- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Ook de woorden van de Boer worden verdraait, ongelofelijk.
VoetbalPrimeur - Elke dag actueel voetbalnieuws
Luister maar heel goed vanaf ongeveer 1:40. Hij zegt letterlijk: 'We moeten er geen excuus van maken, de tegenstander heeft er ook last van. Maar ik ben het wel met je eens dat het geen heerlijke tijd is.' Even later herhaalt hij: 'Ik zie dat zeker niet als excuus als we een slecht resultaat halen.'
Dus degene die kritiek hadden op de Boer, moeten hun huiswerk is beter doen.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3457 stemmen
Spelers vallen arbitrage aan. Wat een gekken 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Ok. Hebben ze selectief gequote op tv en heb ik helemaal niets meer aan te merken op De Boer.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Haha die Arnautovic. Het zal je maar gezegd worden.
Arnautovic maakte het Toby Alderweireld in Brussel knap lastig op de rechtsachter. "Toby is mijn lievelingstegenstander", zegt de Werder-speler.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Altijd maar provoceren. Als Oostenrijk tegen Spanje moest had ie het over Ramos gezegd
. Hopen dat Toby 'm de wedstrijd uit trapt.
Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
Had niet veel gescheeld of die kerel had bij Feyenoord gespeeld.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wij even blij dat we het dan met Amoah moeten doen volgend seizoen
.
The Oceanic Six
-
- 60494 berichten
- 4103 stemmen
Haha die Arnautovic. Het zal je maar gezegd worden.
Arnautovic maakte het Toby Alderweireld in Brussel knap lastig op de rechtsachter. "Toby is mijn lievelingstegenstander", zegt de Werder-speler.
Haha die Alderweireld. Het zal je maar gezegd worden.
Voetbalzone - Alderweireld: 'Ik heb wel tegen betere spelers gestaan dan Arnautovic'
The Oceanic Six
-
- 60494 berichten
- 4103 stemmen
Wij even blij dat we het dan met Amoah moeten doen volgend seizoen
.
Je zegt het als geintje, maar ik heb nooit gesnapt waarom Amoah nooit eens een stap hogerop ging in Nederland. Nationaal is het gewoon een spits die er 12-20 inschiet in een seizoen. Zou een hele nuttige speler voor Feyenoord kunnen zijn. Als je ziet dat er nu een Larsen loopt en tot voor kort van Beukering...
Amoah mag van de zomer weg bij NAC omdat hij te duur is op de loonlijst. Weet niet wat Feyenoord kan bieden, maar ik zou kunnen snappen dat zowel Amoah als Feyenoord een samenwerking zien zitten.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Amoah heeft altijd wel iets met Feyenoord gehad en zijn ambitie uitgesproken om in Zuid te spelen. Ik sluit het ook niet uit en vind ook wel dat ie een stap hogerop kan.
Mijn geintje was ook half wishful thinking
.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2395 stemmen
Alles beter dan die van Beukering en Larsen. Natuurlijk mag je op dit moment als Feyenoorder niet veel te wensen hebben, maar met Amoah zou ik niet erg blij zijn. Op dit moment zou hij Feyenoord sterker maken, maar ik hoop toch op een betere spits.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Niet blij? Een echte goalgetter.
The Oceanic Six
-
- 60494 berichten
- 4103 stemmen
Wat is er mis met Amoah dan? Jaartje of 2 terug zat ik ook wel eens te denken of Ajax er niet aan moest denken. Best een nuttige speler met een neusje voor de goal. Vind hem nu wat te oud om naar Ajax te komen en te spelen voor de titel, maar voor Feyenoord zou hij nuttig genoeg zijn. En nee, dat is geen sneer (dit keer hehe).
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Met een paar goede vleugelspelers (bijv. Ryo) die hem goed bedienen, kan Amoah uitgroeien tot een goalgetter. Ik denk ook niet dat hij misstaat in de Kuip, fysiek sterke speler ook trouwens.
Ik hoop dat Feyenoord Cisse & Tomasson van de loonlijst haalt na dit seizoen, want dat is een gebed zonder end.
The Oceanic Six
-
- 60494 berichten
- 4103 stemmen
Cisse zou wel gek zijn om te vertrekken. Bakt er niks van, chronisch geblesseerd en een zeer vorstelijk salaris. Dat gaat geen club overtreffen denk ik.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2395 stemmen
Niet blij? Een echte goalgetter.
Vind hem kwalitatief wat te kort komen en zoals A&L al aangaf, is hij vrij oud. Maar natuurlijk heb ik hem liever dan een nieuwe Larsen of v. Beukering.
Denk sowieso dat hij niet komt, vanwege zijn leeftijd.
