• 17.559 nieuwsartikelen
  • 183.053 films
  • 12.632 series
  • 34.968 seizoenen
  • 658.296 acteurs
  • 200.678 gebruikers
  • 9.485.897 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

rep_robert

• 27557 berichten
  • 4175 stemmen

LOL, ze verzorgen de verkeerde kant van de neus/ het gezicht waar die Hongaar zogenaamd geraakt zou zijn Zwaar neppe gele kaart voor Robin.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Waarom staan er eigenlijk auto's achter de doelen in Oostenrijk?

En tjonge dat die Timmy Simons nog meedoet, die moet nu ook 39 zijn of zo...

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Kuijt trouwens barslecht vanavond, alleen maar balverlies. En die goal haha, Verhoeven had die nog gehad. Ach ja, puntjes tellen.

The Oceanic Six

• 60494 berichten
  • 4103 stemmen

Was gewoon een goede goal.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Blunder 1e klas natuurlijk van die doelman. De actie voor de goal was wel erg mooi, maar een normale keeper heeft zo'n zacht balletje natuurlijk.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Hongaarse keeper heeft wel een mooie jaren '80 joggingbroek aan.

Oos - Bel niet al te best. Hotseknotsebegonia is de technische term volgens mij...

rep_robert

• 27557 berichten
  • 4175 stemmen

Tsjah, je kijkt vrijwillig naar die pot tussen 2 matige teams. Ligt aan jezelf natuurlijk. Ik vind Nederland wel aardig spelen.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ja, wel leuk potje moet ik zeggen, aardig sfeertje ook.

The Oceanic Six

• 60494 berichten
  • 4103 stemmen

Nederland speelt leuk. Lekker tikken en regelmatig dreigend. Kwestie van tijd voordat de 0-2 en 0-3 vallen.

Dat Hongarije is nog slechter dan Belgie en Oostenrijk samen

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Toch zie je hier ook weer dat Doedelzak van der Wiel de baas is. Jammer.

The Oceanic Six

• 60494 berichten
  • 4103 stemmen

moviemafketel schreef:

Toch zie je hier ook weer dat Doedelzak van der Wiel de baas is. Jammer.

Wederom:

Hij is exact 1x dreigend geweest en dat schot was ook nog eens slecht. Je zit nu wel overdreven te zoeken zeg.

rep_robert

• 27557 berichten
  • 4175 stemmen

Belachelijk ook natuurlijk dat Greg zo beloond wordt voor zijn wanprestaties in Ajax 1 al het gehele seizoen. Maar laat maar lekker spelen, misschien doet ie wel wat goeds in zo'n interland en raken topclubs weer geïnteresseerd

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Je moet die keeper nog maar 10 keer bekijken bij die goal Litmanen. Recht op de goal, langzaam geschoten en dan nog door zijn benen of zo. En Wiel is gewoon weer povertjes. Pieters daarentegen speelt een goede pot.

The Oceanic Six

• 60494 berichten
  • 4103 stemmen

Lelijke schopploeg dat Hongarije. Bakken er voetballend allemaal niks van.

Na rust graag Elia en Ruud erin voor Kuijt en v Persie.

The Oceanic Six

• 60494 berichten
  • 4103 stemmen

rep_robert schreef:

Belachelijk ook natuurlijk dat Greg zo beloond wordt voor zijn wanprestaties in Ajax 1 al het gehele seizoen. Maar laat maar lekker spelen, misschien doet ie wel wat goeds in zo'n interland en raken topclubs weer geïnteresseerd

Noem eens 1 alternatief voor vd Wiel bij zowel Ajax als Oranje?

Overigens doet vd Wiel het in Oranje altijd prima.

rep_robert

• 27557 berichten
  • 4175 stemmen

Dr zal vast wel ergens een Nederlandse rechtsback te vinden zijn, die gast is een van de slechtste backs uit de Eredivisie op dit moment. Moet wel zeggen dat je gelijk hebt dat zijn niveau in Oranje niet heel slecht is, maar veel heeft hij vaak ook niet te doen en veel hebben ze ook niet gespeeld dit seizoen.

