• 16.433 nieuwsartikelen
  • 180.217 films
  • 12.398 series
  • 34.341 seizoenen
  • 651.689 acteurs
  • 199.721 gebruikers
  • 9.421.705 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Ik zeg dat Robben in die Champions League finale enorm egoïstisch was, en ik blijf achter die uitspraak staan. Onbegrijpelijk dat Van Gaal dat zomaar liet gebeuren.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

rep_robert schreef:

Hij bedoeld denk ik de CL finale, feit blijft wel dat Bayern dankzij hem in die finale stond. Veel belangrijke goals gemaakt op de beslissende momenten. Denk alleen al aan Man U uit bijvoorbeeld.

Overigens ben ik het wel met je eens dat het een vervelende voetballer is. Geef hem liever een trap onder zijn kont dan dat ik hem verafgood.

En Fiorentina, wat een gigantisch schot was dat zeg!

Ik vind Robbens ook soms irritant, maar hij is wel absoluut wereldklasse. Ik durf zelfs te beweren dat een fitte Robben in topvorm het niveau van Ronaldo en Messi benadert.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Robben zijn kracht is dat je weet wat hij gaat doen, maar niet in staat bent om er iets tegen te beginnen. Iedereen weet wat Robben zijn sterke punt is, maar zijn handelingssnelheid op dat vlak is van buitenaards niveau. Messi en Ronaldo daarentegen, bij hun weet je nooit wat er gaat gebeuren.

Het nadeel van een vleugelspeler zijn lijkt me zo. Een Ronaldo of Messi kun je moeiteloos behalve op de vleugels ook op 10 of in de spits zetten. Zulke posities ik Robben niet met succes invullen.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Wat een geweldige actie van Feyenoord. Is weer eens wat anders dan als je voor het eerste sinds jaren de CL weer eens haalt je eigen supporters uit te buiten met schandalige toegangsprijzen.

In samenwerking met uitgeverij De Buitenspelers / Voetbal International zal Feyenoord iedereen die zijn seizoenkaart aanhoudt en diegenen die vóór 1 juni 2011 een seizoenkaart aanschaffen voor het seizoen 2011-2012 een uniek exemplaar van de geactualiseerde biografie van Coen Moulijn schenken. De club wil hiermee zowel vaste als nieuwe seizoenkaarthouders bedanken voor hun steun en trouw. Tegelijkertijd brengen Feyenoord en uitgeverij De Buitenspelers / Voetbal International hiermee een prachtig eerbetoon aan de voetballer die ontegenzeggelijk de beste Feyenoorder óóit was en zal blijven.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

- Alles Sneijder is wereldtop

- Je domme teksten over Robbens WK finale

Ik ga niet weer het riedeltje opdreunen, als je een beetje voetbalverstand hebt, dan roep je niet zulke rare dingen. Het zijn alle 4 jongens van wereldklasse niveau.

Waarbij Sneijder er toch echt bovenuit steekt. Die doet in topvorm niet onder voor mannen als Xaxi en Iniesta.

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

timbo_ schreef:

Wat een geweldige actie van Feyenoord. Is weer eens wat anders dan als je voor het eerste sinds jaren de CL weer eens haalt je eigen supporters uit te buiten met schandalige toegangsprijzen.

Geweldige actie ja, de die-hard supporters met seizoenskaart hebben dat boek vast al lang in huis.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

timbo_ schreef:

In samenwerking met uitgeverij De Buitenspelers / Voetbal International zal Feyenoord iedereen die zijn seizoenkaart aanhoudt en diegenen die vóór 1 juni 2011 een seizoenkaart aanschaffen voor het seizoen 2011-2012 een uniek exemplaar van de geactualiseerde biografie van Coen Moulijn schenken. De club wil hiermee zowel vaste als nieuwe seizoenkaarthouders bedanken voor hun steun en trouw. Tegelijkertijd brengen Feyenoord en uitgeverij De Buitenspelers / Voetbal International hiermee een prachtig eerbetoon aan de voetballer die ontegenzeggelijk de beste Feyenoorder óóit was en zal blijven.

Nou, nu verwacht ik een Johan Cruijff boek in de brievenbus. Maar nee, we zullen aan het begin van het seizoen andere geweldige aanbiedingen krijgen. Gratis verzendkosten in de Ajax webshop, 10% korting op Ajax Premium TV of 5 euro korting op Eredivisie Live. Veel beter dan een dik boek van een aantal honder bladzijden.

En als we wel de Champions League halen zullen we inderdaad weer die fantastische korting krijgen met een Passe Partout, waardoor het maar 250 euro kost om drie wedstrijden te bezoeken in plaats van 350 euro

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Geweldige actie ja, de die-hard supporters met seizoenskaart hebben dat boek vast al lang in huis.

Gaat om een uitgebreide versie met 100 pagina's extra die volgens mij nog geen enkele supporter heeft.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

En anders zat manieren om zo'n boek kwijt te raken(verjaardagscadeau, marktplaats, bol.com tweedehands etc.).

