• 16.425 nieuwsartikelen
  • 180.212 films
  • 12.397 series
  • 34.340 seizoenen
  • 651.689 acteurs
  • 199.716 gebruikers
  • 9.421.666 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Haha ja, Rik v/d Boog heeft er schuld aan dat Ajax na de rust veel slechter speelde dan voor de rust

Dat zeg ik toch ook niet? Ik zeg alleen dat de resultaten van de laatste jaren (dus niet alleen van vanmiddag) niet te wijten zijn aan de vele trainers die Ajax heeft gesleten, maar aan het wanbeleid dat al jaren aan de gang is. Daar heeft Rik v/d Boog ook zijn aandeel in en ik zou trouwens Rik v/d Boog EN CONSORTEN, daarmee bedoel ik dus niet alleen Rik v/d Boog.

Lees eerst beter voordat je commentaar gaat leveren.

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

FillumGek schreef:

Hahaha Casillas na 1:30 eraf met rood

Adebayor had het nummer 2 moeten zijn.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Nomak schreef:

Misschien zou Ajax er goed aan doen om een sterke ervaren verdediger van tussen de 25/30 jaar erbij te zetten. Nu staan er wel geen slechte verdedigers, maar het zijn wel allemaal van die jonge gasten.

Vormer is trouwens ook echt heel goed, speelt al een hele tijd op niveau en lijkt me ook wel klaar voor een stap hogerop. Ik vind het ook heel erg jammer dat deze jongen niet eens een kans krijgt bij Oranje. Geef als bondscoach tenminste eens een signaal af en zet hem eens in de voorselectie. Triest voor Vormer als je ziet dat iemand als Strootman na 2 wedstrijden Eredivisie meteen wordt opgeroepen.

Haha Vormer...Nederland is geen Belgie Nomak. Hier stellen we alleen toppers op. Strootman in Oranje was ook enorm voorbarig trouwens.

En Ajax heeft het defensief redelijk voor elkaar. Alderweireld-Vertonghen is top. We kunnen alleen wel een goede linksback gebruiken, alhoewel Blind vandaag erg goed was. Anita is ook geen back, was weer matig vandaag.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

The Almighty schreef:

(quote)

Dat zeg ik toch ook niet? Ik zeg alleen dat de resultaten van de laatste jaren (dus niet alleen van vanmiddag) niet te wijten zijn aan de vele trainers die Ajax heeft gesleten, maar aan het wanbeleid dat al jaren aan de gang is. Daar heeft Rik v/d Boog ook zijn aandeel in en ik zou trouwens Rik v/d Boog EN CONSORTEN, daarmee bedoel ik dus niet alleen Rik v/d Boog.

Lees eerst beter voordat je commentaar gaat leveren.

Jij zegt dat vd Boog en consorten ontslagen moeten worden. Ja, een commercieel directeur kan er veel aan doen dat Ajax een mindere ploeg heeft.

Ajax moet een TD met voetbalverstand aanstellen. Samen met de Boer, waar ik vertrouwen in heb, komen ze er wel uit.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Haha Vormer...Nederland is geen Belgie Nomak. Daar stellen we alleen toppers op. Strootman in Oranje was ook enorm voorbarig trouwens.

Ik zeg toch niet dat hij bij Oranje in de basis moet. Zet Vormer een paar weken bij Ajax in de selectie en laat hem meespelen in de plaats van De Zeeuw, dan zal je zien hoe snel hij in de voorselectie zit.

Het stoort me dat een Strootman wel wordt opgeroepen terwijl Vormer al meer dan een seizoen heel constant speelt en enorm belangrijk is voor zijn ploeg.

PS België heeft tegenwoordig ook een hele hoop toppers rondlopen.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

De Zeeuw hoort ook helemaal niet meer in Oranje. En slechter dan de Zeeuw bij Ajax zal niemand het doen. Da's geen kunst. Vormer is gewoon een subtopspeler. Zulke jongens kwamen in de begintijd van van Basten nog wel in Oranje. Denneboom, vd Bergh, Bobson. Dat soort jongens. Strootman vind ik wel enorm getalenteerd, maar zelfs hij hoort er nu niet bij.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3410 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Adebayor had het nummer 2 moeten zijn.

En Xabi Alonso nummer 3. Maar die pakt nog wel zijn tweede gele.

SnakeDoc

• 4687 berichten
  • 2243 stemmen

Kak, wat speelde FCG slecht zeg. Wel lekker sfeertje en mooi dagje gehad.

Graafschap speelde knap! Verdiend puntje voor ze!

Vascago

• 4798 berichten
  • 3622 stemmen

Nomak schreef:

Misschien zou Ajax er goed aan doen om een sterke ervaren verdediger van tussen de 25/30 jaar erbij te zetten. Nu staan er wel geen slechte verdedigers, maar het zijn wel allemaal van die jonge gasten.

Vormer is trouwens ook echt heel goed, speelt al een hele tijd op niveau en lijkt me ook wel klaar voor een stap hogerop. Ik vind het ook heel erg jammer dat deze jongen niet eens een kans krijgt bij Oranje. Geef als bondscoach tenminste eens een signaal af en zet hem eens in de voorselectie. Triest voor Vormer als je ziet dat iemand als Strootman na 2 wedstrijden Eredivisie meteen wordt opgeroepen.

Van de zomer mogen ze Peter Wisgerhof wel ophalen dan. Met Wielaert hebben ze al goede ervaringen

Vascago

• 4798 berichten
  • 3622 stemmen

Hahaha naar je vroegere grootste concurrent. Toch nog een leuke opmerking van die Waterkneus.

