• 16.103 nieuwsartikelen
  • 179.435 films
  • 12.317 series
  • 34.174 seizoenen
  • 650.205 acteurs
  • 199.416 gebruikers
  • 9.401.830 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

AZ staat er trouwens nog wel redelijk voor.

2 punten voor op Wien en een doelsaldo van plus zes. Dus normaal zou AZ met een punt tegen Metalist door zijn, want ik zie Wien niet 6 goals maken tegen Malmo.

Beetje wat Ajax ook heeft voor de slotronde.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Derksen over de mogelijke identiteit van de scooterdief die Iwan aan heeft gereden: Buitenlander

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Het was een grap hoor

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Jezus, wat is het helaas weer een vervelende aflevering van VI. Het gaat gewoon nergens om, eerst praten over AZ die slecht speelt, dan een hele tijd over Verbeek, dan over Ajax en dan nu paar van die pokke wedstrijden samenvatten. Ik ben vanavond afgehaakt.

Oplossing: Programma terug draaien naar een uur zendtijd en een keer in de week uitzenden. Je ziet dat ze gewoon geen onderwerpen hebben.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Chucky92 schreef:

Jezus, wat is het helaas weer een vervelende aflevering van VI. Het gaat gewoon nergens om, eerst praten over AZ die slecht speelt, dan een hele tijd over Verbeek, dan over Ajax en dan nu paar van die pokke wedstrijden samenvatten. Ik ben vanavond afgehaakt.

Oplossing: Programma terug draaien naar een uur zendtijd en een keer in de week uitzenden. Je ziet dat ze gewoon geen onderwerpen hebben.

Wat ben je soms toch een oud wijf zeg. Het is juist een erg diverse aflevering. Waar moeten ze het volgens jou dan over hebben? Ze bespreken gewoon de actualiteit.

Als het je niet bevalt, ga dan lekker zappen of kijk het 1x per week.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3876 stemmen

Lang geleden dat ik PSV in een uitwedstrijd met zoveel overtuiging en zo makkelijk combinerend heb zien ballen tegen een heel behoorlijke tegenstander.

Bulkt ook echt van de kwaliteit op het middenveld en voorin. Mooi om te zien hoe makkelijk er gecombineerd wordt. Verademing vergeleken met de laatste seizoenen. Ook Marcelo speelt nu al een wedstrijd op vijf op rij erg goed. Nooit gedacht dat ik het nog eens jammer zou vinden dat hij er niet bij is. Jammer alleen van Lens die weer de slechtste man op het veld is.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Wat ben je soms toch een oud wijf zeg. Het is juist een erg diverse aflevering. Waar moeten ze het volgens jou dan over hebben? Ze bespreken gewoon de actualiteit.

Als het je niet bevalt, ga dan lekker zappen of kijk het 1x per week.

Mag ik geen comentaar leveren ofzo, volgens mij is dit een forum waar mensen hun mening geven. Als je alleen maar ja-knikkers wilt en mensen die in joun straatje lullen moet jij hier niet komen. Ooh wat divers, in 50 minuten 2 onderwerpen AZ en Ajax. Zozo...

En dan nog Wim Kieft als gast.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

timbo_ schreef:

Lang geleden dat ik PSV in een uitwedstrijd met zoveel overtuiging en zo makkelijk combinerend heb zien ballen tegen een heel behoorlijke tegenstander.

Bulkt ook echt van de kwaliteit op het middenveld en voorin. Mooi om te zien hoe makkelijk er gecombineerd wordt. Verademing vergeleken met de laatste seizoenen. Ook Marcelo speelt nu al een wedstrijd op vijf op rij erg goed. Nooit gedacht dat ik het nog eens jammer zou vinden dat hij er niet bij is. Jammer alleen van Lens die weer de slechtste man op het veld is.

Wel zonde van Lens. Op het laatst bij AZ vond ik hem geweldig (met als hoogtepunt die omhaal op de lat, sjeesus wat een bal was dat). Maar bij PSV is het echt helemaal niks, die Labyad vind ik ook niet heel goed ofzo maar ik denk dat hij beter is dan Lens. Of gewoon Wijnaldum op rechtsbuiten zetten en op zijn vorige plek dan Hutichson.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3876 stemmen

Labyad speelt uitstekend laatste weken. En Lens is natuurlijk prima speler om achter de hand te hebben.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Mag ik geen comentaar leveren ofzo, volgens mij is dit een forum waar mensen hun mening geven. Als je alleen maar ja-knikkers wilt en mensen die in joun straatje lullen moet jij hier niet komen. Ooh wat divers, in 50 minuten 2 onderwerpen AZ en Ajax. Zozo...

