santa claus!! 
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4097 stemmen
Eens, we kunnen het maar weer beter over Ajax gaan hebben 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
hoera hij is uiteindelijk weg
Voetbalzone - Zwalkend Sunderland zwaait Bruce uit en zoekt nieuwe manager
een grote club zoals Sunderland had hem al lang moeten ontslaan. 3 keer gewonnen sinds januari 2011 is gewoon schandalig.
al heeft die Steve Bruce eigenlijk wel geluk. ontslaan eind november, en per 1 december hebben alle grote winkels in Engeland een dikke eikel en zak hooi met een rode neus nodig voor hun santa claus!!
Eindelijk zeg. Nu valt er niets positiefs meer te zeggen over die vreselijke club. Geweldige trainer, zou zo maar de nieuwe bondscoach van Engeland kunnen worden. Geen eer te behalen bij Sunderland.
Uzza_Sparta
-
- 1195 berichten
- 2138 stemmen
Eindelijk zeg. Nu valt er niets positiefs meer te zeggen over die vreselijke club. Geweldige trainer, zou zo maar de nieuwe bondscoach van Engeland kunnen worden. Geen eer te behalen bij Sunderland.

heb je wel verstand van engelse voetbal? of ben je toevalig een newcastle supporter om zo'n sort opmerking te maken? 
depri83
-
- 6813 berichten
- 1491 stemmen
of ben je toevalig een newcastle supporter om zo'n sort opmerking te maken?
En het kwartje valt.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.