- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2395 stemmen
Mourinho is net zo'n huilerd als Jol. Alleen Mourinho is een goede trainer en Jol... is gewoon iemand met een vleespet.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Mourinho is net zo'n huilerd als Jol. Alleen Mourinho is een goede trainer en Jol... is gewoon iemand met een vleespet.
Je wil Jol geen goede trainer noemen? Scheelde vorig jaar 1 puntje met de titel. En hij haalde toch 86 punten, zie ik weinig trainers beter doen op McClarens Twente na dan.
kos
-
- 46825 berichten
- 8952 stemmen
Voetbalzone - Mourinho laakt schema: 'Logisch als we zondag hadden gespeeld'
En dit zijn alleen maar verhalen uit de laatste maand....
En is precies zo als hij zegt in die laatste zin
. En daar blijft ie dus ook gewoon mee doorgaan tot dat verandert. Gelukkig maar.
kos
-
- 46825 berichten
- 8952 stemmen
Je wil Jol geen goede trainer noemen? Scheelde vorig jaar 1 puntje met de titel. .
Wat is daar goed aan? Dat was jou en mij ook wel gelukt, minimaal.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Ik geef het op. En dan noemen sommigen mij hier een draaikont met mijn mening over zaken 
kos
-
- 46825 berichten
- 8952 stemmen
Hoezo draaikont, het gaat hier in al die quotes om precies hetzelfde geval. Dat Real telkens maar liefst 2 dagen minder rust krijgt dan Barcelona, elke keer weer. dat is volstrekt idioot natuurlijk.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2395 stemmen
Ik vind Jol geen goede trainer nee. Heeft enorm veel fouten gemaakt bij Ajax en het laatste kwartjaar kraamde hij echt alleen nog maar onzin uit. Er bleeft niet veel meer over dan een Shrek met een normale kleur.
rep_robert
-
- 27556 berichten
- 4175 stemmen
Toch zijn de uitlatingen exact hetzelfde, alsof Jol het alleen maar na nederlagen en dit seizoen heeft gezegd. Mourinho zegt gewoon exact hetzelfde en dekt zich ook in tegen eventuele nederlagen. Niveau van de trainer heeft er verder niets, maar dan ook helemaal niets mee te maken.
kos
-
- 46825 berichten
- 8952 stemmen
Geen idee, had Ajax na Europese wedstrijden ook consequent minder rustdagen dan de concurrentie? In dat geval had ie dan een zeer valide punt.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Wat Robert zeg. De klachten zijn gewoon hetzelfde. Jol klaagde dat Ajax vaak lastige uitduels op zondag half 1 moest spelen na Europese wedstrijden. Ook een feit en ook een klacht over het speelschema. Maar dan huilde Jol volgens velen hier, maar in Mourinho's geval is het terecht. Overigens schijnt uitgezocht te zijn dat Real helemaal niet zoveel meer nadelen van het schema had in vergelijking Barca. Schijnt aardig in evenwicht te zijn.
En wie rekende er nu op dat Real eens in deze periode nog in de CL zou zitten? 
rep_robert
-
- 27556 berichten
- 4175 stemmen
Ik opzich, zouden ze de afgelopen jaren eigenlijk ook moeten doen. Meer hun eigen schuld dus, net zoals wij maar geen kampioen worden. Juist dit jaar had Ajax de lijn van vorig jaar kunnen doortrekken, dan waren we met twee vingers in de neus kampioen geworden.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
net zoals wij maar geen kampioen worden. Juist dit jaar had Ajax de lijn van vorig jaar kunnen doortrekken, dan waren we met twee vingers in de neus kampioen geworden.
Dat had best gekund als Emanuelson maar vooral Suarez in de winter waren gebleven. Had Ajax nu wel eens met een fitte Suarez in de ploeg willen zien. Als ik die gozer bij Liverpool zie schitteren, dan mis ik hem echt enorm. In zo'n duel als zondag was Suarez vast bepalend geweest.
