• 17.551 nieuwsartikelen
  • 182.897 films
  • 12.627 series
  • 34.956 seizoenen
  • 658.250 acteurs
  • 200.656 gebruikers
  • 9.483.877 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

Reinbo schreef:

Lastige lotingen, maar dat heb je sowieso in de kwartfinale. Als je de cup wilt winnen zul je van iedereen moeten winnen.

Mooi Cliche!

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

eRCee schreef:

Over Suarez gesproken:

Suarez ontkent ruzie met El Hamdaoui

Debuut

Toen El Hamdaoui debuteerde voor Ajax, zat Suarez een schorsing uit. Hij heeft hem toen via een sms-bericht succes gewenst. "Dat zou ik nooit doen als we ruzie hadden gehad."

De Uruguayaan betreurt het dat Frank de Boer El Hamdaoui uit de selectie heeft gezet. "Het is jammer voor Mounir, want hij is een goede jongen. Maar het is ook jammer voor Ajax, want ik denk dat we hem goed kunnen gebruiken."

Bron: nu.nl.

Wijze woorden van Luis.

Lief dat Suarez nog steeds in de "we" vorm spreekt.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Nomak schreef:

Haha die Balotelli, wat een geweldige kerel.

(embed)

Wat een figuur, hij mist inderdaad wat ruimtelijk/technisch aankleed inzicht

maxcomthrilla

• 15588 berichten
  • 2882 stemmen

FC Twente treft het niet met Villareal en evt. FC Porto op weg naar de finale.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3457 stemmen

Rosales, Wisgerhof en Buysse tegen Rossi en Nilmar

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

Douglas ook geschorst voor de EL?

rep_robert

• 27554 berichten
  • 4175 stemmen

Tuurlijk niet, Twente's maatregel was ook puur scheinheilig voor die duels schorsing. Leuk doen naar de buitenwereld, maar eigenlijk hebben ze precies hetzelfde gedaan als Ajax toen met Suarez en zijn beet. Nepschorsinkje geven zodat niemand meer gaat zeiken.

kos

• 46825 berichten
  • 8952 stemmen

Ik zie Twente en PSV eerlijk gezegd niet doorgaan.

Niet dat ze geen kansen hebben, maar op papier vind ik Benfica en Villareal toch wel wat sterker.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

happie schreef:

Je hoeft er ook niet naar te kijken.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

kos schreef:

Niet dat ze geen kansen hebben, maar op papier vind ik Benfica en Villareal toch wel wat sterker.

Alleen als ze Nederlanse ploegen een goede dag hebben, dan kan er nog wat gebeuren. Maar anders zie ik het ook niet gebeuren. Het is dat Twente zo effectief was in de eerste wedstrijd en Zenith totaal niet, maar anders had Twente ook niet in deze ronde gezeten.

Spetie

• 38871 berichten
  • 8522 stemmen

kos schreef:

Op papier wel, maar dat waren Lille, Rubin Kazan en Zenith op papier ook.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Reinbo schreef:

Lastige lotingen, maar dat heb je sowieso in de kwartfinale. Als je de cup wilt winnen zul je van iedereen moeten winnen.

Vooral lastig voor FC Twente. De loting van PSV is gunstiger. Al moeten die waarschijnlijk ook twee keer tegen een lastig te bespelen Portugese club aantreden om de finale te halen. Maar nog altijd aanzienlijk minder lastig dan Porto dat ze pas in de finale kunnen treffen.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Nomak schreef:

Haha die Balotelli, wat een geweldige kerel.

(embed)

Ik ben heel blij dat hij weg is bij Inter.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Mooi dat in elk geval of Chelsea of ManU is opgerot in de halve finales, beiden kutploegen.. En Real-Tottenham kan nog best spannend worden. Inter mazzelt en Barca moet toch ook wel een zekerheidje zijn lijkt me.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Maar Barcelona heeft in de halve finale nog niet van Real Madrid gewonnen. José Mourinho zal dat niet laten gebeuren. Die zal een antwoord vinden uit zijn geniale brein om die machine eerder dan iedereen denkt tot stilstand te brengen.

Pruim

• 1483 berichten
  • 723 stemmen

Is NAC al dood?

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

Vooral de passage

De Jong said: "He is a young boy of 20 and he has to learn from his mistakes. I told him. Everyone told him.

"He is still part of the squad and has a lot of potential. He is a very good player but has to realise, on a professional level, you sometimes have to change your mentality."

De Jong will be around to offer his own experiences as a guide and is sure his team-mates will rally round as well in a bid to smooth the rough edges from Balotelli's game that are hindering his undoubted talent.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

orbit schreef:

Mooi dat in elk geval of Chelsea of ManU is opgerot in de halve finales, beiden kutploegen.. En Real-Tottenham kan nog best spannend worden. Inter mazzelt en Barca moet toch ook wel een zekerheidje zijn lijkt me.

