- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Klopt. Alleen Sneijder in de vorm van vorig seizoen mag zich als speler "groot" noemen.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Dit vind ik dus echt zo een vreselijke en belachelijke bijnaam.
Vandaar ook m'n knipoog.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Afellay sluit stilletjes ook aan bij de Grote Vier.
Zou het toeval zijn geweest dat Barca punten verloor zaterdag, toen Afellay in de basis stond? 
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Denk dat Afellay de komende tijd alleen maar beter gaat worden bij Barcelona. En hij was al goed. Hij moet bepalende zaken nog leren, en dat gaat wel lukken bij Barca.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Grappig trouwens al die verwensingen aan het adres van El Ham. Zo slecht was die penalty helemaal niet, vooral een erg sterke redding.
Bal zat niet eens in de hoek. Als je een lijn trekt vanaf het midden tot aan de paal dan zat de penalty ongeveer daar weer in het midden.
Keeper ging wel vol voor de hoek overigens(dus zelfs als ie beter was ingeschoten had de keeper hem misschien gehad), dus sowieso een waardeloze penal. Hij had gewoon op de keeper moeten anticiperen.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Denk dat Afellay de komende tijd alleen maar beter gaat worden bij Barcelona. En hij was al goed. Hij moet bepalende zaken nog leren, en dat gaat wel lukken bij Barca.
stfuympos
-
- 13367 berichten
- 731 stemmen
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Bal zat niet eens in de hoek.
Dat is wel vaker als de keeper 'm stopt.
Nicholas123
-
- 292 berichten
- 284 stemmen
Die vergeet men helemaal niet. 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
De Vier Musketiers was al bezet, dus het was even wat anders kiezen...
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Same here. En zo groot zijn die "grote 4" niet
.
Het zijn kleine mannetjes, maar wel met grote daden. Ik denk dat v Persie, Sneijder, Robben en Vd Vaart bij elk topland in de wereld ook mee zouden spelen. Ongekende klasse.
Extreme luxe dat je spelers als Afellay, Elia en Kuijt zelfs nog achter de hand zou hebben. Op dat gebied is Oranje wel extreem getalenteerd.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
En dan heb je Anita ook nog!
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
En dan heb je Anita ook nog!
Ik wou niet te pro Ajax overkomen, maar Anita inderdaad ook niet ontbreken in het dreamteam 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Rubin Kazan-Twente is door het koude weer daar vervroeg naar 17.00 uur Nederlandse tijd.
Lekker voor de tv kijker! Om 17.00 uur Twente, om 18.30 uur Ajax en om 21.00 uur PSV 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Het zijn kleine mannetjes, maar wel met grote daden. Ik denk dat v Persie, Sneijder, Robben en Vd Vaart bij elk topland in de wereld ook mee zouden spelen. Ongekende klasse.
Extreme luxe dat je spelers als Afellay, Elia en Kuijt zelfs nog achter de hand zou hebben. Op dat gebied is Oranje wel extreem getalenteerd.
Ik vind dat termen als "grote 4" dat je het wel over een nog exceptionele categorie hebt. Dit riekt gewoon naar Nederlandse zelfoverschatting
.
stfuympos
-
- 13367 berichten
- 731 stemmen
Er bestaat ook nog iets als extreme. 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Ik denk dat v Persie, Sneijder, Robben en Vd Vaart bij elk topland in de wereld ook mee zouden spelen. Ongekende klasse.
grote daden.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Robben is uiteraard ook wereldtop (als hij niet geblesseerd is).
Van Persie momenteel ook. Nu hopen dat hij het ook eens lang vol gaat houden.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Robben is uiteraard ook wereldtop (als hij niet geblesseerd is).
Van Persie momenteel ook. Nu hopen dat hij het ook eens lang vol gaat houden.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Ik houd ook niet van dergelijke termen.
Het gaat hier wel om talent en niet om blessures. Robben en van Persie hebben het talent om wereldtop te zijn (zoals Robben het gehele vorige seizoen was), maar blessures houden hun progressie tegen. Doodzonde. Het niveau van Messi en Ronaldo zullen ze nooit halen, maar dat is nog boven de wereldtop (buitenaards bijna).