Overigens zijn Rommedahl en Pantelic kampioen van Griekenland geworden 
rep_robert
-
- 27556 berichten
- 4175 stemmen
Maar onder Jol ging het al fout, kampioenschap heb je niet eens verspild na de winterstop. Voor de winterstop was het spel gewoon veel erger. Toch raar dat een zelfde ploeg onder dezelfde trainer opeens niet meer kan presteren slechtst luttele maandjes later. Mounir zat er ook pas na een aantal wedstrijden bij(en ging eigenlijk best goed in het begin) dus dat verbaast me het meest.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Wat Robert zeg. De klachten zijn gewoon hetzelfde. Jol klaagde dat Ajax vaak lastige uitduels op zondag half 1 moest spelen na Europese wedstrijden. Ook een feit en ook een klacht over het speelschema. Maar dan huilde Jol volgens velen hier, maar in Mourinho's geval is het terecht.
Lol 2 dagen verschil of 2 uur verschil. Inderdaad klachten zijn exact hetzelfde.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Tuurlijk is het kampioen voor de winter verspeeld. De Boer kwam precies een maand te laat. November was rampzalig voor Ajax, veel puntverlies. Als de Boer vroeger was begonnen, dan had Ajax een goede kans gemaakt. helemaal met Suarez er tot de zomer nog bij. Maja, niet zo gelopen en weer geen titel. Volgend jaar een nieuwe poging.
rep_robert
-
- 27556 berichten
- 4175 stemmen
Griekenland is een en al corruptie A&L, dat is een lachwekkende competitie. Panathinaikos wordt steenvast elk jaar genaaid in de belangrijke derby's en de scheidsrechters lijken vaak ook omgekocht. De voorzitter van Olympiakos is tevens de voorzitter van de Griekse voetbalbond. Belachelijke situatie, heb al wel is beelden gepost na die belachelijke wedstrijd tussen de twee ploegen dat de PAO supportters dat competitielogo van de middenstip weghaalden. Gebeuren echt bizarre dingen daar in Griekenland. Ook 1 van de redenen waarom de clubheld Cissé persé weg wilt uit Griekenland.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
12.30 blijft gewoon een ruktijd om te moeten voetballen. Veel relaxter om als speler 's morgens rustig je nest uit te komen, ontbijtje en dan rustig opmaken voor een potje voetbal. Geloof dat Ajax die vroege potjes ook niet geweldige resultaten heeft gehad.
Tegenstander moet ook vroeg op. Echt belachelijke onzin. Ook dat pasta verhaal. Alsof er tegenwoordig niet meer te voetballen valt zonder een bord pasta te eten. Echt waanzin dat trainers meedoen aan dat onzinnige geblaat.
Ook meteen het enige wat ik overigens tot op heden op Frank de Boer aan te merken heb.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ajax speelt wel veruit de meeste potjes om 12.30 toch? Kuttijd man, helemaal als je uit moet.
Omdat Ajax de grootste club is wil EL zoveel mogelijk kijkers dan hebben of zo?
Ach EL gaat toch op de fles(wel jammer opzich) en dan moet er maar weer eens gekeken worden naar hoe laat er gespeeld moet worden.
kos
-
- 46825 berichten
- 8952 stemmen
Rommedahl heeft niet zo veel gespeeld, maar Pantelic deed het wel aardig.
Olympiakos heeft sowieso goed als een team gespeeld zonder echte vedetten en alle punten gepakt tegen de kleine clubs, heel solide.
En spelers als Mirallas, Dudu en Riera waren zeer nuttig.
kos
-
- 46825 berichten
- 8952 stemmen
Ajax speelt wel veruit de meeste potjes om 12.30 toch? Kuttijd man, helemaal als je uit moet.
ik moest vroeger vaak om 9 uur spelen, waar hebben we het over.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ook een kuttijd, vond het veel lekkerder om om 14.30 af te trappen. Helft van mijn team stond om 10.00 half dronken nog op het veld.
kos
-
- 46825 berichten
- 8952 stemmen
Griekenland is een en al corruptie A&L, dat is een lachwekkende competitie. Panathinaikos wordt steenvast elk jaar genaaid in de belangrijke derby's en de scheidsrechters lijken vaak ook omgekocht. De voorzitter van Olympiakos is tevens de voorzitter van de Griekse voetbalbond.