Erg zou het iig nooit zijn.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Vitesse blijft onder curatele

(Novum) - Vitesse blijft onder curatele staan van de KNVB. De Arnhemse club verloor een beroepszaak die het had aangespannen tegen de licentiecommissie van de voetbalbond, meldt Vitesse maandag. Medio december werd de eredivisionist ingedeeld in categorie 1, waardoor de club onder curatele kwam te staan. Tegen die beslissing ging Vitesse in beroep.

Vitesse sloot het boekjaar 2009/2010 met een nettowinst van 1,6 miljoen euro af, maar werd toch teruggezet van de 'veilige' tweede categorie naar de laagste klasse. Na de peildatum van 1 oktober werd ook nog een herziene jaarrekening ingeleverd, maar die accepteerde de licentiecommissie niet meer.

Bij de beoordeling van de niet-herziene versie kwam Vitesse een punt te kort voor indeling in categorie 2, waar het sinds 2007 vertoefde. De club legt zich neer bij de uitspraak. "We hebben overwogen om naar de burgerrechter te stappen, maar rond de zomer verlaten we categorie 1 toch weer", zei algemeen directeur Paul van der Kraan.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

timbo_ schreef:

Is weer eens wat anders dan als je voor het eerste sinds jaren de CL weer eens haalt je eigen supporters uit te buiten met schandalige toegangsprijzen.

Originele sneer zeg.

Wat doet PSV dan voor de supporters?

Overigens een mooi initiatief van Feyenoord hoor.

stfuympos

• 13367 berichten
  • 731 stemmen

Volgende wedstrijd, hoe goed is de club voor de supporters.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Haha, wat een geniaal stuk van vd Gijp over de 4e man

Ik lig net als zij in een deuk, hahaha

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

Waarom wordt er eigenlijk geen vooronderzoek gestart naar Toivonen?

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Vd Boog zit aardig in de problemen volgens Derksen, bij de zaak over Hans vd Zee. Ik vond het verhaal van Vd Zee ook al wel overtuigend klinken, dus je zou denken dat Vd Boog zit te liegen.

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

Er spreekt natuurlijk nu (volgens Derksen) een hoop tegen van de Boog. Als het ook allemaal waar zou zijn, dan vind ik dat hij echt de eer aan zichzelf moet houden.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Een van de zovele huichelaars de afgelopen 10/15 jaar die de club om zeep helpen. Zit net zoals veel anderen puur uit eigenbelang bij Ajax.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Fouten maken mag, maar dat liegen vind ik wel erg kwalijk. Oa zeggen dat je advies hebt gehad van Hiddink, terwijl Hiddink daar niks vanaf weet. Ik gok dat hij snel vertrokken is.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Wat doet PSV dan voor de supporters?

Je hoeft niets voor ze te doen. Ze bij het eerste succesje in jaren meteen grandioos naaien is echter weer het andere uiterste. Maar blij dat jij tevreden bent over de CL prijzen.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Nee, ik was er niet blij mee. Ik ben door de prijzen ook helaas niet gegaan. Maar vond je sneer onnodig. PSV vraagt voor de EL ook hoge prijzen.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3622 stemmen

Lol. Is dat Chuck?

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Hehe hebben ze een keer geen halve hooligan genomen als voorbeeld, is het 1 of andere dikke beer met overbezorgde ouders

Vascago

• 4798 berichten
  • 3622 stemmen

Het niveau spat weer van het scherm bij Voetbal Fans

Vascago

• 4798 berichten
  • 3622 stemmen

Het is verboden in het vliegtuig NIET te roken

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Vascago schreef:

Het is verboden in het vliegtuig NIET te roken

Haha, hoorde ik het dus toch goed

Mooie fout.

Wilfred Genee

• 1173 berichten
  • 669 stemmen

'He's from the tegenstander.'

...

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Hij kan beter Koos Vriendloos op zijn arm zetten ipv Obelix Jemig, wat een kansloze sjap is het weer.

En die steward in het vliegtuig, zoals Vascago ook al zei. Zei het net nog tegen men pa naast me op de bank. Hilarisch!

Denkt zo'n tokkie dat ie met een cameraploeg tussen de supporters in een pub kan chillen, wat denkt ie nou zelf.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Fouten maken mag, maar dat liegen vind ik wel erg kwalijk. Oa zeggen dat je advies hebt gehad van Hiddink, terwijl Hiddink daar niks vanaf weet. Ik gok dat hij snel vertrokken is.

Dat ga jij als voorzitter van de fanclub toch wel tegenhouden zeker?

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Maar vond je sneer onnodig.

Was die ook. Beetje flauw inderdaad. Maar had net weer verhaal gelezen over Van de Boog en dacht meteen weer aan die dure kaartjes. Meteen daarna las ik dit Feyenoord bericht. Vandaar dat vergelijking in me opkwam.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Haha, wat een zwakzinnige zeg. Maar hij heeft op zich wel wat symphatieks over zich.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.