• 17.553 nieuwsartikelen
  • 183.046 films
  • 12.632 series
  • 34.968 seizoenen
  • 658.288 acteurs
  • 200.676 gebruikers
  • 9.485.760 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60494 berichten
  • 4103 stemmen

Sneijder

Had je bijna een wonderschone 0-5.

Elia wel geblesseerd.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

Kuijt had een kwartier de tijd om die rebound aan te nemen.

The Oceanic Six

• 60494 berichten
  • 4103 stemmen

Haha Dzsudzsak en co. worden nog harder voor schut gezet dan vorig jaar met die 6-1 in de oefeninterland. Dit is nog veel pijnlijker. Een Oranje dat de halve ploeg mist en ook nog eens uit speelt.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

2e helft is gewoon gallery-play. Schitterend, zit echt te genieten. Wacht nog op een staande ovatie van de Hongaren voor Nederland. Wat worden die vermorzelt zeg.

The Oceanic Six

• 60494 berichten
  • 4103 stemmen

NL speelt echt gruwelijk

Nigel speelt ook foutloos. Misschien moet otherfool Nigel eens gaan vergeven.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Dembele dribbelt zich vast en heeft geen oog voor zijn medespelers, weer maar eens balverlies. Het is dat Oostenrijk niet veel voorstelt, tegen een fatsoenlijk team zou het afgestraft worden.

The Oceanic Six

• 60494 berichten
  • 4103 stemmen

Zo kennen we Dembele nog van AZ. Beresterk, maar mist voetbalintelligentie. En scorend vermogen.

Maar Belgie gaat een 0-2 toch niet meer weggeven?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Italië gaat weer een waarschijnlijk doodsaaie 0-0 spelen bij Slovenië.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Nomak schreef:

Dembele dribbelt zich vast en heeft geen oog voor zijn medespelers, weer maar eens balverlies. Het is dat Oostenrijk niet veel voorstelt, tegen een fatsoenlijk team zou het afgestraft worden.

Oneens, Nomak! Ik geniet juist van zowel Dembele als Chadli aan de zijkanten, technisch is het prachtig om naar te kijken. België gaat probleemloos naar een uitoverwinning bij Oostenrijk, let op onze zuiderburen zijn nog bepaald niet uitgeschakeld voor het EK.

Ajax&Litmanen1 schreef:

Misschien moet otherfool Nigel eens gaan vergeven.

NOOIT. Zolang het Beest meedoet distantieer ik me er van, al wordt het 0-10.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Hoe werkt dat nou eigenlijk met de camera? Zien wij de wedstrijd nou door een Nederlandse camera of een Hongaarse? Vind het camerawerk namelijk erg prettig vanavond.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Maar Belgie gaat een 0-2 toch niet meer weggeven?

Normaal niet, maar na die bizarre slotfase in de heenwedstrijd is alles mogelijk.
otherfool schreef:

technisch is het prachtig om naar te kijken.

Dat kan, maar hij moet zijn bal afgeven. Lijdt op deze manier dom balverlies tegen Duitsland (zitten in dezelfde groep) en de kans is groot dat het wordt afgestraft.

Pas op, ik vind Dembele zeker niet slecht. Maar dribbel dan één of twee spelers. Hij zoekt ook nog een derde en een vierde op en dan loopt ie zich vast.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Halen die Vorm!

The Oceanic Six

• 60494 berichten
  • 4103 stemmen

moviemafketel schreef:

Hoe werkt dat nou eigenlijk met de camera? Zien wij de wedstrijd nou door een Nederlandse camera of een Hongaarse? Vind het camerawerk namelijk erg prettig vanavond.

Via een Hongaarse camera dan lijkt me.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Haha schitterend. Mooie tackle.

The Oceanic Six

• 60494 berichten
  • 4103 stemmen

Nederland

Bedankt voor 70 geweldige minuten.

Daarna professioneel en probleemloos de boel uitgespeeld.

Benieuwd hoeveel zin Hongarije dinsdag in NL-Hongarije heeft

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Chapeau voor de Belgen, dinsdag effe 3 puntjes tegen Azerbaijan en ze doen weer volledig mee.

Jankootje weer verder geblesseerd trouwens...

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4780 stemmen

Ook niet akkoord met Nomak. Soms wil hij inderdaad iets teveel maar Dembele behoorde bij de besten op het veld. Balvast, meestal geslaagde acties en hardwerkend. Net als Chadli. Minuut 10 tot 30 was even rampzalig maar voor de rest was alles onder controle. Beetje jammer dat een klasbak als Hazard zelfs niet mag invallen maar voor de rest gewoon het goede resultaat onthouden, want zo goed was het nu ook weer niet. Maar dit was nu eens zo een typische match waarin "de manier waarop" niet telde.