Van Barca weet ik het nog net niet. Shaktar is echt zo'n ploeg waar ze zich dood op kunnen lopen.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

happie schreef:

(quote)

Van Barca weet ik het nog net niet. Shaktar is echt zo'n ploeg waar ze zich dood op kunnen lopen.

Nouja, makkelijk zal het niet worden.. en zoals gewoonlijk is Barcelona tegen het eind van het seizoen weer over zijn monstervorm heen. Maar één goede dag in een van de twee ontmoetingen zou al genoeg moeten zijn om het verschil te maken voor Barca normaliter.

rep_robert

• 27554 berichten
  • 4175 stemmen

speranza schreef:

Maar Barcelona heeft in de halve finale nog niet van Real Madrid gewonnen. José Mourinho zal dat niet laten gebeuren. Die zal een antwoord vinden uit zijn geniale brein om die machine eerder dan iedereen denkt tot stilstand te brengen.

Verschrikkelijk dit soort wannabe poëtische geneuzel. Daarnaast doe je alsof voetbal een soort van Einstein theorie nodig heeft. Om Barcelona te stoppen moet je gewoon extreem verdedigend spelen met 10 man rondom de eigen 16 meter(en het elftal ervoor hebben, Arsenal had dit dus niet). Hoef je geen rocket scientist voor te zijn

Als Real gaat meevoetballen zijn ze gezien. Eerdere ontmoeting wees dat ook al uit dit seizoen

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

orbit schreef:

(quote)

Nouja, makkelijk zal het niet worden.. en zoals gewoonlijk is Barcelona tegen het eind van het seizoen weer over zijn monstervorm heen. Maar één goede dag in een van de twee ontmoetingen zou al genoeg moeten zijn om het verschil te maken voor Barca normaliter.

Zou inderdaad genoeg moeten zijn. Maar de bal is rond. Vorig jaar hadden ze ook moeite met Inter. Als Shaktar ook een goed resultaat in de eerste wedstrijd weet neer te zetten, dan moet ik het nog maar zien.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

orbit schreef:

Nouja, makkelijk zal het niet worden.. en zoals gewoonlijk is Barcelona tegen het eind van het seizoen weer over zijn monstervorm heen.

Barcelona kan inderdaad onmogelijk dit voetbal van een andere planeet tot het eind van het seizoen op meerdere fronten blijven spelen. Al verwacht ik net als jij ook niet dat ze al over Shaktar struikelen.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

rep_robert schreef:

Tuurlijk niet, Twente's maatregel was ook puur scheinheilig voor die duels schorsing. Leuk doen naar de buitenwereld, maar eigenlijk hebben ze precies hetzelfde gedaan als Ajax toen met Suarez en zijn beet. Nepschorsinkje geven zodat niemand meer gaat zeiken.

Sterker nog, ze hadden van tevoren met de KNVB afgesproken dat zij 5 wedstrijden schorsing geven en de KNVB dan 6 wedstrijden. Hoe zielig en nep kun je een schorsing uitdelen zeg...

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

AjaxRulezzz schreef:

(quote)

Sterker nog, ze hadden van tevoren met de KNVB afgesproken dat zij 5 wedstrijden schorsing geven en de KNVB dan 6 wedstrijden. Hoe zielig en nep kun je een schorsing uitdelen zeg...

Daar geloof ik geen reet van.

Bron?

rep_robert

• 27554 berichten
  • 4175 stemmen

Maakt me verder ook niet uit, alleen belachelijk dat die Twente maatregel zoveel geroemd wordt door iedereen. Terwijl het gewoon puur hypocrisie is.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ik vind de actie van Douglas trouwens erger dan die van Suarez. Van Suarez was naar een speler en Douglas wou een kopstoot aan Bossen geven. Onvergelijkbaar.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Dat werd laatst op SV gezegd . En volgens mij ook nog in VI, maar dat weet ik niet zeker.

jordandejong

• 4775 berichten
  • 1433 stemmen

Voetbalzone - Been zet Swerts op de bank en haalt Fer terug bij eerste elf

Verstandig van Been, Leerdam op rechtsback is altijd nog beter dan Swerts. Bovendien is er nu eindelijk weer plaats voor Fer.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2395 stemmen

Was al geplaatst jordan. Ben er wel blij mee dat Swerts niet speelt en Fer wel. Alleen Leerdam op de back is niet echt fijn.

Overigens, wat een bullshit van Been om te zeggen dat Leerdam anderen beter laat voetballen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.