- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Als jij denkt dat een professional als Van Gaal zo redeneert, dan houdt het op natuurlijk.
Louis zoekt een ja-knikker, niet iemand die vol tegengas geeft. Wel eens de column van Nico Dijkshoorn gelezen? ''Jonker is de fulltime eeltknobbel van Van Gaal''.
Geniaal stukje btw.
jordandejong
-
- 4775 berichten
- 1433 stemmen
Leerdam met 0-2 
Laat hem altijd maar rechtsback spelen. Zowel aanvallend en verdedigend veel beter dan Gill Swerts. Ten tweede is er dan ook weer een plekje op het middenveld voor Fer zoals nu vandaag.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Volgens VI clubwatcher Thijs Slegers kan Fred Rutten bij PSV bijtekenen 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Louis zoekt een ja-knikker, niet iemand die vol tegengas geeft. Wel eens de column van Nico Dijkshoorn gelezen? ''Jonker is de fulltime eeltknobbel van Van Gaal''.
Geniaal stukje btw.
Oh Dijkshoorn, die heeft zijn sporen in de voetballerij allang verdiend, als Dijkshoorn het zegt...
Van Gaal vind Jonker deskundig, ik snap niet dat je daar überhaupt aan twijfelt.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Oh Dijkshoorn, die heeft zijn sporen in de voetballerij allang verdiend, als Dijkshoorn het zegt...
Van Gaal vind Jonker deskundig, ik snap niet dat je daar überhaupt aan twijfelt.
Van Gaal ziet in Jonker een goede assistent. Dat is wat anders.
Ga eens koffie halen Andries!
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
0-0 rust
Totale controle, paar kansen maar bij vlagen toch te traag qua tempo. Groningen valt enorm tegen, maargoed die kunnen natuurlijk wel met een goede aanval scoren. Dat hebben ze al vaker gedaan.
El Hamdaoui speelt voor de verandering eens een keer behoorlijk.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Ajax is wel veel beter, maar ze dwingen te weinig kansen af.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Volgens ajax1.nl werd er gezongen 'Rikkie rot op, Rikkie rot op, Rikkie rot op olé olé.' En ik ben het er helemaal mee eens.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Denk dat Rikkie van Gaal gaat bellen als tegenzet....
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Zooo zeg die kans van Janssen namens Roda tegen Twente 
Had 0-1 moeten zijn.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Van den Boog: 'houding Cruijff past niet bij Ajax' - Eredivisie.nl
Ja Rik het gaat super met Ajax. Ajax is een super warme club, die met een bureau omgaat die dictatoren adviseert. Een heel erg warme club. Die jeugdtrainers die er nu zijn, ja ze doen het perfect dat zie je wel aan de laatste paar jaren. Er komen heel veel topspelers uit en ze zijn al 14 jaar daar aan het werk, tuurlijk. Het ligt allemaal aan de rest, het ligt niet aan ons, het is allemaal Cruijff zijn schuld. Rik rot aub op. Ow Johan deed de woordvoering in die gesprekken? Johan heeft niet eens een e-mail, stomkop. Hij heeft die woorden niet gebruikt. Die notulen zijn door dat rotbureau geschreven en Coronel wist dat niet eens. Die notulen hebben de mensen niet mogen inkijken, ofterwijl die dingen zijn niet betrouwbaar. Ja, tuurlijk Rik. Niemand is belangrijker dan Ajax, nou dat zien we aan jouw handelen. Flikker nou maar op, verrekte leugenaar.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Waar is toch die tijd van vorig jaar gebleven toen Ajax wel kansen wel tot goal promoveerde? 
jordandejong
-
- 4775 berichten
- 1433 stemmen
Ahh wat een beauty van Biseswar!!! Bijna net zo mooi als tegen Heracles.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Utrecht-Feyenoord 0-3. Surrealistisch 
jordandejong
-
- 4775 berichten
- 1433 stemmen
0-4 Gini Wijnaldum! Komt na die wedstrijd tegen Groningen ook steeds meer in vorm.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Pff dit zou weleens een 5 punten doelpunt kunnen zijn!
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Haha die van Loo
1-0, Sulejmani!
En 0-4? Damn...
Twente-Roda is nog 0-0 met oa Ruiz die een penalty miste.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Wat is die EL H toch een egoïst af en toe. Speel gewoon is een keer een fatsoenlijke bal af man.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Roda 0-1 in Enschede

happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Roda 0-1 in Enschede
Dat is gunstig.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Haha wat een rampmiddag leek te worden is momenteel bijzonder mooi geworden. Hopelijk pakt Heerenveen nog een puntje bij PSV, maar dat zal wel niet. PSV zal ook wel extreem gemotiveerd zijn om de 1e plek weer over te nemen. Da's het enige zure aan deze dag. Liever dan dat Twente kampioen wordt ipv PSV.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Ik verwacht dat PSV gelijk speelt tegen Heerenveen. Dat hoop ik eerlijk gezegd ook.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
3de keeper bij Roda, lange blessuretijd, ik voel de bui al hangen.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
3de keeper bij Roda, lange blessuretijd, ik voel de bui al hangen.
Ik ook. Dit wordt nog een late 2-1 gemaakt door Ruiz. Beetje jammer dit.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.