Verder Witsel natuurlijk man van de match. Heel nuttig en tweemaal scorend. Jammer wel dat Van Buyten speelt in plaats van Lombaerts. Die laatste is zowel opbouwend als verdedigend beter en scoort net als Van Buyten ook geregeld (op corner).

Edit: Zie nu dat Nomak zich reeds nuanceerde. Chadli heeft dat inderdaad minder dan Dembele, maar ok. Vandaag was Dembele goed, laten we vooral dat onthouden.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Nomak schreef:

Totaal onbegrijpelijk ook dat Eden Hazard, de beste speler van de Franse competitie en één van de grootste talenten uit Europa gewoon op de bank zit bij België.

En dan zelfs niet eens mogen invallen.

Als ik Eden Hazard was zou ik nu meteen naar huis gaan en verder elke selectie weigeren zolang Leekens bondscoach is. Een toptalent waar heel Europa jaloers op is, en zo een jongen wordt dan belachelijk gemaakt door bij een ploegje als de Rode Duivels op de bank te moeten zitten.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Nog niet tevreden met een winst Nomak?

The Oceanic Six

• 60494 berichten
  • 4103 stemmen

Da's wel bizar ja, dat Hazard op de bank blijft. Of had hij lichte klachten? Rare bondscoach dan.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4780 stemmen

Hij verkoos Chadli op die positie. Lijkt me nu ook niet zo vreemd. Of Hazard moest in de plaats van Witsel staan. Maar dat kan je vandaag nu niet echt een slechte keuze noemen... Lijkt inderdaad wel zo dat Leekens niet echt fan is van Hazard. Al heeft 'ie bij de Duivels ook nog nooit echt sterk gespeeld.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

moviemafketel schreef:

Nog niet tevreden met een winst Nomak?

Van zo een talentvolle groep mag je eigenlijk niets anders verwachten dan winst. Winnen tegen Oostenrijk is mooi, brengt spanning in de groep. Maar zoals ik al eerder zei, ik ben geen echte supporter van de Rode Duivels. Leuk als ze het goed doen, maar ik krijg er geen kippenvel van.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Ik las trouwens vooraf dat Bange Bert onder de indruk was van het gevaarlijke Hongarije dat veel beter was dan de ploeg van de 6-1 vorig jaar. Was-ie zich weer eens aan het indekken?

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Da's wel bizar ja, dat Hazard op de bank blijft. Of had hij lichte klachten? Rare bondscoach dan.

Leekens lijkt een probleem te hebben met Hazard. Geen idee waarom.

Finisterra schreef:

Al heeft 'ie bij de Duivels ook nog nooit echt sterk gespeeld.

In de heenwedstrijd zat hij ook op de bank. België werd veel sterker toen hij inviel.

Een fitte Eden Hazard MOET altijd spelen. Daar maak je plaats voor in je elftal.

The Oceanic Six

• 60494 berichten
  • 4103 stemmen

otherfool schreef:

Ik las trouwens vooraf dat Bange Bert onder de indruk was van het gevaarlijke Hongarije dat veel beter was dan de ploeg van de 6-1 vorig jaar. Was-ie zich weer eens aan het indekken?

Je teksten komen nu wel enorm afgezaagd over Otherfool.

Geef maar eens de exacte tekst waarin Bert zichzelf indekte.

Hongarije was in zijn ogen niet zo slecht als vorig jaar. Logisch, want toen was het een oefenduel tegen een ploeg die op vakantie wilde. Nu om het echie.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4780 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
In de heenwedstrijd zat hij ook op de bank. België werd veel sterker toen hij inviel.

Een fitte Eden Hazard MOET altijd spelen. Daar maak je plaats voor in je elftal.

Eens.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Je teksten komen nu wel enorm afgezaagd over Otherfool.

Geef maar eens de exacte tekst waarin Bert zichzelf indekte.

http://www.vi.nl/Nieuws-item/197531/Van-Marwijk-Hongarije-is-een-gevaarlijke-ploeg.htm

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Prachtige kool van Afellay trouwens.

The Oceanic Six

• 60494 berichten
  • 4103 stemmen

'Het is een gevaarlijke ploeg', vertelt Van Marwijk aan Ons Oranje. 'Het is ook een heel ander team dan bij die 6-1 (Nederland versloeg de Hongaren in de aanloop naar het afgelopen WK met deze cijfers, red.), er zijn nog maar twee spelers bij van deze groep.'

Logische woorden toch.

En daarnaast is het sowieso not done om als bondscoach arrogante uitspraken te doen.

Quido

• 14650 berichten
  • 6151 stemmen

Achteraf had ie het er anders over dat ze Hongarije hadden vernederd.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.