• 17.551 nieuwsartikelen
  • 182.862 films
  • 12.626 series
  • 34.954 seizoenen
  • 658.249 acteurs
  • 200.655 gebruikers
  • 9.483.636 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Hopen op een totale vernedering voor Inter na de rust.

Enne, wat speelt Robben briljant zeg. Zeer prettig dat hij voor Oranje speelt.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Dik hands, of zag ik het totaal verkeerd?

Wat is Lucio knullig bezig vanavond.

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4173 stemmen

Jemig alweer een giga kans

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2395 stemmen

Shit man, schakel pas in de 35e minuut in. Wat een slotfase. Veel kansen voor Bayern.

Die Stankovic... ik weet niet of hij in die 35 minuten goed was, maar wat een slechte aanname + schwalbe weer. Dat hij nog in de basis staat bij Inter. Vond hem in de heenwedstrijd ook al zo waardeloos.

Hopen op een 2-2, waardoor het nog spannend wordt.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Wat speelt Inter slecht, kunnen de bal niet eens meer dan 4 keer rondspelen. Bayern had natuurlijk veel meer moeten scoren.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Wat is de Serie A een Mickey Mouse competitie geworden zeg.

Ploeg uit Oekraine verslaat Roma, de nummer 5 van Engeland gooit Milan eruit, het zeer matig draaiende Bayern speelt Inter helemaal krankjorem.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2395 stemmen

Ik lees dat Cesar wéér een blunder heeft gemaakt... En nog eentje bij die bal van Gomez die net van de lijn werd gehaald.

Cesar is echt een zeer matige keeper. Snap niet wat hij nog bij Brazilië en Inter doet. Zo'n keeper kost je wedstrijden.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2395 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Wat is de Serie A een Mickey Mouse competitie geworden zeg.

Ploeg uit Oekraine verslaat Roma, de nummer 5 van Engeland gooit Milan eruit, het zeer matig draaiende Bayern speelt Inter helemaal krankjorem.

Net of de Serie A dan meteen een Mickey Mouse competitie is. Tottenham speelt gewoon terecht in de CL, Shaktar verslaat waarschijnlijk ook iedere Nederlandse ploeg en Bayern heeft z'n vorm weer te pakken sinds de 6-0 overwinning.

De Serie A is niet meer wat het geweest is (hoewel de CL-cup nog steeds in handen is van een Italiaanse ploeg), maar is nog steeds 2 niveautjes beter dan de Eredivisie.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Arsenal haalt Jens Lehmann terug naar Londen'

Gepubliceerd door Ruben Mans | 14-03-11 | 17:41 0 reacties

De Engelse titelkandidaat Arsenal kampt de laatste tijd met keepersproblemen. The Gunners hebben normaal Lukasz Fabianski, Wojciech Szczesny en Manuel Almunia tot hun beschikking, maar de eerste twee zijn momenteel geblesseerd.

De Londenaren hebben echter een oplossing voor de problematiek bedacht. Naar verluidt keert Jens Lehmann terug naar het Emirates Stadium. De inmiddels 41-jarige Duitse doelman stond tussen 2003 en 2008 ook al onder de deklat van Arsenal.

Lehmann had zijn actieve carrière afgelopen zomer al beëindigd nadat hij tussen 2008 en 2010 in zijn vaderland bij VfB Stuttgart speelde. Arsenal hoopt de Duitser snel aan zich te kunnen binden zodat hij aanstaand weekend al van de partij kan zijn tegen West Bromwich Albion.

Vond Almunia juist geweldig keepen tegen Barca.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Net of de Serie A dan meteen een Mickey Mouse competitie is. Tottenham speelt gewoon terecht in de CL, Shaktar verslaat waarschijnlijk ook iedere Nederlandse ploeg en Bayern heeft z'n vorm weer te pakken sinds de 6-0 overwinning.

De Serie A is niet meer wat het geweest is (hoewel de CL-cup nog steeds in handen is van een Italiaanse ploeg), maar is nog steeds 2 niveautjes beter dan de Eredivisie.