En dan nog Wim Kieft als gast.

Je kritiek slaat nergens op. Praten ze alleen over Ajax is het niet goed voor je. Praten ze over van alles en nog wat, is het niet goed. Laten ze voetbalsamenvattingen tussendoor zien, is het ook niet goed. Eigenlijk is het dus nooit goed voor je.

Ze hebben nu al over heel wat dingen gepraat. Dat jij schijnbaar de helft niet meekrijgt, dat zegt weer wat over jou.

happie

• 6254 berichten
  • 426 stemmen

Genee begint op de zenuwen van Boskamp te werken.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Wat een goal van Parker!! Man utd 1-0 achter tegen Crystal Palace. Net nu ik dit schrijf krijgt United een penalty.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Je kritiek slaat nergens op. Praten ze alleen over Ajax is het niet goed voor je. Praten ze over van alles en nog wat, is het niet goed. Laten ze voetbalsamenvattingen tussendoor zien, is het ook niet goed. Eigenlijk is het dus nooit goed voor je.

Ze hebben nu al over heel wat dingen gepraat. Dat jij schijnbaar de helft niet meekrijgt, dat zegt weer wat over jou.

Ja, dat kan zo zijn maar ik ben nu afgehaakt. Maar ik vind het gewoon niet interessant meer, mag dat? Als zij een hele uitzending over Ajax lopen te praten vind ik dat niet interessant, als zij een half uur over een wedstrijd van AZ praten vind ik dat niet interessant. Misschien was het vroeger ook wel zo (al heb ik het idee dat het toen wat diverse en korter was), maar toen had je van der Gijp met zijn lollige opmerkingen waar je speciaal voor ging kijken. Een onderwerp duurd gewoon heel lang en gaat nergens meer over.

Ik heb liever zoals eerst dat Kraay, van der Gijp en Genee elkaar een beetje beledigen. Laten zien wat er gebeurt in het veld en niet buiten het veld en Johan met zijn nieuwtjes. Waar ik mij wel (net als eerst) aan stoor is dat Gillet pro klassement en Toto, ja ik begrijp dat is voor de reclame maar toch is het bloed irritant. Misschien als Gijp terugkomt is het wel leuker. Ik ken trouwens meerdere mensen die het niveau de laatste tijd heel erg achteruit vinden gegaan.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

En wat kan mij trouwens een wedstrijd tussen Atl Madrid en Celtic schelen. Denk jij dat ik daarop zit te wachten, zo'n samenvatting. Ik zie liever een samenvatting van teams die CL spelen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Zeg dan gewoon dat je niet over voetbal wil praten, maar alleen ruzies wil zien.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

En wat kan mij trouwens een wedstrijd tussen Atl Madrid en Celtic schelen. Denk jij dat ik daarop zit te wachten, zo'n samenvatting. Ik zie liever een samenvatting van teams die CL spelen.

Nogmaals, zap lekker verder. Wat verwacht je dan van een extra vi op een avond waarin RTL Europa League voetbal heeft. Uitzending duurt tot na 11 uur.

depri83

• 6813 berichten
  • 1491 stemmen

Probleemloos naar de overwinning toe in Polen.

Net de 2-0 van Mertens uit een penalty waarbij de keeper van Legia rood heeft ontvangen.

Goed voetbal, het doelpunt van Manolev gelukkig (eigenlijk e.d. Zewlakow maar verdedigend eigenlijk niks weggegeven tot nog toe.

Overigens met maar 20 PSV fans op de tribune. Er zijn er ongeveer 50 geweigerd wegens het meebrengen van alcohol.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Zeg dan gewoon dat je niet over voetbal wil praten, maar alleen ruzies wil zien.

