• 17.551 nieuwsartikelen
  • 182.897 films
  • 12.627 series
  • 34.956 seizoenen
  • 658.250 acteurs
  • 200.656 gebruikers
  • 9.483.877 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2395 stemmen

Was te verwachten.

Het signaal gaf hij afgelopen zondag al af, door Swerts ruim voor tijd te wisselen.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Geweldige loting voor Inter. Niet alleen de kwartfinale tegen Schalke 04 maar ook het feit dat als we doordringen tot de halve finale we daarin nog steeds niet tegen Barcelona of Real Madrid hoeven te spelen. Voor de duidelijkheid. Je hoort mij niet zeggen dat we even van Schalke 04 winnen. Een club die Valencia weet uit te schakelen is zonder meer sterk. Een eventuele halve finale tegen Manchester United of Chelsea is uiteraard ook heel zwaar. Maar de absolute angstgegners zitten gelukkig aan de andere kant van het schema. Nadeel is wel dat we zowel in de kwartfinale als eventuele halve finale eesrst thuis moeten. Hopelijk heeft Leonardo geleerd en speelt hij dan thuis niet meer zo laf door slechts één spits op te stellen en hopelijk maakt Julio César eens geen blunder.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2395 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Real is dan ook een apart voorbeeld. Enige ploeg waartegen Ajax dit jaar op kwaliteit niks in te brengen had. Maar laten we niet doen of Utrecht/ADO/AZ kwalitatief beter zijn. Ze speelden die wedstrijden wel beter, wat vooral te maken had met de beroerde instelling van Ajax.

Heeft niks met instelling te maken, natuurlijk. Heeft vooral te maken met constant presteren en het feit dat Ajax niet als een team fungeerde.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

moviemafketel schreef:

Inter komt met deze loting gewoon weer in de finale helaas.

Dan onderschat je Manchester United en Chelsea toch wel.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Dat zijn ploegen waar Inter heerlijk hun spelletje tegen kunnen ballen. Finale Inter-Barca. Och daar blijf ik wel voor thuis natuurlijk

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

Chelsea is voor mij met Barca grote favoriet voor winnen CL. Denk dat Chelsea ook relatief makkelijk gaat winnen van Manchester.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2395 stemmen

timbo_ schreef:

Perfecte loting.

Ik vind het maar een zeer matige loting. Veel slechter kon niet.

Sowieso 2 Engelse ploegen tegen elkaar... Zorgt misschien wel voor spektakel, maar ik vind het affiche weiniga aan.

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

Ik zet in op Chelsea is ook hun laatste kans om met dit team de CL te winnen, zou ook zo maar kunnen dat Inter de eerste word die de CL prolongeert.

Barca en Real blijven uiteraard favoriet en Shaktar de gevaarlijkste outsider.

Man U heb ik geen goed gevoel over en de Spurs zijn kansloos tegen Real.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Leuke matchups, helaas geen Raul terug naar Bernabeu. Wel leuk dat de twee best voetballende ploegen tegen elkaar komen te staan. Shaktar en Barca. Jammer van Man U - Chelsea ook.

rep_robert

• 27554 berichten
  • 4175 stemmen

Jammer, liever Real - Barca in de finale gehad.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

Leuke finale Spurs - Schalke.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Daarmee zal je heel goed scoren bij de bookmakers.

rep_robert

• 27554 berichten
  • 4175 stemmen

Nu wel 4x Real-Barca in een zeer korte periode (hoogstwaarschijnlijk )

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

happie schreef:

Leuke finale Spurs - Schalke.

Zou het nog fatastisch vinden ook, alle grote clubs op hun bek.

Neh, Barca mag beloond worden voor het mooiste voetbal ooit.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

Alleen al om van der Vaart hoop ik dat hij persoonlijk Real eruit schiet.

schram101

• 16758 berichten
  • 2370 stemmen

Dat zie ik niet gebeuren hoor.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

Je hoeft er ook niet naar te kijken.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2395 stemmen

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Michel Vorm, Jelle ten Rouwelaar en Sander Boschker zijn de doelmannen voor de volgende wedstrijd van het Nederlands elftal. Daar begrijp ik dus echt niets van. Michel Vorm is goed, die hoort natuurlijk in de basis thuis nu Stekelenburg geblesseerd is.

Waarom geen talent als Cillessen erbij halen in plaats van een 40-jarige zonder basisplaats en een Ten Rouwelaar die de komende jaren toch geen rol van betekenis gaat spelen in Oranje?

rep_robert

• 27554 berichten
  • 4175 stemmen

Benfica - PSV, hmm een lastige. Maar gelukkig lang niet onmogelijk. Het is wel drie niveaus lager dan Porto op dit moment.

En Villareal - Twente....ook een lastige, maar geen onmogelijke.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

Leuke lotingen voor de nederlandse ploegen. Nog een niveautje hoger, dan waar ze tegen gespeeld hebben.

rep_robert

• 27554 berichten
  • 4175 stemmen

Als ze doorgaan tegen de winnaar van Braga/Kiev... een finaleplaats is niet eens onmogelijk Kiev moet je van kunnen winnen.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

Benfica en als ze doorgaan daarna tegen winnaar Braga - Kiev.

Ik zeg. Veel beter kon niet. Al is dat natuurlijk absoluut geen garantie dat we ook verder komen. Maar grotere kans om de finale te halen zullen we niet snel meer krijgen.

rep_robert

• 27554 berichten
  • 4175 stemmen

Twente gaat veeeel lastiger worden. Verwacht dat Porto wel de halve finale haalt tegen Spartak.

Dus Villareal en Porto verslaan. Psv loot gunstiger.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

CL: Op zich goede loting. Zit niet te wachten op twee Spaanse (of Engelse) clubs is de finale.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Lastige lotingen, maar dat heb je sowieso in de kwartfinale. Als je de cup wilt winnen zul je van iedereen moeten winnen.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Haha die Balotelli, wat een geweldige kerel.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2395 stemmen

Tering, die gozer mist wat bovenin. Hoewel we dat al wisten. Je zou bijna denken dat het een act is.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Wel komisch dat dat mannetje hem eindelijk dat ding heeft aangetrokken en dat hij dan opeens een blauwe wil.

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

Nomak schreef:

Haha die Balotelli, wat een geweldige kerel.

(embed)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.