- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
The Oceanic Six
-
- 60494 berichten
- 4103 stemmen
NL11 zijn wel weer erg sterk. Blijft toch erg knagen dat we het WK niet gewonnen hebben met dit team. Over 4 jaar in Brasil wordt het wel erg lastig.
Maar ach we hoeven ons geen zorgen te maken over de kwalificatie en dat is jarenlang anders geweest. Geef ze op het EK goede kans om te winnen.
Wanneer heeft Oranje dan een echt tegenvallende kwalificatie gehad? Dat is sinds WK 2002 dat werd gemist toch niet meer voorgekomen?
En ach...Spanje is ook absolute top. Je kon er toen van winnen en verliezen. Werd helaas een verlies. Maar Oranje is komend EK de grote favoriet samen met Spanje en Duitsland. Blijft wel mooi dat Oranje bijna elk land gek speelt.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Jammer dat België niet eens echt wil investeren in een fatsoenlijke trainer. Het is toch beschamend dat Gerets België tot twee keer toe afwijst om vervolgens doodleuk voor een miljoenenbedrag bondscoach van Marokko te worden.
Met dat talent wat België heeft moet er ook een echte topcoach voor de groep staan.
Geldwolf Gerets hoef ik niet meer te zien. Preud'homme zou ik graag bondscoach zien worden.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Geef toe Litmanen, die bal had de keeper echt moeten pakken.
Nicholas123
-
- 292 berichten
- 284 stemmen
2004 was ook behoorlijk lastig, als ik het me goed herinner. Moest er nog een dubbele beslissingswedstrijd tussen Nederland en Schotland gespeeld worden waar het eerste duel nog verloren werd.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ja, toen redde de jonge Sneijder ons thuis. Wereldpot speelde hij toen.
The Oceanic Six
-
- 60494 berichten
- 4103 stemmen
Geef toe Litmanen, die bal had de keeper echt moeten pakken.
Nog steeds onzin.
Van Basten zei het ook al, zeer goede goal.
The Oceanic Six
-
- 60494 berichten
- 4103 stemmen
2004 was ook behoorlijk lastig, als ik het me goed herinner. Moest er nog een dubbele beslissingswedstrijd tussen Nederland en Schotland gespeeld worden waar het eerste duel nog verloren werd.
Mm, ja dat klopt. Achter Tsjechie toen 2e geworden. Die 6-0 op Schotland was trouwens wel episch. Heel het land was dagen in paniek na het 1-0 verlies in Schotland waardoor EK 2004 gevreesd werd. Werd toen wel mooi goedgemaakt.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Nee man, verslaggever zei ook al keeper zag er niet goed uit. Vreselijke blunder wat mij betreft, maar die joggingbroek is meesterlijk ja. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Wanneer heeft Oranje dan een echt tegenvallende kwalificatie gehad? Dat is sinds WK 2002 dat werd gemist toch niet meer voorgekomen?
Van 1978 tot en met 2004 (Ik ga al wat langer mee
). En zo gemakkelijk als het nu gaat, ging het enkel de vorige keer.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Canvas meldt: Vleminx naar Brugge. Ook hier:
http://www.vi.nl/Nieuws-item/197668/Vleminckx-verkast-voor-recordbedrag-naar-Club-Brugge.htm
3,3 miljoen euri.
rep_robert
-
- 27557 berichten
- 4175 stemmen
Sorry, maar die bal glipt toch wel lullig onder die keeper door. Net zoals Verhoeven de hele tijd is het geen blunder, maar een betere keeper zou hem wel hebben gehad.
The Oceanic Six
-
- 60494 berichten
- 4103 stemmen
Van 1978 tot en met 2004 (Ik ga al wat langer mee
). En zo gemakkelijk als het nu gaat, ging het enkel de vorige keer.
Hehe, ik geloof je meteen 
Ik kan alleen oordelen van ''mijn tijd''. Dat het vroeger stroef ging geloof ik meteen. In de jaren 80 zijn ook wat toernooien gemist.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Als Steek zo'n bal niet zou pakken zou het een dikke blunder zijn geweest, maar goed. 3 punten in de zak en terug naar ons kikkerlandje ermee.
The Oceanic Six
-
- 60494 berichten
- 4103 stemmen
Canvas meldt: Vleminx naar Brugge. Ook hier:
http://www.vi.nl/Nieuws-item/197668/Vleminckx-verkast-voor-recordbedrag-naar-Club-Brugge.htm
3,3 miljoen euri.
Ik hoorde het ja, in de rust effe naar Canvas gezapt (Veronica had serieus een minuutje analyse in een kwartier rust
). Jammer dat er geen VI vanavond is. Maar ze herinneren Derksen maandag wel aan deze transfer. Derksen beweerde dat ze de 1,8 miljoen nooit terug zouden verdienen.
The Oceanic Six
-
- 60494 berichten
- 4103 stemmen
Wat een gruwelijke aanval! 
0-3.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Goh, wie had dat (breed leggen) verwacht van Van Persie....
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Haha 0-2 voor de Belgen met de assist van Ciman 
Ging anderhalf minuut Belgisch balbezit aan vooraf, zijn toch wel een klasse beter dan de Oostenrijkers.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Je mist echt een leuke pot van het Nederlands Elftal fool. De Jong ook nog niks onberispelijks gedaan.
The Oceanic Six
-
- 60494 berichten
- 4103 stemmen
Je mist echt een leuke pot van het Nederlands Elftal fool. De Jong ook nog niks onberispelijks gedaan.
Laat hem lekker joh. Als hij anti Oranje wil zijn, fine.
Ik geniet van deze ploeg. Spelen geweldig voetbal.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Maakt die pot tussen de Belgen en Oostenrijk nog wat uit? Die halen het toch allebei niet.... Wist niet dat Otherfool zo van het C-garnituur voetbal was....
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Je mist echt een leuke pot van het Nederlands Elftal fool.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Dat hij erin staat is voor mij genoeg. Ik weiger er voor te juichen.
Maakt die pot tussen de Belgen en Oostenrijk nog wat uit? Die halen het toch allebei niet....
Mogen het met de Turken uitmaken voor de plee-offs. De superieure Mannschaft zal deze poule des doods uiteraard winnen.
The Oceanic Six
-
- 60494 berichten
- 4103 stemmen
Je kijkt toch graag naar je land? Helemaal als ze een goede ploeg hebben en goed presteren. Ik zou willen dat Ajax wekelijks alles probleemloos wint 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Je hoeft toch niet te juichen. Dacht je dat wij her nog voor de tv opsprongen als Nederland scoort?
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Pik ik al zappend toch nog de 0-4 mee. Eerlijk is eerlijk, dat is een uitslag om mee thuis te komen.
The Oceanic Six
-
- 60494 berichten
- 4103 stemmen
Weer netjes breed. Wat een teamwork!
Oranje is een eenheid, dat zie je. Ook als er grote namen ontbreken blijven ze als een team spelen zonder gekke dingen te doen.
Elia erin, kan leuk worden als hij net zo speelt als recent tegen Oostenrijk. Maakte die lui helemaal gek.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.