- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
En ik vond Swerts ooit echt wel een aardige verdediger, weet niet wat er met die jongen is gebeurd.
jordandejong
-
- 4775 berichten
- 1433 stemmen
Oh sorry, dubbele informatie is inderdaad niet handig. Zal er voortaan een beetje beter op letten 
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2395 stemmen
En ik vond Swerts ooit echt wel een aardige verdediger, weet niet wat er met die jongen is gebeurd.
Hij komt zeker sympathiek over. Zal wel door die zachte g komen.
kos
-
- 46825 berichten
- 8952 stemmen
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
rep_robert
-
- 27554 berichten
- 4175 stemmen
Ach ja, 20 jaar. Hij chillt denk ik gewoon erg graag. Al moet ik zeggen dat zijn beroep gewoon erg chill is, hoe kan je zoiets nou verprutsen. Dit is overigens wel de reden dat hij het nog niet heeft gemaakt. Maar als je dat interview luistert hoor je ook twintig keer mijn moeder/mijn ouders. Die jongen moet nog volwassen worden. Zolang hij zich zoals nu gedraagt wordt het natuurlijk niets.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2395 stemmen
Ik kan je nu al vertellen dat die jongen er niet gaat komen.
rep_robert
-
- 27554 berichten
- 4175 stemmen
Ja, heb mijn bericht overigens ook aangepast 
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
Ik kan je nu al vertellen dat die jongen er niet gaat komen.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Haha, wat een verwend snotaapje. Krijgt een vorstelijk salaris om te trainen en wat wedstrijden te spelen, en dan nog durven klagen.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2395 stemmen
Denk niet dat Excelsior zijn streven is.
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Ja,op de Playstation lijkt het allemaal zo makkelijk, maar in het echt is het dan toch net iets intensiever.
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2395 stemmen
Ik heb het ook niet over zijn financieën. Maar als hij zijn instelling niet verandert, voetbalt hij zo in de Jupiler League. Of kun je zijn carrière een Redannetje noemen.
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
Ik heb het ook niet over zijn financieën. Maar als hij zijn instelling niet verandert, voetbalt hij zo in de Jupiler League. Of kun je zijn carrière een Redannetje noemen.
Redannetje had trouwens meer talent in zijn kleine teenagel, eeuwig zonde.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2395 stemmen
Vond Redan geen groot talent.
En we zijn het met elkaar eens man, waar heb je het nog over? 
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Twente kan zich geweldig opladen voor grote wedstrijden. Die zijn tegen niemand kansloos. Voordelig is ook dat ze eerst uit gaan spelen en dan thuis. 60-40 voor Vilarreal, dat wel. Erg sterke en goed voetballende ploeg. Maar Twente zal zeker kansen krijgen.
PSV zie ik tegen Benfica ook nog wel presteren. Benfica maakt ook een wisselvallig seizoen door en krijgt (wat ik las) regelmatig tegengoals. PSV moet uit voor een goed resultaat gaan, dan kunnen ze het thuis misschien afmaken. Ook 60-40 voor Benfica, maar ik geef PSV zeker kans.
Ik vind Porto en Kiev de 2 beste ploegen van deze editie en die zijn toch mooi ontlopen.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Wat een domme gozer zeg. Zit met verbazing dat filmpje te kijken. Lui en simpel, zo komt ie over. Wat is Ajax dom geweest dat ze het contract van die gast een jaar verlengd hebben ipv hem deze zomer eruit te zetten.
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
Heet (talent) je nou Romario dan kan het nog zoals bewezen maar dit. 
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2395 stemmen
PSV moet uit voor een goed resultaat gaan.
Zou ik nooit doen.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Hehe.
Bedoel meer dat ze daar een goal moeten gaan maken. Benfica heeft wel een makkelijk scorende ploeg. Gaat ze in Eindhoven ook vast lukken.
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2395 stemmen
Ach joh, dat is Litmanen zo vaak. 
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Ach joh, dat is Litmanen zo vaak.
Nooit. Ik ben altijd heel zakelijk, reeel en oprecht 
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2395 stemmen
Ik had het over Litmanen. 
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Weg naar de finale ligt open voor PSV. Als ze ooit nog eens een kans krijgen is het nu wel, zoals timbo reeds constateerde. Twente wederom slecht geloot, die krijgen het ook niet cadeau he?
Maar Barcelona heeft in de halve finale nog niet van Real Madrid gewonnen. José Mourinho zal dat niet laten gebeuren. Die zal een antwoord vinden uit zijn geniale brein om die machine eerder dan iedereen denkt tot stilstand te brengen.
Het gaat zwaar worden, speranza. Toch, als iemand de tiki-taka uit Catalunya kan stoppen is het The Special One wel. Hij zal wederom, zoals alleen hij dat kan, een meesterlijke tactiek uit zijn hoge hoed moeten toveren. Ik zal nooit 1 stuiver in durven zetten op verlies voor deze vernuftige gigant.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.