Van Persie is overigens wel constant tot het moment dat hij wéér geblesseerd raakt. Op het W.K. was hij net terug van een blessure. Nu speelt hij weergaloos. Het wachten is op een nieuwe blessure, helaas.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Van Persie en Robben worden bij hun clubs gezien als wereldspelers. Ze zijn erg bepalend, zonder Robben had Bayern echt niet de finale gehaald. En Van Persie is gewoon een topspeler, Van der Vaart mag er overigens ook wezen. Hij speelt echt fenomenaal bij de Spurs.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Van Persie en Robben worden bij hun clubs gezien als wereldspelers.
zonder Robben had Bayern echt niet de finale gehaald.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
De meeste spelers hebben het ook verdiend om bij Arsenal te spelen. Fabregras en van Persie zijn daar momenteel de uitblinkers, de beste spelers.
Als egoïsme een criterium is, dan is Ronaldo ook geen wereldtop. Ik begrijp wat je bedoelt hoor, als Robben wat meer overzicht zou hebben, was hij nog beter geweest.
stfuympos
-
- 13367 berichten
- 731 stemmen
Van der Vaart is ook wereld top.
Robben is alleen een man van glas maar fit niet te stoppen.
V. Persie liep op het WK op een eiland en werd nooit goed aangespeeld op1 keer na (van der Vaart) en scoorde ook meteen buiten dat hij ook niet in vorm was wat iedereen wel eens gebeurt.
Sneijder heeft zich verleden jaar wel bewezen dunkt me terwijl ik hem nog wel het minst van de vier vind, alleen hij steigt boven iedereen uit puur om een krijg toch allemaal de....... mentaliteit.
En de grote vier zijn ze natuurlijk zeker wat oranje betreft. (en hopelijk voegt Affelay zich daarbij).
Steek.
Heitinga, V Bommel...Mathijssen....De Jong
Affelay.......vd.Vaart
.......Sneijder
Robben...Huntelaar...V Persie
Zo spelen en ik word weer oranje fan, waarschijnlijk win je niks maar wel mijn sympathie, wanneer het WK weer inzicht is kan je weer iets meer op de verdediging spelen.
ik weet het een utopie en waarschijnlijk niemand met me eens op otherfool na mischien. 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Geen idee, maar die jongens zullen zeker spelen. Zeker Sneijder en Robben.
En waarom zijn de daden niet groot? Robben is DE vedette bij Bayern. Dat was hij vorig jaar, dat is hij nu weer nu hij fit is.
Om de Spurs draait alles om vd Vaart.
Bij Inter draait alles om Sneijder.
Bij Arsenal draait de hele aanval om van Persie.
Je komt wat jaloers over Nomak
Beetje jammer. Zeker nu ik lees dat je het seizoen van Robben en Sneijder van vorig jaar probeert onderuit te halen met non argumenten 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Wat kraam jij allemaal voor een onzin uit Litmanen? Waar probeer ik het seizoen van Sneijder onderuit te halen? Ik zeg net dat hij de enige is die ik wel wereldtop vind. Ik zie werkelijk niets waar ik jaloers op zou moeten zijn. En neen, die jongens zullen op Sneijder na bij Spanje niet spelen.
Jij bent degene die steeds non-argumenten gebruikt als het om Kuyt gaat.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
- Alles Sneijder is wereldtop
- Je domme teksten over Robbens WK finale
Ik ga niet weer het riedeltje opdreunen, als je een beetje voetbalverstand hebt, dan roep je niet zulke rare dingen. Het zijn alle 4 jongens van wereldklasse niveau.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
- Je domme teksten over Robbens WK finale
Zet maar eens een zinnetje hier neer waar ik iets over de WK finale van Robben zeg.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ajaxrulezz had het over Robbens goede seizoen, waarbij hij bijna persoonlijk Bayern naar die finale schoot. En jij gaat daar niet op in, maar kraakt zijn finale af. Ik had het net anders moeten formuleren in de post waarin ik kritiek op je gaf.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Hij bedoeld denk ik de CL finale, feit blijft wel dat Bayern dankzij hem in die finale stond. Veel belangrijke goals gemaakt op de beslissende momenten. Denk alleen al aan Man U uit bijvoorbeeld.
Overigens ben ik het wel met je eens dat het een vervelende voetballer is. Geef hem liever een trap onder zijn kont dan dat ik hem verafgood.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.