- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Hoe kun je nou geen plezier van AZ - PSV hebben?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Willem II scoort nog even de 3-2. Wordt spannend daar beneden.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Feyenoord gewonnen. Wel erg gelukkig en nog dik tijdrekken aan het einde ook.
Weer ouderwets armoetroef.
filmliefhebber92
-
- 1196 berichten
- 2581 stemmen
Nogal logisch dat ik ook op de andere ploegen let. Wist niet dat ik als Ajacied alleen maar over Ajax mocht praten 
Maar het is wel vreselijk sneu om in iedere discussie die ik voer steeds Ajax te betrekken. Je bent toch geen 11? Ja maar meester, Jantje deed 't ook! Boehoehoe
JIj bent onconsequent jij geniet wel van ajax die net zo slap speelt als psv de afgelopen wedstrijden. En dat vind ik raar. Heeft niks met ajax te maken.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Feyenoord gewonnen. Wel erg gelukkig en nog dik tijdrekken aan het einde ook.
Weer ouderwets armoetroef.
Gelukkig winnen Twente en PSV ook. 

moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ryo krijgt een open doekje en verdiend.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
JIj bent onconsequent jij geniet wel van ajax die net zo slap speelt als psv de afgelopen wedstrijden. En dat vind ik raar. Heeft niks met ajax te maken.
Lol, PSV speelt de laatste tijd 10x slapper dan Ajax. Dat valt helemaal niet te vergelijken. Het is overigens inconsequent 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Wat een schijtavond. Vitesse laat 2x in de slotfase na om 1-1 te maken en PSV staat 0-2 voor 
Hier had ik wat meer van verwacht.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Willem II scoort nog even de 3-2. Wordt spannend daar beneden.
En Utrecht in de 90ste minuut de 3-3 
Best wel sneu voor de Tilburgers...
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Jammer dat die knal van Toivonen er niet meteen invloog, dat was een heerlijke goal geweest. Wordt een aangenaam potje, misschien wel de 2 leukst spelende ploegen van de eredivisie.
PSV, de leukst spelende ploeg van de eredivisie
. PSV is juist een van de saaist spelende ploegen uit de eredivisie, zo niet de saaiste. Er zit totaal geen creativiteit in PSV en ze hebben ook nog eens de meest verdedigende coach uit de eredivisie. Ik snap niet hoe je het in je hoofd haalt om dit te zeggen
. Jouw mening over voetbal kan ik niet meer serieus nemen.
Quote van Hanegem:
Ik vind PSV zeer onaantrekkelijk voetballen, zonder zichtbaar geloof in hun eigen kansen. Het is qua uitstraling gewoon al lang niet meer de ploeg die het jaren is geweest. Als ik er wat langer over nadenk, kom ik tot de conclusie dat PSV een van de saaiste ploegen in de eredivisie heeft. Ik heb geen idee hoe dat erin is kunnen sluipen. Ze hebben daar jaar in jaar uit hun beste spelers verkocht dus daar kan het niet aan liggen, daar konden ze altijd goed mee omgaan. Ik zie nu echt te weinig felheid en overtuiging in alles wat me van die club voor ogen komt. En dan bedoel ik ook echt alles: de wedstrijden, de shots van trainingen, interviews in kranten en op tv, alles straalt berusting uit. Weten ze daar van elkaar wel wie waarmee bezig is? Ik kom PSV niet meer tegen als toonaangevende club, nergens. Dat vind ik echt jammer.”
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Oooooh zegt Van Hanegem dat? Ja, nee, dan vind ik dat ook. Die man heeft er echt kijk op. Intelligent ook, en welbespraakt. Ik denk overigens eveneens dat Feyenoord over 2 jaar kampioen wordt. Ook dat heeft de Kromme goed gezien. En ook altijd oprecht he, zoals bij Utrecht.
Nee hoor ik ben om!
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Waarom doen mensen nog moeite om met otherfool in discussie te gaan. Besteed je tijd zinniger zeg.
AZ net weer bijna met 1-2. Het wil gewoon niet 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3285 stemmen
Juist ja. De volgende keer gewoon weer je ogen open doen als je nog eens een keer een wedstrijd van PSV bekijkt.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3400 stemmen
Barcelona
Zonde, maar gelukkig gaat Real ook niet winnen morgen 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Juist ja. De volgende keer gewoon weer je ogen open doen als je nog eens een keer een wedstrijd van PSV bekijkt.