Derby of the eternal enemies - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org
.
rep_robert
-
- 27556 berichten
- 4175 stemmen
ik moest vroeger vaak om 9 uur spelen, waar hebben we het over.
Blijft alsnog geen lekkere tijd toch?
Daarnaast is het voor de supporters ook gewoon kut, vooral omdat het om een zondag gaat. Echt een belachelijke commerciele rottijd(en steevast dezelfde clubs die de lul zijn), net zoals die 16:30 wedstrijden. Bah, het zou verboden moeten worden 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Ik vind die 12.30 uur en 16.30 uur wedstrijden ideaal. Moet zelf iedere zondag om 14.30 uur voetballen. Kan ik nog helftje zien van 12.30 uur wedstrijd en bijna hele 16.30 uur wedstrijd.
rep_robert
-
- 27556 berichten
- 4175 stemmen
Tsjah, voor jou misschien wel ja. Blijft verder dikke bullshit
Alles voor de passieve kijker thuis zo zie je maar weer. De stadionbezoekers worden er wel voor gestraft.
vd Brom ook een lekkere huichelaar, deed zelf net zo kinderachtig mee met zn '020' en 'wie niet springt die is een...'. Vooral omdat hij zelf ex-Ajax is.
'Daarvan zal ik als trainer moeten leren. Maar wat had ik kunnen doen?, vraag ik mezelf nu af. Hoe had ik moeten reageren in een ruimte vol uitgelaten supporters? Eén ding heeft Van den Brom wel voorgenomen. 'Als er nog eens zo’n feestje is, dan ga ik nooit meer op de bar staan. Duizend procent zeker. En mijn spelers ook niet.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Tegenstander moet ook vroeg op. Echt belachelijke onzin. Ook dat pasta verhaal. Alsof er tegenwoordig niet meer te voetballen valt zonder een bord pasta te eten. Echt waanzin dat trainers meedoen aan dat onzinnige geblaat.
Ook meteen het enige wat ik overigens tot op heden op Frank de Boer aan te merken heb.
Ik snap ook niet dat men pasta gaat eten 's ochtends. Er werd overigens aan Frank de Boer gevraagd wat hij vond van het spelen om 12.30, waarop hij antwoorde dat hij dat niet fijn vond en dat het zeker niet fijn is om een bord pasta zo vroeg op te eten. Hij zei ook nog dat dat geen excuus mag zijn, omdat de tegenstander precies hetzelfde heeft. Dus wat is daar aan op te merken als ik vragen mag? Men vraagt iets en hij antwoordt, lijkt mij vrij logisch.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Door die pasta opmerking gaat hij er weer veel te diep op in. (En niet alleen toen maar vlak voor de wedstrijd ging die er weer op in) Had gewoon moeten zeggen dat beide ploegen daar last van hebben en dat hij verder niets over die non discussie te melden heeft.
rep_robert
-
- 27556 berichten
- 4175 stemmen
Ach ja, het is misschien ook niet zo serieus bedoeld. Alleen geeft wel aan dat hij ook niets anders dan pasta gewend is hehe.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Volgens mij werd er 20 jaar geleden helemaal geen pasta gegeten voor wedstrijden. Kan het me bij wielrennen nog wel voorstellen maar potje voetballen kan makkelijk zonder van te voren een bord pasta naar binnen te werken. Echt zo'n modeverschijnsel.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Overigens klopt het gezeik van Mourinho niet eens. Real moest namelijk dinsdag spelen in de CL en dus zaterdag in de competitie. Barca daarentegen moest woensdag in de CL spelen en zondag in de competitie. Evenveel rust dus.
Ben benieuwd wat je er nou van vindt, selectieve kosje.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.