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

Wat een nerdjes bij de NOS, dat waren dus echt geen beelden van Sport1 hè. Gewoon van de BBC, maar waarschijnlijk geen zin om (extra) te gaan betalen.

stfuympos

• 13367 berichten
  • 731 stemmen

Waterreus heeft wel een punt wat betreft Van Gaal & Cruyff.

Vor de rest is SV echt dood, ik sla het maar weer is wat afleveringen over.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Ooh, jullie kijken die mislukkingen bij SV nog steeds? Ik ga weer verder met Community

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Zag net wel even die goal van Rooney.. holy shit!

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Reinbo schreef:

Die scheids bij Roda - Ajax

Dat was een aanfluiting inderdaad.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Juventus wint topper van Internazionale

(Novum) - Juventus heeft zondag in eigen huis van Internazionale gewonnen. Dankzij een goal van Alessandro Matri werd het 1-0. De van Cagliari overgekomen spits stond na een half uur volledig vrij in het strafschopgebied en knikte de bal binnen. 'Juve' klimt door de zege naar de zesde plaats, Inter zakt naar de vierde plaats en ziet de achterstand op koploper AC Milan weer naar acht punten groeien.

De nieuwe nummer drie van Italië is Lazio Roma. Uit bij Brescia wonnen de Romeinen met 2-0. Alvaro Gonzalez en Libor Kozak tekenden voor de treffers. Nummer vijf Udinese was met 3-0 de sterkste in het uitduel met Cesena. Antonio di Natale scoorde twee keer, Gökhan Inler een maal.

Overige uitslagen Serie A zondag:

Bari - Genoa 0-0

Cagliari - Chievo Verona 4-1

Catania - Lecce 3-2

Palermo - Fiorentina 2-4

Sampdoria - Bologna 3-1

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Prachtig voetbalweekendje was dit. .

Real weer ongenaakbaar terwijl ze de hele pot met 10 moesten spelen.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Grappig trouwens al die verwensingen aan het adres van El Ham. Zo slecht was die penalty helemaal niet, vooral een erg sterke redding.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

Grappig trouwens al die verwensingen aan het adres van El Ham. Zo slecht was die penalty helemaal niet, vooral een erg sterke redding.

Zeggen ze niet dat een gepakte penalty altijd slecht ingeschoten is?

Was een prima safe van Tyton, maar erg overtuigend was El Hamdaoui's schot niet.

PS: Iemand die misser van Eto'o al gezien?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

En ook al was ie slecht ingeschoten, als je al helemaal geen fouten mag maken .

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Naomi Watts schreef:

Niet bij 2-2 op 1 minuut voor tijd

El Hamdaoui heeft al nauwelijks krediet bij Ajax supporters door zijn gedrag en tegenvallende prestaties. Dat krediet is nu naar onder het nulpunt gezakt

Snapte overigens niet dat Vertonghen ofzo hem niet nam. Die had hem met 150 km/u op doel geknald.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Het krediet verhaal maakt het wat begrijpelijker ja .

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Bij zijn vorige club had Mounir genoeg krediet, maarja dat was natuurlijk makkelijk te regelen met Dirkie S.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Vind het ook maar een nietsnut. Ook een erg kinderachtig kereltje. Hij heeft geluk dat ie best aardig kan voetballen.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Frank de Boer rekent het hem ook niet aan. Althans niet voor de camera. Meteen daarna weer die beelden van zijn gemiste strafschoppen tegen Italië tijdens het EK 2000.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Hij kan ook geweldig voetbal, da's het ergerlijke. Hij loopt steeds met die bal rond, wil alles alleen doen en speelt veel te weinig over. Dan wek je aardige irritatie op.

Siem de Jong heeft niet de helft van zijn talent, maar hij werkt zich het laplazerus op het veld en doet met zijn beperkte talenten meer dan El Hamdaoui, die kwalitatief ook wel bij een club als Arsenal mee zou kunnen op technisch vlak. Enorm storend.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Hij kan ook geweldig voetbal, da's het ergerlijke. Hij loopt steeds met die bal rond, wil alles alleen doen en speelt veel te weinig over. Dan wek je aardige irritatie op.

Siem de Jong heeft niet de helft van zijn talent, maar hij werkt zich het laplazerus op het veld en doet met zijn beperkte talenten meer dan El Hamdaoui, die kwalitatief ook wel bij een club als Arsenal mee zou kunnen op technisch vlak. Enorm storend.

Blijft zonde dat veel in potentie klasse voetballers door hun mentaliteit hun talent vergooien. Net als bij Leonardo bvb.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Blijft zonde dat veel in potentie klasse voetballers door hun mentaliteit hun talent vergooien. Net als bij Leonardo bvb.

Hehe, ja Leonardo kan ook beter dan dit maar hij is verder wel een beperkte voetballer. Heeft wel voor Ajax een paar belangrijke goals gemaakt, maar het is me toch wel een jankeballetje 1e klas zeg. Schijnt bij NAC echt volledig uitgekotst te worden door de spelers.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

speranza schreef:

(quote)
Frank de Boer rekent het hem ook niet aan. Althans niet voor de camera. Meteen daarna weer die beelden van zijn gemiste strafschoppen tegen Italië tijdens het EK 2000.

Daar doelde de Boer ook zelf op.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Ronaldo stopt. Een fenomeen. Bijzonder jammer van al zijn blessures en zijn - op een gegeven moment - te zware lijf. Anders had hij nog meer moois kunnen laten zien en misschien wel in de top 5 van beste voetballers ooit kunnen komen. Nu is zijn carrière daar helaas niet goed genoeg voor.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.