Ja, als jij dan deze rare conclusie wilt trekken, dan moet jij dat weten. Ik zeg dat er ik het leuk vind om te zien als er af en toe ruzie aan tafel is, maar dat is niet het enige wat leuk was aan VI. Sorry hoor, maar volgens mij vind bijna iedereen het leuk als Derksen en Genee elkaar in de haren vliegen. Zo iets heet TV en het is echt niet nep denk ik, maar ze lokken die ruzies wel uit.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Nogmaals, zap lekker verder. Wat verwacht je dan van een extra vi op een avond waarin RTL Europa League voetbal heeft. Uitzending duurt tot na 11 uur.

Ik verwachtte helemaal niks. Maar dan mag ik toch zeggen dat zo'n aflevering overbodig is en dat het beter naar 1 aflevering per week kan gaan.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Als Club Brugge fan heb je ook een gekke avond gehad lijkt me. Anywya, 3 punten voor mijn matrassenmakers, het enige dat telt.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Ja, als jij dan deze rare conclusie wilt trekken, dan moet jij dat weten. Ik zeg dat er ik het leuk vind om te zien als er af en toe ruzie aan tafel is, maar dat is niet het enige wat leuk was aan VI. Sorry hoor, maar volgens mij vind bijna iedereen het leuk als Derksen en Genee elkaar in de haren vliegen. Zo iets heet TV en het is echt niet nep denk ik, maar ze lokken die ruzies wel uit.

Je zit serieus te typen net dat je het vervelend als ze lang over iets praten (dus op het onderwerp in gaan) en dat je liever ruzies ziet. Typisch.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Ik verwachtte helemaal niks. Maar dan mag ik toch zeggen dat zo'n aflevering overbodig is en dat het beter naar 1 aflevering per week kan gaan.

Nogmaals, zap dan verder want je weet hoe afleveringen van VI verlopen.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3876 stemmen

Pff ben tweede helft niet meer aan PSV begonnen omdat Tottenham mijn morele steun harder nodig had. Uitschakeling dreigt maar ze gaan het zo niet redden. PAOK geeft het begrip ingraven een nieuwe dimensie. Niet raar met tien man maar is geen doorkomen aan.

Noodoplossing Bale is echter net ingebracht. Hopelijk gaat die nog vlammen

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Hup PAOK, moet Spurs maar gewoon een topploeg opstellen in de EL en niet steeds de C keus. Ik hou niet van zulke dingen, ondanks dat Spurs normaal erg mooi is als club.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Nogmaals, zap dan verder want je weet hoe afleveringen van VI verlopen.

Ja en dat vind ik zo jammer, want vroeger was het allemaal veel minder voorspelbaar. Misschien is de magie wel weg sinds zij de tv ring wonnen. Ik vond het echt mijn favoriete programma, keek altijd. Maar de laatste tijd kan ik met moeite een afl. af kijken.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Je zit serieus te typen net dat je het vervelend als ze lang over iets praten (dus op het onderwerp in gaan) en dat je liever ruzies ziet. Typisch.

Ik vind het leuker als er af en toe een beetje ruzie is (variatie) dan het ouweloos lopen hoeren over een onderwerp wat niemand wat kan schelen en wat gewoon saai is.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Ja en dat vind ik zo jammer, want vroeger was het allemaal veel minder voorspelbaar. Misschien is de magie wel weg sinds zij de tv ring wonnen. Ik vond het echt mijn favoriete programma, keek altijd. Maar de laatste tijd kan ik met moeite een afl. af kijken.

Ligt dan volledig aan jou, programma is bijna tot niet veranderd. En Gijp is al een maand of 3 weg, dus daar ligt het ook niet aan.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Ik vind het leuker als er af en toe een beetje ruzie is (variatie) dan het ouweloos lopen hoeren over een onderwerp wat niemand wat kan schelen en wat gewoon saai is.

Jij vind het saai, anderen niet. Ik luister wel graag naar die onderwerpen, anderen denk ik ook. Jij vind gewoon heel weinig interessant krijg ik het idee.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Ligt dan volledig aan jou, programma is bijna tot niet veranderd. En Gijp is al een maand of 3 weg, dus daar ligt het ook niet aan.

Het leg niet aan mij, want zoals ik al zei ik hoor het van meerdere.

Het kan drie oorzaken hebben,

- Gijp is weg

- TV ring gewonnen (ik weet niet hoe het een oorzaak kan zijn, maar sinds het winnen ervan is het niet meer leuk)

- Gezeik over Ajax waar elke afl. op door wordt gegaan.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3876 stemmen

Zit ie nou of niet?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.