• 17.551 nieuwsartikelen
  • 182.950 films
  • 12.632 series
  • 34.966 seizoenen
  • 658.264 acteurs
  • 200.667 gebruikers
  • 9.484.950 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60494 berichten
  • 4103 stemmen

Vormer heeft inderdaad meer talent dan Meeuwis ooit had. Stap naar een topclub lijkt me wat overdreven voor hem, maar naar een stabiele subtopper als AZ of Groningen kan hij prima.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

Eens wat dat constante betreft. Samen met Tyton en Janssen meest constante spelers die Roda heeft. Maar vond Meeuwis ook altijd bijzonder constant en dan nog net iets beter ook.

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

Staat Vormer ook niet eerste in de VI lijst? Zegt toch wel iets over zijn constante.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2395 stemmen

Die VI lijst slaat nergens op natuurlijk. Heeft geen zin om daar naar te kijken.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2395 stemmen

De Vrij heeft het wel een beetje hoog in de bol.

De Vrij: "Ik denk dat een club als Barcelona voor mij haalbaar is"

Stefan de Vrij heeft de intentie om zijn contract bij Feyenoord te verlengen, maar is niet van plan om zijn gehele loopbaan in Rotterdam te blijven. De verdediger is ambitieus en hoopt op een dag in de Spaanse Primera División te spelen: “Mijn ultieme droom is: bij Barcelona terechtkomen. Ik denk dat zo’n club voor mij haalbaar is”, zegt De Vrij in NUSport.

De negentienjarige mandekker kijkt vol vertrouwen vooruit: “Je weet natuurlijk nooit hoe het loopt, maar als ik zo blijf doorgaan… Waarom niet?”, vroeg hij zich af. “Als ik in de Eredivisie ben uitgeleerd, kan ik volgens mij het beste eerst naar Duitsland of Spanje gaan. Daar wordt van achteruit namelijk beter opgebouwd dan in Engeland."

Vooralsnog is het echter nog niet zo ver, benadrukt De Vrij: “In principe sta ik open voor een nieuw contract, maar dan moeten de voorwaarden wel goed zijn. Ik zou graag uitgroeien tot aanvoerder van Feyenoord. Voor een andere Nederlandse club zie ik mezelf op dit moment niet spelen. En voor het buitenland vind ik het nog te vroeg, al wil ik daar in de toekomst wel graag heen.”

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Goh, zowaar een goede zet van de Ajax voorzitter...

Ajax-voorzitter wil af van geuzennaam 'joden' | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

Nu de supporters nog.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

De Vrij . Hij doet alsof ie al jaren in Feyenoord één voetbalt. Had 'm bescheidener verwacht. Voor de rest een groot talent, dat wel.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ach, wees blij dat hij ambitieus is en er als een prof voor leeft.

rep_robert

• 27557 berichten
  • 4175 stemmen

Reinbo schreef:

Goh, zowaar een goede zet van de Ajax voorzitter...

Ajax-voorzitter wil af van geuzennaam 'joden' | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

Nu de supporters nog.

Die gladjakker moet z'n mond houden met goedkoop punten proberen te scoren bij de media. Beetje de supporters gaan vertellen wat te doen maar zelf nooit naar de supporters luisteren. Zit puur uit eigenbelang daarzo. Hypocriet noem ik dat.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Dat de directeur van ajax een gladjakker is geloof ik graag. Maar sec gezien zou het wel een goed initiatief zijn. Zou een hoop gezeik voorkomen rondom het voetbal. En we noemen jullie net zo graag neuzen.

Quido

• 14650 berichten
  • 6151 stemmen

Volgens mij keert die discussie ook elke vijf jaar wel een keer terug. Overigens zou het geen vrijbrief mogen zijn voor kwetsende spreekkoren, Hitlergroetten en dergelijke. Dus in feite is dit weer een zielig soort politiek, die niet de daadwerkelijke relschoppers aanpakt.

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

Naomi Watts schreef:

De Vrij . Hij doet alsof ie al jaren in Feyenoord één voetbalt. Had 'm bescheidener verwacht. Voor de rest een groot talent, dat wel.

Denk je serieus dat hij zo'n antwoord heeft gegeven? Zo'n journalist verdraaid zijn antwoorden gewoon, Stefan zou zo nooit antwoord geven.

Quido

• 14650 berichten
  • 6151 stemmen

Wat een arrogantie!

The Oceanic Six

• 60494 berichten
  • 4103 stemmen

Lekker kansloos, die poging van Coronel. De Jodenverwijzing bij Ajax krijg je nooit meer weg. Zit er al decennia in. Dat is ook helemaal niet erg. Anderen moeten gewoon leren dat ze als ze Ajacieden willen beledigen dat maar op een andere manier moeten doen dan verwijzingen te maken naar de Jodenvervolging uit de oorlog.

Oja, De Vrij

Wachten totdat Enoh zegt dat hij ook wel mee zou kunnen tikken tussen Xavi en Iniesta.

kos

• 46825 berichten
  • 8953 stemmen

Het lijkt mij een gevalletje misinterpretatie door de betreffende journalist.

The Oceanic Six

• 60494 berichten
  • 4103 stemmen

Wereldgoal van Kennedy Bakircioglu afgelopen weekend

Deed ie nooit voor Ajax

Vanaf 0.35 seconde.

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

Journalist : Enuh... wat dacht je van Barcelona?

De Vrij : Geweldige ploeg, fantastisch.