Mij part doet hij het verder prima, is hij eerder opgerot Ik zie vd Wiel wel aan voor zo'n rat die voor Feyenoord zou gaan spelen als ie kon.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Kuijt eruit in ieder geval ja, speelt hopeloos. En van Persie staat weer op een eiland. Ik heb liever Huntelaar erin zo trouwens.

rep_robert

• 27557 berichten
  • 4175 stemmen

Jammer dat die geblesseerd is

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Jongens, als jullie klagen over Van der Wiel raad ik jullie de rechtsback van België aan, Ciman. Ik heb nog nooit iemand zo slecht zien voetballen, serieus.

The Oceanic Six

• 60494 berichten
  • 4103 stemmen

rep_robert schreef:

Dr zal vast wel ergens een Nederlandse rechtsback te vinden zijn, die gast is een van de slechtste backs uit de Eredivisie op dit moment. Moet wel zeggen dat je gelijk hebt dat zijn niveau in Oranje niet heel slecht is, maar veel heeft hij vaak ook niet te doen en veel hebben ze ook niet gespeeld dit seizoen.

Mij part doet hij het verder prima, is hij eerder opgerot Ik zie vd Wiel wel aan voor zo'n rat die voor Feyenoord zou gaan spelen als ie kon.

Zit je aan de drank ofzo? Nu praat je wel onzin. Vd Wiel draait stroef, maar is nog altijd 1 van de betere backs in Nederland en ook Europa.

Maar van mij mag Greg van de zomer wel verkocht worden. Mits er wel een fors bedrag voor komt.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

rep_robert schreef:

Jammer dat die geblesseerd is

O heb ik gemist. Ik hoorde Bassie en Kluivert en Jan Joost de 1e minuten en toen had ik even een klein dipje.

The Oceanic Six

• 60494 berichten
  • 4103 stemmen

otherfool schreef:

Jongens, als jullie klagen over Van der Wiel raad ik jullie de rechtsback van België aan, Cigand. Ik heb nog nooit iemand zo slecht zien voetballen, serieus.

Ik las al van de week wat over hem. Schijnt er niks van te kunnen

Nederland mag wat dat betreft niet klagen. Op geen 1 positie een zwakke speler.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Hoppaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, lekkere goal

The Oceanic Six

• 60494 berichten
  • 4103 stemmen

0-2, Afellay. Heerlijke aanval zeg!

Prachtige bal trouwens van vd Wiel

rep_robert

• 27557 berichten
  • 4175 stemmen

Heerlijk moment ook, zo op slag voor rust Dit wordt weer een makkelijke kwalificatie

Vascago

• 4798 berichten
  • 3634 stemmen

Lekkere balaanname van Affelay. En uiteraard goed uitgehaald.

The Oceanic Six

• 60494 berichten
  • 4103 stemmen

Dinsdag nog een keer van deze houthakkers winnen en de KNVB kan vast een hotel in Polen of Oekraine gaan boeken.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

NL11 zijn wel weer erg sterk. Blijft toch erg knagen dat we het WK niet gewonnen hebben met dit team. Over 4 jaar in Brasil wordt het wel erg lastig.

Maar ach we hoeven ons geen zorgen te maken over de kwalificatie en dat is jarenlang anders geweest. Geef ze op het EK goede kans om te winnen.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Servië thuis 0-1 achter tegen Noord Ierland. Maar goed dat ik op het laatste moment toch maar geen geld heb ingezet.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

Jongens, als jullie klagen over Van der Wiel raad ik jullie de rechtsback van België aan, Ciman. Ik heb nog nooit iemand zo slecht zien voetballen, serieus.

Onbegrijpelijk dat die in de basis staat. En dan moet je denken dat Davy De Fauw (die het toch al jaren goed doet in de Eredivisie) nog nooit in aanmerking is gekomen voor een selectie.

Totaal onbegrijpelijk ook dat Eden Hazard, de beste speler van de Franse competitie en één van de grootste talenten uit Europa gewoon op de bank zit bij België.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.