Uiteraard bedoel ik het wat cynisch en ook vergeleken met het wereldniveau. Serie A is passe. Denk dat het niveau in pakweg Frankrijk echt niet meer onderdoet voor Italie.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2395 stemmen

De Serie A komt er nog wel bovenop hoor. Juventus komt er weer aan en clubs als AC Milan en Inter zullen altijd wel in de (sub)top meedraaien.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

De Serie A komt er nog wel bovenop hoor. Juventus komt er weer aan en clubs als AC Milan en Inter zullen altijd wel in de (sub)top meedraaien.

Haha Juventus draait voor geen meter, hebben een zeer matige ploeg die niet eens door de EL poulefase heen kwam. Milan was ook jaren geen top tot een jaar of 7 terug en Inter is net 1 jaar wereldklasse geweest. Niet zo overdrijven Nico Rico.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Ik vond Almunia ook erg sterk keepen, maar wellicht halen Lehmann als back-up

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4173 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Uiteraard bedoel ik het wat cynisch en ook vergeleken met het wereldniveau. Serie A is passe. Denk dat het niveau in pakweg Frankrijk echt niet meer onderdoet voor Italie.

Ajax wint ook gewoon van Milan

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Er is maar 1 echte Mickey Mouse Liga en voordat de Serie A op dat lachwekkende niveau zit zal er toch echt nog wel wat moeten gebeuren...

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2395 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Haha Juventus draait voor geen meter, hebben een zeer matige ploeg die niet eens door de EL poulefase heen kwam. Milan was ook jaren geen top tot een jaar of 7 terug en Inter is net 1 jaar wereldklasse geweest. Niet zo overdrijven Nico Rico.

Ik zei: Juventus komt eraan. Had er natuurlijk heel anders uitgezien, als ze destijds geen fraude hadden gepleegd.

En wanneer is (sub)top wereldklasse? Er zit ook nog wel een verschil tussen wereldklasse en de Mickey Mouse-cup.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Aub laat iemand Stankovich uit zijn lijden verlossen.

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

Toch wel een beetje beschamend om die Robben en Sneijder Zo te zien overdrijven als ze een tikkie krijgen...

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4173 stemmen

Heeft iemand die Hyundai reclame gezien in de pauze van de wedstrijd? Leek haast wel alsof ze een eigen versie van Joe Hisaishi-Summer(Kikujiro) hadden gebruikt in die commercial. iemand die meer weet? Ik kan het even niet vinden

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

13woutie13 schreef:

Toch wel een beetje beschamend om die Robben en Sneijder Zo te zien overdrijven als ze een tikkie krijgen...

Wat beschamend is, is dat de scheids het ziet maar het gewoon laat gebeuren. Je moet deze toppers beschermen, ze krijgen al zo vaak trappen in het veld.

Edit:

Hij geeft sowieso wel erg makkelijk geel aan de Bayern spelers en ook negeert de scheids elke maal de voordeelregel voor Bayern...

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

rep_robert schreef:

Heeft iemand die Hyundai reclame gezien in de pauze van de wedstrijd? Leek haast wel alsof ze een eigen versie van Joe Hisaishi-Summer(Kikujiro) hadden gebruikt in die commercial. iemand die meer weet? Ik kan het even niet vinden

Heb je het over het liedje van Oh No Oh My? Walk in the Park.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Wederom, is de scheids blind, of heeft ie zijn voordeeluren allemaal opgebruikt...tsjonge jonge

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4173 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Heb je het over het liedje van Oh No Oh My? Walk in the Park.

Nee, zitten geen vocals bij dacht ik. Het leek echt een rip van Summer namelijk, alleen net even wat anders op bepaalde momenten.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Ja nee ik heb de mijne al gevonden, was Nissan...

YouTube - Nissan Micra - S mestom na jednej vlne spot SK

Vond het zo opvallend dat ze daar zo'n obscuur bandje voor gebruikten dat ik niet op de auto lette

Oei een kool van Sneijdertje!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Sneijder maakt het weer spannend.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Heerlijk potje voetbal is dit trouwens zeg. Oei 2-2 nu ik dit type. Kan pijnlijk gaan worden voor Bayern.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

wow, geheel tegen de verhoudingen in, maar goed dan moet Bayern ook gewoon scoren!

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4173 stemmen

Vanuit het niets 2-2 Bayern laat het liggen. Goede goal Sneijder.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Die Gomez vind ik wel een drol 1e klas trouwens. Kan dit tempo helemaal niet aan.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Prima goal van Sneijder die sowieso goed speelt.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.