Journalist: Dus daar zou je wel willen spelen?

De Vrij : Als ik ooit de kans krijg, zou ik het met beide handen grijpen.

Stukje in nusport : De Vrij wil kans grijpen bij Barcelona, zegt dat hij het aankan.

schram101

• 16758 berichten
  • 2370 stemmen

lykathea schreef:

Stukje in nusport : De Vrij wil kans grijpen bij Barcelona, zegt dat hij het aankan.

Tja, zo gaat dat in medialand. En nu valt het hele land over die jongen heen om iets wat ie helemaal niet gezegd heeft..

Zonde..!

The Oceanic Six

• 60494 berichten
  • 4103 stemmen

schram101 schreef:

(quote)

Tja, zo gaat dat in medialand. En nu valt het hele land over die jongen heen om iets wat ie helemaal niet gezegd heeft..

Zonde..!

Hoho, nu verdraaien jullie het verhaal. Niemand weet wat er is gezegd. Ik zag in die post letterlijke quotes van de Vrij staan. Mag aannemen dat zoiets dan niet wordt verzonnen.

PS:

Voetbalzone - Van Nistelrooij draait ietwat terug en denkt aan langer verblijf bij HSV

Ik acht de kans dat Ruud v Nistelrooij of Mark v Bommel van de zomer bij PSV terugkeert nihil. Beiden blijven vast nog in het buitenland.

kos

• 46825 berichten
  • 8953 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Wereldgoal van Kennedy Bakircioglu afgelopen weekend

Deed ie nooit voor Ajax

Uiteraard niet, daar werd ie ook in een onmogelijke rol gemanoeuvreerd en werden (zoals we vooraf al vreesden) al zijn kwaliteiten eerder misbruikt dan benut. Niet echt een wonder dan.

The Oceanic Six

• 60494 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

(quote)

Uiteraard niet, daar werd ie ook in een onmogelijke rol gemanoeuvreerd en werden (zoals we vooraf al vreesden) al zijn kwaliteiten eerder misbruikt dan benut. Niet echt een wonder dan.

Had bij Ajax dezelfde rol als bij FC Twente hoor. Je mag ook gewoon concluderen dat Kennedy veel te slecht voor Ajax was.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2395 stemmen

lykathea schreef:

Journalist : Enuh... wat dacht je van Barcelona?

De Vrij : Geweldige ploeg, fantastisch.

Journalist: Dus daar zou je wel willen spelen?

De Vrij : Als ik ooit de kans krijg, zou ik het met beide handen grijpen.

Klopt, zo zal het wel gegaan zijn.

Enorm groot talent. Ook niks mis met zijn ambities.

kos

• 46825 berichten
  • 8953 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Had bij Ajax dezelfde rol als bij FC Twente hoor.

of je zit te dollen, of je hebt er echt totaal geen zicht op.

Je mag ook gewoon concluderen dat Kennedy veel te slecht voor Ajax was.

Ik weet dat dat mag, ik ben er alleen allesbehalve van overtuigd.

The Oceanic Six

• 60494 berichten
  • 4103 stemmen

Kennedy heeft bij Ajax op genoeg plekken gestaan. Achter de spits, vrije rol op rechts, strakke rol als rechtsbuiten. Niks werkte. Gewoon een veel te slechte voetballer voor de top. Dat hij bij Santander aardig balt doet daar niks aan af.

kos

• 46825 berichten
  • 8953 stemmen

Hij heeft vrijwel nooit een vrije rol gehad, hoe kom je daar nou bij. En bovendien is hij nooit langer dan 2 weken op een zelfde positie gezet, als hij al speelde.

Zijn taak was bovendien de achterlijn halen en lange crosses geven, daar hoef je niet bepaald een wereldscout voor te zijn om te snappen dat je dan bij de verkeerde speler zit.

Dat hij voor de top tekort komt geloof ik best, maar voor Ajax lijkt het me een meer dan prima speler.

The Oceanic Six

• 60494 berichten
  • 4103 stemmen

Een waardeloze speler was het voor Ajax. Dat ziet iedereen wel. Maar nu dik je zijn kwaliteiten even lekker aan, zodat het niveau van Ajax zogenaamd Kennedy niveau zou zijn.

kos

• 46825 berichten
  • 8953 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Een waardeloze speler was het voor Ajax. Dat ziet iedereen wel.

Precies, dat wist iedereen ook wel van tevoren.

The Oceanic Six

• 60494 berichten
  • 4103 stemmen

Die Dzeko bij Man City heeft wel humor Effe ploeggenoot Balotelli belachelijk maken

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

Het niveau hier word echt met de dag lager.

The Oceanic Six

• 60494 berichten
  • 4103 stemmen

Volgens De Telegraaf is de KNVB overgegaan tot een schorsing van vijf wedstrijden voor Lex Immers. De aanvaller van ADO Den Haag kwam begin deze week negatief in het nieuws, toen een filmpje opdook waarop hij We gaan op jodenjacht zong. ADO beboette haar speler al en menig buitenstaander veroordeelde de uitspraken scherp. Wordt Immers daadwerkelijk vijf duels geschorst, dan mist hij FC Utrecht-uit, AZ-uit en de thuiswedstrijden tegen Vitesse, FC Twente en FC Groningen.

Fors, maar terecht. Vertonghen kreeg er al 3 voor ''kutkakkerlakken''.

Immers had ook nog buiten de Jodenjacht tekst wat teksten met ziektes en Ajacieden...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.