The Oceanic Six
-
- 60494 berichten
- 4103 stemmen
Wat is nou de laatste echt goede spits van Feyenoord geweest? Ik denk Kuijt en die is alweer 5 jaar weg. Dan moet je nu niet kritisch worden NR 
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Heeft Feyenoord de laatste vijf jaar uberhaubt een spits gehad?
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2395 stemmen
Wat is nou de laatste echt goede spits van Feyenoord geweest? Ik denk Kuijt en die is alweer 5 jaar weg. Dan moet je nu niet kritisch worden NR
Altijd kritisch blijven, Jari.
Écht goede spits wel ja. Tomasson deed het niet onaardig. Makaay deed het in het eerste seizoen erg goed. Eerste half jaar was hij minstens zo goed als Kuijt.
V. Beukering was ook een geweldenaar, natuurlijk.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Haha die Alderweireld. Het zal je maar gezegd worden.
Voetbalzone - Alderweireld: 'Ik heb wel tegen betere spelers gestaan dan Arnautovic'
Is nog beschaafd. Eigenlijk had hij Arnautovic ook zijn favoriete tegenstander moeten noemen. Was die wedstrijd extra leuk geworden.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Speciaal voor Nomak:
Maar goed, zoals het er nu naar uitziet wil hij dus nog een jaartje bij Roda blijven spelen om dan transfervrij te kunnen vertrekken. Jammer dat Roda dan natuurlijk weer zo stom is om dat toe te laten. Bij mij zou hij vanaf nu niet meer spelen, ook al is hij de beste op zijn positie.
Ach ja, ik ga me er niet over opjagen. Het beleid bij Roda is al langer dan vandaag belachelijk slecht. Vormer kan ik weinig verwijten. Financieel zal hij er sterk op vooruitgaan. Sportief? Kan zijn, maar hij kan nu ook gewoon een betere club vinden dan Feyenoord.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2395 stemmen
Feyenoord zal over een aantal jaar weer een goede ploeg hebben, die bovenin mee gaat doen. Daar kan hij deel van uit gaan maken. 
The Oceanic Six
-
- 60494 berichten
- 4103 stemmen
Feyenoord zal over een aantal jaar weer een goede ploeg hebben, die bovenin mee gaat doen. Daar kan hij deel van uit gaan maken.
Jij denkt serieus dat die talenten van nu allemaal massaal blijven? Meest logische is nog dat de dragende kern (zover je dat zo kan noemen dit seizoen, haha) grotendeels vertrokken is binnen 1,5 jaar. Of van de zomer, of die zomer erop. Je teert nu toch vooral op talenten met een aflopend contract en een gehuurde Jap.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2395 stemmen
Jij denkt serieus dat die talenten van nu allemaal massaal blijven? Meest logische is nog dat de dragende kern (zover je dat zo kan noemen dit seizoen, haha) grotendeels vertrokken is binnen 1,5 jaar. Of van de zomer, of die zomer erop. Je teert nu toch vooral op talenten met een aflopend contract en een gehuurde Jap.
Wie zegt dat dan?
Fer, Vlaar en Wijnaldum gaan niet bijtekenen, denk ik. De Vrij waarschijnlijk wel. Maar ik heb er vertrouwen in dat Feyenoord weer een goed team gaat neerzetten, nu Feyenoord langzaam uit de schulden komt. En hopen op het nieuwe stadion.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2395 stemmen
Moet wel zeggen dat ik nog niet heel erg kapot ben van die Vormer, hoor. Voor Feyenoord zou hij natuurlijk een aanwinst zijn momenteel.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Vormer is een heel stuk beter dan Meeuwis in zijn beste dagen. Is ook een speler die wel populair kan worden bij het Feyenoord publiek.
The Oceanic Six
-
- 60494 berichten
- 4103 stemmen
Wie zegt dat dan?
Fer, Vlaar en Wijnaldum gaan niet bijtekenen, denk ik. De Vrij waarschijnlijk wel. Maar ik heb er vertrouwen in dat Feyenoord weer een goed team gaat neerzetten, nu Feyenoord langzaam uit de schulden komt. En hopen op het nieuwe stadion.
Wishfull thinking. Je moet nog maar zien wat de nieuwe spelers die dan komen kunnen en daarnaast zit Feyenoord niet in de financiele positie om topaankopen te doen en topcontracten aan te bieden.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Vormer is een heel stuk beter dan Meeuwis in zijn beste dagen. Is ook een speler die wel populair kan worden bij het Feyenoord publiek.
Nee man Meeuwis was in topdagen echt een hele goede speler. Overigens is Vormer ook een prima spelertje voor subtop.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Meeuwis heeft zijn beste tijd gehad bij Roda, ik zag hem wekelijks bezig. Was op het laatste seizoen na altijd een goede speler en één van de publiekslievelingen. Maar Vormer is echt wel minstens zo goed als hem en vooral ook constanter. Waarschijnlijk de meest constante speler van Roda, speelt zelden of nooit een slechte wedstrijd.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.