Hij heeft anders wel een punt met dat eenheidsworsten middenveld en Berg in de spits. Het moet allemaal van Dzudzak en Lens komen op dat gebied.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Dacht je echt dat ze die kijken dan?
Gelukkig zien wij dat ze weer eens ouderwets lekker aan het ballen zijn.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Verbeek weggestuurd wegens kritiek. Wat een flauwe scheids 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3285 stemmen
Als er geen creativiteit in zat stond je geen eerste natuurlijk.
Dacht je echt dat ze die kijken dan?.
Waarschijnlijk niet want anders hadden ze ook wel gezien dat ze zwaar aan het overdrijven zijn. Het is niet altijd even goed (dat is bij elke ploeg zo) en sommige wedstrijden zijn het aangluren niet waard (maar dat is bij elke ploeg zo) maar PSV heeft dit seizoen al enkele heel aantrekkelijke wedstrijden gespeeld.
Maar goed, beetje tegen een muur aanlullen zo.
filmliefhebber92
-
- 1196 berichten
- 2581 stemmen
Lol, PSV speelt de laatste tijd 10x slapper dan Ajax. Dat valt helemaal niet te vergelijken. Het is overigens inconsequent
Nou wat een niveau opmerkingen maken over een typfoutje. Zielig.
filmliefhebber92
-
- 1196 berichten
- 2581 stemmen
Ik wil niet veel zeggen maar psv heeft de meeste goals en de meeste doelpogingen dit seizoen. Dus er zit heus wel iets in qua creativiteit. Denk aan balazs, reis (helaas geblesseerd), Affelay (half seizoen meegedaan nu bij barca), lens, bakkal.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Quote van Hanegem:
Saai, geluk, scheidsrechter, .......
Ondertussen staat PSV lekker bovenaan en maken ze nog volop kans op de titel.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Voor de winter had je nog Afellay en Reis erbij, Boordappel...
Ik zie PSV overigens bijna elke week wel spelen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
0-3, niet normaal dit. Ik zet 'm uit.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Wat een kool weer 
Zo heb ik Twente en Ajax nog niet zien spelen hoor. Als PSV zo ook tegen die Fransen speelt geef ik ze nog wel een kansje ook.
Wilfred Genee
-
- 1173 berichten
- 669 stemmen
Pff, waar is PSV nou weer mee bezig.
Schijtzooi
.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Nou nou, hij maakt hem, maar niet van harte.
PSV geeft wel echt voetbalcollege zeg. Ik heb vorige week PSV - ADO niet gezien maar ik snap werkelijk niet dat ze dat hebben kunnen verliezen.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Bij AZ zullen ze het ook niet niet erg vinden om te verliezen. Als een ploeg zo een heerlijk voetbal op de mat weet te leggen als dit PSV dan loop je na afloop als speler van de tegenpartij waarschijnlijk met een harde plasser van het veld af.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Oooooh zegt Van Hanegem dat? Ja, nee, dan vind ik dat ook. Die man heeft er echt kijk op. Intelligent ook, en welbespraakt. Ik denk overigens eveneens dat Feyenoord over 2 jaar kampioen wordt. Ook dat heeft de Kromme goed gezien. En ook altijd oprecht he, zoals bij Utrecht.
Nee hoor ik ben om!
Hij heeft i.i.g. meer verstand van voetbal dan jij ooit zal hebben.
Wat een kool weer
Zo heb ik Twente en Ajax nog niet zien spelen hoor. Als PSV zo ook tegen die Fransen speelt geef ik ze nog wel een kansje ook.
Twente heeft weldegelijk mooi voetbal gespeeld dit seizoen. Twente speelt 1000x aanvallender en attractiever dan PSV. Ajax heeft dit seizoen ook een aantal wedstrijd mooi voetbal gespeeld (bijv. tegen AC Milan). Ik moet wel toegeven dat PSV goed speelt deze wedstrijd, maar dat is een incident.
Ik heb vorige week PSV - ADO niet gezien maar ik snap werkelijk niet dat ze dat hebben kunnen verliezen.
Door heel slecht te spelen, zoals PSV dat regelmatig doet dit seizoen. Ik betwijfel ook zeer dat het aantal wedstrijden dat jij van PSV gezien hebt hoger is dan 3.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3285 stemmen
Tegen Feyenoord was zeker ook een incident?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.